top of page

43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Μετά την 7η παραμένει ο Μίχος στην κορυφή


Οι Μίχος-Χειράκης, διατηρήθηκαν στην κορυφή της κατάταξης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, αν και δεν κατάφεραν να αποσπαστούν από τους Καλούδη-Ρούφο που τους ακολουθούν κατά πόδας με το Peugeot 207 S2000. Οι νικητές του Ράλλυ Φθιώτιδας κέρδισαν μία από τις τρεις ειδικές, τον Τσουκαλά, ενώ στον Ταξιάρχη και την Παλαιοχώρα το πλήρωμα του 207 κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, δείχνοντας να εξοικειώνονται με το νέο τους αυτοκίνητο. Η μεταξύ τους διαφορά, δύο ειδικές πριν το τέλος, αγγίζει τα 12 δλ. και με δεδομένο ότι απομένουν μόλις 17 αγωνιστικά χιλιόμνετρα, όλα δείχνουν ότι ο Μίχος κρατάει στα χέρια του τη δεύτερη φετινή του νίκη σε επίπεδο Παν.Πρωταθλήματος Ράλλυ.


Οι δύο μονομάχοι της κορυφής, έχουν απομακρυνθεί αρκετά από τους διώκτες του, την ώρα που οι Τοψής-Τσότσος κατάφεραν να βελτιώσουν αισθητά τις επιδόσεις τους στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές σκαρφαλώνοντας τρίτοι, μπροστά από τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3. Μία προσπάθεια που αξίζει της προσοχής, μας ειδικά από τη στιγμή που αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα φρένα, αλλά και με το κιβώτιο. Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε και το πλήρωμα του Clio, και συγκεκριμένα με το σύστημα διεύθυνσης και την υδραυλική υποβοήθηση. Παρόλα αυτά, κατάφεραν να αυξήσουν λίγο τη διαφορά τους από τους Χαλιβελάκη-Μαχαίρα που ακολουθούν με το Peugeot 206 S1600, οι οποίοι επίσης βελτίωσαν τους χρόνους τους σε σχέση με το πρωί. Όμως, η μάχη στην F2 είχε και απώλειες, αφού εκτός μάχης τέθηκαν οι Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου με το 206 από μηχανικό πρόβλημα, αλλά και οι Βαγγέλης – Σπύρος Ζάχος, που παρέδωσαν καρνέ όταν και έχασαν πολύτιμο χρόνο από ένα κλαταρισμένο ελαστικό στον Ταξιάρχη. Εκτός, όμως, βρίσκονται και οι Δημήτρης-Θωμάς Μανωλόπουλος με το Renault 5 Maxi, από πρόβλημα στην αντλία. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο τώρα την πρώτη οκτάδα συμπληρώνουν οι Μπεσλίδης-Νάνος με το VW Golf Kit Car και οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το Honda Civic Type-R. Πλέον για την ολοκλήρωση του αγώνα, απομένουν δύο ειδικές διαδρομές, ο Τσουκαλάς και η Γαλάτιστα, ενώ αμέσως μετά τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν προς τον τερματισμό του αγώνα._Π.Τ. Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο ethea-live.gr, ενώ ζωντανή ενημέρωση από το σέρβις και τις ειδικές διαδρομές, μπορείτε να έχετε από το διαδικτυακό ραδιόφωνο του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.. Ας δούμε, όμως, τι είπαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές του αγώνα στο σέρβις παρκ του Πολύγυρου: Δημήτρης Μίχος: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Ο αγώνας και οι ειδικές είναι υπέροχες. Η διαφορά μας είναι καλή και πιστεύω ότι είμαστε κοντά στη νίκη». Άκης Καλούδης: «Αρκετά καλύτερα στο δεύτερο loop. Στον Τσουκαλά μας τρόμαξε λίγο το αυτοκίνητο, λόγω κάποιων τάσεων υπερστροφής, αλλά σίγουρα το απολαμβάνουμε». Γιώργος Κοσμόπουλος: «Για το ρυθμό που έχουμε και οι δύο, αν δεν έχουμε κάποιο άσχημο συμβάν, είναι μία καλή διαφορά που θα μας επιτρέψει να επικρατήσουμε στην κατηγορία. Ο Παντελής έχει ένα πρόβλημα στο κιβώτιο, ο σκοπός μας δεν ήταν να επικρατήσουμε απέναντι του. Ευχαριστιόμαστε αυτές τις ειδικές διαδρομές». Παντελής Τόψης: «Προσπαθήσαμε να πιέσουμε, αλλά έχουμε πρόβλημα με το κιβώτιο. Πετάει την 4η σχέση. Η διαφορά μας με τον Γιώργο είναι μικρή». Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης «Στις δύο πρώτες πήγαμε καλά, αλλά στην τελευταία φοβηθήκαμε επειδή είχε πέσει η πίεση στο πίσω αριστερό ελαστικό. Τώρα πάμε να τερματίσουμε, η διαφορά είναι μεγάλη και λογικά ο Γιώργος θα επικρατήσει».

Πηγή: www.rally.gr

bottom of page