top of page

Ειδικός Κανονισμός 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Συμπληρωματικός Κανονισμός

Πρόγραμμα

  • Έναρξη εγγραφών: Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

  • Λήξη εγγραφών Συμμετοχής: Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012, ώρα 22:00

  • Διανομή Βιβλίου Διαδρομής (Road Book): Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012


Έναρξη Αναγνωρίσεων

Oι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά την λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του roadbook,δηλαδή από την Πέμπτη 06/09/2012, μέχρι 30΄ πριν την πανηγυρική εκκίνηση.

Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής καθώς επίσης να φέρουν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων της ΕΘ.Ε.Α.

Η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, την συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

Οι παραβάτες θα υπόκεινται τις ποινές που ορίζει ο Γενικός Κανονισμός της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ. Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων • Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012. 1η συνεδρίαση Αγωνοδικών • Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012 (στην γραμματεία του αγώνα). Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012 • Διοικητικός έλεγχος και έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων: 09.00 – 13.00 στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Αγγελάκη και Λεωφ. Στρατού). Το ακριβές ωράριο θα καθορισθεί ανάλογα με τους αριθμούς συμμετοχής και θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών. • Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής: Στον έλεγχο εξακρίβωσης το Σάββατο 15/09/2012. • Ενημέρωση Αγωνιζομένων (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ): Στον έλεγχο εξακρίβωσης, ώρα 12:00 μ.μ. • Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων: Σάββατο 15/09/2012, στην Γραμματεία του αγώνα, ώρα 13:30 μ.μ. • Πανηγυρική εκκίνηση: Σάββατο 15/09/2012, στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Αγγελάκη και Λεωφ. Στρατού) , ώρα 14.00. Ώρα προσέλευσης στον χώρο της εκκίνησης 13.30 (το αργότερο) • Εκκίνηση Αγώνα Α’ τμήμα: Σάββατο 15/09/2012, Parking αυτοκινήτων πίστας kart ¨DRIVE PARK¨ περιοχή Ν. Ρυσίου Θεσσαλονίκης, ώρα 16:30 μ.μ. • Τερματισμός Α’ τμήματος: Εξοδος πίστας kart N. Ρυσίου, ώρα 16:43 μ.μ. Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012 • Εκκίνηση Αγώνα Β’ τμήμα: Πολύγυρος, ώρα 08:30 π.μ. • Τερματισμός αγώνα: Πολύγυρος. ώρα 15:06 μ.μ. • 2η Συνεδρίαση Αγωνοδικών ώρα 15:30. • Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: αμέσως μετά τον τερματισμό στον χώρο του τερματισμού. • Δημοσίευση αποτελεσμάτων: ώρα 16:30 στην Γραμματεία και στον χώρο τερματισμού. • Συνέντευξη τύπου Αγωνιζόμενων: Στον χώρο του τερματισμού, αμέσως μετά τον τερματισμό. • Απονομή Επάθλων: Στον χώρο του Τερματισμού, ώρα 17.00. Γραμματεία του Αγώνα Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Α.Ο.Θ.,καθημερινά από τις 10:00-15:00, από την έναρξη εγγραφών, Πέμπτη 16/08/2012.

Από τις 05/09/2012 έως 14/09/2012 θα λειτουργεί καθημερινά από τις 11:00 - 23:00.

Διεύθυνση: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο-Θεσσαλονίκη 55133 Τηλ. 2310 423220 – Fax: 2310 423221, email: info@aoth.gr, website: www.aoth.gr.

Tο Σάββατο 15/9 θα λειτουργεί στον χώρο του τεχνικού ελέγχου και της εκκίνησης, από 08:30 – 15:30 και στην πίστα kart Ρυσίου, από 16:00 έως 19:00. Την Κυριακή 16/09/2012 η Γραμματεία θα λειτουργεί στο ισόγειο του κτηρίου της Περιφέρειας (πρώην Νομαρχία), στον Πολύγυρο, από τις 07:00 – 18:00. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών. ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΑ Α.Ο.Θ.: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 423220, Fax 2310 423221 και όπου λειτουργεί η γραμματεία κατά τη διάρκεια του αγώνα. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 1 - OΡΓΑΝΩΣΗ Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις: Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του, του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ.), της προκήρυξης πρωταθλημάτων της ΕΠΑ-ΕΘ.Ε.Α. καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού κανονισμού Ραλλύ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του. 1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ Ονομασία Αγώνα: 45ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ Oργανωτής : Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) 1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δημήτρης Κουμποτής ΜΕΛΗ Νικόλαος Τριανταφύλλου Ιωάννης Καφταντζής Νικόλαος Ανεζίνης

1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΑ

  • Αγωνοδίκες – Πρόεδρος ………………………. Ιωάννης Λιάκος Μιχάλης Δαφνομήλης Παρατηρητής ΕΘ.Ε.Α. ………………………. Αλυτάρχης Παναγιώτης Μαραντζίδης

  • Γραμματέας του αγώνα Βασιλική Σπανδώνη

  • Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος Νάσος Παπακώστας

  • Τεχνικοί έφοροι Ιωάννης Τσικίνας Παύλος Πινούλης Λεωνίδας Παπαδημητρίου

  • Υπεύθυνος σχέσεων με αγωνιζόμενους Δημήτρης Αναγνώστου Υπεύθυνος Ασφαλείας Ιωάννης Καφταντζής

  • Επικεφαλής Ιατρός Αγώνα Περικλής Σαραφιανός

  • Υπεύθυνος Service Park Φώτης Χαρατάσος

  • Υπεύθυνος Parc Ferme Παναγιώτης Μητρόγλου

  • Υπεύθυνος Τύπου Μιχάλης Γκαβέζος, Γιώργος Παπαδόπουλος

  • Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων Infomega

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΡΘΡΟ 2 - ΓΕΝΙΚΑ 2.1 Το 45ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ περιλαμβάνεται στο: 1. Πρωτάθλημα Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της κατηγορίας (N - A -R- Ε ) ΤΙΤΛΟΙ

  • Πρωτάθλημα Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R - ΕΕ - ΕΝ - ΕΑ)

  • Πρωτάθλημα Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A - R- ΕΝ - ΕΑ) μέχρι 2000 cc δικίνητα

  • Πρωτάθλημα Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R - ΕΕ - ΕΝ - ΕΑ)

  • Πρωτάθλημα Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A - R - ΕΝ - ΕΑ) μέχρι 2000 cc δικίνητα

Kύπελλα κλάσεων Oδηγών

- Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc και Α6 KIT CAR και R2 - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3 και S1600 - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 2000 cc και Α7 KIT CAR και R4 και S2000 και WRC - Κύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc - Κύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc - Κύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα Kύπελλα κλάσεων Συνοδηγών

- Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc και Α6 KIT CAR και R2 - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3 και S1600 - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 2000 cc και Α7 KIT CAR και R4 και S2000 και WRC - Κύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα 2 . Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά) - Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά) - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω ΑΡΘΡΟ 3 – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 3.1 Συνολική χιλιομετρική διαδρομή του αγώνα 189,95 χλμ

3.2 Αριθμός ειδικών διαδρομών 6 Μία ειδική διαδρομή θα διεξαχθεί το Σάββατο εντός της πίστας kart DRIVE PARK στο Ν. Ρύσιο. Την Κυριακή θα διεξαχθούν μία ειδική επί δύο φορές (Χολομώντας 2 Χ 27,96 Km) και μία ειδική επί τρείς φορές (Πολύγυρος 3 Χ 7,90Km).

3.3 Συνολικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών 82,12 χλμ

3.4 Αριθμός τμημάτων 2

3.5 Τύπος οδοστρώματος κάθε τμήματος: όλες οι Ε.Δ. θα διεξαχθούν σε ασφάλτινους δρόμους. ΑΡΘΡΟ 4 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ (ΔΤΤ) Η έκδοση του ΔΤΤ είναι υποχρεωτική. Όλοι οι αγωνιζόμενοι που έχουν εκδόσει ΔΤΤ είναι υποχρεωμένοι να το παρουσιάσουν στην Γραμματεία του Αγώνα κατά την διάρκεια του Ελέγχου Εξακρίβωσης. ΑΡΘΡΟ 5 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ Τα παρακάτω αυτοκίνητα γίνονται δεκτά - Aυτοκίνητα Παραγωγής (Oμάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4) - Aυτοκίνητα Tουρισμού (Oμάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC) - Aυτοκίνητα Oμάδας E (βλέπε τεχνικό κανονισμό της ΕΠΑ-EΘEA). - Αυτοκίνητα Ομάδας R. Tα αυτοκίνητα της ομάδας N υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους. N 1 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. N 2 κλάση : πάνω από 1400 έως 1600 κ. εκ. N 3 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. N 4 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. και Super 2000 Tα αυτοκίνητα της ομάδας A, συμπεριλαμβανομένων των World Rally Cars, υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους: A 5 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. A 6 κλάση : πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ. A 7 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. και R3 A 8 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. Tα αυτοκίνητα της ομάδας E, υποδιαιρούνται στις 4 παρακάτω κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους: EE 9 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. EE 10 κλάση : πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ. EE 11 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ.εκ. EE 12 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. Τα αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται και βαθμολογούνται μαζί με την αντίστοιχη κλάση της Α ή της Ν. (π.χ. ΕΑ 5 μαζί με Α5, ΕΝ 1 μαζί με Ν1). Τα ιστορικά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν στην ομάδα ΕΕ. 5.1 Επιτρεπτές τροποποιήσεις α. Προστατευτική ποδιά Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αυτοκίνητο, όπως ορίζεται από τα άρθρα 254.6.7.1, 254Α.5.7.2 και 255.5.7.2.10 του Παραρτήματος J. Επί πλέον, επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς για την προστασία του αμαξώματος από τη διάβρωση, υπό τον όρο ότι η ποδιά αυτή είναι αφαιρετή, ακολουθεί ακριβώς τις καμπύλες του αμαξώματος, δεν παραβιάζει κανένα άρθρο του δελτίου αναγνώρισης και δεν έχει καμμία (αεροδυναμική ή άλλη) λειτουρ­γία εκτός από την προ­στασία του αμαξώματος. Όσον αφορά το υλικό κατασκευής και άλλες προδιαγραφές πρέπει να είναι σύμφωνα με το Παράρτημα J. β. Λασπωτήρες Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στα χωμάτινα ράλλυ πρέπει να είναι εφοδιασμένα με λασπωτήρες σε όλους τους τροχούς, σύμφωνα με την τεχνική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ (βλέπε Παράρτημα J, άρθρο 252.7.7). Στους ασφάλτινους αγώνες οι λασπωτήρες είναι προαιρετικοί αλλά αν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να υπάρχουν σε όλους τους τροχούς και να είναι σύμφωνοι με το παράρτημα J, άρθρο 252.7.7. γ. Παράθυρα Tα ανακλαστικά ή φυμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποχρεωτικά, σύμφωνα με το Παράρτημα J 253.11. Τα ανακλαστικά, ή φιμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στο πίσω παρμπρίζ επιτρέπονται. Ολα τα φιλμ πρέπει να έχουν μια οπή από την οποία να είναι ορατά τα άτομα που βρίσκονται στο αυτοκίνητο. δ. Θάλαμος επιβατών Mέσα στο θάλαμο επιβατών μπορούν να μεταφέρονται μόνο τα εξής εξαρτήματα: εφεδρικός (οί) τροχός (οί), ανταλλακτικά, εργαλεία, εφόδια ασφάλειας, εφόδια επικοινωνίας, έρμα (αν επιτρέπεται), δοχείο νερού καθαρισμού παρμπρίζ (μόνο στα αυτοκίνητα των ομάδων A και B).

Ολα τα ανταλλακτικά και εργαλεία πρέπει να στερεώνονται είτε ΠΙΣΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού είτε ΚΑΤΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού.

Oι θήκες για τα κράνη και τα εργαλεία που βρίσκονται στο θάλαμο επιβατών πρέπει να είναι φτιαγμένες από άφλεκτο υλικό που σε περίπτωση φωτιάς δεν πρέπει να βγάζει τοξικά αέρια. Για τα παραπάνω βλέπε παράρτημα J Άρθρο 252.7.3. Για αγώνες ράλλυ, πρέπει ανά πάσα στιγμή να υπάρχουν στο αυτοκίνητο δύο κοπίδια για ζώνες, εύκολα προσβάσιμα από οδηγό και συνοδηγό όταν κάθονται στις θέσεις τους με δεμένες τις ζώνες (παράρτημα J, άρθρο 253 6.1). ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ Όποιος θέλει να λάβει μέρος στο 45ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλλει στην Γραμματεία του αγώνα:

Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) Μακρυράχης 24, 551 33 Θεσσαλονίκη τηλ. 2310 423220, fax 2310 423221 ή online εδώ.

Η δήλωση Συμμετοχής γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 22:00

Πληρώματα που έχουν οφειλές από προηγούμενες εκδηλώσεις, θα γίνουν δεκτά, μόνον μετά την εξόφληση της παλαιάς οφειλής Τα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012. ΑΡΘΡΟ 7 - ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

7.1 Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής:

Για Μέλη πληρώματος 330 €, Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες 480 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 660 € εάν και εφόσον δεχτούν να τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή

Για Μέλη πληρώματος 660 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες 960 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 1280 € εάν δεν τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή

Οι νέοι αγωνιζόμενοι έχουν έκπτωση στην συμμετοχή 40% ( Νέοι αγωνιζόμενοι θεωρούνται αυτοί που εκδίδουν αγωνιστική άδεια για πρώτη φορά, στην αγωνιστική άδεια θα υπάρχει σημείωση δηλωτική του νέου αγωνιζόμενου).

Εάν διαγωνιζόμενος στο ράλλυ ΔΕΘ, δηλώσει συμμετοχή και στο 41ο ράλλυ sprint ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ που διεξάγεται ταυτόχρονα σε μέρος της διαδρομής και στο ίδιο ωράριο με αυτό του ΔΕΘ, τότε ο οργανωτής ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ SPRINT.

Το παράβολο συμμετοχής μπορεί να πληρωθεί είτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. είτε σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς:

• 0026-0388-21-02001-86800, Eurobank, • 208-37487-154, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, • 712-002101-125825 Alpha Bank, στο όνομα Δ.Κουμποτής – Γ. Τρύφος. 7.2 Η αίτηση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής. 7.3 Τα δικαιώματα συμμετοχής επιστρέφονται σε περίπτωση κατά την οποία: 1. Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή 2. Αν ο αγώνας ματαιωθεί. 3. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εάν ο αγώνας αναβληθεί . Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος δεν εκκινήσει στον αγώνα για λόγους ανωτέρας βίας, οι οποίοι κοινοποιηθούν στην οργανωτική επιτροπή μέχρι την έναρξη του τεχνικού ελέγχου εγγράφως, τότε επιστρέφεται το 50% του παραβόλου. Η οργανωτική επιτροπή ορίζει μέγιστο αριθμό συμμετοχών τις 80. 7.4 Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον έλεγχο εξακρίβωσης. 7.5 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζόμενου για ζημίες προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με την λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων, ή από την στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν. Τα αυτοκίνητα των Σέρβις, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες " SERVICE " του Οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές στον αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους. Η ΟΜΑΕ, Η ΕΛΠΑ,Ο Α.Ο.Θ., Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, Η ΕΠΑ-ΕΘ.Ε.Α ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΡΘΡΟ 8 - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 εκ. στο επάνω τμήμα του παρ-μπριζ και εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 8 εκ. το πολύ στο πίσω παράθυρο. Οι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του ράλλυ διατίθενται για την διαφήμιση των Οργανωτών.

Αυτή η διαφήμιση (Α) είναι υποχρεωτική και οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούν να αρνηθούν την τοποθέτηση της.

Οι αγωνιζόμενοι που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση (Β) του Οργανωτή πρέπει να αφήσουν για αυτήν τον ακόλουθο χώρο: Α = Υποχρεωτική: Πλευρικοί αριθμοί, πινακίδες πόρτας. Β = Προαιρετική: Στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου (θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών).

Αυτές τοποθετούνται στα μπροστινά φτερά του αυτοκίνητου και στις δύο πλευρές του και πρέπει να βρίσκονται εμπρός από τους πλευρικούς αριθμούς του ράλλυ και να μην καλύπτονται από άλλες διαφημίσεις.

ΑΡΘΡΟ 9 - ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ 9.1 Έλεγχος των κρανών και των εφοδίων των οδηγών Ο έλεγχος αυτός θα γίνει κατά την διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να φορούν ότι αναφέρεται στην τεχνική εγκύκλιο. ΕΝΔΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ Σε όλους τους αγώνες, όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί πρέπει να φορούν κράνη, φόρμες, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς), μακρυά εσώρουχα, μπαλακλάβα, κάλτσες και παπούτσια αναγνωρισμένα σύμφωνα με τα Πρότυπα της FIA 8856-2000.

Η χρήση των προστατευτικών για το λαιμό (HANS), σύμφωνα με το πρότυπο FIA 8858-2002 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους τους οδηγούς και συνοδηγούς.

Οποιαδήποτε παράβαση θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες. 9.2 ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΡΤΑΣ

9.2.1 Δύο πινακίδες για τις μπροστινές πόρτες μήκους 70cm και ύψους 20cm. Κάθε τέτοια πινακίδα θα περιλαμβάνει μια μαύρη ματ επιφάνεια για τον αριθμό συμμετοχής, που πάντα πρέπει να τοποθετείται στο μπροστινό τμήμα της πινακίδας. Οι αριθμοί θα έχουν κίτρινο φωσφορίζον χρώμα (PMS 803), ύψους 14cm και πάχους 2cm Το υπόλοιπο αυτής της πινακίδας μένει για τον οργανωτή.

9.2.2 Κάθε πινακίδα θα τοποθετείται οριζόντια στη μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας, με τον αριθμό μπροστά.

9.2.3 Σε απόσταση 10cm γύρω από την πινακίδα δεν επιτρέπεται να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση. 9.2.5 ΠΛΑΪΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Δύο αριθμούς για κάθε πίσω πλαϊνό παράθυρο, ύψους 25cm και πλάτους τουλάχιστον 2,5cm σε φωσφορίζον ΚΊΤΡΙΝΟ χρώμα (PMS 803), σε διαφανές φόντο, που μπορεί να είναι ανακλαστικοί. Αυτοί οι αριθμοί θα τοποθετηθούν στο επάνω τμήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων, σε συνάρτηση με το όνομα του οδηγού. 9.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων: επιτρέπονται αναγνωρίσεις με αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω: Aπαγορεύονται τα Ν4, Α/8 και Ε/12 1. Αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep έως 2500 cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600 cc turbo.

2. Tο αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.

3. O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

4. Tο κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

5. H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας.

6. Oι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.

7. Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

8. Αγωνιστικά εξαρτήματα (roll bar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

9. Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.

10. Oι ζάντες είναι ελεύθερες και θα πρέπει να φέρουν ελεύθερα ελαστικά, εκτός από slicks.

11. Tο πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη). Διάρκεια 1. Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά τη λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του road book, δηλαδή από την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα, μέχρι 30΄ πριν την πανηγυρική εκκίνηση. Η πίστα kart θα παραχωρηθεί δωρεάν για αναγνωρίσεις σε όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή, την Κυριακή 9/9 και το Σάββατο 15/9, από ώρα 08:30 έως 10:30.

2. Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος.

3. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενο­χλούνται οι κάτοικοι της περοχής.

4. Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

5. Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 21. 5 του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ 2012. Προσοχή:

Σε κάθε περίπτωση η ασφάλεια και τα δικαιώματα των άλλων οδηγών πρέπει να είναι σεβαστά και οι αγωνι­ζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τον ΚΟΚ.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων οι δρόμοι είναι ανοικτοί στην κυκλοφορία.

Μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια λέσχη θα φροντίσει για την αποκατάσταση της καθαριότητας των δρόμων και των διασταυρώσεων Κανονισμοί που αφορούν τις αναγνωρίσεις 1. Κάθε πλήρωμα, σε όλη τη διάρκεια που πραγματοποιεί αναγνωρίσεις, οφείλει να φέρει στην εσωτερι­κή πλευρά του μπροστινού παρμπρίζ την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων, που θα προμηθευτεί από την ΕΠΑ-ΕΘΕΑ. Η παραλα­βή αυτή μπορεί να γίνει με την έκδοση της αγωνιστικής άδειας. Υπενθυμίζεται ότι η κάρτα αυτή δεν είναι ετήσια και ισχύει αορίστως.

O αναφερόμενος στην κάρτα αριθμός θα αφορά τον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο.

Η μη συμμόρφωση επιφέρει χρηματική ποινή 100 ευρώ και η κατ’ εξακολούθηση παράλειψη 200 ευρώ.

2. Η μέγιστη ταχύτητα στις ειδικές και στις απλές διαδρομές είναι 70 χλμ/ωρα, εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας. Η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ και η Οργανωτική Επιτροπή θα εποπτεύουν την τήρηση των ανωτέρω με τη χρήση radar. Οι μετρήσεις του radar δεν θα επιδέχονται αμφισβήτηση.

3. ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα. . Τονίζεται ότι οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο μιας ειδικής διαδρομής προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση. Ποινές Στους παραβάτες όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από την Oργάνωση ή από Kριτές γεγονότων, αρμό­διους για την τήρηση όλων των ανωτέρω άρθρων, ή Αστυνομικό Όργανο, επιβάλλονται οι εξής ποινές: • Πρώτη παράβαση: Ποινή μέχρι 5’ • Δεύτερη παράβαση: Ποινή μέχρι αποκλεισμό και παραπομπή στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΘΕΑ. Για τον υπολογισμό των ποινών θα λαμβάνεται υπ’ όψη όλη η αγωνιστική περίοδος. 9.4 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ (Σέρβις) – ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ 9.4.1 Το σέρβις θεωρείται ότι είναι η απεριόριστη εξωτερική βοήθεια που μπορεί να δεχθεί ένα διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο στους χώρους όπου αυτό επιτρέπεται.

9.4.2 Σε όλη την διάρκεια του αγώνα ένα αυτοκίνητο επιτρέπεται να δεχθεί εξωτερική βοήθεια μόνο στους χώρους, οι οποίοι αναφέρονται στο road book ως Service Park. Μολαταύτα, το πλήρωμα, χρησιμοποιώντας τα μέσα που έχει μαζί του στο αυτοκίνητο, και χωρίς εξωτερική φυσική βοήθεια, μπορεί να κάνει σέρβις στο αυτοκίνητο του σε οποιαδήποτε στιγμή εκτός από τις περιπτώσεις όπου το σέρβις απαγορεύεται ρητά. 9.4.3 ΖΩΝΕΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ 9.4.3.1 ΓΕΝΙΚΑ

Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να ανεφοδιάζονται μόνο στην ζώνη ανεφοδιασμού ή στo πρατήριο βενζίνης που καθορίζεται στο road bοok από τους οργανωτές. Η ζώνη ανεφοδιασμού θα οργανωθεί αμέσως μετά την έξοδο του “service park” με τα ανάλογα μέτρα πυρόσβεσης. H είσοδος / έξοδός του θα σηματοδοτείται από ένα μπλε σήμα που θα αναπαριστά δοχείο καυσίμου, 9.4.3.2 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

Μέσα στον χώρο ανεφοδιασμού επιτρέπονται μόνο οι εργασίες που έχουν άμεση σχέση με τον ανεφοδιασμό του διαγωνιζόμενου αυτοκινήτου. Η ταχύτητα μέσα σε όλες τις ζώνες ανεφοδιασμού δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 χλμ/ω. Συνιστάται οι μηχανικοί να φορούν άφλεκτες φόρμες. Την ευθύνη του ανεφοδιασμού την έχει μόνο ο συμμετέχων. Σε όλη τη διάρκεια του ανεφοδιασμού οι κινητήρες πρέπει να είναι σβηστοί. Στη διάρκεια του ανεφοδιασμού συνιστάται το πλήρωμα να μην είναι μέσα στο αυτοκίνητο. Αν όμως παραμείνει τότε δεν πρέπει να φορά ζώνες ασφαλείας. Για να βοηθήσουν στη διαδικασία του ανεφοδιασμού και μόνο, επιτρέπεται η είσοδος σε αυτόν τον χώρο σε δύο άτομα του συνεργείου κάθε πληρώματος. . 9.4.7 Σε περίπτωση ζημίας του αυτοκινήτου, αυτό επιτρέπεται να σπρωχθεί έξω από την ζώνη ανεφοδιασμού χωρίς να του επιβληθεί ποινή. Αμέσως μετά την έξοδο της ζώνης επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί εξωτερική μπαταρία.

9.4.8 Διευκρίνηση απαγορευμένου Σέρβις

9.4.8.1 Η χρήση ή η λήψη από το πλήρωμα οποιουδήποτε κατασκευασμένου υλικού στερεού ή υγρού), ανταλλακτικών, εργαλείων, ή εξοπλισμού, άλλων από αυτά που μεταφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο 9.4.8.2 Η στάθμευση ενός αυτοκινήτου service και η τοποθέτηση οποιονδήποτε υλικών, ανταλλακτικών, εργαλείων ή εξοπλισμού πάνω στη διαδρομή εκτός από τους χώρους service. Στην διαδρομή περιλαμβάνονται και οι παρυφές του δρόμου. 9.4.8.3 Η παράκαμψη του αγωνιστικού αυτοκινήτου από την διαδρομή του αγώνα. 9.4.8.4 Τα άτομα που εκτελούν χρέη μηχανικού στα service parks απαγορεύεται να κυκλοφορούν στην διαδρομή του αγώνα, να βρίσκονται στους τερματισμούς των ειδικών διαδρομών ή να ακολουθούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα υπό οποιαδήποτε ιδιότητα. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οποιουδήποτε αυτοκινήτου σέρβις ή κοινού αυτοκινήτου, που φέρει ανταλλακτικά, καύσιμα, ελαστικά, εργαλεία κλπ, από τον τερματισμό κάθε ειδικής έως τον επόμενο ΣΕΧ. Παράβαση των ανωτέρω θα επιφέρει τον αποκλεισμό του πληρώματος και την παραπομπή τους στην ΕΠΑ-ΕΘΕΑ. 9.4.8.5 Απαγορεύονται οι Χρονομέτρες εκτός αν έχουν την έγκριση της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ. Οι Χρονομέτρες αυτοί πρέπει να προμηθευτούν με το ειδικό σήμα της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ το οποίο πρέπει να τοποθετούν σε εμφανή θέση, στο εμπρός παρμπρίζ του αυτοκινήτου.Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων πρέπει να δέχονται αν τους ζητηθεί από άτομα της Οργάνωσης, έλεγχο του αυτοκινήτου τους για την εξακρίβωση μη μεταφοράς όσων αναφέρονται στο 9.4.8.4.

Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων πρέπει να δέχονται, αν τους ζητηθεί από άτομα της οργάνωσης, έλεγχο του αυτοκινήτου τους για την εξακρίβωση μη μεταφοράς όσων αναφέρονται στην παραπάνω παράγραφο. Για την εφαρμογή του άρθρου, η λέσχη θα ορίζει άτομα σαν κριτές γεγονότων, κατά προτίμηση με μοτοσικλέτες, που θα κινούνται στην διαδρομή του αγώνα. 9.5 Service Parks 9.5.1 Η ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στα Service Parks ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ξεπερνάει τα 20 χλμ. Μη συμμόρφωση με αυτό το όριο θα επιφέρει ποινή από τους Αγωνοδίκες. Το γεγονός δεν θα επιδέχεται αμφισβήτηση. 9.5.2 Κάθε συμμετέχων αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιήσει 2 αυτοκίνητα σέρβις το πολύ σε όλη την διάρκεια του αγώνα και θα φέρουν τις πινακίδες που θα τους εφοδιάσει ο Οργανωτής (στο εμπρόσθιο παρμπριζ του αυτοκινήτου). Μέσα όμως σε κάθε service park επιτρέπεται ΜΟΝΟ ΕΝΑ αυτοκίνητο service. 9.5.3 Άλλα αυτοκίνητα των αγωνιζομένων θεωρούνται σαν βοηθητικά και θα αναγνωρίζονται από διαφορετικές πινακίδες. Τα βοηθητικά αυτοκίνητα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να προσφέρουν εξωτερική βοήθεια. Με αυτά μεταφέρονται μόνο άτομα. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΡΘΡΟ 10 – ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΓΩΝΑ 10.1 Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει ο αριθμός τηλεφώνου 14844.

10.2 Η εκκίνηση του αγώνα το Σάββατο θα δοθεί στις 16:30 και η εκκίνηση της 1ης Ε.Δ. θα γίνεται ανά τρίλεπτο ( 3΄).

Όποιο πλήρωμα εκκινήσει την 1η Ειδική διαδρομή και δεν την τερματίσει, έχει δικαίωμα να κάνει χρήση του κανονισμού SUPER RALLY, δηλαδή να εκκινήσει κανονικά την επόμενη ημέρα του αγώνα και να βαθμολογηθεί με βάση την επίδοση της δεύτερης ημέρας, στην οποία θα προστεθεί ο χρόνος της 1ης Ε.Δ. που θα ορίσουν οι αγωνοδίκες.

Την Κυριακή, στο δεύτερο τμήμα η εκκίνηση θα δίνεται ανά (1) ένα λεπτό. Τα πληρώματα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να παρουσιαστούν στον χώρο της εκκίνησης, στον Πολύγυρο, 10΄ πριν από τον χρόνο εκκίνησής τους.

10.3 Η ακριβής ώρα εκκίνησης θα γράφεται στο βιβλιάριο του αγώνα (καρνέ) κάθε πληρώματος και δημοσιεύεται στον πίνακα εκκινούντων.

10.4 Κάθε καθυστέρηση που οφείλεται στο πλήρωμα στην εκκίνηση του αγώνα ή στην εκκίνηση ενός σκέλους ή ενός τμήματος της διαδρομής, θα επιφέρει ποινή 10 δευτερολέπτων για κάθε λεπτό καθυστέρησης. Σε όλες τις περιπτώσεις εαν ένα αυτοκίνητο καθυστερήσει περισσότερο από 15 λεπτά δεν θα του επιτραπεί η εκκίνηση.

10.5 Εφόσον τα πληρώματα έχουν 15 λεπτά για να παρουσιασθούν στην εκκίνηση του αγώνα ή στην εκκίνηση ενός σκέλους ή ενός τμήματος της διαδρομής, εάν παρουσιασθούν μέσα στην προθεσμία των 15 αυτών λεπτών, στο βιβλιάριο του αγώνα αναγράφεται η πραγματική νέα ώρα εκκίνησης. 10.6 Η προάφιξη στο ΣΕΧ 1Α ¨Ν. ΡΥΣΙΟ ΙΝ¨ και στο ΣΕΧ 6Α ¨ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ Τερματισμός¨ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. 10.7 Τα διακριτικά των Κριτών και των Ενδιαμέσων θα είναι ΚΡΙΤΕΣ - ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ: Θα φορούν κίτρινο γιλέκο με την ένδειξη " ΚΡΙΤΗΣ ". ΦΥΛΑΚΕΣ: Θα φορούν πορτοκαλί γιλέκο με την ένδειξη " SECURITY ". 10.8 Οι ειδικές διαδρομές θα κλείνουν για την κυκλοφορία 1 και 1/2 ώρα (1 ώρα και τριάντα λεπτά) πριν από τον ιδανικό χρόνο εκκίνησης του πρώτου αυτοκινήτου. 10.9 Το τελικό Parc Ferme μετά τον τερματισμό του αγώνα θα λήγει 10’ μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων. Οσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι την λήξη του parc ferme. 10.10 Τεχνικός έλεγχος πριν την εκκίνηση Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στους τεχνικούς εφόρους με τοποθετημένες τις πινακίδες, τους αριθμούς του αγώνα και με τοποθετημένες τις προαιρετικές διαφημίσεις του οργανωτή. 10.11 Αλλαγή ελαστικών Η αλλαγή ελαστικών επιτρέπεται να γίνει μόνο μέσα στα service parks ή οπουδήποτε με ιδία μέσα και με τα ελαστικά που φέρει το αυτοκίνητο (ρεζέρβα/ες) πλην όσων αναφέρονται στον Γενικό Κανονισμό Ράλλυ. 10.12 Τελικός έλεγχος Ο τελικός τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα γίνει στον χώρο του τερματισμού. Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο από την Οργάνωση για πιθανόν τεχνικό έλεγχο σε περίπτωση ένστασης θα ανακοινωθεί με δελτίο πληροφοριών. 10.13 Αναφορά ατυχήματος (Παράρτημα IV, άρθρο 2.5) Εαν κάποιος οδηγός εμπλακεί σε ατύχημα στο οποίο τραυματίσθηκε κάποιος θεατής, ο οδηγός αυτός πρέπει να το αναφέρει στον επόμενο ενδιάμεσο που αναφέρεται στο road book. Εαν παραλείψει να το αναφέρει οι Αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλλουν στο υπεύθυνο πλήρωμα ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό. 10.14 Ασφάλεια αγωνιζομένων • Κάθε Road Book σαν οπισθόφυλλο θα έχει ένα φύλλο με ένα κόκκινο SOS και από την ανάποδη πλευρά ένα πράσινο ΟΚ. • Στην περίπτωση ατυχήματος που απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια όπου είναι δυνατόν πρέπει να παρουσιάζεται το κόκκινο SOS στα αυτοκίνητα που ακολουθούν και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο προσπαθεί να βοηθήσει. • Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή βλέπει ένα αυτοκίνητο που έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα και που τα δύο μέλη του πληρώματος φαίνονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να φροντίσει να προειδοποιήσει τα επόμενα αυτοκίνητα για το συμβάν, ιδιαίτερα εάν το αυτοκίνητο που είχε το ατύχημα κλείνει το δρόμο. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που φτάνει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας. • Κάθε πλήρωμα που είναι σε θέση να συμμορφωθεί αλλά δεν συμμορφώνεται με αυτόν τον κανόνα, θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες, που μπορεί να επιβάλλουν ποινή, σύμφωνα με τον ΔΑΚ/ΕΑΚ. • Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, πρέπει να επιδεικνύεται ΑΜΕΣΑ το σήμα ΟΚ από ένα μέλος του πληρώματος, ώστε να είναι εύκολα ορατό στους άλλους αγωνιζόμενους και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο προσπαθεί να βοηθήσει. • Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό στους άλλους αγωνιζόμενους. • Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να μεταφέρει ένα κόκκινο αντανακλαστικό τρίγωνο το οποίο, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σταματήσει σε μια ειδική διαδρομή, πρέπει να τοποθετηθεί από ένα μέλος του πληρώματος σε εμφανές σημείο, τουλάχιστον 50μ πριν το αυτοκίνητο, ώστε να προειδοποιεί τους αγωνιζόμενους που ακολουθούν. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται θα επιβληθεί ποινή, σύμφωνα με απόφαση των Αγωνοδικών. • Το τρίγωνο πρέπει να τοποθετείται ακόμα κι αν το σταματημένο αυτοκίνητο είναι εκτός δρόμου. • Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτήν την εγκατάλειψη τους Οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται θα επιβληθεί ποινή, σύμφωνα με απόφαση των Αγωνοδικών.

Ο Οργανωτής υποχρεούται να προσφέρει βοήθεια και να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ρυμούλκηση, ανέλκυση ή επαναφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο και στη συνέχεια να το μεταφέρει στο ΣΕΧ ή στο STOP με τα μέσα που διαθέτει.

Ο Οργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που επιτευχθεί μεν η ανέλκυση/επαναφορά, αλλά λόγω ειδικών συνθηκών το αυτοκίνητο υποστεί ζημιές. Επίσης ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη, ασφάλεια και μεταφορά του αυτοκινήτου από το ΣΕΧ ή το STOP στον τόπο προορισμού του. Επικοινωνία πληρώματος – οργάνωσης - Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης οι αγωνιζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να γνωστοποιούν στην οργάνωση τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων. - Σε περίπτωση εγκατάλειψης ή ατυχήματος, οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να ενεργοποιήσουν τα κινητά τους και να ειδοποιήσουν την οργάνωση. ΧΡΗΣΗ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ 1. Περνώντας μπροστά από μια επιδεικνυόμενη κίτρινη σημαία ο οδηγός πρέπει να μειώσει αμέσως ταχύτητα, να κρατήσει αυτή τη μειωμένη ταχύτητα μέχρι το τέλος της ειδικής και να ακολουθήσει τις οδηγίες των κριτών ή των οδηγών των οχημάτων άμεσης επέμβασης. Οι σημαίες θα επιδεικνύονται σε όλα τα σημεία που προηγούνται του ατυχήματος. Μη συμμόρφωση με αυτόν τον κανόνα θα επιφέρει ποινή στην κρίση των αγωνοδικών.

2. Το πλήρωμα στο οποίο επιδείχθηκε η κίτρινη σημαία θα λάβει ένα θεωρητικό χρόνο για την ειδική, σύμφωνα με τις διαδικασίες όπως αναφέρονται στο άρθρο 35.

3. Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη. Η κίτρινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο από κριτή που φορά το διακριτικό κίτρινο γιλέκο. Ο χρόνος επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους αγωνοδίκες από τον αλυτάρχη.

4. Εκτός από την κίτρινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της ειδικής διαδρομής.

5. Η κίτρινη σημαία είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο με ενδιάμεσο κριτή (τοποθετημένος περίπου κάθε 5χλμ). 10.15 Η χρονομέτρηση θα γίνει στο εκατοστό του δευτερολέπτου. 10.16 Εκκίνηση στις Ε.Δ. • Στην αφετηρία κάθε ειδικής διαδρομής θα υπάρχει ένας ηλεκτρονικός πίνακας με σύστημα αντίστροφης μέτρησης, σε διαβάθμιση δευτερολέπτου που θα λειτουργεί ως εξής: • Ο πίνακας έχει 3 φώτα. Κόκκινο- Κίτρινο / πορτοκαλί – Πράσινο • 30 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση θα ανάβει το κόκκινο φώς. • Ο Κριτής Αφετηρίας θα μετρήσει δυνατά 15’’ και 10’’. • 5 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση θα σβήνει το κόκκινο φως και θα ανάβει το κίτρινο/πορτοκαλί • Στο 0 δευτερόλεπτο θα σβήνει το κίτρινο/πορτοκαλί και θα ανάβει το πράσινο φως. Την στιγμή αυτή το αυτοκίνητο πρέπει να ξεκινήσει. • Τα φώτα εκκίνησης περιλαμβάνουν ρολόι συγχρονισμένο με το χρονόμετρο και το φωτοκύτταρο που θα καταγράφει τις πρόωρες εκκινήσεις ‘jump start’. • Σε περίπτωση που ο φωτεινός πίνακας δεν λειτουργεί η εκκίνηση θα δίνεται σύμφωνα με το άρθρο 32.3 των Γενικών Διατάξεων του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ 2012 με την χρήση σημαίας εκκίνησης η οποία θα ανυψωθεί μόλις περάσουν τα 5 δευτερόλεπτα. • Η γραμμή αφετηρίας θα είναι σημειωμένη με λευκή γραμμή, στο κέντρο της οποίας θα τοποθετηθεί ένας κώνος. Μόλις το αυτοκίνητο σταματήσει και το κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα ακουμπήσει στον κώνο, ο υπεύθυνος Κριτής θα τον μετακινήσει. • Η γραμμή του Jump Start θα είναι παράλληλη με την γραμμή αφετηρίας. Η απόσταση μεταξύ της γραμμής αφετηρίας και της γραμμής του Jump Start θα είναι 40 εκατοστά. ΑΡΘΡΟ 11 - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ 11.1 Παράβολα ένστασης και έφεσης Παράβολο ένστασης: 330 € Παράβολο έφεσης: 660 € 11.2 Αν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου, ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει συμπληρωματικά το προβλεπόμενο από την σχετική εγκύκλιο της ΕΠΑ-ΕΘ.Ε.Α ή το ορισθέν από τους Αγωνοδίκες ποσόν.

11.3 Τα έξοδα για τις εργασίες και την μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο που του γίνεται η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή.

11.4 Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και την μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά. ΑΡΘΡΟ 12 - ΚΑΤΑΤΑΞΗ 12.1 Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει σύμφωνα με το Πρόγραμμα του αγώνα, στην Γραμματεία του αγώνα την Κυριακή 16/09/2012 και ώρα 16:30 καθώς και στον χώρο του τερματισμού. 12.2 Προσωρινές κατατάξεις θα ανακοινωθούν μετά από κάθε service park. ΑΡΘΡΟ 13 - ΑΠΟΝΟΜΗ Η Απονομή των επάθλων στους Νικητές του 45ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ θα γίνει την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012, ώρα 17.00 στον χώρο του Τερματισμού.

Αν οι νικητές των διαφόρων κυπέλλων δεν εμφανιστούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα της παραλαβής οποιουδήποτε κυπέλλου. ΑΡΘΡΟ 14 - ΒΡΑΒΕΙΑ – ΚΥΠΕΛΛΑ Θα απονεμηθούν τα παρακάτω έπαθλα. Γενική Κατάταξη (N-A-E) Στους 1ους νικητές Δίδυμα κύπελλα Στους 2ους Δίδυμα κύπελλα Στους 3ους Δίδυμα κύπελλα Γενική Κατάταξη F2 (N-A-E) Στους 1ους νικητές Δίδυμα κύπελλα Στους 2ους Δίδυμα κύπελλα Στους 3ους Δίδυμα κύπελλα Κατάταξη Κλάσεων (εφόσον σε κάθε κλάση εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα) Στους νικητές κάθε κλάσης κάθε ομάδας: κύπελλα Στους δεύτερους κάθε κλάσης κάθε ομάδας: κύπελλα Στους τρίτους κάθε κλάσης κάθε ομάδας: κύπελλα

Στους τρείς πρώτους κάθε κλάσης απονέμονται κύπελλα εφόσον εκκινήσουν 5 αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα στους 2 πρώτους, και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα μόνο στους πρώτους. Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν την κλάση. Στην 1η Γυναικεία συμμετοχή Κύπελλο Στον 1ο Οδηγό Μέλος Α.Ο.Θ. Κύπελλο Στον 1ο Συνοδηγό Μέλος Α.Ο.Θ. Κύπελλο




bottom of page