Είστε εδώ Αρχική Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Τύπου 8 – Αγώνας – Τα είχε όλα!

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Τύπου 8 – Αγώνας – Τα είχε όλα!

Το 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα είχε όλα! Ήταν διαφορετικό. Θέαμα, συναγωνισμός, απρόοπτα, σε ένα αυστηρό πλαίσιο τήρησης του υγειονομικού πρωτοκόλλου για την αντιμετώπιση της πανδημίας του covid-19 που δυστυχώς απαγόρευε την παρουσία θεατών.


Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης φρόντισε να εφαρμόσει κατά γράμμα το πρωτόκολλο, απαγορεύοντας την είσοδο μη διαπιστευμένων στο φιλόξενο servicepark του Γυμνασίου της Γαλάτιστας, τηρώντας τις προδιαγραφές που προβλέπονται για τους παρευρισκόμενους και να κάνει αυστηρές συστάσεις σε όσους ανέβηκαν στο βουνό ώστε να εφαρμόζουν τα μέτρα ατομικής προστασίας.

Στο αγωνιστικό κομμάτι οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας δεν είχαν αντίπαλο! Οι Πρωταθλητές Ασφάλτου διπλασίασαν τις νίκες τους στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. απογειώνοντας το Ford Fiesta R5 σε όλες τις ειδικές του αγώνα, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης! Η τελική διαφορά των 100 και πλέον δευτερολέπτων από τους δεύτερους τα λέει όλα για την απόδοση του πληρώματος της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου στις ειδικές της Χαλκιδικής, που από ότι φαίνεται δεν θα έχει και φέτος ανταγωνισμό για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος.

Κι αν η μάχη για την κορυφή είχε μόνο έναν πρωταγωνιστή, η μάχη στην κατηγορία F2 ήταν μεγάλη και διήρκησε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή. Νικητές και δεύτεροι στη γενική οι Κρητικοί Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) οι οποίοι έκαναν τη διαφορά στην πρώτη ειδική διαδρομή δημιουργώντας διαφορά 8 δευτερολέπτων από τους Γιάννη Πλάγο - Άλκη Ρέντη (Honda CivicTypeR) και διατηρώντας την μέχρι και τον δεύτερο Χολομώντα, σημειώνοντας παραπλήσιους χρόνους με τους αντιπάλους τους. Με τη διαφορά να μην μπορεί να καλυφθεί στην powerstage «Γιάννης Ψηφίδης» το πλήρωμα του ΟΜΑΘ αρκέστηκε στην τρίτη θέση της γενικής.

Χαρακτηριστικό της προσπάθειας των δύο πληρωμάτων είναι πως ποτέ δεν απειλήθηκαν από τους υπόλοιπους συνδυασμούς με τις τετρακίνητες κατασκευές. Στη μάχη των δύο ποτέ δεν μπόρεσαν να μπουν οι Βασίλης Καραβασίλης - Κώστας Καρλιώτης (Honda CivicTypeR) που εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο και οι Χρήστος Αυγερόπουλος - Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16) που έχασαν έναν τροχό στα τελειώματα της πρώτης διαδρομής, σε ένα διήμερο γεμάτο προβλήματα για το πλήρωμα από την Πάτρα.

Τις εντυπώσεις στην κατηγορία C2 κέρδισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος - Γιάννης Σαρητσόγλου, τόσο στο shakedown όσο και στο πρώτο loop των ειδικών, όμως μία έξοδος στο δεύτερο πέρασμα από την Γαλάτιστα- Πετροκέρασα  τους κατέστρεψε τη μέρα και το Mitsubishi Lancer Evo που κάηκε ολοσχερώς. Νικητές στην κατηγορία αναδείχτηκαν υιός και πατήρ Καρπάνος καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση της γενικής. Πίσω από τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Μπίστας - Χρήστος Μπακλώρης με ένα κόσμημα- Peugeot 208 T16 στην πρώτη εμφάνιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σε αγώνα. «Στο μάτι» το πλήρωμα ήταν «χάρμα ιδέσθαι» ενώ και οι χρόνοι βελτιώνονταν σταδιακά.

Στην έκτη θέση της γενικής, την τρίτη της F2 και την πρώτη της C5 τερμάτισαν οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης με Peugeot 106 S16.Το πλήρωμα της ΛΑ Βέροιας δεν είχε αντίπαλο στα 1600 μετά την εγκατάλειψη των Αυγερόπουλου- Γιαβάση και δεν αρκέστηκε στην επικράτηση της κατηγορίας, τερματίζοντας ψηλότερα από δυνατότερους συνδυασμούς.

Άτυπη μάχη με το πλήρωμα του κίτρινου 106 είχαν οι Ποσειδώνας Γορίτσας - Απόστολος Σπύρου (Mitsubishi Lancer Evo X) που ολοκλήρωσαν έβδομοι και πρώτοι στην κατηγορία Ν η οποία δυστυχώς δεν προσμέτρησε.

Μακράν μπροστά στη C6 και όγδοοι στη γενική τερμάτισαν οι «Pazonen» - Απόστολος Κοτρωνής (ToyotaYaris) κερδίζοντας για ακόμα μια φορά τη μικρότερη κατηγορία στο Δ.Ε.Θ.

Την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν δύο πληρώματα του Α.Ο.Θ., οι Σίμος Θεοφανίδης- Κυριάκος Θεοφανίδης (Peugeot 207 R3T) και Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση (RenaultClioR3) που αμφότερα αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα, με αποτέλεσμα να δεχθούν ποινή 30 δευτερολέπτων για καθυστέρηση στο χώρο επισκεύων.

Γρήγοροι οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης τερμάτισαν στην 11η θέση με CitroenSaxoVTSολοκληρώνοντας πρώτοι στην κατηγορία C4 η οποία δεν προσμέτρησε. Για την ίδια κατηγορία ταλαιπωρήθηκαν πολύ από μηχανικά προβλήματα οι Κρητικοί Ανδρέας Περάκης - Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) πριν βγουν από το δρόμο στον τερματισμό του δεύτερου Χολομώντα και εγκαταλείψουν.

Το καλύτερο τους αποτέλεσμα σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. σημείωσαν οι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδανάς (Mitsubishi LancerEvo IX) που έφτασαν στο Γυμνάσιο της Γαλάτιστας στη δωδέκατη θέση της γενικής, ενώ αξιόλογα ήταν τα περάσματα των Βασίλη Φυγκιώρη - Γρηγόρη Ρακιτζή με το ιστορικό Opel Ascona.

Το μεγαλύτερο χειροκρότημα από τους λίγους θεατές που βρέθηκαν στο άλμα της Γαλάτιστας εισέπραξαν οι Χαράλαμπος Ευθυμιάδης - Σωτήρης Λάμπογλου (Peugeot 106 S16) που τερμάτισαν 14οι γενικής και δεύτεροι της C5, με τους Δημήτρη Παρταλιό - Μίλτο Αγγλόπουλο να τους ακολουθούν με Citroen C2 σε κατηγορία και γενική κατάταξη.

Άτυχο στάθηκε το πλήρωμα του ειδικά διαμορφωμένου Peugeot 106 Rallye της Disabled Motorsports Racing Team με το οποίο αγωνίζονται ο αθλητής Α.Μ.Ε.Α. Στράτος Σταματάκης με τον Γιώργο Λαμπράκη, αφού αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων χάνοντας πολύτιμο χρόνο και αρκετές θέσεις στη γενική, ολοκληρώνοντας στη 16η θέση και στη δεύτερη της C6.

10ος τερματισμός σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. για τον Θόδωρο Αναστασοβίτη που έφτασε στη Γαλάτιστα τρίτος στην κατηγορία C6 με συνοδηγό τον Γιάννη Αναστασοβίτη και αυτοκίνητο Toyota Starlet.

Γρήγορα αποχώρησαν από τον αγώνα οι Δημήτρης Μανωλόπουλος - Λάζαρος Σκουλαριώτης με πρόβλημα στον κινητήρα της BMW 320, ο «νέος» Χρήστος Ζαπρούδης με συνοδηγό τον Γιάννη Μόσχο που υπερέβαλλαν στα πρώτα χιλιόμετρα της Γαλάτιστας βγαίνοντας από το δρόμο και οι Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης που προδώθηκαν από τον κινητήρα του Peugeot 306.

Ούτε φέτος κατάφεραν να τερματίσουν στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. οι Γιάννης Γαλάνης - Χρήστος Θεοφανίδης με πρόβλημα στο ημιαξόνιο του Renault Clio RS, ενώ αποκλείστηκαν από τον αγώνα οι Αντώνης Μπαξεβανάκης- Θανάσης Κόκκαλης (ToyotaYaris) που δεν ακολούθησαν πιστά τη διαδρομή. Άτυχοι και οι Άκης Καλούδης - Σάκης Τοπούζης που δεν κατάφεραν να εκκινήσουν στον αγώνα λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo VIII που προέκυψε στο shakedown.

Όσον αφορά την power-stage που ήταν ειδικά αφιερωμένη στον πρόσφατα εκλιπόντα Γιάννη Ψηφίδη, νικητές αναδείχτηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας με Ford Fiesta R5. Όλα τα πληρώματα συμμετείχαν στο 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με μαύρες κορδέλες τοποθετημένες στα αγωνιστικά τους εις μνήμην του Γιάννη Ψηφίδη.

 

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ευχαριστεί θερμά για την στήριξη:

• Τους Δήμους Πολυγύρου, Λαγκαδά, Θέρμης, Αριστοτέλη και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την παραχώρηση των τμημάτων του οδικού δικτύου των ειδικών διαδρομών.

• Τη Δ.Ε.Θ. Helexpo Α.Ε. για την έμπρακτη και διαχρονική της στήριξη όλων των αγώνων και των λοιπών δραστηριοτήτων του ομίλου.

• Τους χορηγούς επικοινωνίας που βοηθούν την προβολή και κάλυψη του αγώνα.

• Τις κατά τόπους διευθύνσεις της τροχαίας και της πυροσβεστικής που διασφαλίζουν την ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

• Τους χορηγούς του αγώνα χωρίς τους οποίους η τέλεση του αγώνα δε θα ήταν δυνατή.

Και του χρόνου με περισσότερες συμμετοχές, κόσμο στις ειδικές διαδρομές και φιλοξενούμενους από όλη την Ελλάδα και τις γύρω βαλκανικές χώρες!

Έχει διαβαστεί 1004 φορές

Αγωνιστικά Νέα - Ράλλυ ΔΕΘ

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Τύπου 8 – Αγώνας – Τα είχε όλα!

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Τύπου 8 – Αγώνας – Τα είχε όλα!

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Το 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα είχε όλα! Ήταν διαφορετικό. Θέαμα, συναγωνισμός, απρόοπτα, σε ένα αυστηρό πλαίσιο τήρησης του υγειονομικού πρωτοκόλλου για την αντιμετώπιση της πανδημίας του covid-19 που δυστυχώς απαγόρευε την παρουσία θεατών.

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Shakedown - Ζέσταμα για τα πληρώματα ενόψει του αγώνα

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Shakedown - Ζέσταμα για τα πληρώματα ενόψει του αγώνα

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το shakedown του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στην απαιτητική διαδρομή της Γαλάτιστας.

53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Χάρτης Διαδρομής, Αποστάσεις, Χρόνοι

53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Χάρτης Διαδρομής, Αποστάσεις, Χρόνοι

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Ο χάρτης και τα ωράρια του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Πληροφοριών Νο 1

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Πληροφοριών Νο 1

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Δελτίο Πληροφοριών Νο 1

Αγωνιστικά Νέα - Ράλλυ Θερμαϊκού

49o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- Αναβολή λόγω covid-19

49o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- Αναβολή λόγω covid-19

Η πανδημία του covid-19 ανάγκασε τον Α.Ο.Θ. να αναβάλλει το 49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού

49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - Δελτίο Τύπου Νο1 - Και φέτος στο Ωραιόκαστρο!

49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - Δελτίο Τύπου Νο1 - Και φέτος στο Ωραιόκαστρο!

Ο Δήμος Ωραιοκάστρου θα φιλοξενήσει και φέτος το Rally Sprint Θερμαϊκού

Οι νικητές του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού - Παναγιώτης Καμπύλης και Σταύρος Σταμέλος

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Ο Τολμών Νικά

Ο επίλογος ενός συναρπαστικού και καινοτόμου αγώνα

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι

Το ωράριο και οι χιλιομετρικές αποστάσεις της διαδρομής του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού

Αγωνιστικά Νέα - Αναβάσεις

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 3

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 3

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η 4η Ανάβαση Λιβαδίου, δεύτερου αγώνα του θεσμού των Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 2

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 2

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές της 4ης Ανάβασης Λιβαδίου. Αγωνιστική πρεμιέρα σήμερα και για το νέο διαδικτυακό σύστημα μετάδοσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο www.aoth-livetiming.gr

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Οι Συμμετοχές

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Οι Συμμετοχές

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ο ΑΟΘ θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει 33 δυνατούς συνδυασμούς οδηγών και αυτοκινήτων οι οποίοι υπόσχονται δυνατές μάχες και πλούσιο θέαμα

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ο Χάρτης

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ο Χάρτης

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Πιο ανάβαση από πέρυσι

Αγωνιστικά Νέα - Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων

48η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

48η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

σε 48η Δεξιοτεχνία

Aποτελέσματα και Φωτογραφίες του Αγώνα

48η Δεξιοτεχνία - Σχεδιάγραμμα 1

48η Δεξιοτεχνία - Σχεδιάγραμμα Διαδρομής

σε 48η Δεξιοτεχνία

Δείτε το σχεδιάγραμμα της διαδρομής της 48ης Δεξιοτεχνίας Αυτοκινήτων

48η Δεξιοτεχνία - Δελτίο Τύπου

48η Δεξιοτεχνία - Δελτίο Τύπου

σε 48η Δεξιοτεχνία

Κυριακή 16.6.2019 - Ώρα έναρξης 11.00 - Στον προαύλιο χώρο της Helexpo-ΔΕΘ μεταξύ του Πύργου ΟΤΕ και του Αλεξάνδρειου Μέλαθρου

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

σε 47η Δεξιοτεχνία

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα 47η Δεξιοτεχνία Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων

Ποιός είναι online

Έχουμε online 18 επισκέπτες και 0 μέλη.