Ειδικός Κανονισμός και Πρόγραμμα 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Oι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά την λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του roadbook, δηλαδή από την Πέμπτη 08/09/2011, μέχρι την προηγούμενη ημέρα του αγώνα.


Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Επίσης τα οχήματα αναγνωρίσεων πρέπει να φέρουν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων της ΕΘ.Ε.Α. Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, την συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

Οι παραβάτες θα υπόκεινται τις ποινές που ορίζει ο Γενικός Κανονισμός της ΕΘΕΑ. Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων • Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011. 1η συνεδρίαση Αγωνοδικών • Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011 (στην γραμματεία του αγώνα). Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011 • Διοικητικός έλεγχος και έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων: 09.00 – 13.00 στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Λεωφ. Στρατού & Αγγελάκη , έναντι ΧΑΝΘ ). Μετά τον τεχνικό έλεγχο τα οχήματα παραμένουν στον χώρο, (σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο parking), μέχρι την πανηγυρική εκκίνηση Το ακριβές ωράριο θα καθορισθεί ανάλογα με τους αριθμούς συμμετοχής και θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών. • Διανομή εντύπων & αριθμών συμμετοχής: Στον έλεγχο εξακρίβωσης το Σάββατο 17/09/2011. • Ενημέρωση Αγωνιζομένων (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ): Στον έλεγχο εξακρίβωσης, ώρα 12:00 μ.μ. • Πανηγυρική εκκίνηση: Σάββατο 17/09/2011, στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Λεωφ. Στρατού & Αγγελάκη , έναντι ΧΑΝΘ) , ώρα 14.00. Ώρα προσέλευσης στον χώρο της εκκίνησης 13.30 (το αργότερο). • Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων: Σάββατο 17/09/2011, στην Γραμματεία του αγώνα, ώρα 19:30 μ.μ.. Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011 • Εκκίνηση Αγώνα: Πολύγυρος, ώρα 09:00 π.μ. • Τερματισμός αγώνα: Πολύγυρος. ώρα 15.27 μ.μ. • Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: αμέσως μετά τον τερματισμό στον χώρο του τερματισμού. • Δημοσίευση αποτελεσμάτων: ώρα 16:30 στην Γραμματεία & στον χώρο τερματισμού. • Συνέντευξη τύπου Αγωνιζόμενων: Στον χώρο του τερματισμού, αμέσως μετά τον τερματισμό. • Απονομή Επάθλων: Στον χώρο του Τερματισμού, ώρα 17.00.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Α.Ο.Θ., καθημερινά από τις 10:00-15:00, από την έναρξη των εγγραφών, Δευτέρα 22/08/2011. Από τις 05/09/2011 έως 17/09/2010 θα λειτουργεί καθημερινά από τις 11:00 - 23:00. Διεύθυνση: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο-Θεσσαλονίκη 55133 Τηλ. 2310 423220 – Fax: 2310 423221, email: info@aoth.gr, website: www.aoth.gr. Κατά τη διάρκεια του αγώνα η γραμματεία θα λειτουργεί στον Πολύγυρο, στο κτίριο της Περιφέρειας Χαλκιδικής. Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών. ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΑ Α.Ο.Θ.: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 423220, Fax 2310 423221

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΑΡΘΡΟ 1 - OΡΓΑΝΩΣΗ Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις: Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του, του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ.), της προκήρυξης πρωταθλημάτων της ΕΘ.Ε.Α. καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού κανονισμού Ραλλύ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του. 1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ Ονομασία Αγώνα: 44ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ Οργανωτής: Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) Συνδιοργανωτές: HELEXPO A.E. & Δ.Ε.Θ. Α.Ε. 1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δημήτρης Κουμποτής ΜΕΛΗ Νικόλαος Τριανταφύλλου Ιωάννης Καφταντζής 1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΑ Αγωνοδίκες – Πρόεδρος ………………………. Μέλη Ιωάννης Λιάκος Μιχάλης Δαφνομήλης Παρατηρητής ΕΘ.Ε.Α. ………………………. Αλυτάρχης Παναγιώτης Μαραντζίδης Γραμματέας του αγώνα Βασιλική Σπανδώνη Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος Νάσος Παπακώστας Τεχνικοί έφοροι Ιωάννης Τσικίνας Παύλος Πινούλης Λεωνίδας Παπαδημητρίου Υπεύθυνος σχέσεων με αγωνιζόμενους Δημήτρης Αναγνώστου Υπεύθυνος Ασφαλείας Ιωάννης Καφταντζής Υπεύθυνος Τύπου Μιχάλης Γκαβέζος, Γιώργος Παπαδόπουλος Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων Infomega

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

ΑΡΘΡΟ 2 - ΓΕΝΙΚΑ 2.1 Το 44ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ περιλαμβάνεται στο: 1. 47ο Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A -R- Ε )

ΤΙΤΛΟΙ

- 47ο Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A -R- Ε ) - Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A –R- Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα - Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R-Ε) - Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A – R-Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A –R- Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A –R- Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα Kύπελλα κλάσεων Οδηγών - Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc - Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc - Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3 - Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc kit car - Κύπελλο Oδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc - Κύπελλο Oδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc - Κύπελλο Oδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα Kύπελλα κλάσεων Συνοδηγών - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3 - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc kit car - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα 2 . Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά) - Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά) - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc (Ν1-Α5-Ε9-Ιστ.) - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc (Ν2-Α6-Ε10-Ιστ.) - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc (Ν3-Α7-Ε11-Ιστ.) - Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω (Ν4-Α8-Ε12-Ιστ.) - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) - Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc (Ν1-Α5-Ε9-Ιστ.) - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc (Ν2-Α6-Ε10-Ιστ.) - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc (Ν3-Α7-Ε11-Ιστ.) - Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω (Ν4-Α8-Ε12-Ιστ.)

ΑΡΘΡΟ 3 – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

3.1 Συνολική χιλιομετρική διαδρομή του αγώνα 187,25 χλμ 3.2 Αριθμός ειδικών διαδρομών 5 3.3 Συνολικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών 79,62 χλμ 3.4 Αριθμός σκελών 1 3.5 Τύπος οδοστρώματος κάθε σκέλους: όλες οι Ε.Δ. θα διεξαχθούν σε ασφάλτινους δρόμους. ΑΡΘΡΟ 4 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ (ΔΤΤ) Η έκδοση του ΔΤΤ είναι υποχρεωτική. Όλοι οι αγωνιζόμενοι που έχουν εκδώσει ΔΤΤ είναι υποχρεωμένοι να το παρουσιάσουν στην Γραμματεία του Αγώνα κατά την διάρκεια του Ελέγχου Εξακρίβωσης.

ΑΡΘΡΟ 5 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ Τα παρακάτω αυτοκίνητα γίνονται δεκτά - Αυτοκίνητα Παραγωγής (Ομάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4) - Αυτοκίνητα Τουρισμού (Ομάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC - Αυτοκίνητα Ομάδας E (βλέπε τεχνικό κανονισμό της EΘEA). - Αυτοκίνητα της ομάδας ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (βλέπε Παράρτημα Κ) - Αυτοκίνητα της Κατηγορίας 4x4 (Τ1, Τ2, Τ3, Τ6, Τ7, Τ8, Τ9, Εμπορίου, SUV) - Αυτοκίνητα ομάδων που έχουν προταθεί και εγκριθεί από την ΕΘΕΑ στους αγώνες που προσμετρούν για τα αντίστοιχα πρωταθλήματα. (βλέπε αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς). - Αυτοκίνητα Ομάδας R. Τα αυτοκίνητα WRC δεν βαθμολογούνται. Tα αυτοκίνητα της ομάδας N υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους. N 1 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. N 2 κλάση : πάνω από 1400 έως 1600 κ. εκ. N 3 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. N 4 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. και Super 2000 Tα αυτοκίνητα της ομάδας A, συμπεριλαμβανομένων των World Rally Cars, υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους: A 5 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. A 6 κλάση : πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ. A 7 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. και R3 A 8 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. Tα αυτοκίνητα της ομάδας E, υποδιαιρούνται στις 4 παρακάτω κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους: EE 9 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ. EE 10 κλάση : πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ. EE 11 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ.εκ. EE 12 κλάση : πάνω από 2000 κ. εκ. Τα αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται και βαθμολογούνται μαζί με την αντίστοιχη κλάση της Α ή της Ν. (π.χ. ΕΑ 5 μαζί με Α5, ΕΝ 1 μαζί με Ν1). Tα αυτοκίνητα της Ομάδας Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 3 κατηγορίες:

Κατηγορία 1 (έως και 1969)

Κλάση B1&B2 : έως 1300 cc κατηγορίας 1 Κλάση B3 : από 1300 - 1600 cc κατηγορίας 1 Κλάση B4 : από 1600 - 2000 cc κατηγορίας 1 Κλάση B5 : πάνω από 2000 cc κατηγορίας 1

Κατηγορία 2 (1970-1975)

Κλάση C1 : έως 1300 cc κατηγορίας 2 Κλάση C2 : από 1300 - 1600 cc κατηγορίας 2 Κλάση C3 : από 1600 - 2000 cc κατηγορίας 2 Κλάση C4&C5 : από 2000 - 2500 cc κατηγορίας 2 Κατηγορία 3 (1976 έως και 1981) Κλάση D1&D2 έως 1300 cc κατηγορίας 3 Ιστορικών Αυτ/των Κλάση D3&D4 από 1600 - 2000 cc κατηγορίας 3 Ιστορικών Ατ/των Τα αυτοκίνητα της Ομάδας των Ιστορικών και της Κατηγορίας 4 χ 4 διαγωνίζονται σε αντίστοιχο δικό τους ανε­ξάρ­τητο αγώνα, συμμετέχουν με τον γενικό κανονισμό ράλλυ, άλλα ακολουθούν τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς. Σε περίπτωση που ένας αγώνας δεν μετράει για τα Ιστορικά, τότε τα ιστορικά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν σε αντίστοιχες κλάσεις της Ομάδας Ε. Για αυτή την ομάδα και την κατηγορία θα εκδοθεί ιδιαίτερη κατάταξη και δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα γενικής κατάταξης του αγώνα. 5.1 Επιτρεπτές τροποποιήσεις α. Προστατευτική ποδιά Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αυτοκίνητο, όπως ορίζεται από τα άρθρα 254.6.7.1, 254Α.5.7.2 και 255.5.7.2.10 του Παραρτήματος J. Επί πλέον, επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς για την προστασία του αμαξώματος από τη διάβρωση, υπό τον όρο ότι η ποδιά αυτή είναι αφαιρετή, ακολουθεί ακριβώς τις καμπύλες του αμαξώματος, δεν παραβιάζει κανένα άρθρο του δελτίου αναγνώρισης και δεν έχει καμία (αεροδυναμική ή άλλη) λειτουρ­γία εκτός από την προ­στασία του αμαξώματος. Όσον αφορά το υλικό κατασκευής και άλλες προδιαγραφές πρέπει να είναι σύμφωνα με το Παράρτημα J. β. Λασπωτήρες Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στα χωμάτινα ράλλυ πρέπει να είναι εφοδιασμένα με λασπωτήρες σε όλους τους τροχούς, σύμφωνα με την τεχνική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ (βλέπε Παράρτημα J, άρθρο 252.7.7). Στους ασφάλτινους αγώνες οι λασπωτήρες είναι προαιρετικοί αλλά αν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να υπάρχουν σε όλους τους τροχούς και να είναι σύμφωνοι με το παράρτημα J, άρθρο 252.7.7. γ. Παράθυρα Tα ανακλαστικά ή φυμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποχρεωτικά, σύμφωνα με το Παράρτημα J 253.11. Τα ανακλαστικά, ή φιμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στο πίσω παρμπρίζ επιτρέπονται. Όλα τα φιλμ πρέπει να έχουν μια οπή από την οποία να είναι ορατά τα άτομα που βρίσκονται στο αυτοκίνητο. δ. Θάλαμος επιβατών Mέσα στο θάλαμο επιβατών μπορούν να μεταφέρονται μόνο τα εξής εξαρτήματα: εφεδρικός (οί) τροχός (οί), ανταλλακτικά, εργαλεία, εφόδια ασφάλειας, εφόδια επικοινωνίας, έρμα (αν επιτρέπεται), δοχείο νερού καθαρισμού παρμπρίζ (μόνο στα αυτοκίνητα των ομάδων A και B). Όλα τα ανταλλακτικά και εργαλεία πρέπει να στερεώνονται είτε ΠΙΣΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού είτε ΚΑΤΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού. Oι θήκες για τα κράνη και τα εργαλεία που βρίσκονται στο θάλαμο επιβατών πρέπει να είναι φτιαγμένες από άφλεκτο υλικό που σε περίπτωση φωτιάς δεν πρέπει να βγάζει τοξικά αέρια. Για τα παραπάνω βλέπε παράρτημα J Άρθρο 252.7.3. Για αγώνες ράλλυ, πρέπει ανά πάσα στιγμή να υπάρχουν στο αυτοκίνητο δύο κοπίδια για ζώνες, εύκολα προσβάσιμα από οδηγό και συνοδηγό όταν κάθονται στις θέσεις τους με δεμένες τις ζώνες (παράρτημα J, άρθρο 253 6.1).

ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος θέλει να λάβει μέρος στο 44ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλλει στην Γραμματεία του αγώνα: Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) Μακρυράχης 24, 551 33 Θεσσαλονίκη τηλ. 2310423220, ή με fax 2310423221 , ή με e-mail: info@aoth.gr, ή με ηλεκτρονική υποβολή, μέσω του site www.aoth.gr Η δήλωση Συμμετοχής γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 22:00 μ.μ. Τα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011.

ΑΡΘΡΟ 7 - ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

7.1 Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής: Για Μέλη πληρώματος 350 €, Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες 525 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 700 € εάν και εφόσον δεχτούν να τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή Για Μέλη πληρώματος 700 €, Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες 1050 € Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 1400 € εάν δεν τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή. Οι νέοι αγωνιζόμενοι έχουν έκπτωση στην συμμετοχή 40% ( Νέοι αγωνιζόμενοι θεωρούνται αυτοί που εκδίδουν αγωνιστική άδεια για πρώτη φορά, στην αγωνιστική άδεια θα υπάρχει σημείωση δηλωτική του νέου αγωνιζόμενου). Στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, εάν ο συμμετέχων είναι βετεράνος οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, το παράβολο συμμετοχής μειώνεται κατά 50%. Σημειώνεται ότι βετεράνος οδηγός αγώνων θεωρείται ο οδηγός που έχει εκδώσει για πρώτη φορά αγωνιστική άδεια τουλάχιστον πριν 30 χρόνια κι έχει σταματήσει την ενεργό συμμετοχή τουλάχιστον πριν 5 χρόνια. Το παράβολο συμμετοχής μπορεί να πληρωθεί είτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. είτε στους λογαριασμούς: • 0026-0388-21-0200186800, Eurobank, • 208-37487154, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, • 712-002310-030144 Alpha Bank, στο όνομα Δ.Κουμποτής – Γ. Τρύφος. 7.2 Η αίτηση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής. 7.3 Τα δικαιώματα συμμετοχής επιστρέφονται σε περίπτωση κατά την οποία: 1. Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή 2. Αν ο αγώνας ματαιωθεί 7.4 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζόμενου για ζημίες προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με την λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων, ή από την στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν. Τα αυτοκίνητα των Σέρβις, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες " SERVICE " του Οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές στον αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους. Ο Α.Ο.Θ., Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, Η ΕΘ.Ε.Α ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΑΡΘΡΟ 8 - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 εκ. στο επάνω τμήμα του παρ-μπριζ και εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 8 εκ. το πολύ στο πίσω παράθυρο. Οι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του ράλλυ διατίθενται για την διαφήμιση των Οργανωτών. Αυτή η διαφήμιση (Α) είναι υποχρεωτική και οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούν να αρνηθούν την τοποθέτηση της. Οι αγωνιζόμενοι που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση (Β) του Οργανωτή πρέπει να αφήσουν για αυτήν τον ακόλουθο χώρο: Α = Υποχρεωτική: Πλευρικοί αριθμοί, πινακίδες πόρτας. Β = Προαιρετική: Στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου (θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών). Αυτές τοποθετούνται στα μπροστινά φτερά του αυτοκίνητου και στις δύο πλευρές του και πρέπει να βρίσκονται εμπρός από τους πλευρικούς αριθμούς του ράλλυ και να μην καλύπτονται από άλλες διαφημίσεις.


Σε όλους τους αγώνες, Eθνικούς και διεθνείς, όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί πρέπει να φορούν κράνη, φόρμες, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς), μακρυά εσώρουχα, μπαλακλάβα, κάλτσες και παπούτσια αναγνωρισμένα σύμφωνα με τα Πρότυπα της FIA 8856-2000.

Η χρήση των προστατευτικών για το λαιμό (HANS),σύμφωνα με το πρότυπο FIA 8858-2002 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους τους οδηγούς και συνοδηγούς.

Οποιαδήποτε παράβαση θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.


9.2 Πινακίδες - αριθμοί συμμετοχής


Κάθε πλήρωμα θα εφοδιασθεί από την Οργανωτική Επιτροπή με:


1. Δύο πινακίδες για τις μπροστινές πόρτες. Κάθε πινακίδα θα περιλαμβάνει τον αριθμό συμμετοχής και διαφημίσεις του οργανωτή.

Κάθε πινακίδα θα τοποθετείται οριζόντια στην μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας, με τον αριθμό μπροστά. (άρθρο 15.2 Γενικού Κανονισμού Ράλλυ 2011).

Σε απόσταση 10 cm γύρω από την πινακίδα ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση.


2. Δύο αριθμούς για κάθε πίσω πλαινό παράθυρο σε φωσφορίζον πορτοκαλί χρώμα.

Αυτοί οι αριθμοί θα τοποθετηθούν στο επάνω τμήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων, σε συνάρτηση με το όνομα του οδηγού.


Οι παραπάνω πινακίδες και αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται όπως στις εικόνες στο άρθρο 8.


9.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ


Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων: επιτρέπονται αναγνωρίσεις με αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω:


Aπαγορεύονται τα Ν4, Α/8 και Ε/12


1. Αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep έως 2500 cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600 cc turbo.

2. Tο αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.

3. O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

4. Tο κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.

5. H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας.

6. Oι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.

7. Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

8. Αγωνιστικά εξαρτήματα (roll bar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.

9. Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.

10. Oι ζάντες είναι ελεύθερες και θα πρέπει να φέρουν ελεύθερα ελαστικά, εκτός από slicks.

11. Tο πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη).



Διάρκεια



1. Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά τη λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του road book, δηλαδή από την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα, μέχρι την προηγούμενη μέρα του αγώνα.

2. Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος.

3. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενο­χλούνται οι κάτοικοι της περοχής.

4. Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.

5. Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 22.Α.5 του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ.



Προσοχή:


Σε κάθε περίπτωση η ασφάλεια και τα δικαιώματα των άλλων οδηγών πρέπει να είναι σεβαστά και οι αγωνι­ζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τον ΚΟΚ.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων οι δρόμοι είναι ανοικτοί στην κυκλοφορία.

Μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια λέσχη θα φροντίζει για την αποκατάσταση της καθαριότητας των δρόμων και των διασταυρώσεων


Κανονισμοί που αφορούν τις αναγνωρίσεις


1. Κάθε πλήρωμα, σε όλη τη διάρκεια που πραγματοποιεί αναγνωρίσεις, οφείλει να φέρει στην εσωτερι­κή πλευρά του μπροστινού παρμπρίζ την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων, που θα προμηθευτεί από την ΕΘΕΑ. Η παραλα­βή αυτή μπορεί να γίνει με την έκδοση της αγωνιστικής άδειας. Υπενθυμίζεται ότι η κάρτα αυτή δεν είναι ετήσια και ισχύει αορίστως.

O αναφερόμενος στην κάρτα αριθμός θα αφορά τον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο.

Η μη συμμόρφωση επιφέρει χρηματική ποινή 100 ευρώ και η κατ’ εξακολούθηση παράλειψη 200 ευρώ.

2. Η μέγιστη ταχύτητα στις ειδικές και στις απλές διαδρομές είναι 70 χλμ/ωρα (60 χλμ στους χωμάτινους αγώ­νες), εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.

Η ΕΘΕΑ θα εποπτεύει την τήρηση των ανωτέρω με τη χρήση radar. Οι μετρήσεις του radar δεν θα επιδέχονται αμφισβήτηση.