Είστε εδώ Αρχική Ράλλυ Θερμαϊκού 44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού 44o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδάς & 2ος Αγώνας Βετεράνων Α.Ο.Θ.

44o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδάς & 2ος Αγώνας Βετεράνων Α.Ο.Θ.

44o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδάς & 2ος Αγώνας Βετεράνων Α.Ο.Θ.

44o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδάς & 2ος Αγώνας Βετεράνων Α.Ο.Θ. 44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού Ράλλυ Θερμαϊκού

Τερμάτισε το 44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδά και μαζί του το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος με  το τοπίο να είναι πλέον βαθμολογικά  ξεκάθαρο τόσο στην γενική όσο και στις επιμέρους κατηγορίες.
Το ιστορικό του αγώνα έχει τις ρίζες του στο 1ο Ράλλυ Θερμαϊκού το 1969 όταν ο αγώνας εξελισσόταν στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Λαγκάδα. Ονόματα όπως Πέντε Βρύσες, Όσσα, Βερτίσκος, Αρετή  κ.α. είναι πολύ γνωστά στους παλιούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το Δ.Σ. του δήμου Λαγκάδα και ο δήμαρχος κ. Καραγιάννης, άνθρωποι με πολύ θετική σκέψη, συμφώνησαν και συνέπραξαν με τον Α.Ο.Θ. ώστε η περιοχή να αποκτήσει και  πάλι έναν αγώνα αυτοκινήτου και το Ράλλυ Θερμαϊκού ίσως ένα νέο μόνιμο «σπίτι».

Το εγχείρημα επιχειρήθηκε και εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε πως, παρά τον περιορισμένο χρόνο, πέτυχε. Μπορεί οι συμμετοχές να μην ήταν οι αναμενόμενες και σίγουρα υπήρξαν λάθη μικρά για κάποιους μεγάλα για άλλους. Αδιαμφισβήτητο όμως παραμένει το  γεγονός πως «στήθηκε» ένας αγώνας εκ του μηδενός σε λιγότερο από 20 ημέρες. Η βοήθεια του δήμου και παραγόντων της περιοχής ήταν άμεση στοχευόμενη και αποτελεσματική. Βοήθεια που δίνει ελπίδες για μια μεγαλύτερη, ίσως πανελλαδική διοργάνωση το 2016.

Η αρχή του τέλους έγινε  το  Σάββατο 31.10 με τον τεχνικό έλεγχο να διεξάγεται στον όμορφο και  ήσυχο περιβάλλον χώρο των ιαματικών πηγών Λαγκαδά. Η συνέχεια δόθηκε αργά το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Λαγκαδά με εκατοντάδες θεατές να χειροκροτούν τα 16+2  πληρώματα που πέρασαν κάτω από την αψίδα εκκίνησης.  Η ευχή για τα επόμενα χρόνια είναι οι εκατοντάδες θεατές να γίνουν χιλιάδες.

Κυριακή πρωί και με τον καιρό να είναι κάτι παραπάνω από ιδανικός εκκινούν με την σειρά πρώτα το αυτοκίνητο με τα τρία μηδενικά στις πόρτες το οποίο ελέγχει αν όλες οι θέσεις κριτών είναι επανδρωμένες και αν όλοι οι κριτές έχουν τα απαραίτητα για να λειτουργήσουν. Στην συνέχεια εκκινεί αυτό με τα δύο μηδενικά και μετά αυτό με το ένα μηδενικό στις πόρτες, χορηγία της Ford Στάθης Σ.&Ν., τα οποία «καθαρίζουν» την ειδική και προειδοποιούν για την εκκίνηση του αγώνα.  Ουσιαστική και όχι τυπική η διαδικασία, επιτρέπει στον αλυτάρχη να έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει στην ειδική διαδρομή πριν ορμήσει το πρώτο αγωνιστικό.

Το 1ο σκέλος εκκινεί και τερματίζει με τα βλέμματα όλων να είναι στραμμένα στους χρόνους. Νικητές στο 1ο πέρασμα με διαφορά 10 δεύτερα από τον ανταγωνισμό οι πρώτοι γενικής , Α7 και F2 Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Τους ακολουθούν οι τελικά τέταρτοι γενικής και δεύτεροι Α6 Δήμου – Ντίτορας με Citroen Saxo VTS και ο Μπαξεβανάκης Παύλος με συνοδηγό τον Ρεντζούλη στο Civic Type R, το οποίο τελικά εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη στο 3ο σκέλος. Πίσω τους με 0.24 δεύτερα διαφορά οι έκτοι γενικής Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Saxo VTS και 0.11 δεύτερα διαφορά οι πέμπτοι γενικής και τρίτοι Α6 Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16. Αντίστοιχα οι τελικά όγδοοι γενικής Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος τερματίζουν το πρώτο σκέλος  με διαφορά 0.05 δεύτερα από τους  έβδομους γενικής Σωτηριάδη – Καραγκούνη με Subaru Impreza WRX.

Το 2ο σκέλος ανήκει στους  Κουμποτή – Μαυροματίδη με Peugeot 106 S16, οι οποίοι «βγήκαν» αλώβητοι στο 1ο σκέλος  από ένα τρομακτικό τετ-α-κε.  Χρόνο ημέρας (4:34.37), δεύτεροι γενικής, δεύτεροι F2 και πρώτοι Α6 ο απολογισμός για την ομάδα. Πολύτιμοι βαθμοί που ανακηρύσσουν το πλήρωμα  Κυπελλούχους Βορείου Ελλάδος, 1οι στην F2 και 1οι στην Α6.

Το 3ο σκέλος κερδίζουν οι τρίτοι γενικής, δεύτεροι Α7 Καραβασίλης – Καρλιώτης με Honda Civic Type R. Και σε αυτό το σκέλος οι μάχες με τον χρόνο ήταν αδυσώπητες:  0.03 δεύτερα η διαφορά των  Βαλαβάνη – Καπάρα από τους Κουμποτή – Μαυροματίδη, 0.2 δεύτερα η διαφορά των Θεοφανίδη – Θεοφανίδη από τους Δημητρίου – Δημητρίου και 0.95 δεύτερα διαφορά μεταξύ των Δήμου – Ντίτορα και τους  Σωτηριάδη – Καραγκούνη. Μάχες που δείχνουν πως η ένταση και ο ανταγωνισμός είναι ανεξάρτητα από τον αριθμό των συμμετοχών.
Τέλος ένατοι γενικής και τρίτοι στην Α7 τερμάτισαν οι Σαρητζόγλου- Κωνσταντινίδης με Renault Clio Williams, με 10ους  τους Τάσο –Πατσιά με Renault Clio Sport, 11ους  τους Ισμαήλο – Τσιάπα με Mitsubishi Lancer Evo X, 12ους  τους Ζάχο – Παναγιωτίδη και 13ους τους Κίτσο – Παρασκευόπουλο αμφότεροι με Peugeot 106 S16.

Άτυχοι της ημέρας από το 1ο κιόλας σκέλος οι  Αργυρίου – Κυπαρισσάς τους οποίους «πρόδωσε» για άλλη μια φορά το Peugeot 106 S16 και οι Νιζάμης – Νιζάμης με Skoda 130 RS.

Το αγωνιστικό μέρος του 44ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδά και μαζί του το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος έληξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι μόλις δύο συμμετοχές του 2ου Αγώνα Βετεράνων Α.Ο.Θ. «Γιώργος Ραπτόπουλος» όχι μόνο ομόρφυναν τον αγώνα αλλά ενθουσίασαν και τους θεατές. Οι Πολιτάνος Νίκος – Πολιτάνος Κωνσταντίνος το διασκέδασαν και τερμάτισαν αισίως το  Nissan Sunny GTIR μπροστά από τους Αλεξανδρίδη Σπύρο – Κώνστα Πέτρο με Toyota Celica GT.

Νικητές ή μη, όλοι συγκεντρώθηκαν στην ταβέρνα «Βυσσώκα» στην υπέροχη ορεινή Όσσα για να γιορτάσουν παρέα με τον δήμο Λαγκαδά, τον βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης κ. Αναστασιάδη και τους χορηγούς αυτήν την πολύ σημαντική αγωνιστική αρχή αλλά και για να τιμήσουν τους πρόσφατα αποθανόντες φίλους και συναθλητές Γιώργο Ραπτόπουλο και Κώστα Τανούση, κρατώντας ενός λεπτού σιγή.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τον Δήμο Λαγκαδά, την Τσιταμίδης Ανταλλακτικά, την Ford Στάθης Σ.&Ν.,  τα συνεργεία αυτοκινήτων Αναγνωστόπουλος – Βραχιωλής, την Autogas Καραβασίλη, την Express Service Ιατρική Φροντίδα, την Σπιτική Πίτα, την οδική βοήθεια Καμζέλης, τις μπαταρίες Παζαρλής Delcore, τα Μ.Μ.Ε. που και αυτήν την φορά στήριξαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φυσικά τους κριτές που με υπομονή και επιμονή διασφάλισαν την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

Έχει διαβαστεί 1171 φορές

Αγωνιστικά Νέα - Ράλλυ ΔΕΘ

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Δελτίο Τύπου No 1

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Δελτίο Τύπου No 1

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Δελτίο Τύπου No 1

Οι νικητές του 52ου Ράλλυ ΔΕΘ - Γιώργος Αναπολιωτάκης και Θανάσης Τσιούκας

52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Δυνατός Απόηχος

σε 52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Η περίληψη ενός συναρπαστικού αγώνα

Οι νικητές του 52ου Ράλλυ ΔΕΘ - Γιώργος Αναπολιωτάκης και Θανάσης Τσιούκας

52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Αποτελέσματα

σε 52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Τα αποτελέσματα του 52ου Rally Δ.Ε.Θ.

52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Στάθμευση Τρέιλερ

52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Στάθμευση Τρέιλερ

σε 52ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

52ο Rally Δ.Ε.Θ. - Στάθμευση Τρέιλερ

Αγωνιστικά Νέα - Ράλλυ Θερμαϊκού

49o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- Αναβολή λόγω covid-19

49o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- Αναβολή λόγω covid-19

Η πανδημία του covid-19 ανάγκασε τον Α.Ο.Θ. να αναβάλλει το 49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού

49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - Δελτίο Τύπου Νο1 - Και φέτος στο Ωραιόκαστρο!

49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - Δελτίο Τύπου Νο1 - Και φέτος στο Ωραιόκαστρο!

Ο Δήμος Ωραιοκάστρου θα φιλοξενήσει και φέτος το Rally Sprint Θερμαϊκού

Οι νικητές του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού - Παναγιώτης Καμπύλης και Σταύρος Σταμέλος

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Ο Τολμών Νικά

Ο επίλογος ενός συναρπαστικού και καινοτόμου αγώνα

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι

Το ωράριο και οι χιλιομετρικές αποστάσεις της διαδρομής του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού

Αγωνιστικά Νέα - Αναβάσεις

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 3

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 3

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η 4η Ανάβαση Λιβαδίου, δεύτερου αγώνα του θεσμού των Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 2

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 2

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές της 4ης Ανάβασης Λιβαδίου. Αγωνιστική πρεμιέρα σήμερα και για το νέο διαδικτυακό σύστημα μετάδοσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο www.aoth-livetiming.gr

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Οι Συμμετοχές

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Οι Συμμετοχές

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ο ΑΟΘ θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει 33 δυνατούς συνδυασμούς οδηγών και αυτοκινήτων οι οποίοι υπόσχονται δυνατές μάχες και πλούσιο θέαμα

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ο Χάρτης

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ο Χάρτης

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Πιο ανάβαση από πέρυσι

Αγωνιστικά Νέα - Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων

48η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

48η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

σε 48η Δεξιοτεχνία

Aποτελέσματα και Φωτογραφίες του Αγώνα

48η Δεξιοτεχνία - Σχεδιάγραμμα 1

48η Δεξιοτεχνία - Σχεδιάγραμμα Διαδρομής

σε 48η Δεξιοτεχνία

Δείτε το σχεδιάγραμμα της διαδρομής της 48ης Δεξιοτεχνίας Αυτοκινήτων

48η Δεξιοτεχνία - Δελτίο Τύπου

48η Δεξιοτεχνία - Δελτίο Τύπου

σε 48η Δεξιοτεχνία

Κυριακή 16.6.2019 - Ώρα έναρξης 11.00 - Στον προαύλιο χώρο της Helexpo-ΔΕΘ μεταξύ του Πύργου ΟΤΕ και του Αλεξάνδρειου Μέλαθρου

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

σε 47η Δεξιοτεχνία

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα 47η Δεξιοτεχνία Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων

Ποιός είναι online

Έχουμε online 79 επισκέπτες και 0 μέλη.