top of page

Συνέντευξη Τύπου


Έπεσε η αυλαία του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τους Κύρκο – Πολυζώη με Mitsubishi Evo IX να τερματίζουν στην 1η θέση γενικής και στην 1η θέση της κατηγορίας Ν4. Το πλήρωμα πήρε μια σχετικά άνετη νίκη, καθώς από την δεύτερη ειδική διαδρομή και μετά η διαφορά από τον ανταγωνισμό αυξήθηκε στα 25 δευτερόλεπτα επιτρέποντάς τους να ελπίζουν από νωρίς για τη νίκη.


Πέρα όμως από τους πρώτους γενικής τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα καθώς τα πληρώματα που ακολουθούσαν, χρειάστηκε να δώσουν σκληρές μάχες για τις υπόλοιπες θέσεις της δωδεκάδας. Οι μονομαχίες που ξεχώρισαν ήταν αυτές των Κοσμόπουλο – Ευτυχιάδη με Renault Clio R3 Maxi vs Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο Renault Clio Ragnotti και των Τοψή – Τσότσο με Mitsubishi Evo IX vs Καλούδη – Ρούφο με Mitsubishi EVO VIII.

Στην πρώτη μονομαχία νικητές αναδείχθηκαν οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης οι οποίοι κατάφεραν να τερματίσουν στην 2η θέση γενικής κατάταξης και στην 1η θέση της κατηγορίας F2 αφήνοντας την 3η θέση γενικής και την 2η θέση στην F2 στους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, οι οποίοι προηγούνταν μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα ένα ελαστικό άρχισε να χάνει αέρα με αποτέλεσμα να χαθούν και οι ελπίδες του πληρώματος για την δεύτερη θέση γενικής.

Στην δεύτερη μονομαχία το αποτέλεσμα κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή διαψεύδοντας πολλούς οι οποίοι έλεγαν πως η ειδική είναι τόσο μικρή που δεν μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στα τελικά αποτελέσματα. Οι Καλούδης – Ρούφος ήρθαν όμως από τον Έβρο με το Mitsubishi Evo VIII για να το διαψεύσουν. Μετά και την 4η ειδική διαδρομή υστερούσαν κατά 0.84 δευτερόλεπτα έναντι των Τοψή – Τσότσο με Mitsubishi Evo IX. Στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής Πολύγυρος έγινε η «αλλαγή» στην κατάταξη, με τους Καλούδη –Ρούφο να ανατρέπουν την εις βάρος τους διαφορά των 0.84 δευτερολέπτων σε διαφορά 0.81 υπέρ τους.


Δικαιωματικά λοιπόν η 4η θέση γενικής και 2η θέση στη Ν4 πήγε στο νεαρό πλήρωμα, ενώ η 5η θέση γενικής και η 3η θέση στην Ν4 στους παλαίμαχους Θεσσαλονικείς. Πέρα όμως από τις δύο συναρπαστικές μονομαχίες ο αγώνες έκρυβε και άλλες πολλές εκπλήξεις. Στην 6η θέση γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Mitsubishi Evo VIII, κάνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση, κερδίζοντας μάλιστα το τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής του Πολυγύρου.

Τρίτοι στην F2, 8οι γενικής και 1οι στην ΕΕ, οι Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Citroen ZX Kit Car. Μάλιστα τα αδέρφια από τα Γιαννίτσα , κατά διαστήματα φλέρταραν και με την 7η θέση γενικής, την οποία όμως κέρδισαν με 4.5 δευτερόλεπτα διαφορά οι Ψύλλος – Κόντος με Mitsubishi Evo X.

Στην 9η θέση τερμάτισαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Evo X, ενώ την 10η θέση γενικής και την 3η θέση στην Α7 κατέκτησαν οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3T.

Μάχη δόθηκε και μεταξύ των πληρωμάτων Βαλαβάνη – Τσαβδαρίδη και Γεροδήμο – Κοτσιλιανό αμφότεροι με Honda Civic Type R. Μάχη την οποία έχασαν οι πρώτοι, καθώς τα 2 δευτερόλεπτα διαφοράς δεν ήταν αρκετά για να διατηρήσουν την 11η θέση γενικής. Έτσι στην 11η τερμάτισαν τελικά οι Γεροδήμος – Κοτσιλιανός και στην 12η θέση οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης.

Στην κατεξοχήν δυνατή κατηγορία Α6 τα πράγματα έδειχναν να είναι πολύ ξεκάθαρα μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Το «παιχνίδι» ήταν μια καθαρά «οικογενειακή» υπόθεση αφού η άτυπη κόντρα μεταξύ των Σανιδά – Tριανταφυλλίδη και Καραβασίλη – Κολλαρά αμφότεροι με Peugeot 106 S16, εξελίχθηκε σε ένα απίστευτο κυνηγητό με τον χρόνο κατατάσσοντας τα πληρώματα όχι μόνο στην κορυφή της κατηγορίας τους αλλά και στην πεντάδα γενικής. Τέλος όμως στο όνειρο δόθηκε όταν εγκατέλειψαν στην 3η και 4η ειδική διαδρομή αντίστοιχα. Έτσι οι μέχρι εκείνη την στιγμή 3οι και μετά 2οι Αργυρίου –Γκάλφας με Peugeot 106 S16 βρέθηκαν στην 1η θέση της κατηγορίας τους την οποία και διατήρησαν άξια μέχρι το τέλος. Στην 2η και 3η θέση της Α6 τερμάτισαν αντίστοιχα οι Ξενοκώστας – Ρόμπος και Αλέξης και Ευάγγελος Δημητρίου επίσης με Peugeot 106 S16.

Στη Ν2 νικητές αναδείχθηκαν οι Αναγνωστάκης – Χάψας με Suzuki Swift Sport, αφήνοντας την 2η θέση για τους Κυριαζή – Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS και την Τρίτη θέση στους ARMAKI-Μηλιάδη με Nissan Micra.

Στην Α5 μετά την εγκατάλειψη των Pazonen – Κούγια και Τσακίρη Ιντζόγλου με Toyota Yaris νικητές αναδείχθηκαν οι Βελέζης – Παρταλιός επίσης με Toyota Yaris με δεύτερους τους Κεχαγιά – Καραβασιλικό με Toyota Starelt EP91.

Στις εγκαταλείψεις πρέπει να αναφέρουμε και αυτές των Χαλιβελάκη – Μαχαίρα με Peugeot 206 Kit Car στην Ε.Δ.1, των Κωνσταντίνου - Σαρητσόγλου και των Περάκη – Κουρουγκιαούρη στην 4η Ε.Δ. με Peugeot 206 XS Kit Car και των Βάτσο – Θεοφανίδη με Renault Clio R3 Access στην 2η Ε.Δ Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100.4, Ράδιο TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη. Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πέρασε στην ιστορία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός όμως συνεχίζει να έχει ανάγκη την στήριξή σας.




bottom of page