ΠPOΓPAMMA
| Ημερομηνία | Ώρα | Τόπος |
Έναρξη Eγγραφών Συμμετοχής | 1/4/2024 | 09:00 | Σ.Δ.Δ.Α |
Λήξη Eγγραφών Συμμετοχής | 12/4/2024 | 23:59 | Σ.Δ.Δ.Α |
Διανομή βιβλίου Διαδρομής (Road Book) | 12/4/2024 | 23:59 | ΑΟΘ |
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων | 15/4/2024 |
| ΑΟΘ |
Λήξη Αναγνωρίσεων | Θ.Α. | Θ.Α. |
|
Διανομή εντύπων και αριθμών συμμετοχής | 20/4/2024 | 16:00 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Διοικητικός έλεγχος | 20/4/2024 | 16:00 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος και έλεγχος/σφράγιση των turbo | 20/4/2024 | 16:00- 19:00 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών | 20/4/2024 | 19:00 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων δεκτών να εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης | 20/4/2024 | 19:30 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Εκκίνηση αγώνα | 21/4/2024 | 09:00 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Tερματισμός | 21/4/2024 | 13:16 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Tελικός Τεχνικός Έλεγχος | 21/4/2024 | 14:30 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Ανακοίνωση προσωρινής τελικής κατάταξης | 21/4/2024 | 15:00 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
Απονομή Επάθλων | 21/4/2024 | 15:30 | ΛΟΥΤΡΑ ΛΑΓΚΑΔΑ |
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
H Γραμματεία του Aγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του ΑΟΘ (περίπτερο 15 ΔΕΘ) από 10:00-14:00 &; 19:00-22:00 κάθε Δευτέρα & Τετάρτη. Επίσης 14:00 – 20:00 το Σάββατο 20/4/2024 και 07:00 – 15:30 την Κυριακή 21/4/2024 στα γραφεία των Λουτρών Λαγκαδά.
Oι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.
EΠIΣHMOΣ ΠINAKAΣ ANAKOINΩΣEΩN
Ο πίνακας ανακοινώσεων θα βρίσκεται στα γραφεία του ΑΟΘ μέχρι την Παρασκευή 19/4/2024 και μετά στον χώρο της γραμματείας του αγώνα στα λουτρά Λαγκαδά.
ΓΡΑΦΕΙΟ TYΠOY
Το γραφείο τύπου θα βρίσκεται στα γραφεία του ΑΟΘ μέχρι την Παρασκευή 19/4/2024 και μετά στον χώρο των γραφείων του κέντρου του αγώνα στα λουτρά Λαγκαδά.
SERVICE PARK και PARC FERME
Το service park θα γίνει την 21/4/2024 στο parking αυτοκινήτων των Λουτρών Λαγκαδά.
OPΓANΩΣH
APΘPO 1 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ
O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις:
α. Tου Eθνικού Aθλητικού Kανονισμού (EAK) και των παραρτημάτων του
β. Tης Προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ καθώς και των εγκυκλίων της
γ. Tου Γενικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του
δ. Tου παρόντος Συμπληρωματικού Kανονισμού (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Κανονισμού) και των παραρτημάτων του.
Οι τροποποιήσεις, προσθήκες ή/και διορθώσεις στον Συμπληρωματικό Κανονισμό θα ανακοινωθούν με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που θα εκδοθούν από τον Οργανωτή ή τους Αγωνοδίκες σε χαρτί κίτρινου χρώματος.
1.1 KAΘOPIΣMOΣ
Ονομασία του αγώνα: ΡΑΛΛΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
Οργανωτής: Α.Ο.Θ
Ημερομηνία διεξαγωγής: 20/21-4-2024
1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Πρόεδρος ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
Mέλη ΤΣΙΛΙΚΑΣ ΝΙΚΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΛΕΝΗ
1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Πρόεδρος Αγωνοδικών & ΔΑΦΝΟΜΙΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Παρατηρητής ΕΠΑ/ΟΜΑΕ
2ος Αγωνοδίκης ΓΚΑΒΕΖΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
3ος Αγωνοδίκης ΛΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Αλυτάρχης ΜΑΡΑΤΖΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Γραμματέας του αγώνα ΚΟΥΜΠΟΤΗ ΑΝΤΩΝΙΑ
Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος ΧΑΡΑΤΑΣΟΣ ΦΩΤΗΣ
Τεχνικοί Έφοροι ΤΣΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΔΕΣΤΟΣ
Υπεύθυνος σχέσεων με
αγωνιζομένους ΜΙΧΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Επικεφαλής ασφαλείας ΚΟΥΜΠΟΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Υπεύθυνος Τύπου Θ.Α
Επικεφαλής γιατρός Φωτιάδης Θάνος
Υπεύθυνος Service Park Θ.Α
Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων Infomega
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
|
Όνοματεπώνυμο ΜΙΧΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Ο Υπεύθυνος Σχέσεων με τους αγωνιζόμενους θα είναι παρών στον Τεχνικό Έλεγχο, στην Εκκίνηση, στο Service Park και στον Tερματισμό.
ΓENIKOI OPOI
APΘPO 2 - ΓENIKA
2.1 Τίτλοι της ΕΠΑ για τους οποίους προσμετρά ο αγώνας
ΚΥΠΕΛΛΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Οδηγών
- Γενικής Κατάταξης
- Κατηγορίας F2
Έπαθλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Οδηγών
- Κατηγορίας C2
- Κατηγορίας C3
- Κατηγορίας C4
- Κατηγορίας C5
- Κατηγορίας C6
- Κατηγορίας C7
Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Συνοδηγών
- Γενικής Κατάταξης
- Κατηγορίας F2
Έπαθλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Συνοδηγών
- Κατηγορίας C2
- Κατηγορίας C3
- Κατηγορίας C4
- Κατηγορίας C5
- Κατηγορίας C6
- Κατηγορίας C7
ΑΡΘΡΟ 3 – ΠEPIΓPAΦH
3.1 Συνολικό μήκος του αγώνα 121,41 Klm
3.2 Σύνολο χιλιομέτρων Ε.Δ. 40,20 Klm
3.3 Τύπος οδοστρώματος της Ε.Δ. ΑΣΦΑΛΤΟΣ
3.4 Αριθμός τμημάτων διαδρομής 1
3.5 Αριθμός Σκελών 3
APΘPO 4 - ΔEKTA AYTOKINHTA
4.1 Αυτοκίνητα Κατηγορίας C1, C2, C3, C4, C5, C6 και C7
4.2 Αυτοκίνητα των Κατηγοριών Ιστορικών (Παράρτημα Κ)
4.3
4.4
ΑΡΘΡΟ 5 - ΔHΛΩΣEIΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – EΓΓPAΦEΣ
(Δηλώσεις γίνονται μέσω Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ.
Η δήλωση συμμετοχής πρέπει να υποβληθεί αυστηρά μέχρι την Παρασκευή 12/4/2024 και ώρα 24:00.
5.1 Η Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ, να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου/συμμετέχοντα ή οδηγού γνωρίζοντάς του τους λόγους άρνησής της (ΕΑΚ Άρθρο 3.14). Η απόρριψη πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο εγγράφως το αργότερο εντός της πρώτης εργάσιμης μέρας μετά το κλείσιμο των εγγραφών.
5.2 Αγώνας που έχει λιγότερες από 20 συμμετοχές και ανήκει σε κάποιον προκηρυγμένο θεσμό της ΟΜΑΕ, θα ματαιώνεται εκτός των Κυπέλλων Βορείου Ελλάδος και Κρήτης που θα ματαιώνεται με λιγότερες από 17 συμμετοχές.
ΑΡΘΡΟ 6 - ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ - AΣΦAΛIΣH
Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται σύμφωνα με την ισχύουσα εγκύκλιο της ΕΠΑ στα: 225 €.
Για τα πληρώματα που ΔΕΝ αποδέχονται τους προαιρετικούς χορηγούς του οργανωτή , το παράβολο αυξάνεται κατά 50€
6.2 Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εξ ολοκλήρου:
6.2.1 Σε υποψήφιους που η συμμετοχή τους δεν έγινε δεκτή.
6.2.2 Σε περίπτωση που ματαιωθεί ο αγώνας.
6.2.3 Σε περίπτωση που αναβληθεί ο αγώνας.
6.2.4 Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον αρχικό τεχνικό έλεγχο.
6.2.5 Μπορεί να επιστραφεί μέρος του παράβολου συμμετοχής από τον Οργανωτή σύμφωνα με όρους που θα αναφέρονται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό.
6.2.6 Καμία συμμετοχή δεν θα γίνεται δεκτή και δεν θα ανακοινώνεται αν δεν έχει εξοφληθεί το παράβολο συμμετοχής και στον Οργανωτή μέχρι την λήξη των συμμετοχών.
6.3 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλεια του διαγωνιζομένου για την έναντι τρίτων αστική ευθύνη αυτού.
6.4 Η ασφαλιστική κάλυψη είναι σε ισχύ για τα πληρώματα που συμμετέχουν στη διαδρομή του αγώνα από την εκκίνηση της 1ης μέρας μέχρι τον τερματισμό, παύει δε να ισχύει από τη στιγμή της οριστικής εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
6.5 Τα αυτοκίνητα των service, τα βοηθητικά και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται στις αναγνωρίσεις, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες του οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές του αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα.
ΑΡΘΡΟ 7 - ΔIAΦHMIΣEIΣ
7.1 Τοποθέτηση ταινιών
Επιτρέπεται η τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm στο επάνω τμήμα του παρμπρίζ, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού. Επιτρέπεται η τοποθέτηση μίας ταινίας φάρδους 15 cm το πολύ στο πίσω παρμπρίζ.
7.2 Απαγορεύεται η τοποθέτηση ημιδιαφανούς διαφήμισης στο πίσω παρμπρίζ (one way vision).
7.3 Υποχρεωτική διαφήμιση
Oι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του Pάλλυ διατίθενται για τη διαφήμιση των οργανωτών.
7.4 Προαιρετική Διαφήμιση
7.4.1 . Για τα πληρώματα που ΔΕΝ αποδέχονται τους προαιρετικούς χορηγούς του οργανωτή , το παράβολο αυξάνεται κατά 50€
7.4.2 Σε περίπτωση που η προαιρετική διαφήμιση, αφορά κατασκευαστή αυτοκινήτων, ελαστικά, καύσιμα ή λιπαντικά, ο οργανωτής δεν μπορεί να απαιτήσει από τον αγωνιζόμενο / συμμετέχοντα αυξημένο παράβολο συμμετοχής, εάν ο αγωνιζόμενος την αρνηθεί.
7.4.3 Εάν η προαιρετική διαφήµιση ανακοινωθεί µε δελτίο πληροφοριών και αντιβαίνει µε τη διαφήµιση του συµµετέχοντα, ο συµµετέχων µπορεί να αρνηθεί αυτή την προαιρετική διαφήμιση χωρίς να πληρώσει επιπλέον παράβολο.
7.4.4 Οι συμμετέχοντες που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να κρατήσουν κενό τον σχετικό χώρο. Η θέση της προαιρετικής διαφήμισης είναι στα δύο μπροστινά φτερά. Οι διαστάσεις αυτής είναι 25 εκ. Χ 15 εκ. περίπου.
ΑΡΘΡΟ 8 - ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ
8.1 Αριθμοί Συμμετοχής Πόρτας
8.1.1 Δύο αριθμοί συμμετοχής για τις μπροστινές πόρτες μήκους 70cm και ύψους 20cm. Κάθε τέτοιο πανώ θα περιλαμβάνει μία μαύρη ματ επιφάνεια για τον αριθμό συμμετοχής. Οι αριθμοί θα έχουν κίτρινο φωσφορίζον χρώμα (PMS 803), ύψους 14cm και πάχους 2cm. Το υπόλοιπο αυτού του πανώ μένει για τον οργανωτή. Η επάνω πλευρά του πανώ πρέπει να απέχει 7 – 10 cm από το κάτω άκρο του παραθύρου.
8.1.2 Κάθε πανώ θα τοποθετείται οριζόντια στη μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας, με τον αριθμό μπροστά (στην πλευρά του μεντεσέ)..
8.1.3 Σε απόσταση 10cm γύρω από το πανώ δεν επιτρέπεται να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση.
8.2 Πίσω Πλαϊνά Παράθυρα
Δύο αριθμούς για κάθε πίσω πλαϊνό παράθυρο, ύψους 20cm και πάχους τουλάχιστον 2,5cm σε φωσφορίζον κίτρινο χρώμα (PMS 803), σε διαφανές φόντο, που μπορεί να είναι ανακλαστικοί. Αυτοί οι αριθμοί θα τοποθετηθούν στο επάνω τμήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων, σε συνάρτηση με τα ονόματα οδηγού και συνοδηγού.
8.3 Ονόματα Πληρώματος
Το αρχικό γράμμα του ονόματος και το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Και από τις δύο πλευρές το όνομα του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πάνω και κάτω του συνοδηγού. Σημειώνεται ότι εκτός από τα ονόματα οδηγού/συνοδηγού, τον αριθμό συμμετοχής και την Ελληνική σημαία, δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικών ή άλλων αυτοκόλλητων στα πλαϊνά παράθυρα. Tα ονόματα του πληρώματος πρέπει να είναι ευκρινώς γραμμένα.
- Συνιστάται η πιο διαδεδομένη και ευκρινής γραφή, “HELVETICA”. Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
- Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
- Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος από 0,7 έως 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό).
Σε περίπτωση θραύσης ενός παραθύρου κατά τη διάρκεια του αγώνα, δεν θα επιβάλλεται ποινή για την έλλειψη των ονομάτων του πληρώματος. Η μη τήρηση των άρθρων 14 & 15 του Γ.Κ.Ρ. θα επισύρουν χρηματικές ποινές κατά την κρίση των Αγωνοδικών.
ΑΡΘΡΟ 9 – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
9.1 Διάρκεια
ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ θα διενεργηθούν όπως περιγράφεται στο άρθρο 21 του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ. Οι ημέρες που επιτρέπονται οι αναγνωρίσεις είναι την Παρασκευή 19 Απριλίου 13:00-19:00 και το Σάββατο 20 Απριλίου 10:00 - 15:00 και θα επιτρέπονται αναγνωρίσεις με αντίθετη φορά με τον αγώνα.
9.2 Οι Κανονισμοί που διέπουν τις αναγνωρίσεις περιγράφονται στο Γενικό Κανονισμό Ράλλυ άρθρο 21.2 και αφορούν όλα τα πληρώματα:
9.3 Για τα αυτοκίνητα αναγνωρίσεων και τους περιορισμούς ισχύουν όσα περιγράφονται στο Γενικό Κανονισμό Ράλλυ άρθρο 21.3
9.4 Οι Ποινές για τους παραβάτες όλων των άρθρων των αναγνωρίσεων περιγράφονται στο Γενικό Κανονισμό Ράλλυ άρθρο 21.4
APΘPO 10 - METPA AΣΦAΛEIAΣ
10.1 Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του παραρτήματος J, του EAK, του παρόντος κανονισμού και τις εγκυκλίους της ΕΠΑ.
10.2 Όλα τα πληρώματα κατά τη διάρκεια των ειδικών διαδρομών πρέπει να φορούν εγκεκριμένα: σύστημα FHR, φόρμα, κράνος, μακριά εσώρουχα, κάλτσες, μπαλακλάβες, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς) και παπούτσια και να είναι δεμένοι με εγκεκριμένες ζώνες ασφαλείας (Παράρτημα L της FIA Κεφάλαιο ΙΙΙ - Εξοπλισμός οδηγών).
10.3 Aπαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού:
α. Nα κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο τους αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
β. Tο σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τρίτο πρόσωπο συμπεριλαμβανομένων και των κριτών για οποιοδήποτε λόγο μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης.
10.4 Yπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι πρέπει να τηρούν τα εξής, επί ποινή αποκλεισμού:
α. Σε περίπτωση ακινητοποίησης να σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζονται οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι.
β. Kάθε φορά που κάποιος αγωνιζόμενος είναι σε θέση να προσπεράσει να παίρνουν τέτοια θέση πάνω στο δρόμο ώστε να μην δημιουργούν προβλήματα.
10.5 Τα ιστορικά αυτοκίνητα, σε όποια ομάδα και αν συμμετάσχουν (σαν Ε ή σαν Ιστορικά) σε ότι αφορά τα θέματα ασφαλείας πρέπει να ακολουθήσουν τα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν για το ελληνικό πρωτάθλημα, συμπεριλαμβανομένων των προστατευτικών για το κεφάλι (FHR).
10.6 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κουτί πρώτων βοηθειών και 1 ανακλαστικό τρίγωνο. Σε περίπτωση που δεν τα φέρει το αυτοκίνητο μπορεί να του απαγορευτεί η εκκίνηση. Ο εξοπλισμός θα ελεγχθεί στον αρχικό τεχνικό έλεγχο και μπορεί να ελεγχθεί και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να βρίσκονται 2 κόφτες ζωνών ασφαλείας. Πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμοι στον οδηγό και στον συνοδηγό όταν είναι καθισμένοι και φορούν τις ζώνες ασφαλείας (άρθ. 253.6, Παράρτημα J).
10.7 Πινακίδα SOS/ΟΚ
10.7.1 Σε περίπτωση ατυχήματος όπου απαιτείται άμεση ιατρική επέμβαση, πρέπει, όπου είναι δυνατόν, να επιδειχθεί αμέσως το κόκκινο σήμα “SOS” στα επόμενα αυτοκίνητα.
10.7.2 Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή δει ένα αυτοκίνητο να έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα όπου τα δύο μέλη του πληρώματος βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα φτάσει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.
10.7.3 Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να επιδείξει καθαρά το σήμα ΟΚ στα επόμενα αυτοκίνητα και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.
10.7.4 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό από τους άλλους αγωνιζόμενους.
10.7.5 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτή την εγκατάλειψη τους οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
Κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται με όλους τους παραπάνω κανόνες, θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.
10.8 ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Αν ένα πλήρωμα εμπλακεί σε ατύχημα όπου τραυματίστηκε κάποιος θεατής, ο συγκεκριμένος οδηγός ή ο συνοδηγός πρέπει να παραμείνει στο σημείο του ατυχήματος και να σταματήσει το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να αναφέρει το γεγονός στον επόμενο ενδιάμεσο. Οι νόμοι πρέπει να ληφθούν υπόψη σε σχέση με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν σχετικά με τα ατυχήματα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 34 του Γ.Κ. Ράλλυ/Ράλλυ Σπριντ.
10.9 ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΟ
10.9.1 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να φέρει ένα κόκκινο ανακλαστικό τρίγωνο το οποίο, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σταματήσει σε μία Ε.Δ., πρέπει να τοποθετηθεί από ένα μέλος του πληρώματος σε εμφανές σημείο, τουλάχιστον 50μ. πριν το αυτοκίνητο, ώστε να προειδοποιεί τους οδηγούς που ακολουθούν. Το τρίγωνο πρέπει να τοποθετηθεί στην ίδια πλευρά του δρόμου με αυτή του αυτοκινήτου. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται μπορεί να επιβληθεί ποινή, στην κρίση των Αγωνοδικών.
10.9.2 Αυτό το τρίγωνο πρέπει να τοποθετείται ακόμα και αν το σταματημένο αυτοκίνητο είναι εκτός δρόμου.
10.10 ΧΡΗΣΗ ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ
10.10.1 Περνώντας μπροστά από μία επιδεικνυόμενη κόκκινη σημαία ο οδηγός πρέπει να μειώσει αμέσως ταχύτητα, να κρατήσει αυτή τη μειωμένη ταχύτητα μέχρι το τέλος της Ε.Δ. και να ακολουθήσει τις οδηγίες των κριτών ή των οδηγών των οχημάτων άμεσης επέμβασης. Οι σημαίες θα επιδεικνύονται σε όλα τα σημεία που προηγούνται του ατυχήματος. Μη συμμόρφωση με αυτόν τον κανόνα θα επιφέρει ποινή στην κρίση των Αγωνοδικών.
10.10.2 Το πλήρωμα στο οποίο επιδείχθηκε η κόκκινη σημαία θα λάβει ένα θεωρητικό χρόνο για την Ε.Δ., σύμφωνα με τις διαδικασίες όπως αναφέρονται στο άρθρο 34 του Γ.Κ. Ράλλυ/Ράλλυ Σπριντ.
10.10.3 Η κόκκινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του Αλυτάρχη. Η κόκκινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο από κριτή που φορά το διακριτικό γιλέκο κατά προτίμηση στο χρώμα που συνιστάται στο Παράρτημα Η (της FIA) επάνω στο οποίο φαίνεται το σήμα του ενδιαμέσου (κεραυνός). Ο χρόνος επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους Αγωνοδίκες από τον Αλυτάρχη.
10.10.4 Εκτός από την κόκκινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της Ε.Δ.
10.10.5 Η κόκκινη σημαία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο με ενδιάμεσο κριτή (τοποθετημένος περίπου κάθε 5χλμ).
10.11 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Ο Οργανωτής υποχρεούται να προσφέρει βοήθεια και να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ρυμούλκηση, ή επαναφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο με τα μέσα που διαθέτει και στη συνέχεια να το μεταφέρει στον ΣΕΧ ή στο ΣΤΟΠ.
Η μεταφορά εκτός της Ε.Δ. από τον Οργανωτή, σε περίπτωση επανάληψής της, θα γίνεται μετά το τέλος όλων των περασμάτων του αγώνα, ανεξάρτητα αν αποτελείται από 2 ή 3 Τμήματα.
Ο Οργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που επιτευχθεί μεν η επαναφορά στο δρόμο, αλλά λόγω ειδικών συνθηκών το αυτοκίνητο υποστεί ζημιές.
Επίσης ο αγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη, ασφάλεια και μεταφορά του αυτοκινήτου από τον ΣΕΧ ή το ΣΤΟΠ στον τόπο προορισμού του.
ΑΡΘΡΟ 11 - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει στον χώρο του parking των Λουτρών Λαγκαδά, το Σάββατο 20/04/2024, από ώρα 16:00 – 19:00.
Ο Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος με ΔΤΤ χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου καταργείται. (Άρθρο 2.5 Εγκύκλιος 10)
11.1 Τα αυτοκίνητα μπορούν να παρουσιαστούν στον αρχικό τεχνικό έλεγχο από εκπρόσωπο της ομάδας.
11.2 Στον αρχικό τεχνικό έλεγχο οι αγωνιζόμενοι πρέπει να παρουσιάσουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό ένδυσης (Σ.Κ. άρθρο 10.2), συμπεριλαμβανομένων των FHR που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν.
11.3 Το πλήρωμα πρέπει να παρουσιάσει στους Τεχνικούς Εφόρους το πλήρως επικυρωμένο δελτίο αναγνώρισης και το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας (ΔΤΤ). Το ΔΤΤ σφραγίζεται από τους Τεχνικούς Εφόρους και όχι από τη Γραμματεία του αρχικού τεχνικού ελέγχου.
11.4 Οι τεχνικοί έφοροι μπορεί να ζητήσουν την ταυτοποίηση του αυτοκινήτου.
11.5 Εάν κατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο ένα αυτοκίνητο βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή/και τους κανονισμούς ασφαλείας, οι Αγωνοδίκες μπορεί να ορίσουν μία συγκεκριμένη ώρα μέχρι την οποία το αυτοκίνητο πρέπει να γίνει σύμφωνο ή να του απαγορεύσουν την εκκίνηση.
11.6 Εάν στον Αρχικό Τεχνικό Έλεγχο ένα αυτοκίνητο βρεθεί να μην ανταποκρίνεται στην κατηγορία/κλάση που έχει εγγραφεί, οι Αγωνοδίκες μπορούν να το μεταφέρουν στην κατηγορία/κλάση που προτείνουν οι Τεχνικοί Έφοροι μετά από επαρκώς αιτιολογημένη και λεπτομερή γραπτή έκθεση που θα τους καταθέσουν.(Άρθρο 20 ΓΚ Ράλλυ).
11.7 Σε κάθε πλήρωμα που θα καθυστερήσει να παρουσιαστεί στον διοικητικό έλεγχο και/ή στον αρχικό τεχνικό έλεγχο, στον χρόνο που αναφέρεται στον Συμπληρωματικό Κανονισμό θα απαγορευτεί η εκκίνηση στον αγώνα, εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από τους Aγωνοδίκες.
11.8 Τα έγγραφα που πρέπει να προσκομιστούν στον αρχικό τεχνικό είναι: (Εγκύκλιος 2 , θέμα ΙΙΙ)
- Αγωνιστικές άδειες (Δελτία Αθλητών) και διπλώματα οδηγού και συνοδηγού
- Αγωνιστική άδεια συμμετέχοντος (για μη προσωπικές συμμετοχές)
- Επίσημα έγγραφα αγωνιστικού αυτοκινήτου (Πιστοποιητικό Καταχώρησης και Κυκλοφορίας
Αγωνιστικού Αυτοκινήτου).
- Εξουσιοδότηση με το γνήσιο υπογραφής του Ιδιοκτήτη βεβαιωμένου από την αστυνομία από
ΚΕΠ ή GOV.GR,
- Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας αυτοκινήτου, homologation κ.λπ.).
- Το ΔΤΤ του αυτοκινήτου θα σφραγίζεται από τον επικεφαλής Τεχνικό Έφορο του αγώνα κατά τον
Αρχικό Τεχνικό Έλεγχο.
- Απαγορεύονται οι πινακίδες ΔΟΚ και Μ
- Iατρικές βεβαιώσεις (για αλλοδαπούς αγωνιζόμενους)
- Τυχόν ελλείψεις στη δήλωση συμμετοχής
- Θεωρημένη Κάρτα Υγείας αθλητή
11.9 O αρχικός τεχνικός έλεγχος που πραγματοποιείται πριν την εκκίνηση θα είναι γενικής μορφής:
Oρατή συμφωνία του αυτοκινήτου με την κατηγορία που έχει δηλωθεί, εξοπλισμός ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον KOK, εξοπλισμός και ρουχισμός του πληρώματος κλπ.
Kατά τον αρχικό τεχνικό έλεγχο θα γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα με turbo έλεγχος και σφράγιση των περιοριστών.
Το σασί και ο κινητήρας του αυτοκινήτου, είναι δυνατόν να σφραγισθούν σε οποιαδήποτε στιγμή.
Ο τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον Επικεφαλής Τεχνικό Έφορο και τους βοηθούς του.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
APΘPO 12 - EKKINHΣH
12.1 Πανηγυρική εκκίνηση
Θα οργανωθεί πανηγυρική εκκίνηση το Σάββατο 20/04/2024, ώρα 20:00, στην κεντρική πλατεία του Λαγκαδά, έμπροσθεν του Δημαρχιακού μεγάρου.
Υπενθυμίζεται ότι στο αυτοκίνητο επιβαίνει ΑΥΣΤΗΡΑ επί ποινή αποκλεισμού μόνο το πλήρωμα.
Όταν ένα πλήρωμα δεν είναι σε θέση να συμμετάσχει με το αυτοκίνητό του στην τελετή εκκίνησης, το πλήρωμα αυτό πρέπει πάντως να συμμετάσχει στην πανηγυρική εκκίνηση, στην ώρα του και ενδεδυμένο με τον απαραίτητο ρουχισμό (φόρμα και παπούτσια). Η μη παρουσία των πληρωμάτων στην πανηγυρική εκκίνηση θα επιφέρει ποινή από τους Αγωνοδίκες που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
12.2 Επίσημη ώρα
Επίσημη ώρα του αγώνα είναι η ώρα του GPS+ την ώρα ζώνης
12.3 Σειρά εκκίνησης
Η σειρά εκκίνησης ακολουθεί την σειρά εκκίνησης των αγώνων ράλλυ. Τα Ιστορικά αυτοκίνητα θα εκκινούν βάση του άρθρου 4.1.1 του Γ.Κ.Ράλλυ.
12.4 Χρονομέτρηση της Ε.Δ.
Η χρονομέτρηση της Ε.Δ. θα γίνεται με αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα στο δέκατο του δευτερολέπτου.
12.5 Εκκίνηση Αγώνα
H εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί σε διαστήματα 2 λεπτών , την Κυριακή 21/04/2024, ώρα 09:00, από τον χώρο του parking αυτοκινήτων των Λουτρών Λαγκαδά
Καθυστέρηση μεγαλύτερη από 15 λεπτά στον πρώτο ΣΕΧ (εκκίνηση αγώνα) επιφέρει τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
12.6 Ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στο “Service Park” και τον “χώρο ανεφοδιασμού”
H ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στο χώρο επισκευών απαγορεύεται να ξεπερνάει τα 20 χλμ/ώρα και στους χώρους ανεφοδιασμού τα 5 χλμ/ώρα.
12.7 Λανθασμένη εκκίνηση
Η λανθασμένη εκκίνηση, ειδικά η εκκίνηση πριν δοθεί σήμα, επιφέρει τις παρακάτω ποινές:
1η παράβαση 5 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
2η παράβαση 10 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
3η παράβαση 30 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
Επιπλέον παραβάσεις: Στη κρίση των Αγωνοδικών
Αυτές οι ποινές δεν αποκλείουν βαρύτερες κυρώσεις από τους Αγωνοδίκες, αν το κρίνουν απαραίτητο.
12.8 Καθυστέρηση στη διαδικασία εκκίνησης ΕΔ
12.8.1 Ακινητοποίηση αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ: Σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – Αφετηρίας ο μέγιστος χρόνος μέχρι τη γραμμή της Αφετηρίας είναι τα 5 λεπτά. Ο κριτής θα του γράψει στο καρνέ νέα ώρα εκκίνησης. Η ποινή που θα επιβληθεί για κάθε λεπτό πέρα από την αρχικά προβλεπόμενη ώρα εκκίνησης , είναι 10’’ για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Μετά την παρέλευση των 5 λεπτών θα τίθεται εκτός αγώνα και θα μετακινείται σε θέση που να μην εμποδίζει την ομαλή ροή των υπολοίπων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
12.8.2 Καθυστέρηση εκκίνησης από υπαιτιότητα του πληρώματος: Σε περίπτωση καθυστερημένης εκκίνησης που οφείλεται στο πλήρωμα, ο κριτής θα γράψει στο καρνέ νέα ώρα και η ποινή που θα επιβληθεί θα είναι 1 λεπτό, για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης, ενώ συγχρόνως το πλήρωμα θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες ασχέτως αν πραγματοποιήθηκε ή όχι η Ε.Δ. Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης της εκκίνησης είναι τα 5 λεπτά (Γ.Κ. άρθρο 32.4.1).
12.8.3 Αδυναμία εκκίνησης στη γραμμή της αφετηρίας: Κάθε αυτοκίνητο που δεν είναι σε θέση να εκκινήσει από τη γραμμή εκκίνησης μέσα στο διάστημα των 20 δευτερολέπτων που ακολουθούν το σήμα εκκίνησης, θα αποκλείεται και θα απομακρύνεται αμέσως σε ασφαλή θέση.
12.9 Λήξη τελικού Parc Fermé (μετά τον τερματισμό)
Το τελικό Parc Fermé θα λήξει 15’ λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων. Όσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι τη λήξη του Parc Fermé.
12.10 Τελικός τεχνικός έλεγχος
Ο Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνει την Κυριακή 21/04/2024, ώρα 14:30, στον χώρο του service park.
ΑΡΘΡΟ 13 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί ή σταματήσει η διεξαγωγή μίας Ε.Δ., σε κάθε πλήρωμα που επηρεάστηκε, θα του δοθεί από τον Αλυτάρχη ένας χρόνος που θα θεωρηθεί ως δίκαιος. Σε περίπτωση αδυναμίας του Αλυτάρχη, οι χρόνοι θα δοθούν από τους Αγωνοδίκες.
Μολαταύτα, κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή της Ε.Δ. σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τον πραγματικό χρόνο που έκανε, αν έκανε.
ΑΡΘΡΟ 14 - ENΣTAΣEIΣ KAI EΦEΣEIΣ
14.1 Στους αγώνες το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής.
14.2 Aν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει το προβλεπόμενο από τη σχετική εγκύκλιο της ΕΠΑ ή το ορισθέν από τους Αγωνοδίκες ποσόν (βλέπε εγκύκλιο 3).
14.3 Tα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου γίνεται η ένσταση όταν αυτή γίνει δεκτή (βλέπε εγκύκλιο 3).
14.4 Aν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και αν τα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση, αν τα έξοδα είναι λιγότερα, θα του επιστραφεί η διαφορά (βλέπε εγκύκλιο 3).
14.5 Οι συμμετέχοντες έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 15.3). Το παράβολο της έφεσης ορίζεται στα 1000 €, καταβάλλεται εντός 96 ωρών από τη στιγμή που ο εφεσιβάλλων κοινοποίησε στους Αγωνοδίκες την πρόθεσή του να ασκήσει έφεση. Ελλείψει αυτού, η Αγωνιστική Άδεια του εφεσιβάλλοντος θα ανασταλεί αυτόματα έως ότου γίνει η πληρωμή. Αν η έφεση απορριφθεί ή εάν αποσυρθεί αφού ασκήθηκε, κανένα μέρος του παραβόλου δεν θα επιστραφεί.
APΘPO 15 - KATATAΞEIΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
15.1 Τα αποτελέσματα των τελικών κατατάξεων οριστικοποιούνται 30’ λεπτά μετά την ανακοίνωσή τους.
15.2 Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στην γραμματεία του αγώνα, στα γραφεία των Λουτρών Λαγκαδά, στις 15:00
APΘPO 16 - ΒΡΑΒΕΙΑ – ΚΥΠΕΛΛΑ
Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Οδηγών
- Γενικής Κατάταξης
- Κατηγορίας F2
Έπαθλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Οδηγών
- Κατηγορίας C2
- Κατηγορίας C3
- Κατηγορίας C4
- Κατηγορίας C5
- Κατηγορίας C6
- Κατηγορίας C7
Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Συνοδηγών
- Γενικής Κατάταξης
- Κατηγορίας F2
Έπαθλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος Συνοδηγών
- Κατηγορίας C2
- Κατηγορίας C3
- Κατηγορίας C4
- Κατηγορίας C5
- Κατηγορίας C6
- Κατηγορίας C7
ΑΡΘΡΟ 17 - AΠONOMH
H απονομή των Επάθλων θα γίνει την 21/4/2024, στην ράμπα τερματισμού, μπροστά στο κτήριο των Λουτρών Λαγκαδά στις 15:30 .
17.1 Τα πληρώματα που κατατάσσονται και βραβεύονται, είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στην τελετή απονομής του εκάστοτε αγώνα. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, πρέπει να παρευρίσκεται τουλάχιστον το ένα από τα δύο μέλη του πληρώματος. Σε περίπτωση που κανένα μέλος του πληρώματος δεν παραστεί στην τελετή απονομής, οι Αγωνοδίκες θα επιβάλουν χρηματική ποινή ύψους 200€.
Comments