53o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Δεν πρώτευσαν οι αθλητές του Α.Ο.Θ. στο 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Μπορούσαν και καλύτερα οι αθλητές του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης στο 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Ατυχίες, προβλήματα αλλά και ο έντονος ανταγωνισμός είχαν ως αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να φέρουν ούτε μια πρώτη θέση οι 12 από τους 23 αθλητές του Ομίλου.


Πρώτο πλήρωμα του Α.Ο.Θ. στον αγώνα κατετάγη αυτό των Σίμου και Κυριάκου Θεοφανίδη με Peugeot 207 R3T, μόλις στην 9η θέση της γενικής και στην 3η της κατηγορίας C3. Πατήρ και υιός Θεοφανίδης, στο πρώτο ράλλυ τους ως πλήρωμα και στον πρώτο αγώνα του 20χρονου Κυριάκου, ξεκίνησαν με το καλημέρα με μειονέκτημα, αφού «παρέδωσε το πνεύμα» η μπαταρία του γαλλικού λιονταριού με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν στο serviceκαι να χρεωθούν με 30 δευτερόλεπτα ποινής. Από εκεί και πέρα οδήγησαν ψυχωμένα, κέρδισαν θέσεις τερματίζοντας τελικά 3οι στην κατηγορία τους μετά από ωραία μάχη με τους Νίκο Βάτσο- Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3).


Το δεύτερο στην κατάταξη πλήρωμα του Ομίλου, ολοκλήρωσε στην 4η θέση της C3 μη καταφέρνοντας να αποφύγουν τα προβλήματα. Ο επιλογέας ταχυτήτων τους ταλαιπώρησε και τους χρέωσε με 30 δευτερόλεπτα ποινής στο service μέχρι να επισκευαστεί το πρόβλημα. Έτσι το μοναδικό μεικτό πλήρωμα του αγώνα περιορίστηκε στη 10η θέση της γενικής.


12οι ολοκλήρωσαν το 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. οι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδανάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) και στην 3η της κατηγορίας τους, στο καλύτερο αποτέλεσμα του οδηγού στα πολλά «Εκθέσεως» που έχει τρέξει. Ακριβώς πίσω τους τερμάτισε ο Βασίλης Φυγκιώρης με συνοδηγό τον Γρηγόρη Ρακιτζή του ΟΦΑΔ όντας γρήγοροι και θεαματικοί με το ιστορικό Opel Ascona.


Στην ψηλότερη θέση της κατηγορίας τους, μεταξύ των αθλητών του Α.Ο.Θ. έφτασαν στον τερματισμό οι Χαράλαμπος Ευθυμιάδης- Σωτήρης Λάμπογλου(Peugeot 106 S16). Δεύτεροι στην C5 και 14οι γενικής το διασκέδασαν ιδιαίτερα πηδώντας ψηλά στο άλμα της power stage «Ιωάννης Ψηφίδης»! Στην ίδια κατηγορία, στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Δημήτρης Παρταλιός με συνοδηγό τον Λαρισαίο Μίλτο Αγγλόπουλο (Citroen C2).


Για ακόμα μια φορά τερμάτισαν στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. οι Θεόδωρος και Γιάννης Αναστασοβίτης τρίτοι στην κατηγορία C6 με το Toyota Starlet τους, με τον οδηγό να φτάνει σε διψήφιο (!!!) αριθμό τερματισμών στον αγώνα.


Άτυχο στάθηκε το «βαρύ πυροβολικό» του Ομίλου στον αγώνα, με τον Βασίλη Καραβασίλη που είχε δίπλα του τον Κώστα Καρλιώτη του ΣΜΑΚ (Honda CivicType R) να εγκαταλείπει νωρίς από ημιαξόνιο την ώρα που διεκδικούσε μια θέση στο βάθρο της F2. Αντίστοιχα, δεν ολοκλήρωσε ο Γιάννης Σαρητσόγλου που καθόταν στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo X με οδηγό τον Πασχάλη Χατζημάρκο της ΛΑΜΣ, αφού είχαν έξοδο την ώρα που πλησίαζαν στο βάθρο της γενικής.

Μόλις μια ειδική κατάφεραν να τερματίσουν οι Γιάννης Γαλάνης- Χρήστος Θεοφανίδης που πάρκαραν αμέσως μετά το stopτων Πετροκεράσων το RenaultClioRS με κομμένο ημιαξόνιο, ενώ αποκλείστηκαν από τον αγώνα οι Αντώνης Μπαξεβανάκης- Θανάσης Κόκκαλης (ToyotaYaris) που αποφάσισαν να περάσουν μια βόλτα από τον Γεροπλάτανο αν και αυτό δεν ήταν μέρος της διαδρομής.


Πολύ νωρίς τέθηκαν εκτός αγώνα ο Δημήτρης Μανωλόπουλος με τον Λάζαρο Σκουλαριώτη της ΛΑΜΚΕ πλάι του (BMW 320) και οι Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Peugeot 306), αμφότερα τα πληρώματα με πρόβλημα στον κινητήρα των αγωνιστικών τους.


Και του χρόνου πρωτιές!

10 views0 comments