Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 1966-2013 31η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, η εποχή όπου η σύγχρονη Ελλάδα διδάσκει στυλ και ύφος. Ταυτόχρονα με την ανθούσα τότε Δ.Ε.Θ. ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργανώνει για πρώτη φορά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., τον αγώνα που έμελλε να γίνει ο μακροβιότερος της Ελλάδας μετά το Ράλλυ Ακρόπολις.
Πέρασαν 47 χρόνια από την πρώτη διοργάνωση και με εξαίρεση το 1969 και το 2009, ο αγώνας έγινε συνολικά 45 φορές. Αγωνιζόμενοι ή μη, με πολλές ή λίγες συμμετοχές, με ήλιο ή βροχή, το ραντεβού για όλους τους εμπλεκόμενους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν και παραμένει να είναι το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης. Είναι το Σαββατοκύριακο στο οποίο η καρδιά της Θεσσαλονίκης αλλά και της Χαλκιδικής χτυπάει στους ρυθμούς του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το δυσκολότερο και ίσως το πιο επικίνδυνο εγχείρημα είναι η προσπάθεια να καλυφθούν σε λίγες σειρές ή σελίδες η ιστορία ενός θεσμού που υπάρχει εδώ και 47 χρόνια. Έτσι το δικό μας εγχείρημα θα είναι απλά μια στατιστικής φύσης αναδρομή. Όσο για το φετινό 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αυτό θα διοργανωθεί στις 14&15 Σεπτεμβρίου και έχει σκοπό να σας συναρπάσει.
Στατιστικά: Νικητές: Μοσχούς 7 φορές (1979-1985), Κύρκος Λεωνίδας 6 φορές (1995, 1996, 1999,2000,2001 και 2007), “Jigger” 5 φορές (1987-1990 και 1992), «Βόρειος» 3 φορές (1966-1968), «Σιρόκο» 3 φορές (1972, 1975 και 1977), Χαμπής 2 φορές (1974 και 1986), Αποστόλου 2 φορές (1991και 1993), Χατζητσοπάνης Παναγιώτης 2 φορές (2002 και 2004), Τσολακίδης 2 φορές (2003 και 2006) και από μία φορά οι Καλεμτζάκης (1970), «Όζελοτ» (1971), Ζαφρανάς (1973), Παρταλιός (1976) «Ιαβέρης» (1978), Βωβός (1994), Πεταλίδης (1997), Καϊτατζής (1998), Ευσταθίου (2005), Σωτήρχος (2008), Μίχος (2010),Κύρκος Λάμπρος (2011) , Βελάνης (2012). Αγωνιστικά: Ο αγώνας κερδήθηκε 8 φορές με Ford και ισάριθμες με Lancia, 6 φορές με Datsun, 6 φορές με Mitsubishi, 5 φορές με Renault, 3 φορές με Nissan, 2 φορές με Mini Cooper, 2 φορές με Opel και από 1 φορά με NSU, Toyota, Audi, Peugeot, Subaru. ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΙΚΗΤΩΝ 1966-2012
Comments