top of page

«Έφυγε» ο Τάσος Γουσέτης


Οι ελληνικοί αγώνες έχασαν έναν από τους πλέον αγαπητούς και συμπαθείς ανθρώπους των ειδικών διαδρομών και των service park. Ο συνοδηγός -αλλά και σε διάφορες περιστάσεις οδηγός- Τάσος Γουσέτης «έφυγε» χθες το βράδυ στον ύπνο του, προδομένος από την καρδιά του. Ο 55χρονος Τάσος ξεκίνησε στο χώρο των αγώνων και καθιερώθηκε δίπλα στον Γιώργο Αγγελίδη, με τον οποίο και ξεσήκωναν τον κόσμο με τα περάσματά τους με τη Mercedes 190E. Με τον Αγγελίδη παρέμειναν μαζί όσο ο ταχύς οδηγός ήταν στο χώρο των αγώνων, για να περάσει στη συνέχεια στο δεξί μπάκετ του Γρηγόρη Νιώρα.


Με τον περσινό Πρωταθλητή Ελλάδος ο Τάσος κέρδισε αγώνες και τίτλους, ενώ με την παρουσία του δίπλα σε άλλους καταξιωμένους οδηγούς, όπως είναι οι Λεωνίδας Κύρκος, Παύλος Μοσχούτης, Θέμης Χαλκιάς, καθιερώθηκε ως ένας από τους κορυφαίους του χώρου. Λάτρης των αγώνων, δεν παρέλειπε όποτε του δινόταν η ευκαιρία να παίρνει το τιμόνι στα χέρια του, έχοντας μάλιστα συμμετάσχει και σε τρία Ακρόπολις, και συγκεκριμένα το 1998, το 1999 και το 2000, οδηγώντας Toyota Starlet. Όμως, το στοιχείο που τον έκανε να ξεχωρίζει στην καρδιά όλων ήταν η γενικότερη παρουσία του στο χώρο, όντας ένας από τους πλέον συμπαθείς και ευχάριστους ανθρώπους στα service park.


Καυστικό χιούμορ αλλά και σχόλια γύρω από τους αγώνες ήταν τα στοιχεία που τον διέκριναν. Σε κάθε περίπτωση, ήταν αυτός με τον οποίο ήθελες να μιλήσεις είτε ως ρεπόρτερ στην είσοδο του service, αφού ποτέ δε θα κρυβόταν πίσω από τα λόγια του, είτε με φόρμα λίγο πριν μπεις στην ειδική. Όλο και κάποιο αστείο θα είχε να πει ή, ακόμα καλύτερα, κάποιον συναθλητή του θα πείραζε, σκορπώντας χαμόγελα τριγύρω του. Εξάλλου, δεν ήταν τυχαίο ότι ποτέ δε θα τον συναντούσες μόνο του, αλλά με φίλους, οι οποίοι και απολάμβαναν την παρέα του. Το τελευταίο αντίο στον Τάσο Γουσέτη θα δοθεί αύριο το μεσημέρι στις 16:00 στο Νεκροταφείο Σχιστού, στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη.


Όλη η συντακτική ομάδα των 4Τροχών εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος.


Αντίο, φίλε!_ 4Τ

Comentarios


bottom of page