Τερμάτισε το 44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδά και μαζί του το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος με το τοπίο να είναι πλέον βαθμολογικά ξεκάθαρο τόσο στην γενική όσο και στις επιμέρους κατηγορίες.
Το ιστορικό του αγώνα έχει τις ρίζες του στο 1ο Ράλλυ Θερμαϊκού το 1969 όταν ο αγώνας εξελισσόταν στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Λαγκάδα. Ονόματα όπως Πέντε Βρύσες, Όσσα, Βερτίσκος, Αρετή κ.α. είναι πολύ γνωστά στους παλιούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το Δ.Σ. του δήμου Λαγκάδα και ο δήμαρχος κ. Καραγιάννης, άνθρωποι με πολύ θετική σκέψη, συμφώνησαν και συνέπραξαν με τον Α.Ο.Θ. ώστε η περιοχή να αποκτήσει και πάλι έναν αγώνα αυτοκινήτου και το Ράλλυ Θερμαϊκού ίσως ένα νέο μόνιμο «σπίτι».
Το εγχείρημα επιχειρήθηκε και εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε πως, παρά τον περιορισμένο χρόνο, πέτυχε. Μπορεί οι συμμετοχές να μην ήταν οι αναμενόμενες και σίγουρα υπήρξαν λάθη μικρά για κάποιους μεγάλα για άλλους. Αδιαμφισβήτητο όμως παραμένει το γεγονός πως «στήθηκε» ένας αγώνας εκ του μηδενός σε λιγότερο από 20 ημέρες. Η βοήθεια του δήμου και παραγόντων της περιοχής ήταν άμεση στοχευόμενη και αποτελεσματική. Βοήθεια που δίνει ελπίδες για μια μεγαλύτερη, ίσως πανελλαδική διοργάνωση το 2016.
Η αρχή του τέλους έγινε το Σάββατο 31.10 με τον τεχνικό έλεγχο να διεξάγεται στον όμορφο και ήσυχο περιβάλλον χώρο των ιαματικών πηγών Λαγκαδά. Η συνέχεια δόθηκε αργά το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Λαγκαδά με εκατοντάδες θεατές να χειροκροτούν τα 16+2 πληρώματα που πέρασαν κάτω από την αψίδα εκκίνησης. Η ευχή για τα επόμενα χρόνια είναι οι εκατοντάδες θεατές να γίνουν χιλιάδες.
Κυριακή πρωί και με τον καιρό να είναι κάτι παραπάνω από ιδανικός εκκινούν με την σειρά πρώτα το αυτοκίνητο με τα τρία μηδενικά στις πόρτες το οποίο ελέγχει αν όλες οι θέσεις κριτών είναι επανδρωμένες και αν όλοι οι κριτές έχουν τα απαραίτητα για να λειτουργήσουν. Στην συνέχεια εκκινεί αυτό με τα δύο μηδενικά και μετά αυτό με το ένα μηδενικό στις πόρτες, χορηγία της Ford Στάθης Σ.&Ν., τα οποία «καθαρίζουν» την ειδική και προειδοποιούν για την εκκίνηση του αγώνα. Ουσιαστική και όχι τυπική η διαδικασία, επιτρέπει στον αλυτάρχη να έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει στην ειδική διαδρομή πριν ορμήσει το πρώτο αγωνιστικό.
Το 1ο σκέλος εκκινεί και τερματίζει με τα βλέμματα όλων να είναι στραμμένα στους χρόνους. Νικητές στο 1ο πέρασμα με διαφορά 10 δεύτερα από τον ανταγωνισμό οι πρώτοι γενικής , Α7 και F2 Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Τους ακολουθούν οι τελικά τέταρτοι γενικής και δεύτεροι Α6 Δήμου – Ντίτορας με Citroen Saxo VTS και ο Μπαξεβανάκης Παύλος με συνοδηγό τον Ρεντζούλη στο Civic Type R, το οποίο τελικά εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη στο 3ο σκέλος. Πίσω τους με 0.24 δεύτερα διαφορά οι έκτοι γενικής Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Saxo VTS και 0.11 δεύτερα διαφορά οι πέμπτοι γενικής και τρίτοι Α6 Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16. Αντίστοιχα οι τελικά όγδοοι γενικής Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος τερματίζουν το πρώτο σκέλος με διαφορά 0.05 δεύτερα από τους έβδομους γενι