Τερμάτισε το 44ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδά και μαζί του το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος με το τοπίο να είναι πλέον βαθμολογικά ξεκάθαρο τόσο στην γενική όσο και στις επιμέρους κατηγορίες.
Το ιστορικό του αγώνα έχει τις ρίζες του στο 1ο Ράλλυ Θερμαϊκού το 1969 όταν ο αγώνας εξελισσόταν στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Λαγκάδα. Ονόματα όπως Πέντε Βρύσες, Όσσα, Βερτίσκος, Αρετή κ.α. είναι πολύ γνωστά στους παλιούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το Δ.Σ. του δήμου Λαγκάδα και ο δήμαρχος κ. Καραγιάννης, άνθρωποι με πολύ θετική σκέψη, συμφώνησαν και συνέπραξαν με τον Α.Ο.Θ. ώστε η περιοχή να αποκτήσει και πάλι έναν αγώνα αυτοκινήτου και το Ράλλυ Θερμαϊκού ίσως ένα νέο μόνιμο «σπίτι».
Το εγχείρημα επιχειρήθηκε και εκ του αποτελέσματος μπορούμε να πούμε πως, παρά τον περιορισμένο χρόνο, πέτυχε. Μπορεί οι συμμετοχές να μην ήταν οι αναμενόμενες και σίγουρα υπήρξαν λάθη μικρά για κάποιους μεγάλα για άλλους. Αδιαμφισβήτητο όμως παραμένει το γεγονός πως «στήθηκε» ένας αγώνας εκ του μηδενός σε λιγότερο από 20 ημέρες. Η βοήθεια του δήμου και παραγόντων της περιοχής ήταν άμεση στοχευόμενη και αποτελεσματική. Βοήθεια που δίνει ελπίδες για μια μεγαλύτερη, ίσως πανελλαδική διοργάνωση το 2016.
Η αρχή του τέλους έγινε το Σάββατο 31.10 με τον τεχνικό έλεγχο να διεξάγεται στον όμορφο και ήσυχο περιβάλλον χώρο των ιαματικών πηγών Λαγκαδά. Η συνέχεια δόθηκε αργά το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Λαγκαδά με εκατοντάδες θεατές να χειροκροτούν τα 16+2 πληρώματα που πέρασαν κάτω από την αψίδα εκκίνησης. Η ευχή για τα επόμενα χρόνια είναι οι εκατοντάδες θεατές να γίνουν χιλιάδες.
Κυριακή πρωί και με τον καιρό να είναι κάτι παραπάνω από ιδανικός εκκινούν με την σειρά πρώτα το αυτοκίνητο με τα τρία μηδενικά στις πόρτες το οποίο ελέγχει αν όλες οι θέσεις κριτών είναι επανδρωμένες και αν όλοι οι κριτές έχουν τα απαραίτητα για να λειτουργήσουν. Στην συνέχεια εκκινεί αυτό με τα δύο μηδενικά και μετά αυτό με το ένα μηδενικό στις πόρτες, χορηγία της Ford Στάθης Σ.&Ν., τα οποία «καθαρίζουν» την ειδική και προειδοποιούν για την εκκίνηση του αγώνα. Ουσιαστική και όχι τυπική η διαδικασία, επιτρέπει στον αλυτάρχη να έχει μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει στην ειδική διαδρομή πριν ορμήσει το πρώτο αγωνιστικό.
Το 1ο σκέλος εκκινεί και τερματίζει με τα βλέμματα όλων να είναι στραμμένα στους χρόνους. Νικητές στο 1ο πέρασμα με διαφορά 10 δεύτερα από τον ανταγωνισμό οι πρώτοι γενικής , Α7 και F2 Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R. Τους ακολουθούν οι τελικά τέταρτοι γενικής και δεύτεροι Α6 Δήμου – Ντίτορας με Citroen Saxo VTS και ο Μπαξεβανάκης Παύλος με συνοδηγό τον Ρεντζούλη στο Civic Type R, το οποίο τελικά εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη στο 3ο σκέλος. Πίσω τους με 0.24 δεύτερα διαφορά οι έκτοι γενικής Θεοφανίδης – Θεοφανίδης με Saxo VTS και 0.11 δεύτερα διαφορά οι πέμπτοι γενικής και τρίτοι Α6 Δημητρίου – Δημητρίου με Peugeot 106 S16. Αντίστοιχα οι τελικά όγδοοι γενικής Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος τερματίζουν το πρώτο σκέλος με διαφορά 0.05 δεύτερα από τους έβδομους γενικής Σωτηριάδη – Καραγκούνη με Subaru Impreza WRX.
Το 2ο σκέλος ανήκει στους Κουμποτή – Μαυροματίδη με Peugeot 106 S16, οι οποίοι «βγήκαν» αλώβητοι στο 1ο σκέλος από ένα τρομακτικό τετ-α-κε. Χρόνο ημέρας (4:34.37), δεύτεροι γενικής, δεύτεροι F2 και πρώτοι Α6 ο απολογισμός για την ομάδα. Πολύτιμοι βαθμοί που ανακηρύσσουν το πλήρωμα Κυπελλούχους Βορείου Ελλάδος, 1οι στην F2 και 1οι στην Α6.
Το 3ο σκέλος κερδίζουν οι τρίτοι γενικής, δεύτεροι Α7 Καραβασίλης – Καρλιώτης με Honda Civic Type R. Και σε αυτό το σκέλος οι μάχες με τον χρόνο ήταν αδυσώπητες: 0.03 δεύτερα η διαφορά των Βαλαβάνη – Καπάρα από τους Κουμποτή – Μαυροματίδη, 0.2 δεύτερα η διαφορά των Θεοφανίδη – Θεοφανίδη από τους Δημητρίου – Δημητρίου και 0.95 δεύτερα διαφορά μεταξύ των Δήμου – Ντίτορα και τους Σωτηριάδη – Καραγκούνη. Μάχες που δείχνουν πως η ένταση και ο ανταγωνισμός είναι ανεξάρτητα από τον αριθμό των συμμετοχών.
Τέλος ένατοι γενικής και τρίτοι στην Α7 τερμάτισαν οι Σαρητζόγλου- Κωνσταντινίδης με Renault Clio Williams, με 10ους τους Τάσο –Πατσιά με Renault Clio Sport, 11ους τους Ισμαήλο – Τσιάπα με Mitsubishi Lancer Evo X, 12ους τους Ζάχο – Παναγιωτίδη και 13ους τους Κίτσο – Παρασκευόπουλο αμφότεροι με Peugeot 106 S16.
Άτυχοι της ημέρας από το 1ο κιόλας σκέλος οι Αργυρίου – Κυπαρισσάς τους οποίους «πρόδωσε» για άλλη μια φορά το Peugeot 106 S16 και οι Νιζάμης – Νιζάμης με Skoda 130 RS.
Το αγωνιστικό μέρος του 44ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού – Λαγκαδά και μαζί του το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος έληξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι μόλις δύο συμμετοχές του 2ου Αγώνα Βετεράνων Α.Ο.Θ. «Γιώργος Ραπτόπουλος» όχι μόνο ομόρφυναν τον αγώνα αλλά ενθουσίασαν και τους θεατές. Οι Πολιτάνος Νίκος – Πολιτάνος Κωνσταντίνος το διασκέδασαν και τερμάτισαν αισίως το Nissan Sunny GTIR μπροστά από τους Αλεξανδρίδη Σπύρο – Κώνστα Πέτρο με Toyota Celica GT.
Νικητές ή μη, όλοι συγκεντρώθηκαν στην ταβέρνα «Βυσσώκα» στην υπέροχη ορεινή Όσσα για να γιορτάσουν παρέα με τον δήμο Λαγκαδά, τον βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης κ. Αναστασιάδη και τους χορηγούς αυτήν την πολύ σημαντική αγωνιστική αρχή αλλά και για να τιμήσουν τους πρόσφατα αποθανόντες φίλους και συναθλητές Γιώργο Ραπτόπουλο και Κώστα Τανούση, κρατώντας ενός λεπτού σιγή.
Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τον Δήμο Λαγκαδά, την Τσιταμίδης Ανταλλακτικά, την Ford Στάθης Σ.&Ν., τα συνεργεία αυτοκινήτων Αναγνωστόπουλος – Βραχιωλής, την Autogas Καραβασίλη, την Express Service Ιατρική Φροντίδα, την Σπιτική Πίτα, την οδική βοήθεια Καμζέλης, τις μπαταρίες Παζαρλής Delcore, τα Μ.Μ.Ε. που και αυτήν την φορά στήριξαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φυσικά τους κριτές που με υπομονή και επιμονή διασφάλισαν την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Comments