Είστε εδώ Αρχική Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Περίπτερο 14

48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Περίπτερο 14

48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. -  Περίπτερο 14

48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Περίπτερο 14 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Με την Έκθεση Ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων να ξεπερνά κάθε πρόβλεψη επισκεψιμότητας ο Α.Ο.Θ. αναγκάστηκε να βάλει «Παρακαλώ μην αγγίζετε» στα παρμπρίζ και προστατευτικό ιμάντα στις καλλονές που εκτίθενται από το Σάββατο 05 Σεπτεμβρίου στο περίπτερο 14 της Δ.Ε.Θ. Τα ιστορικά αγωνιστικά και όχι μόνο αυτοκίνητα προερχόμενα κυρίως από το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου μάγεψαν τους επισκέπτες αποδεικνύοντας περίτρανα πως δεν χάθηκε το ενδιαφέρον για τις καμπύλες που λάτρευαν οι θεατές αγώνων αυτοκινήτου άλλων εποχών.

Όσοι βρεθούν στην Έκθεση Ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων μπορούν να θαυμάσουν τα παρακάτω αυτοκίνητα: Renault Alpine A110 (1969), NSU TT (1969), Mini Cooper Racer (1967). Renault 11 Turbo (1985), Toyota Celica TA40 (1982), Opel Kadett 2.0 GT/E (1979), DKW-Auto Union 3=6 (1957), Morris Mini cooper S (1965), Opel Manta 400 (1983), Lancia Delta HF 4 WD Turbo (1985), Porsche 911 SRS (1976), Jaguar XK 120 Roadster (1953), Lancia Aurelia B20 GT Racing (1953), Chevrolet Bel-Air (1957), Volvo 444 (1952), Porsche 356 A (1955), Austin Healey 100/6 (1958), Porsche 356B T5 (1961), BMW 700 Coupe (1962), Fiat Abarth 695 SS (1965), Citroen B14 (1926), Ford Koln v8 (1954) και Dodge Brother series 126.

Φίλε του μηχανοκίνητου αθλητισμού μην χάσεις την ευκαιρία να επισκεφτείς αυτήν την μοναδική έκθεση και να δεις από κοντά αγωνιστικά που συμμετείχαν σε αγώνες περασμένων δεκαετιών.

Το Hellenic Motor Museum μοιράστηκε μαζί μας λίγα λόγια για τα αυτοκίνητα που ήρθαν από την μεγάλη συλλογή του μουσείου στην Αθήνα.

Η Jaguar XK 120 των 3442cc και 160 ίππων στην έκδοση δρόμου, έφτανε τα 205 χλμ την ώρα ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ ερχόταν σε μόλις 10.0 δευτερόλεπτα στην έκδοση δρόμου. Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε τεράστια επιτυχία τόσο στον δρόμο όσο και στις πίστες όπου πέτυχε αμέτρητες νίκες στα χέρια κορυφαίων οδηγών όπως ο εν ζωή θρύλος της Φόρμουλα 1, Stirling Moss. H XK 120 κατέκτησε την πρώτη θέση γενικής κατάταξης στο 1ο Ράλλυ Ακρόπολις το 1953. Το πλήρωμα της, ελληνικό, με τον Ν. Παπαμιχαήλ στο τιμόνι και τον Σ. Δημητράκο στη θέση του συνοδηγού.

Το Β20 GT ξεκίνησε μια επανάσταση στους αγώνες αυτοκινήτου. Μόνο το 1951, το Aurelia σημείωσε 19 νίκες κλάσεως σε σημαντικούς αγώνες όπως το Mille Miglia, τον Γύρο της Σικελίας και το Le Mans. Ο κινητήρας V6 είχε 2,451κ.εκ. με ένα διπλό καρμπιρατέρ Weber DCL που απέδιδε 118 ίππους στις 5,500 στροφές ανά λεπτό στη στάνταρντ έκδοση. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ανήκε στον πιλότο της Formula 1 Lorenzo Bardini έχει το ειδικό KIT της NARDI (δυο διπλά WEBER, μετατροπή για λεβιέ ταχυτήτων στο δάπεδο, άγριο εκκέντροφο κ.λ.π.)

H Lancia Aurelia B20 κατέκτησε την πρώτη θέση γενικής κατάταξης στο 6ο Ράλλυ Ακρόπολις το 1958. Στη θέση του οδηγού βρισκόταν ο πιλότος της F1 L. Villoresi ενώ συνοδηγός του ήταν ο G. Basadona.

H Chevrolet Bel - Air ήταν ένα αυτοκίνητο πολύ μεγάλων διαστάσεων που κατασκευάστηκε από το 1949 έως το 1981. Η Bel - Air 2ης γενιάς παρήχθη από το 1954 έως το 1957 και διέθετε δύο εξακύλινδρους (3,5 και 3,9 λίτρων) και δύο οκτακύλινδρους κινητήρες (4,3 και 4,6 λίτρων) που φορά το αυτοκίνητο. Κύρια χαρακτηριστικά της το πολύ καλό κράτημα, η άνεση και η καλή ορατότητα. H αγωνιστική Chevrolet Bel - Air με το νούμερο 25, γνωστή και ως “Γουρούνα”, κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης του 6ου Ράλλυ Ακρόπολις που διεξήχθη το 1958. Το πλήρωμα της: ο Έλληνας πολυπρωταθλητής Iωάννης Πεσματζόγλου (οδηγός) και ο Κ. Γαλάνης (συνοδηγός).

Στις αρχές του Β' Παγκόσμιου Πολέμου η Volvo αποφάσισε τη παραγωγή ενός νέου, μικρότερου αυτοκινήτου με καλή κατανάλωση καυσίμου που θα εξασφάλιζε το μέλλον της εταιρίας. Το 444 ήταν, επίσης, το πρώτο της αυτοκίνητο με αυτοφερόμενο πλαίσιο και κατασκευάστηκε από το 1943 έως το 1958. Στη στάνταρντ έκδοσή του το 444 διέθετε δύο κινητήρες των 1400cc και 1600cc με απόδοση 44 και 70 ίππων αντίστοιχα. Η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 120 χλμ / ώρα. Το 1958 το Volvo 444 με το νούμερο 40 κατέκτησε τη τρίτη θέση της γενικής κατάταξης του 6ου Ράλλυ Ακρόπολις με πλήρωμα τους Σουηδούς G. Andersson (οδηγό) και G. Elbers (συνοδηγό).

Η Porsche 356A κέρδισε τη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης στο 7ο (Ζ) Ράλλυ Ακρόπολις το 1959 με πλήρωμα τους H. Walter (οδηγό) και Nathan (συνοδηγό). To 100-6 είναι ένα διθέσιο ανοικτό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την Austin σε συνεργασία με τον Donald Healey από το 1956 έως το 1959. Στη στάνταρντ έκδοση διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα 2639cc και 117 ίππων, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ σε 10,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 167 χλμ την ώρα. Το 1961, στο 9ο (Θ) Ράλλυ Ακρόπολις, το αυτοκίνητο με το νούμερο 3 κατέκτησε τη τρίτη θέση της γενικής κατάταξης με πλήρωμα τους Άγγλους P. Riley (οδηγό) και T. Ambrose (συνοδηγό).

H 356 ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής από την Porsche το οποίο κατασκευάστηκε από το 1948 μέχρι το 1965 σε τρεις βασικούς τύπους A,B και C. Μηχανικά, βασίστηκε στο ξαδελφάκι της VW Beetle, γνωστό σε όλους μας ως σκαραβαίος ο οποίος σχεδιάστηκε από τον Ferdinand Porsche. H γκάμα των τετρακύλινδρων boxer κινητήρων ήταν μεγάλη ανά τα χρόνια παραγωγής και ξεκινούσε, σε στάνταρντ πάντα μορφή, από τα 1100cc και 40 ίππους ενώ έφτανε τα 2000cc και τους 130 ίππους. Στους αγώνες υπήρχαν σημαντικές επιτυχίες στις 24 ώρες του Le Mans, στα 1000 χλμ. του Buenos Aires, στο Mille Miglia, στο Targa Florio, στο Carrera Panamerica, όπως και σε πολλές άλλες αγωνιστικές εκδηλώσεις.

Η Porsche 356B κέρδισε τη τέταρτη θέση γενικής κατάταξης στο 10ο (Ι) Ράλλυ Ακρόπολις το 1962 με πλήρωμα τους Γερμανούς H. Walter (οδηγό) και J. Schottler (συνοδηγό).

H Bmw 700 ένα μικρό αυτοκίνητο με κινητήρα στο πίσω μέρος, κατασκευάστηκε από τη Bmw σε διάφορες εκδόσεις από το 1959 έως το 1965. Επίσης, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο Βmw με αυτοφερόμενο πλαίσιο. Ο δικύλινδρος boxer κινητήρας των 697cc προερχόταν από μοτοσυκλέτα και απέδιδε 40 ίππους στη στάνταρντ έκδοσή του. Το βάρος του αυτοκινήτου ήταν ιδιαίτερα χαμηλό, στα 640 κιλά. Το 1962, η Bmw 700 κατέκτησε την 27η θέση της γενικής κατάταξης στο 10ο (Ι) Ράλλυ Ακρόπολις με ελληνικό πλήρωμα. Στο τιμόνι ήταν ο Έλληνας πολυπρωταθλητής Σ. Ζαλμάς ενώ συνοδηγός του ήταν ο Τ. Κοσμετάτος και η διάκριση ήταν σημαντική με γνώμονα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

To Fiat Abarth 695SS παρουσιάστηκε το 1968 και βασίζεται στο Fiat 500 που παρήχθη από το 1957 έως το 1977. Ο κινητήρας των 695cc απέδιδε 38 ίππους στη στάνταρντ έκδοση ενώ με κατάλληλες μετατροπές ο αριθμός αυτός ανέβαινε στους 50 και πλέον ίππους. Το 1965, το Stayer Puch TR 650 II, η αυστριακή έκδοση του Fiat 695 SS, κατέκτησε την 7η θέση της γενικής κατάταξης στο 13ο (ΙΓ) Ράλλυ Ακρόπολις. Στο τιμόνι ήταν ο S. Zasada ενώ συνοδηγός του ήταν ο K. Ocinski και η επίδοση θεωρήθηκε εξαιρετική.

Το Mini ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο της British Motor Corporation το οποίο κατασκευάστηκε από το 1959 έως το 2000 με συνολική παραγωγή 5.387.862 μονάδων από όλες τις παραλλαγές. Αυτό το δίπορτο αυτοκίνητο με την χαρακτηριστική εμφάνιση, σχεδιάστηκε από τον Ελληνικής καταγωγής Sir Alec Issigonis που καθόρισε από την αρχή τις βασικές απαιτήσεις σχεδιασμού για ένα “σωστό μικρό αυτοκίνητο” με διαστάσεις 3000x1200x1200 mm και κινητήρα που για λόγους κόστους θα έπρεπε να ήταν ήδη σε παραγωγή. Οι τετρακύλινδροι κινητήρες του Mini κυμαίνονταν από 850cc 34 ίππων έως και 1275cc 67 ίππων, πάντα στη στάνταρντ τους έκδοση. Το 1967, το Mini Cooper S, κατέκτησε την 1η θέση της γενικής κατάταξης στο 15ο (ΙE) Ράλλυ Ακρόπολις. Στο τιμόνι ήταν ο P. Hopkirk ενώ συνοδηγός του ήταν ο R. Grellin.

H NSU ήταν μια εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων η οποία ενδιαφερόταν πρωταρχικά για την ποιότητα και την εξέλιξη. Ιδρύθηκε το 1873 και η εμμονή της στην τήρηση των δυο άνω αρχών την οδήγησε σε χρεωκοπία κι απορροφήθηκε από την Audi το 1969. To NSU TT διαθέτει κινητήρα 1172cc και 64 ίππων στη στάνταρντ του έκδοση. Η τελική του ταχύτητα ήταν 154 χλμ την ώρα και ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο σε αγώνες, ειδικά στην Ελλάδα. Το 1969, το NSU TT με το νούμερο 39 κατέκτησε την 4η θέση της γενικής κατάταξης στο 17ο (ΙZ) Ράλλυ Ακρόπολις. Οδηγός: ο πρωταθλητής «Υψηλάντης», κατά κόσμον Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, συνοδηγός: N. Ζουμπρούλης.

Το Alpine A110 δημιουργήθηκε από τη συνεργασία της Alpine του Jean Redele με τη Renault και κατασκευάστηκε από το 1961 έως το 1977. Τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο προέρχονταν από τη Renault ενώ το αμάξωμα ήταν από fiberglass. Οι κινητήρες του κυμαίνονταν από 1100cc 95 ίππων έως και 1600cc 125 ίππων στην στάνταρντ τους έκδοση. Το τελευταίο είχε τελική ταχύτητα 210 χλμ / ώρα. Μετά από σειρά πρώτων νικών σε διαδοχικά "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ" στα χέρια ξένων επαγγελματιών οδηγών, το 1975 αλλά και την αμέσως επόμενη χρονιά, το Alpine 110 κατέκτησε την 2η θέση της γενικής κατάταξης στο 22ο & 23ο Ράλλυ Ακρόπολις στα χέρια ενός άξιου Ελληνικού πληρώματος. Οδηγός: "Σιρόκο", συνοδηγός: Μίλτος Ανδριόπουλος.

ΔΕΙΤΕ Φωτογραφικό υλικό από την ΄Εκθεση Ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων.

Έχει διαβαστεί 1388 φορές

Αγωνιστικά Νέα - Ράλλυ ΔΕΘ

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Δελτίο Τύπου Νο 9 - Καταλυτική η συνεισφορά του Δήμου Πολυγύρου στην επιτυχημένη διεξαγωγή του 53ου Ράλλυ ΔΕΘ

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. - Δελτίο Τύπου Νο 9 - Καταλυτική η συνεισφορά του Δήμου Πολυγύρου στην επιτυχημένη διεξαγωγή του 53ου Ράλλυ ΔΕΘ

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

To 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έχει περάσει στην ιστορία και τώρα που έχει «πέσει η σκόνη» ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει το Δήμο Πολυγύρου για την πολύτιμη αρωγή του στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του.

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Τύπου 8 – Αγώνας – Τα είχε όλα!

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δελτίο Τύπου 8 – Αγώνας – Τα είχε όλα!

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Το 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα είχε όλα! Ήταν διαφορετικό. Θέαμα, συναγωνισμός, απρόοπτα, σε ένα αυστηρό πλαίσιο τήρησης του υγειονομικού πρωτοκόλλου για την αντιμετώπιση της πανδημίας του covid-19 που δυστυχώς απαγόρευε την παρουσία θεατών.

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Shakedown - Ζέσταμα για τα πληρώματα ενόψει του αγώνα

53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Shakedown - Ζέσταμα για τα πληρώματα ενόψει του αγώνα

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το shakedown του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στην απαιτητική διαδρομή της Γαλάτιστας.

53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Χάρτης Διαδρομής, Αποστάσεις, Χρόνοι

53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Χάρτης Διαδρομής, Αποστάσεις, Χρόνοι

σε 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Ο χάρτης και τα ωράρια του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Αγωνιστικά Νέα - Ράλλυ Θερμαϊκού

49o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- Αναβολή λόγω covid-19

49o Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού- Αναβολή λόγω covid-19

Η πανδημία του covid-19 ανάγκασε τον Α.Ο.Θ. να αναβάλλει το 49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού

49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - Δελτίο Τύπου Νο1 - Και φέτος στο Ωραιόκαστρο!

49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού - Δελτίο Τύπου Νο1 - Και φέτος στο Ωραιόκαστρο!

Ο Δήμος Ωραιοκάστρου θα φιλοξενήσει και φέτος το Rally Sprint Θερμαϊκού

Οι νικητές του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού - Παναγιώτης Καμπύλης και Σταύρος Σταμέλος

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Ο Τολμών Νικά

Ο επίλογος ενός συναρπαστικού και καινοτόμου αγώνα

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι

48ο Rally Sprint Θερμαϊκού - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι

Το ωράριο και οι χιλιομετρικές αποστάσεις της διαδρομής του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού

Αγωνιστικά Νέα - Αναβάσεις

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 3

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 3

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η 4η Ανάβαση Λιβαδίου, δεύτερου αγώνα του θεσμού των Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 2

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ενημέρωση 2

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές της 4ης Ανάβασης Λιβαδίου. Αγωνιστική πρεμιέρα σήμερα και για το νέο διαδικτυακό σύστημα μετάδοσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο www.aoth-livetiming.gr

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Οι Συμμετοχές

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Οι Συμμετοχές

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Ο ΑΟΘ θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει 33 δυνατούς συνδυασμούς οδηγών και αυτοκινήτων οι οποίοι υπόσχονται δυνατές μάχες και πλούσιο θέαμα

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ο Χάρτης

4η Ανάβαση Λιβαδίου - Ο Χάρτης

σε 4η Ανάβαση Λιβάδι

Πιο ανάβαση από πέρυσι

Αγωνιστικά Νέα - Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων

48η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

48η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

σε 48η Δεξιοτεχνία

Aποτελέσματα και Φωτογραφίες του Αγώνα

48η Δεξιοτεχνία - Σχεδιάγραμμα 1

48η Δεξιοτεχνία - Σχεδιάγραμμα Διαδρομής

σε 48η Δεξιοτεχνία

Δείτε το σχεδιάγραμμα της διαδρομής της 48ης Δεξιοτεχνίας Αυτοκινήτων

48η Δεξιοτεχνία - Δελτίο Τύπου

48η Δεξιοτεχνία - Δελτίο Τύπου

σε 48η Δεξιοτεχνία

Κυριακή 16.6.2019 - Ώρα έναρξης 11.00 - Στον προαύλιο χώρο της Helexpo-ΔΕΘ μεταξύ του Πύργου ΟΤΕ και του Αλεξάνδρειου Μέλαθρου

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα

σε 47η Δεξιοτεχνία

47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα 47η Δεξιοτεχνία Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων

Ποιός είναι online

Έχουμε online 19 επισκέπτες και 0 μέλη.