Έφυγε σήμερα από την ζωή ένας από τους καλύτερους βόρειους στην ιστορία των Ράλλυ. Ο Γάκης Καλεμτζάκης, υπήρξε αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έβγαλε ποτέ η Βόρειος Ελλάδα. Έτρεξε πάνω από 25 χρόνια ,οδηγώντας πολλά και καλά αυτοκίνητα. Χαρακτηρίστηκε από όλους ως ο εκπρόσωπος του βορρά. Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 26 Μαΐου, ώρα 11.15 στα Κοιμητήρια της Αναστάσεως Θέρμης. Ο Α.Ο.Θ. εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του Γάκη.
Οι 4Τροχοί έγραψαν στις 09.10.2010 Χεράς στις ε.δ. και άρχοντας εκτός ειδικών διαδρομών, «έγραψε» στα πάτρια εδάφη της βορείου Ελλάδας, και όχι μόνο, όντας από τους καλύτερους σε πανελλήνιο επίπεδο και σε κάθε τύπου έδαφος. Αγάπη του το καλό, το γρήγορο χώμα και τα δυνατά, εύκολα ή δύσκολα αυτοκίνητα, όπως το Sierra, χωρίς να μασάει στην άσφαλτο, οπότε τον είδαμε σε Αττικό και Αχαιός κόντρα στους ειδικούς με τη λευκή Manta και τρομάξαμε.
Συνεπής στη σχέση του με το χρόνο, ήξερε πότε πρέπει να είσαι θεαματικός και πότε αποτελεσματικός. Με γραμμές-πατήματα και άνεση Γιώργου Μοσχού, ψυχή και τέμπο «Ιαβέρη» και τη γλύκα του Λεωνίδα Κύρκου στη σχέση του με τα μηχανικά μέρη, δίκαια θεωρείται και είναι ο καλύτερος Βόρειος στην ιστορία των ελληνικών ράλλυ και ένας από τους καλύτερους πανελληνίως.
Κρίμα που δεν τον απολαύσαμε με διάφορα Ford στα πρώτα, στα αθώα χρόνια και, όπως λέει ο φίλος του Γιάννης Ψηφίδης (με Κώστα Χαμπή, Βασίλη Τσομανόπουλο και Γιώργη Σωτηριάδη, από τους καλύτερους «εκεί», και όχι μόνο), κρίμα που «δε σε έχει πάει βόλτα στο Χολομώντα με την Porsche του, τότε το 1970+». Ξεκίνησε το 1964 και το 1970 ήταν ήδη εργοστασιακός της TOYOTA στο ράλλυ Ακρόπολις.
Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του , το ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 όπου και τερμάτισε 3ος γενικής. Μετράει 4 πρωταθλήματα Ελλάδος ασφάλτινα και 3 χωμάτινα Βορείου Ελλάδος. Ένας από τους πιστούς συντρόφους του, όλα τα χρόνια, ο συνοδηγός του Ακύλας Μαυρίδης.
ความคิดเห็น