Ανακοίνωση του Α.Ο.Θ. και της Οργανωτικής Επιτροπής του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Ο Α.Ο.Θ. και η οργανωτική επιτροπή του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ενημερώνει κάθε μέλος του Α.Ο.Θ. κι όσους ενεπλάκησαν σε ανακοινώσεις στα μέσα μαζικής επικοινωνίας , σχετικά με την μη εκκίνηση στο δεύτερο σκέλος του αγωνιζόμενου και αθλητή μας Ευάγγελου Ζάχου, τα παρακάτω:
Ο Α.Ο.Θ. μαζί με τον ΣΟΑΑΒΕ ήταν από τους πρωτοπόρους και βασικούς υποστηρικτές, που έδωσαν αγώνα στις επιτροπές της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ για να εφαρμοστεί στο Ελληνικό πρωτάθλημα ο κανονισμός του SUPER RALLY δηλαδή, σε διήμερους αγώνες όσοι από τους αγωνιζόμενους εγκατέλειπαν την πρώτη μέρα, να έχουν δικαίωμα επανεκκίνησης την δεύτερη, με κάποια ποινή, για την χαρά του αγώνα.
Για πρώτη φορά ο κανονισμός αυτός εφαρμόστηκε φέτος στο ράλλυ ΔΕΘ και η οργάνωση περιέγραψε αναλυτικά στον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα την διαδικασία που απαιτείται. Επίσης στην καθιερωμένη υποχρεωτική προφορική ενημέρωση αγωνιζομένων, αφιέρωσε πολύ χρόνο, για την όσο καλλίτερη και πληρέστερη ενημέρωση των πληρωμάτων για το τι έπρεπε να κάνουν σε περίπτωση που ήθελαν να χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα της επανεκκίνησης.
Τελευταίο χρονικό όριο, βάσει του κανονισμού, για κάθε αγωνιζόμενο είχε οριστεί η ώρα 19:00 του Σαββάτου, που τελείωνε και η συνεδρίαση των αγωνοδικών. Ο αγωνιζόμενος θα έπρεπε να γνωστοποιήσει στην οργάνωση την πρόθεση του για εκκίνηση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, που στον συγκεκριμένο αγώνα γινόταν την Κυριακή το πρωί, ώστε να μπορέσει η οργάνωση να ανακοινώσει αποτελέσματα της πρώτης ημέρας, να επικυρωθεί ο πίνακας εκκινούντων και η σειρά τους βάσει των χρόνων αλλά και της δυναμικής κάθε πληρώματος για την επόμενη μέρα. Έξι πληρώματα (Αργυρίου, Pazonen, Τάσος, Διαμαντόγλου, Ξενοκώστας και Λάκης), ενημέρωσαν την οργάνωση κι αξιοποίησαν την δυνατότητα επανεκκίνησης την Κυριακή.
Η οργάνωση και συγκεκριμένα ο αλυτάρχης επικοινώνησε τηλεφωνικά δύο φορές με τον κο Ζάχο, μετά την εγκατάλειψη του, ρωτώντας τον αν θα εκκινούσε την επόμενη. Και τις δύο ο κος Ζάχος απάντησε αρνητικά, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί η ζημία του, αλλά κι ότι έχει πετάξει και τα νούμερα του αγώνα. Μετά την αρνητική απάντηση του κου Ζάχου ξεκίνησε η διαδικασία αποτελεσμάτων η οποία ολοκληρώθηκε στις 20:00. Μαζί της ολοκληρώθηκε το συμβούλιο αγωνοδικών, τα συνεργεία αποτελεσμάτων έκλεισαν σε Θεσ/νίκη και Αρναία, τα αποτελέσματα και η λίστα εκκίνησης της επόμενης μέρας αναρτήθηκαν στο επίσημο site αποτελεσμάτων της Ομοσπονδίας, αντίγραφα μοιράστηκαν σε όλα τα αυτοκίνητα και στους αγωνιζόμενους που ήταν ακόμη στο service park κι έμεινε μόνο ο νυκτερινός φύλακας στον χώρο.
Στις εννέα η ώρα περίπου, ο κος Ζάχος άλλαξε γνώμη κι εξέφρασε τηλεφωνικά την επιθυμία του να εκκινήσει την άλλη μέρα, πρώτα στην οργάνωση και στην συνέχεια σε όσους πίστευε ότι μπορούσαν να βοηθήσουν. Ζήτησε να παραβιαστεί ο κανονισμός, να δημιουργηθεί νέος πίνακας αποτελεσμάτων και νέο ωράριο εκκινούντων. Αφού πήρε αρνητική απάντηση, ακολούθησαν οι γνωστές ανακοινώσεις σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η οργάνωση πιστεύει ότι έπραξε το καλύτερο για τον αθλητή της (επικοινώνησε δύο φορές μαζί του ο Αλυτάρχης). Λυπάται που δόθηκε τέτοια διάσταση σε ένα θέμα, με αποκλειστική ευθύνη του αγωνιζόμενου Ε. Ζάχου, που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. (Μπορούσε να δηλώσει ότι σκοπεύει να επανεκκινήσει στο δεύτερο σκέλος του αγώνα χρησιμοποιώντας το πλεονέκτημα του Super Rally και αν δεν κατάφερνε να επισκευάσει το αγωνιστικό του αυτοκίνητο, μπορούσε να μην παρουσιαστεί στον χώρος της εκκίνησης χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα).
Αντ΄ αυτού ο κος Ζάχος με δηλώσεις του που ανάρτησε στο διαδίκτυο, έδωσε αφορμή σε διάφορους καλοθελητές ¨φίλους των αγώνων αυτοκινήτου¨ να σχολιάσουν μια πάρα πολύ καλή διοργάνωση που έγινε με τεράστια προσπάθεια, λόγω των δύσκολων ημερών που διανύουμε και των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν στον Όμιλό μας για διοργάνωση αυτού του επιπέδου.
Ο ΑΟΘ και η οργανωτική επιτροπή μετά τις παραπάνω διευκρινήσεις θεωρούμε το θέμα λήξαν, δεν θα επανέλθουμε και καλούμε όλους τους υγιώς σκεπτόμενους φίλους των αγώνων να προστατέψουμε μαζί, τον πιο λαμπρό, μακροχρόνιο κι ανθεκτικό θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ελλάδας, το ράλλυ ΔΕΘ.
Θεσσαλονίκη 22/9/2014
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΟΘ &
Η Οργανωτική Επιτροπή του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
To 53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έχει περάσει στην ιστορία και τώρα που έχει «πέσει η σκόνη» ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει το Δήμο Πολυγύρου για την πολύτιμη αρωγή του στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του.
Το 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα είχε όλα! Ήταν διαφορετικό. Θέαμα, συναγωνισμός, απρόοπτα, σε ένα αυστηρό πλαίσιο τήρησης του υγειονομικού πρωτοκόλλου για την αντιμετώπιση της πανδημίας του covid-19 που δυστυχώς απαγόρευε την παρουσία θεατών.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το shakedown του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στην απαιτητική διαδρομή της Γαλάτιστας.
Ο χάρτης και τα ωράρια του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Η πανδημία του covid-19 ανάγκασε τον Α.Ο.Θ. να αναβάλλει το 49ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού
Ο Δήμος Ωραιοκάστρου θα φιλοξενήσει και φέτος το Rally Sprint Θερμαϊκού
Ο επίλογος ενός συναρπαστικού και καινοτόμου αγώνα
Το ωράριο και οι χιλιομετρικές αποστάσεις της διαδρομής του 48ου Rally Sprint Θερμαϊκού
Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η 4η Ανάβαση Λιβαδίου, δεύτερου αγώνα του θεσμού των Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος
Ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές της 4ης Ανάβασης Λιβαδίου. Αγωνιστική πρεμιέρα σήμερα και για το νέο διαδικτυακό σύστημα μετάδοσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο www.aoth-livetiming.gr
Ο ΑΟΘ θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει 33 δυνατούς συνδυασμούς οδηγών και αυτοκινήτων οι οποίοι υπόσχονται δυνατές μάχες και πλούσιο θέαμα
Πιο ανάβαση από πέρυσι
Aποτελέσματα και Φωτογραφίες του Αγώνα
Δείτε το σχεδιάγραμμα της διαδρομής της 48ης Δεξιοτεχνίας Αυτοκινήτων
Κυριακή 16.6.2019 - Ώρα έναρξης 11.00 - Στον προαύλιο χώρο της Helexpo-ΔΕΘ μεταξύ του Πύργου ΟΤΕ και του Αλεξάνδρειου Μέλαθρου
47η Δεξιοτεχνία - Αποτελέσματα 47η Δεξιοτεχνία Δεξιοτεχνίες Αυτοκινήτων