Ειδικός Κανονισμός 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Συμπληρωματικός Κανονισμός

Πρόγραμμα

  • Έναρξη εγγραφών: Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

  • Λήξη εγγραφών Συμμετοχής: Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012, ώρα 22:00

  • Διανομή Βιβλίου Διαδρομής (Road Book): Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012


Έναρξη Αναγνωρίσεων

Oι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά την λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του roadbook,δηλαδή από την Πέμπτη 06/09/2012, μέχρι 30΄ πριν την πανηγυρική εκκίνηση.

Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής καθώς επίσης να φέρουν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων της ΕΘ.Ε.Α.

Η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, την συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

Οι παραβάτες θα υπόκεινται τις ποινές που ορίζει ο Γενικός Κανονισμός της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ. Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων • Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012. 1η συνεδρίαση Αγωνοδικών • Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012 (στην γραμματεία του αγώνα). Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012 • Διοικητικός έλεγχος και έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων: 09.00 – 13.00 στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Αγγελάκη και Λεωφ. Στρατού). Το ακριβές ωράριο θα καθορισθεί ανάλογα με τους αριθμούς συμμετοχής και θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών. • Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής: Στον έλεγχο εξακρίβωσης το Σάββατο 15/09/2012. • Ενημέρωση Αγωνιζομένων (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ): Στον έλεγχο εξακρίβωσης, ώρα 12:00 μ.μ. • Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων: Σάββατο 15/09/2012, στην Γραμματεία του αγώνα, ώρα 13:30 μ.μ. • Πανηγυρική εκκίνηση: Σάββατο 15/09/2012, στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Αγγελάκη και Λεωφ. Στρατού) , ώρα 14.00. Ώρα προσέλευσης στον χώρο της εκκίνησης 13.30 (το αργότερο) • Εκκίνηση Αγώνα Α’ τμήμα: Σάββατο 15/09/2012, Parking αυτοκινήτων πίστας kart ¨DRIVE PARK¨ περιοχή Ν. Ρυσίου Θεσσαλονίκης, ώρα 16:30 μ.μ. • Τερματισμός Α’ τμήματος: Εξοδος πίστας kart N. Ρυσίου, ώρα 16:43 μ.μ. Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012 • Εκκίνηση Αγώνα Β’ τμήμα: Πολύγυρος, ώρα 08:30 π.μ. • Τερματισμός αγώνα: Πολύγυρος. ώρα 15:06 μ.μ. • 2η Συνεδρίαση Αγωνοδικών ώρα 15:30. • Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: αμέσως μετά τον τερματισμό στον χώρο του τερματισμού. • Δημοσίευση αποτελεσμάτων: ώρα 16:30 στην Γραμματεία και στον χώρο τερματισμού. • Συνέντευξη τύπου Αγωνιζόμενων: Στον χώρο του τερματισμού, αμέσως μετά τον τερματισμό. • Απονομή Επάθλων: Στον χώρο του Τερματισμού, ώρα 17.00. Γραμματεία του Αγώνα Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Α.Ο.Θ.,καθημερινά από τις 10:00-15:00, από την έναρξη εγγραφών, Πέμπτη 16/08/2012.

Από τις 05/09/2012 έως 14/09/2012 θα λειτουργεί καθημερινά από τις 11:00 - 23:00.

Διεύθυνση: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο-Θεσσαλονίκη 55133 Τηλ. 2310 423220 – Fax: 2310 423221, email: info@aoth.gr, website: www.aoth.gr.

Tο Σάββατο 15/9 θα λειτουργεί στον χώρο του τεχνικού ελέγχου και της εκκίνησης, από 08:30 – 15:30 και στην πίστα kart Ρυσίου, από 16:00 έως 19:00. Την Κυριακή 16/09/2012 η Γραμματεία θα λειτουργεί στο ισόγειο του κτηρίου της Περιφέρειας (πρώην Νομαρχία), στον Πολύγυρο, από τις 07:00 – 18:00. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών. ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΑ Α.Ο.Θ.: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 423220, Fax 2310 423221 και όπου λειτουργεί η γραμματεία κατά τη διάρκεια του αγώνα. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 1 - OΡΓΑΝΩΣΗ Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις: Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του, του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ.), της προκήρυξης πρωταθλημάτων της ΕΠΑ-ΕΘ.Ε.Α. καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού κανονισμού Ραλλύ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του. 1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ Ονομασία Αγώνα: 45ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ Oργανωτής : Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) 1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δημήτρης Κουμποτής ΜΕΛΗ Νικόλαος Τριανταφύλλου Ιωάννης Καφταντζής Νικόλαος Ανεζίνης

1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΑ

  • Αγωνοδίκες – Πρόεδρος ………………………. Ιωάννης Λιάκος Μιχάλης Δαφνομήλης Παρατηρητής ΕΘ.Ε.Α. ………………………. Αλυτάρχης Παναγιώτης Μαραντζίδης

  • Γραμματέας του αγώνα Βασιλική Σπανδώνη

  • Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος Νάσος Παπακώστας

  • Τεχνικοί έφοροι Ιωάννης Τσικίνας Παύλος Πινούλης Λεωνίδας Παπαδημητρίου

  • Υπεύθυνος σχέσεων με αγωνιζόμενους Δημήτρης Αναγνώστου Υπεύθυνος Ασφαλείας Ιωάννης Καφταντζής

  • Επικεφαλής Ιατρός Αγώνα Περικλής Σαραφιανός

  • Υπεύθυνος Service Park Φώτης Χαρατάσος

  • Υπεύθυνος Parc Ferme Παναγιώτης Μητρόγλου

  • Υπεύθυνος Τύπου Μιχάλης Γκαβέζος, Γιώργος Παπαδόπουλος

  • Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων Infomega

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΑΡΘΡΟ 2 - ΓΕΝΙΚΑ 2.1 Το 45ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ περιλαμβάνεται στο: 1. Πρωτάθλημα Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της κατηγορίας (N - A -R- Ε ) ΤΙΤΛΟΙ

  • Πρωτάθλημα Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R - ΕΕ - ΕΝ - ΕΑ)

  • Πρωτάθλημα Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A - R- ΕΝ - ΕΑ) μέχρι 2000 cc δικίνητα

  • Πρωτάθλημα Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R - ΕΕ - ΕΝ - ΕΑ)

  • Πρωτάθλημα Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A - R - ΕΝ - ΕΑ) μέχρι 2000 cc δικίνητα

Kύπελλα κλάσεων Oδηγών

- Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc και Α6 KIT CAR και R2 - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3 και S1600 - Kύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 2000 cc και Α7 KIT CAR και R4 και S2000 και WRC - Κύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc - Κύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc - Κύπελλο Oδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα Kύπελλα κλάσεων Συνοδηγών

- Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc και Α6 KIT CAR και R2 - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3 και S1600 - Kύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 2000 cc και Α7 KIT CAR και R4 και S2000 και WRC - Κύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Ασφάλτινων Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα 2 . Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά) - Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά) - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Eλλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω ΑΡΘΡΟ 3 – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 3.1 Συνολική χιλιομετρική διαδρομή του αγώνα 189,95 χλμ

3.2 Αριθμός ειδικών διαδρομών 6 Μία ειδική διαδρομή θα διεξαχθεί το Σάββατο εντός της πίστας kart DRIVE PARK στο Ν. Ρύσιο. Την Κυριακή θα διεξαχθούν μία ειδική επί δύο φορές (Χολομώντας 2 Χ 27,96 Km) και μία ειδική επί τρείς φορές (Πολύγυρος 3 Χ 7,90Km).

3.3 Συνολικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών 82,12 χλμ

3.4 Αριθμός τμημάτων 2

3.5 Τύπος οδοστρώματος κάθε τμήματος: όλες οι Ε.Δ. θα διεξαχθούν σε ασφάλτινους δρόμους. ΑΡΘΡΟ 4 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ (ΔΤΤ) Η έκδοση του ΔΤΤ είναι υποχρεωτική. Όλοι οι αγωνιζόμενοι που έχουν εκδόσει ΔΤΤ είναι υποχρεωμένοι να το παρουσιάσουν στην Γραμματεία του Αγώνα κατά την διάρκεια του Ελέγχου Εξακρίβωσης. ΑΡΘΡΟ 5 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ Τα παρακάτω αυτοκίνητα γίνονται δεκτά - Aυτοκίνητα Παραγωγής (Oμάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4) - Aυτοκίνητα Tουρισμού (Oμάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC) - Aυτοκίνητα Oμάδας E (βλέπε τεχνικό κανονισμό της ΕΠΑ-EΘEA). - Αυτοκίνητα Ομάδας R. Tα αυτοκίνητα της ομάδας N υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους. N 1 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. N 2 κλάση : πάνω από 1400 έως 1600 κ. εκ. N 3 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. N 4 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. και Super 2000 Tα αυτοκίνητα της ομάδας A, συμπεριλαμβανομένων των World Rally Cars, υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους: A 5 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. A 6 κλάση : πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ. A 7 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. και R3 A 8 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. Tα αυτοκίνητα της ομάδας E, υποδιαιρούνται στις 4 παρακάτω κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους: EE 9 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. EE 10 κλάση : πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ. EE 11 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ.εκ. EE 12 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. Τα αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται και βαθμολογούνται μαζί με την αντίστοιχη κλάση της Α ή της Ν. (π.χ. ΕΑ 5 μαζί με Α5, ΕΝ 1 μαζί με Ν1). Τα ιστορικά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν στην ομάδα ΕΕ. 5.1 Επιτρεπτές τροποποιήσεις α. Προστατευτική ποδιά Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αυτοκίνητο, όπως ορίζεται από τα άρθρα 254.6.7.1, 254Α.5.7.2 και 255.5.7.2.10 του Παραρτήματος J. Επί πλέον, επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς για την προστασία του αμαξώματος από τη διάβρωση, υπό τον όρο ότι η ποδιά αυτή είναι αφαιρετή, ακολουθεί ακριβώς τις καμπύλες του αμαξώματος, δεν παραβιάζει κανένα άρθρο του δελτίου αναγνώρισης και δεν έχει καμμία (αεροδυναμική ή άλλη) λειτουρ­γία εκτός από την προ­στασία του αμαξώματος. Όσον αφορά το υλικό κατασκευής και άλλες προδιαγραφές πρέπει να είναι σύμφωνα με το Παράρτημα J. β. Λασπωτήρες Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στα χωμάτινα ράλλυ πρέπει να είναι εφοδιασμένα με λασπωτήρες σε όλους τους τροχούς, σύμφωνα με την τεχνική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ (βλέπε Παράρτημα J, άρθρο 252.7.7). Στους ασφάλτινους αγώνες οι λασπωτήρες είναι προαιρετικοί αλλά αν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να υπάρχουν σε όλους τους τροχούς και να είναι σύμφωνοι με το παράρτημα J, άρθρο 252.7.7. γ. Παράθυρα Tα ανακλαστικά ή φυμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποχρεωτικά, σύμφωνα με το Παράρτημα J 253.11. Τα ανακλαστικά, ή φιμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στο πίσω παρμπρίζ επιτρέπονται. Ολα τα φιλμ πρέπει να έχουν μια οπή από την οποία να είναι ορατά τα άτομα που βρίσκονται στο αυτοκίνητο. δ. Θάλαμος επιβατών Mέσα στο θάλαμο επιβατών μπορούν να μεταφέρονται μόνο τα εξής εξαρτήματα: εφεδρικός (οί) τροχός (οί), ανταλλακτικά, εργαλεία, εφόδια ασφάλειας, εφόδια επικοινωνίας, έρμα (αν επιτρέπεται), δοχείο νερού καθαρισμού παρμπρίζ (μόνο στα αυτοκίνητα των ομάδων A και B).

Ολα τα ανταλλακτικά και εργαλεία πρέπει να στερεώνονται είτε ΠΙΣΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού είτε ΚΑΤΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού.

Oι θήκες για τα κράνη και τα εργαλεία που βρίσκονται στο θάλαμο επιβατών πρέπει να είναι φτιαγμένες από άφλεκτο υλικό που σε περίπτωση φωτιάς δεν πρέπει να βγάζει τοξικά αέρια. Για τα παραπάνω βλέπε παράρτημα J Άρθρο 252.7.3. Για αγώνες ράλλυ, πρέπει ανά πάσα στιγμή να υπάρχουν στο αυτοκίνητο δύο κοπίδια για ζώνες, εύκολα προσβάσιμα από οδηγό και συνοδηγό όταν κάθονται στις θέσεις τους με δεμένες τις ζώνες (παράρτημα J, άρθρο 253 6.1). ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ Όποιος θέλει να λάβει μέρος στο 45ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλλει στην Γραμματεία του αγώνα:

Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) Μακρυράχης 24, 551 33 Θεσσαλονίκη τηλ. 2310 423220, fax 2310 423221 ή online εδώ.

Η δήλωση Συμμετοχής γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 22:00

Πληρώματα που έχουν οφειλές από προηγούμενες εκδηλώσεις, θα γίνουν δεκτά, μόνον μετά την εξόφληση της παλαιάς οφειλής Τα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012. ΑΡΘΡΟ 7 - ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

7.1 Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής:

Για Μέλη πληρώματος 330 €, Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες 480 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 660 € εάν και εφόσον δεχτούν να τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή

Για Μέλη πληρώματος 660 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες 960 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 1280 € εάν δεν τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή

Οι νέοι αγωνιζόμενοι έχουν έκπτωση στην συμμετοχή 40% ( Νέοι αγωνιζόμενοι θεωρούνται αυτοί που εκδίδουν αγωνιστική άδεια για πρώτη φορά, στην αγωνιστική άδεια θα υπάρχει σημείωση δηλωτική του νέου αγωνιζόμενου).

Εάν διαγωνιζόμενος στο ράλλυ ΔΕΘ, δηλώσει συμμετοχή και στο 41ο ράλλυ sprint ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ που διεξάγεται ταυτόχρονα σε μέρος της διαδρομής και στο ίδιο ωράριο με αυτό του ΔΕΘ, τότε ο οργανωτής ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 50% ΣΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ SPRINT.

Το παράβολο συμμετοχής μπορεί να πληρωθεί είτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. είτε σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς:

• 0026-0388-21-02001-86800, Eurobank, • 208-37487-154, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, • 712-002101-125825 Alpha Bank, στο όνομα Δ.Κουμποτής – Γ. Τρύφος. 7.2 Η αίτηση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής. 7.3 Τα δικαιώματα συμμετοχής επιστρέφονται σε περίπτωση κατά την οποία: 1. Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή 2. Αν ο αγώνας ματαιωθεί. 3. Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εάν ο αγώνας αναβληθεί . Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος δεν εκκινήσει στον αγώνα για λόγους ανωτέρας βίας, οι οποίοι κοινοποιηθούν στην οργανωτική επιτροπή μέχρι την έναρξη του τεχνικού ελέγχου εγγράφως, τότε επιστρέφεται το 50% του παραβόλου. Η οργανωτική επιτροπή ορίζει μέγιστο αριθμό συμμετοχών τις 80. 7.4 Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον έλεγχο εξακρίβωσης. 7.5 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζόμενου για ζημίες προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με την λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων, ή από την στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν. Τα αυτοκίνητα των Σέρβις, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες " SERVICE " του Οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές στον αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους. Η ΟΜΑΕ, Η ΕΛΠΑ,Ο Α.Ο.Θ., Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, Η ΕΠΑ-ΕΘ.Ε.Α ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΡΘΡΟ 8 - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 εκ. στο επάνω τμήμα του παρ-μπριζ και εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 8 εκ. το πολύ στο πίσω παράθυρο. Οι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του ράλλυ διατίθενται για την διαφήμιση των Οργανωτών.

Αυτή η διαφήμιση (Α) είναι υποχρεωτική και οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούν να αρνηθούν την τοποθέτηση της.

Οι αγωνιζόμενοι που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση (Β) του Οργανωτή πρέπει να αφήσουν για αυτήν τον ακόλουθο χώρο: Α = Υποχρεωτική: Πλευρικοί αριθμοί, πινακίδες πόρτας. Β = Προαιρετική: Στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου (θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών).

Αυτές τοποθετούνται στα μπροστινά φτερά του αυτοκίνητου και στις δύο πλευρές του και πρέπει να βρίσκονται εμπρός από τους πλευρικούς αριθμούς του ράλλυ και να μην καλύπτονται από άλλες διαφημίσεις.

ΑΡΘΡΟ 9 - ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ 9.1 Έλεγχος των κρανών και των εφοδίων των οδηγών Ο έλεγχος αυτός θα γίνει κατά την διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να φορούν ότι αναφέρεται στην τεχνική εγκύκλιο. ΕΝΔΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ Σε όλους τους αγώνες, όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί πρέπει να φορούν κράνη, φόρμες, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς), μακρυά εσώρουχα, μπαλακλάβα, κάλτσες και παπούτσια αναγνωρισμένα σύμφωνα με τα Πρότυπα της FIA 8856-2000.

Η χρήση των προστατευτικών για το λαιμό (HANS), σύμφωνα με το πρότυπο FIA 8858-2002 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους τους οδηγούς και συνοδηγούς.

Οποιαδήποτε παράβαση θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες. 9.2 ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΡΤΑΣ

9.2.1 Δύο πινακίδες για τις μπροστινές πόρτες μήκους 70cm και ύψους 20cm. Κάθε τέτοια πινακίδα θα περιλαμβάνει μια μαύρη ματ επιφάνεια για τον αριθμό συμμετοχής, που πάντα πρέπει να τοποθετείται στο μπροστινό τμήμα της πινακίδας. Οι αριθμοί θα έχουν κίτρινο φωσφορίζον χρώμα (PMS 803), ύψους 14cm και πάχους 2cm Το υπόλοιπο αυτής της πινακίδας μένει για τον οργανωτή.

9.2.2 Κάθε πινακίδα θα τοποθετείται οριζόντια στη μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας, με τον αριθμό μπροστά.

9.2.3 Σε απόσταση 10cm γύρω από την πινακίδα δεν επιτρέπεται να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση. 9.2.5 ΠΛΑΪΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Δύο αριθμούς για κάθε πίσω πλαϊνό παράθυρο, ύψους 25cm και πλάτους τουλάχιστον 2,5cm σε φωσφορίζον ΚΊΤΡΙΝΟ χρώμα (PMS 803), σε διαφανές φόντο, που μπορεί να είναι ανακλαστικοί. Αυτοί οι αριθμοί θα τοποθετηθούν στο επάνω τμήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων, σε συνάρτηση με το όνομα του οδηγού. 9.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων: επιτρέπονται αναγνωρίσεις με αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω: Aπαγορεύονται τα Ν4, Α/8 και Ε/12 1. Αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep έως 2500 cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600 cc turbo.

2. Tο αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.

3. O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

4. Tο κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

5. H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας.

6. Oι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.

7. Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

8. Αγωνιστικά εξαρτήματα (roll bar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

9. Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.

10. Oι ζάντες είναι ελεύθερες και θα πρέπει να φέρουν ελεύθερα ελαστικά, εκτός από slicks.

11. Tο πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη). Διάρκεια 1. Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά τη λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του road book, δηλαδή από την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα, μέχρι 30΄ πριν την πανηγυρική εκκίνηση. Η πίστα kart θα παραχωρηθεί δωρεάν για αναγνωρίσεις σε όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή, την Κυριακή 9/9 και το Σάββατο 15/9, από ώρα 08:30 έως 10:30.

2. Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος.

3. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενο­χλούνται οι κάτοικοι της περοχής.

4. Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

5. Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 21. 5 του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ 2012. Προσοχή:

Σε κάθε περίπτωση η ασφάλεια και τα δικαιώματα των άλλων οδηγών πρέπει να είναι σεβαστά και οι αγωνι­ζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τον ΚΟΚ.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων οι δρόμοι είναι ανοικτοί στην κυκλοφορία.

Μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια λέσχη θα φροντίσει για την αποκατάσταση της καθαριότητας των δρόμων και των διασταυρώσεων Κανονισμοί που αφορούν τις αναγνωρίσεις 1. Κάθε πλήρωμα, σε όλη τη διάρκεια που πραγματοποιεί αναγνωρίσεις, οφείλει να φέρει στην εσωτερι­κή πλευρά του μπροστινού παρμπρίζ την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων, που θα προμηθευτεί από την ΕΠΑ-ΕΘΕΑ. Η παραλα­βή αυτή μπορεί να γίνει με την έκδοση της αγωνιστικής άδειας. Υπενθυμίζεται ότι η κάρτα αυτή δεν είναι ετήσια και ισχύει αορίστως.

O αναφερόμενος στην κάρτα αριθμός θα αφορά τον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο.

Η μη συμμόρφωση επιφέρει χρηματική ποινή 100 ευρώ και η κατ’ εξακολούθηση παράλειψη 200 ευρώ.

2. Η μέγιστη ταχύτητα στις ειδικές και στις απλές διαδρομές είναι 70 χλμ/ωρα, εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας. Η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ και η Οργανωτική Επιτροπή θα εποπτεύουν την τήρηση των ανωτέρω με τη χρήση radar. Οι μετρήσεις του radar δεν θα επιδέχονται αμφισβήτηση.

3. ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα. . Τονίζεται ότι οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο μιας ειδικής διαδρομής προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση. Ποινές Στους παραβάτες όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από την Oργάνωση ή από Kριτές γεγονότων, αρμό­διους για την τήρηση όλων των ανωτέρω άρθρων, ή Αστυνομικό Όργανο, επιβάλλονται οι εξής ποινές: • Πρώτη παράβαση: Ποινή μέχρι 5’ • Δεύτερη παράβαση: Ποινή μέχρι αποκλεισμό και παραπομπή στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΘΕΑ. Για τον υπολογισμό των ποινών θα λαμβάνεται υπ’ όψη όλη η αγωνιστική περίοδος. 9.4 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ (Σέρβις) – ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ 9.4.1 Το σέρβις θεωρείται ότι είναι η απεριόριστη εξωτερική βοήθεια που μπορεί να δεχθεί ένα διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο στους χώρους όπου αυτό επιτρέπεται.

9.4.2 Σε όλη την διάρκεια του αγώνα ένα αυτοκίνητο επιτρέπεται να δεχθεί εξωτερική βοήθεια μόνο στους χώρους, οι οποίοι αναφέρονται στο road book ως Service Park. Μολαταύτα, το πλήρωμα, χρησιμοποιώντας τα μέσα που έχει μαζί του στο αυτοκίνητο, και χωρίς εξωτερική φυσική βοήθεια, μπορεί να κάνει σέρβις στο αυτοκίνητο του σε οποιαδήποτε στιγμή εκτός από τις περιπτώσεις όπου το σέρβις απαγορεύεται ρητά. 9.4.3 ΖΩΝΕΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ 9.4.3.1 ΓΕΝΙΚΑ

Οι αγωνιζόμενοι μπορούν να ανεφοδιάζονται μόνο στην ζώνη ανεφοδιασμού ή στo πρατήριο βενζίνης που καθορίζεται στο road bοok από τους οργανωτές. Η ζώνη ανεφοδιασμού θα οργανωθεί αμέσως μετά την έξοδο του “service park” με τα ανάλογα μέτρα πυρόσβεσης. H είσοδος / έξοδός του θα σηματο