Με την Έκθεση Ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων να ξεπερνά κάθε πρόβλεψη επισκεψιμότητας ο Α.Ο.Θ. αναγκάστηκε να βάλει «Παρακαλώ μην αγγίζετε» στα παρμπρίζ και προστατευτικό ιμάντα στις καλλονές που εκτίθενται από το Σάββατο 05 Σεπτεμβρίου στο περίπτερο 14 της Δ.Ε.Θ. Τα ιστορικά αγωνιστικά και όχι μόνο αυτοκίνητα προερχόμενα κυρίως από το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου μάγεψαν τους επισκέπτες αποδεικνύοντας περίτρανα πως δεν χάθηκε το ενδιαφέρον για τις καμπύλες που λάτρευαν οι θεατές αγώνων αυτοκινήτου άλλων εποχών.
Όσοι βρεθούν στην Έκθεση Ιστορικών Αγωνιστικών Αυτοκινήτων μπορούν να θαυμάσουν τα παρακάτω αυτοκίνητα: Renault Alpine A110 (1969), NSU TT (1969), Mini Cooper Racer (1967). Renault 11 Turbo (1985), Toyota Celica TA40 (1982), Opel Kadett 2.0 GT/E (1979), DKW-Auto Union 3=6 (1957), Morris Mini cooper S (1965), Opel Manta 400 (1983), Lancia Delta HF 4 WD Turbo (1985), Porsche 911 SRS (1976), Jaguar XK 120 Roadster (1953), Lancia Aurelia B20 GT Racing (1953), Chevrolet Bel-Air (1957), Volvo 444 (1952), Porsche 356 A (1955), Austin Healey 100/6 (1958), Porsche 356B T5 (1961), BMW 700 Coupe (1962), Fiat Abarth 695 SS (1965), Citroen B14 (1926), Ford Koln v8 (1954) και Dodge Brother series 126.
Φίλε του μηχανοκίνητου αθλητισμού μην χάσεις την ευκαιρία να επισκεφτείς αυτήν την μοναδική έκθεση και να δεις από κοντά αγωνιστικά που συμμετείχαν σε αγώνες περασμένων δεκαετιών.
Το Hellenic Motor Museum μοιράστηκε μαζί μας λίγα λόγια για τα αυτοκίνητα που ήρθαν από την μεγάλη συλλογή του μουσείου στην Αθήνα.
Η Jaguar XK 120 των 3442cc και 160 ίππων στην έκδοση δρόμου, έφτανε τα 205 χλμ την ώρα ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ ερχόταν σε μόλις 10.0 δευτερόλεπτα στην έκδοση δρόμου. Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε τεράστια επιτυχία τόσο στον δρόμο όσο και στις πίστες όπου πέτυχε αμέτρητες νίκες στα χέρια κορυφαίων οδηγών όπως ο εν ζωή θρύλος της Φόρμουλα 1, Stirling Moss. H XK 120 κατέκτησε την πρώτη θέση γενικής κατάταξης στο 1ο Ράλλυ Ακρόπολις το 1953. Το πλήρωμα της, ελληνικό, με τον Ν. Παπαμιχαήλ στο τιμόνι και τον Σ. Δημητράκο στη θέση του συνοδηγού.
Το Β20 GT ξεκίνησε μια επανάσταση στους αγώνες αυτοκινήτου. Μόνο το 1951, το Aurelia σημείωσε 19 νίκες κλάσεως σε σημαντικούς αγώνες όπως το Mille Miglia, τον Γύρο της Σικελίας και το Le Mans. Ο κινητήρας V6 είχε 2,451κ.εκ. με ένα διπλό καρμπιρατέρ Weber DCL που απέδιδε 118 ίππους στις 5,500 στροφές ανά λεπτό στη στάνταρντ έκδοση. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που ανήκε στον πιλότο της Formula 1 Lorenzo Bardini έχει το ειδικό KIT της NARDI (δυο διπλά WEBER, μετατροπή για λεβιέ ταχυτήτων στο δάπεδο, άγριο εκκέντροφο κ.λ.π.)
H Lancia Aurelia B20 κατέκτησε την πρώτη θέση γενικής κατάταξης στο 6ο Ράλλυ Ακρόπολις το 1958. Στη θέση του οδηγού βρισκόταν ο πιλότος της F1 L. Villoresi ενώ συνοδηγός του ήταν ο G. Basadona.
H Chevrolet Bel - Air ήταν ένα αυτοκίνητο πολύ μεγάλων διαστάσεων που κατασκευάστηκε από το 1949 έως το 1981. Η Bel - Air 2ης γενιάς παρήχθη από το 1954 έως το 1957 και διέθετε δύο εξακύλινδρους (3,5 και 3,9 λίτρων) και δύο οκτακύλινδρους κινητήρες (4,3 και 4,6 λίτρων) που φορά το αυτοκίνητο. Κύρια χαρακτηριστικά της το πολύ καλό κράτημα, η άνεση και η καλή ορατότητα. H αγωνιστική Chevrolet Bel - Air με το νούμερο 25, γνωστή και ως “Γουρούνα”, κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης του 6ου Ράλλυ Ακρόπολις που διεξήχθη το 1958. Το πλήρωμα της: ο Έλληνας πολυπρωταθλητής Iωάννης Πεσματζόγλου (οδηγός) και ο Κ. Γαλάνης (συνοδηγός).