top of page

49o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. – Συνέντευξη Τύπου


Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου η συνέντευξη Τύπου του 49ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο «Νικόλαος Γερμανός». Το παρόν έδωσαν εκτός των καλεσμένων για άλλη μια φορά πολλοί εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. του ειδικού Τύπου και όχι μόνο.

Στο πάνελ για την Δ.Ε.Θ.-Helexpo ο πρόεδρος κ. Τζήκας Αναστάσιος, για την εταιρία Typotrust ο διευθυντής Βορείου Ελλάδος κ. Προκοπίδης Γιώργος, για τον Α.Ο.Θ. ο πρόεδρος κ. Μαράτος Σταύρος και ο αλυτάρχης του αγώνα κ. Χαρατάσος Φώτης.


Στην συνέντευξη τύπου τονίστηκε το γεγονός, πως παρά την συνεχόμενη κρίση, ο Α.Ο.Θ αλλά και η Δ.Ε.Θ.-HELEXPO ανέλαβαν το βαρύ φορτίο να συνδιοργανώσουν για 49η χρονιά, το πρωταθληματικό Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Αναφέρθηκαν στην υποχρέωση να κρατήσουν εν ζωή τον σημαντικότερο αγώνα αυτοκινήτου στην Βόρεια Ελλάδα και έναν από τους πλέον σημαντικούς πανελλαδικά. Ο κ. Τζήκας επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά πως η στήριξη από την πλευρά της Δ.Ε.Θ. – Helexpo είναι δεδομένη, διαχρονική και ανεξάρτητα από τα πρόσωπα.


Ο κ. Προκοπίδης, διεθυντής της Typotrust στην Βόρεια Ελλάδα εξήγησε πως η εταιρία στηρίζει εδώ και χρόνια τον θεσμό με την συμμετοχή του αγωνιστικού της αυτοκινήτου με πλήρωμα τους Σπανός-Γκοτοβός και πως είναι το λιγότερο θετική η εξέλιξη που φέτος η εταιρία μπόρεσε να στηρίξει τον αγώνα και οικονομικά.

Ο πρόεδρος του Α.Ο.Θ. και της οργανωτικής επιτροπής κ. Μαράτος ευχαρίστησε όλους όσους βοήθησαν άμεσα ή έμμεσα, οικονομικά ή υλικοτεχνικά την οργάνωση αλλά αναφέρθηκε με πικρία σε όσους αναδείχθηκαν μέσα από τις δράσεις του Α.Ο.Θ. αλλά στις δύσκολές στιγμές του γύρισαν την πλάτη. Σε ερώτηση απάντησε πως οι συμμετοχές είναι αυξημένες κατά 12 σε σχέση με πέρσι παρότι δεν βαθμολογείται ο αγώνας στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος γιατί το βαθμολογικό ενδιαφέρον είναι μεγάλο και γιατί πολλά πληρώματα αγαπούν τον αγώνα και θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτόν όπου και αν «μετράει».


Ο κ. Χαρατάσος μίλησε για τον φετινό σχεδιασμό ο οποίος όπως συνομολόγησαν και τα πληρώματα είναι εξαιρετικός. Αναφέρθηκε στην ανάγκη που είχαν οι αγωνιζόμενοι να συμμετάσχουν σε έναν δύσκολο διήμερο αγώνα σε σχέση με τα μίνι Ράλλυ που κυριαρχούν τον τελευταίο καιρό. Εξομολογήθηκε όμως και τις συνεχής δυσκολίες που έπρεπε να υπερβεί ο Α.Ο.Θ. για να φτάσει στην σημερινή ημέρα. Από την πλευρά του Ομίλου έγινε σαφές πως κύριο μέλημα, όπως κάθε χρόνο, είναι να γίνει ο αγώνας ακόμα πιο οικονομικός για τα πληρώματα, χωρίς όμως να χάσει την δυναμική του. Έτσι σχεδιάστηκε ένας συμπαγής αγώνας, με τον τεχνικό έλεγχο και την πανηγυρική εκκίνηση και τον τερματισμό να γίνονται στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. Όσο για τον ίδιο τον αγώνα, η χιλιομετρική αναλογία για έναν διήμερο αγώνα μιλάει από μόνη της. Συνολικά 253 χιλιόμετρα, εκ των οποίων περίπου τα 82 χλμ. ειδικές διαδρομές.


Τέλος τον λόγο πήρε ο κ. Παρταλιός Αντώνης, ο επί σειρά δεκαετιών πρόεδρος του Α.Ο.Θ. και μίλησε, βαθιά συγκινημένος, για την μακρόχρονη φιλία που συνδέει τον Α.Ο.Θ. με την Δ.Ε.Θ. και τα Μ.Μ.Ε. Θυμήθηκε στιγμές και καταστάσεις που έκαναν αυτήν την φιλία τόσο δυνατή ώστε να αντέξει στον χρόνο και έθεσε εαυτόν στην υπηρεσία του Α.Ο.Θ.


Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Διάδωσέ το …

Comments


bottom of page