top of page

Ανακοίνωση του Α.Ο.Θ. και της Οργανωτικής Επιτροπής του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Ο Α.Ο.Θ. και η οργανωτική επιτροπή του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ενημερώνει κάθε μέλος του Α.Ο.Θ. κι όσους ενεπλάκησαν σε ανακοινώσεις στα μέσα μαζικής επικοινωνίας , σχετικά με την μη εκκίνηση στο δεύτερο σκέλος του αγωνιζόμενου και αθλητή μας Ευάγγελου Ζάχου, τα παρακάτω:


Ο Α.Ο.Θ. μαζί με τον ΣΟΑΑΒΕ ήταν από τους πρωτοπόρους και βασικούς υποστηρικτές, που έδωσαν αγώνα στις επιτροπές της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ για να εφαρμοστεί στο Ελληνικό πρωτάθλημα ο κανονισμός του SUPER RALLY δηλαδή, σε διήμερους αγώνες όσοι από τους αγωνιζόμενους εγκατέλειπαν την πρώτη μέρα, να έχουν δικαίωμα επανεκκίνησης την δεύτερη, με κάποια ποινή, για την χαρά του αγώνα.


Για πρώτη φορά ο κανονισμός αυτός εφαρμόστηκε φέτος στο ράλλυ ΔΕΘ και η οργάνωση περιέγραψε αναλυτικά στον Συμπληρωματικό Κανονισμό του αγώνα την διαδικασία που απαιτείται. Επίσης στην καθιερωμένη υποχρεωτική προφορική ενημέρωση αγωνιζομένων, αφιέρωσε πολύ χρόνο, για την όσο καλλίτερη και πληρέστερη ενημέρωση των πληρωμάτων για το τι έπρεπε να κάνουν σε περίπτωση που ήθελαν να χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα της επανεκκίνησης.


Τελευταίο χρονικό όριο, βάσει του κανονισμού, για κάθε αγωνιζόμενο είχε οριστεί η ώρα 19:00 του Σαββάτου, που τελείωνε και η συνεδρίαση των αγωνοδικών. Ο αγωνιζόμενος θα έπρεπε να γνωστοποιήσει στην οργάνωση την πρόθεση του για εκκίνηση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, που στον συγκεκριμένο αγώνα γινόταν την Κυριακή το πρωί, ώστε να μπορέσει η οργάνωση να ανακοινώσει αποτελέσματα της πρώτης ημέρας, να επικυρωθεί ο πίνακας εκκινούντων και η σειρά τους βάσει των χρόνων αλλά και της δυναμικής κάθε πληρώματος για την επόμενη μέρα. Έξι πληρώματα (Αργυρίου, Pazonen, Τάσος, Διαμαντόγλου, Ξενοκώστας και Λάκης), ενημέρωσαν την οργάνωση κι αξιοποίησαν την δυνατότητα επανεκκίνησης την Κυριακή.


Η οργάνωση και συγκεκριμένα ο αλυτάρχης επικοινώνησε τηλεφωνικά δύο φορές με τον κο Ζάχο, μετά την εγκατάλειψη του, ρωτώντας τον αν θα εκκινούσε την επόμενη. Και τις δύο ο κος Ζάχος απάντησε αρνητικά, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί η ζημία του, αλλά κι ότι έχει πετάξει και τα νούμερα του αγώνα. Μετά την αρνητική απάντηση του κου Ζάχου ξεκίνησε η διαδικασία αποτελεσμάτων η οποία ολοκληρώθηκε στις 20:00. Μαζί της ολοκληρώθηκε το συμβούλιο αγωνοδικών, τα συνεργεία αποτελεσμάτων έκλεισαν σε Θεσ/νίκη και Αρναία, τα αποτελέσματα και η λίστα εκκίνησης της επόμενης μέρας αναρτήθηκαν στο επίσημο site αποτελεσμάτων της Ομοσπονδίας, αντίγραφα μοιράστηκαν σε όλα τα αυτοκίνητα και στους αγωνιζόμενους που ήταν ακόμη στο service park κι έμεινε μόνο ο νυκτερινός φύλακας στον χώρο.


Στις εννέα η ώρα περίπου, ο κος Ζάχος άλλαξε γνώμη κι εξέφρασε τηλεφωνικά την επιθυμία του να εκκινήσει την άλλη μέρα, πρώτα στην οργάνωση και στην συνέχεια σε όσους πίστευε ότι μπορούσαν να βοηθήσουν. Ζήτησε να παραβιαστεί ο κανονισμός, να δημιουργηθεί νέος πίνακας αποτελεσμάτων και νέο ωράριο εκκινούντων. Αφού πήρε αρνητική απάντηση, ακολούθησαν οι γνωστές ανακοινώσεις σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Η οργάνωση πιστεύει ότι έπραξε το καλύτερο για τον αθλητή της (επικοινώνησε δύο φορές μαζί του ο Αλυτάρχης). Λυπάται που δόθηκε τέτοια διάσταση σε ένα θέμα, με αποκλειστική ευθύνη του αγωνιζόμενου Ε. Ζάχου, που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. (Μπορούσε να δηλώσει ότι σκοπεύει να επανεκκινήσει στο δεύτερο σκέλος του αγώνα χρησιμοποιώντας το πλεονέκτημα του Super Rally και αν δεν κατάφερνε να επισκευάσει το αγωνιστικό του αυτοκίνητο, μπορούσε να μην παρουσιαστεί στον χώρος της εκκίνησης χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα).

Αντ΄ αυτού ο κος Ζάχος με δηλώσεις του που ανάρτησε στο διαδίκτυο, έδωσε αφορμή σε διάφορους καλοθελητές ¨φίλους των αγώνων αυτοκινήτου¨ να σχολιάσουν μια πάρα πολύ καλή διοργάνωση που έγινε με τεράστια προσπάθεια, λόγω των δύσκολων ημερών που διανύουμε και των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν στον Όμιλό μας για διοργάνωση αυτού του επιπέδου.


Ο ΑΟΘ και η οργανωτική επιτροπή μετά τις παραπάνω διευκρινήσεις θεωρούμε το θέμα λήξαν, δεν θα επανέλθουμε και καλούμε όλους τους υγιώς σκεπτόμενους φίλους των αγώνων να προστατέψουμε μαζί, τον πιο λαμπρό, μακροχρόνιο κι ανθεκτικό θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ελλάδας, το ράλλυ ΔΕΘ.

Θεσσαλονίκη 22/9/2014

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΑΟΘ & Η Οργανωτική Επιτροπή του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.




bottom of page