top of page

Επιστολή κ. Αντώνη Μπαξεβανάκη


Ημερομηνία: 16 Ιουλίου 2011 Θέμα: Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης Παρουσιαζόμενος στον τεχνικό έλεγχο με το νούμερο 26 ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ(HONDA CIVIC TYPE-R),η οργάνωση του αγώνα και συγκεκριμένα ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ της ΕΛΕΤΑ αποφάσισε εν τάχη και τελεσίδικα ότι δεν έχω δικαίωμα να λάβω μέρος στον (ΔΙΚΟ ΤΟΥ, όπως τον χαρακτήρισε ο ίδιος)αγώνα λόγο της μη παρουσίασης της γνήσιας άδειας κυκλοφορίας του ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ προσωπικού αγωνιστικού αυτοκίνητου του οποίου είμαι νόμιμος κάτοχος εδώ και τρία χρόνια έχοντας λάβει μέρος σε πολλούς αγώνες (σπριντ, αναβάσεις, ράλλυ) σε διάφορα μέρη της Ελλάδος δίχως να δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα.


Αποφάσισε άμεσα ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ της ΕΛΕΤΑ ότι δεν θα συμμετάσχω στον αγώνα ωστόσο ΑΠΑΙΤΗΣΕ να του καταβάλω το παράβολο της ασφάλισης του αγωνιστικού αυτοκινήτου(60ευρω) το οποίο και έπραξα και κατέχω σχετική απόδειξη υπογεγραμμένη από τον ίδιο (τον κ. Απόστολο Νούσια). Απαιτώ να μου παρουσιάσει και να αναρτήσει στην ιστοσελίδα της δικής του λέσχης το ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΠΑ που πληρώθηκε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αν δεν προχωρήσει στην παραπάνω πράξη τότε αυτό θα θεωρηθεί μια ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΑΞΗ και θα ενεργήσω ως εξής:

Θα παρουσιάσω την Δευτέρα 18 ΙΟΥΛΙΟΥ την σχετική απόδειξη(παραβόλου ασφάλισης) που κατέχω στην ΣΔΟΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ με ΣΚΟΠΟ να ερευνηθούν με τι κριτήρια κόβονται οι αποδείξεις από την συγκεκριμένη ΛΕΣΧΗ(ΕΛΕΤΑ) και πως αποδίδονται στην ΕΛ.Π.Α. και ποιο ποσό από αυτό (το παράβολο)αποδίδεται στην ΕΛΠΑ.

Και εν τέλει πρέπει ο κάθε αγωνιζόμενος να γνωρίζει σε ποια εταιρία είναι ασφαλισμένο το αγωνιστικό αυτοκίνητό του, με τι προϋποθέσεις είναι ασφαλισμένος τι καλύψεις προσφέρει και πόσο είναι το ύψος της καταβολής του ασφάλιστρου. Συμπληρώνοντας, οι κύριοι της λέσχης ΕΛΕΤΑ ως αιτιολογία για το κόψιμο μου από τον αγώνα προέβαλλαν ότι δεν θα μπορούσα να οδηγήσω το δικό μου αγωνιστικό στην απλή διαδρομή εφόσον δεν διέθετα την γνησία άδεια κυκλοφορίας του. Ωστόσο, στην απλή διαδρομή οι μονοί που μπορούσαν να μου κόψουν κλήση ή να αναγνωρίσουν παράβαση ήταν η τοπική τροχαία η όποια δεν μπορούσε παρά MONO να μου κόψει αυτήν την κλήση και OXI να ακινητοποιήσει το αγωνιστικό. Το αγωνιστικό μου είναι νόμιμα ασφαλισμένο με τον ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ για ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ και έχει περάσει ΚΤΕΟ όπως προβλέπεται.


ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ άραγε οι ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ που κόπτονται για την ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ αυτοκινήτου μου ότι εάν ΕΚΑΝΑ ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στην ΤΡΟΧΑΙΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ για τα ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ και τα ΚΤΕΟ του ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ από τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ δεν θα μπορούσαν να ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ αλλά ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ!!ΘΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΗΡΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΡΑΞΑ όμως διότι έτσι θα ερχόμουν σε αντιπαράθεση με τους οδηγούς που ταξίδεψαν χιλιόμετρα όπως εγώ για να κάνουν την τρελά τους.

ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΟΜΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΓΩΝΑ.

Με εκτίμηση,

Αντώνης Μπαξεβανάκης

bottom of page