top of page

Επίσημος Πίνακας Συμμετοχών 45ου Ράλλυ ΔΕΘ

Οι 45 του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Με 45 πληρώματα να δηλώνουν συμμετοχή, το 45ο Ράλλυ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης μπήκε στην τελική ευθεία. Η αφρόκρεμα των Ελληνικών αγώνων ράλλυ, δίνει το παρών και υπόσχεται ανελέητο ανταγωνισμό και ένα απίθανο θέαμα.


Το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει:


Την Παρασκευή 14/9 από 11:00 έως 19:00 έκθεση αγωνιστικών αυτοκινήτων, μπροστά στον Λευκό Πύργο. Ευκαιρία για μικρούς και μεγάλους να θαυμάσουν τα αγωνιστικά του αγώνα από κοντά.

Το Σάββατο 15/9 από 09:00 έως 13:00 τεχνικό έλεγχο των αγωνιστικών, στο πλακόστρωτο της Νότιας πύλης της ΔΕΘ (ΧΑΝΘ).

Στις 14:00 από τον ίδιο χώρο, Πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα με δυνατή μουσική και χορευτικά που θα γοητεύσουν.


Ταυτόχρονα, από τις 13.30 και μετά οι εθισμένοι στην αδρεναλίνη μπορούν να απολαύσουν, στην πίστα καρτ “Drive Park”, το 1st Time Attack Rally Δ.Ε.Θ.Έναν αγώνα χρονομετρημένων βασισμένο στις ίδιες προδιαγραφές ασφάλειας και χρονομέτρησης του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


Όταν το ρολόϊ δείξει 16.33, την θέση των Time Attackers στην πίστα καρτ παίρνει το πρώτο πλήρωμα του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., έτοιμο να δώσει την αδυσώπητη μάχη με το χρονόμετρο. 130΄λεπτά απόλυτης απόλαυσης, καθώς τα αγωνιστικά θα κυκλώνουν την 1η ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΗ διαδρομή.


Κυριακή 16/9, είναι 8.35 το πρωί και στην Παλιά Εθνική Οδό Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης δίνεται η πρώτη εκκίνηση στην 2η ειδική διαδρομή του αγώνα. 7.90 χλμ. χωρίζουν το πλήρωμα από τον τερματισμό της ειδικής στην είσοδο του χωριού Παλαιόκαστρου. Γρήγορη ειδική, τεχνική με ήπιες κλίσεις και «πονηρά» κομμάτια. Η εναλλασσόμενη ποιότητα του οδοστρώματος την κάνουν πολύ ενδιαφέρουσα.


Ιδιαιτερότητα, η πολύ εύκολη πρόσβαση για τους θεατές μετά το κλείσιμο της ειδικής.

3η στην σειρά ειδική διαδρομή η ΕΚΟ-Χολομώντας με το πρώτο αγωνιστικό να εκκινεί στις 9.08. Στο ναό των ειδικών διαδρομών, με μήκος 27.96 χλμ. η αντοχή είναι το ζητούμενο. Αρχικά γρήγορη με νέο οδόστρωμα και ομαλή ανάβαση ίσως ευνοήσει τα πολύ δυνατά αγωνιστικά, στη συνέχεια όμως γίνεται αρχικά κατηφορική και μετά κλειστή με μεγάλη ποικιλία στροφών, πολύ τεχνική και απαιτητική σε ελαστικά και φρένα.