50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει με επιτυχία το Rally Δ.Ε.Θ., τον μακροβιότερο αγώνα της χώρας μετά το Rally Acropolis, εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζοντας το 50ο επετειακό Rally Δ.Ε.Θ.

Κύριος στόχος της φετινής διοργάνωσης να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και υποστηρικτές.

Τα πληρώματα που είναι η "ψυχή" κάθε αγώνα, θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολωμόντα, εκεί που "ανδρώθηκε" η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Ειδικές διαδρομές που στο σύνολό τους θα απαιτήσουν από τα πληρώματα το μέγιστο των δεξιοτήτων και από τα αγωνιστικά το μέγιστο της αντοχής τους.

Έτσι, η επιλογή των ειδικών διαδρομών αλλά και γενικότερα ο σχεδιασμός του αγώνα θα αποζημιώσουν από μόνα τους τον κόπο όλων όσων ανηφορίσουν στον μαγευτικό Χολωμόντα. Για τους αναποφάσιστους η πληθώρα σημείων θέασης και άνετη πρόσβαση σε αυτά θα λειτουργήσει θετικά και ενισχυτικά.

Ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε διοργάνωσης, δηλαδή οι υποστηρικτές και η τοπική αυτοδιοίκηση θα τύχουν της μέγιστης προβολής και αναγνώρισης, άμεσα λόγω της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο Α.Ο.Θ. και έμμεσα λόγω της προβολής που θα έχει σε Πανελλαδικό επίπεδο ο 5ος γύρος του 53ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ετοιμάζει έναν συναρπαστικό αγώνα και σε καλεί να γίνεις μέρος αυτού, γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.

το 50ο Rally Δ.Ε.Θ. έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην διοργάνωσή του με την σημερινή δημοσίευση, κατόπιν εγκρίσεως της ΕΠ.Α./Ο.Μ.Α.Ε., του συμπληρωματικού κανονισμού. Μπορείτε να κάνετε click εδώ για να τον κατεβάσετε για να έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα!

Πως γίνεται 93 χλμ. ειδικών διαδρομών να συναρπάσουν άπαντες? Όταν αυτά δεν προκαλούν μόνο το αγωνιστικό ενδιαφέρον αλλά είναι έτσι μοιρασμένα ώστε να ικανοποιούν τον θεατή, υποστηρικτή και οργανωτή. Το 50ο Rally Δ.Ε.Θ. είναι ακριβώς αυτό.

Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, δύο το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου και τέσσερεις την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, οι οποίες είναι μοιρασμένες σωστά ώστε να μην υπάρχει κενό, με ζηλευτή ποικιλομορφία ώστε να ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς αθλητές με την σωστή δόση ρομαντισμού αποδίδοντας φόρο τιμής στην ιστορία του αγώνα.

 

Την πρώτη ημέρα οι αθλητές πρέπει να περάσουν τεχνικό έλεγχο στην Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, να εκκινήσουν από το ίδιο σημείο και να καταφέρουν αλώβητοι ένα μεγάλο Λιβάδι - Πετροκέρασα 19,70χλμ. και έναν κλασικό Χολομώντα 23,20χλμ. μέχρι να "δουν" το parc ferme στην κεντρική πλατεία του Πολυγύρου.

Η δεύτερη μέρα ξεκινάει με μια δύσκολη Παλαιόχωρα των 21,02χλμ. ακολουθούμενη από δύο Τσουκαλάδες των 10,88χλμ. έκαστος με ενδιάμεσο service και ένα Λιβάδι - power stage των 7.31χλμ. που θα οδηγήσει τα καταπονημένα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους εκεί όπου ξεκίνησαν την προσπάθεια στην νότια πύλη της Διεθνούς Έκθεσης όπου και ο τερματισμός του αγώνα.

Οι θεατές αποζημιωμένοι από το θέαμα, ικανοποιημένοι από τους πολλούς και εύκολους τρόπους προσέγγισης των ειδικών διαδρομών θα μπορούν με υπερηφάνια να οικειοποιηθούν το 50ο Rally ΔΕΘ λέγοντας πως ήταν και αυτοί εκεί.

Για να γίνει όμως ένας πραγματικά συναρπαστικός αγώνας πρέπει να γίνουμε όλοι κομμάτι του, να συμμετάσχουμε γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα ωράρια.

Άνοιξαν και επίσημα οι συμμετοχές για το 50ο Rally ΔΕΘ και ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης είναι έτοιμος, όπως προβλέπεται και από τον ειδικό κανονισμό ο οποίος και φέρει την έγκριση της ΟΜΑΕ, να υποδεχθεί τις συμμετοχές οι οποίες και κλείνουν την Παρασκευή 08 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 22:00.

Το παράβολο συμμετοχής ανέρχεται στα 330 € για αγωνιστικά έως τα 1600 cc και στα 360 € για αγωνιστικά άνω των 1600 cc. Όπως είναι ήδη γνωστό από τα μέσα της αγωνιστικής χρονιάς τα 80 € από αυτά τα χρήματα πληρώνονται στην Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος μέσω του συστήματος διαδικτυακής διαχείρισης αγώνων (ΣΔΔΑ) και τα υπόλοιπα χρήματα στον λογαριασμό του ΑΟΘ. Υπενθυμίζουμε ότι η δήλωση γίνεται δεκτή μόνο με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Παρασκευή 08 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 22:00.

 

Η δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή με 3 τρόπους:

  1. Κατεβάζετε την δήλωση συμμετοχής από εδώ και αφού την εκτυπώσετε και την συμπληρώσετε την αποστέλλετε είτε με fax στο 2310 423221, είτε με e-mail στο info@aoth.gr Το παράβολο πρέπει να πληρωθεί στην Τράπεζα Πειραιώς στον αριθμό λογαριασμού: 6559-137961-040 / IBAN: GR02 0171 5590 0065 5913 7961 040 με όνομα δικαιούχου τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης.

  2. Αυτοπροσώπως στα γραφεία του Ομίλου που βρίσκονται εντός του Εκθεσιακού Χώρου της Helexpo - ΔΕΘ, Εγνατίας 154, Περίπτερο 15 - Ημιόροφος αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την γραμματεία μας στο 2310423220

  3. Online μέσω της ακόλουθης φόρμας.

Το 50ο Rally Δ.Ε.Θ. χρησιμοποιεί και επισήμως λιπαντικά RS200, καθώς υπεγράφει σήμερα Πέμπτη 24 Αυγούστου σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ του εκπροσώπου των λιπαντικών RS200, κου Βαλάση Παπαντωνίου και του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης.

Ο Α.Ο.Θ. χαίρεται ιδαίτερα για αυτήν την σύμπραξη και καλωσορίζει στο 50ο, χρυσό, επετειακό Rally ΔΕΘ την εταιρία λιπαντικών RS200 που διοικείται από έναν παλιό φίλο και υποστηρικτή του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης καλωσορίζει στους χορηγούς του 50ου, επετειακού, Rally Δ.Ε.Θ. την Εταιρία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας.

Η νεοϊδρυθείσα Εταιρία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας Α.Ε. έχει ως κύρια δραστηριότητα την προμήθεια και πώληση φυσικού αερίου. Την Ε.Π.Α. την χαρακτηρίζουν έννοιες όπως ασφάλεια και σεβασμός, δυναμική και καινοτομία, έννοιες που προάγει και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Έτσι το 50ο, επετειακό Rally ΔΕΘ είναι πλέον το κατάλληλο όχημα για την προβολή αυτών των χαρακτηριστικών. Ο Α.Ο.Θ. και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού την καλωσορίζουν στον υπέροχο χώρο του πιο δυναμικού και πιο extreme sport του κόσμου. Τους αγώνες αυτοκινήτου Rally.

Η οικογένεια των υποστηρικτών του 50ου, επετειακού Rally ΔΕΘ μεγαλώνει ευχάριστα με την Maxxis International Hellas να γίνεται "νονός" της έκτης και τελευταίας ειδικής του αγώνα. Έτσι η ειδική που το πιο πιθανό είναι να κρίνει την έκβαση του 50ου Rally ΔΕΘ "βαπτίζεται" Λιβάδι - Maxxis (Power Stage).

Υπ' όψη πως η Γεώργιος Π. Παπαδιαμάντης Α.Ε., έχει έδρα το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης και ξεκίνησε την πορεία της στον τομέα των ελαστικών - ζαντών το 1981. Το 1988, ξεκίνησε την εισαγωγή των ελαστικών Maxxis τα οποία βρίσκονται σήμερα στην 9η θέση της παγκόσμιας κατάταξης κατασκευαστών ελαστικών, σύμφωνα με τις μετρήσεις του 2014.

Ο Α.Ο.Θ. και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού την καλωσορίζουν στον υπέροχο χώρο του πιο δυναμικού και πιο extreme sport του κόσμου. Τους αγώνες αυτοκινήτου Rally.

Με τον Κώστα Στεφανή στο τιμόνι της παρουσίασης των πληρωμάτων, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 15:00 η εκκίνηση του 50ου Rally Δ.Ε.Θ. από την Νότια Πύλη του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), ως είθισται τα τελευταία χρόνια.

Για την ιστορία να θυμίσουμε πως ο Κώστας Στεφανής ανέβηκε 7 φορές, ως συνοδηγός, στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου των νικητών σε Rally Δ.Ε.Θ. Το 1978 με τον "Ιαβέρη" και το Ford Escort RS, από το 1987 έως το 1990 και το 1992 όντας στο δεξί μπάκετ της Lancia Delta HF του "Jigger" και τέλος το 1994 με την Lancia Delta HF του Άρη Βωβού.

 

 

Όσα πληρώματα "εκκινούν" το ταξίδι τους για το 50ο Rally Δ.Ε.Θ. από Αθήνα μπορούν να επωφεληθούν της δωρεάν μεταφοράς των αγωνιστικών αυτοκινήτων τους με αυτοκινητάμαξα. Ο Α.Ο.Θ. είναι αναγκασμένος να τηρήσει αυστηρή σειρά προτεραιότητας καθώς η αυτοκινητάμαξα μπορεί να μεταφέρει 8 ή 9 αγωνιστικά αυτοκίνητα ανάλογα με το μήκος τους. Πληροφορίες στην γραμματεία του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης στα τηλέφωνα 2310423220 και 6945897909, κα. Βασσιλική Σπανδώνη. Επιπλέον θα δοθεί για το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου από μία δωρεάν διαμονή σε δίκλινο για όσα πληρώματα το επιθυμούν. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 6984315161, κ. Αγοραστός Λάζαρος.

Το συναρπαστικό του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι και υπάρχει ως αίσθηση λόγω των αθλητών, των υποστηρικτών, των θεατών και τέλος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης. Μετά τις ειδικές διαδρομές που αφορούν στο συναρπαστικό από την πλευρά του Α.Ο.Θ. και που έπρεπε να δημοσιοποιηθούν το ταχύτερο, σειρά έχουν οι αθλητές που τίμησαν με την συμμετοχή τους τις 49 μέχρι στιγμής διοργανώσεις. Η κορωνίδα των αγώνων που διοργανώνει ο όμιλος δεν θα ήταν τόσο λαμπερή  χωρίς το ήθος, την αυταπάρνηση, την υπέρβαση και την τεχνική των χιλιάδων αθλητών που συμμετείχαν σε αυτήν. Όλοι οι αθλητές, οι ομάδες τους εν τω συνόλω αλλά και οι οικογένειές τους δίδαξαν πως το 50 είναι εφικτός αριθμός παρά τις απίστευτες αντιξοότητες που γνώρισε η διοργάνωση στο πέρασμα των δεκαετιών.


Ο Α.Ο.Θ. δεν ξεχωρίζει κανέναν, δεν θεωρεί κανέναν λιγότερο σημαντικό ούτε νιώθει πιο έντονα αισθήματα για κάποιους.  Αποδέχεται ταπεινά την μικρή ή μεγάλη, την μοναδική ή πολλαπλή προσφορά του κάθε αθλητή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αφού το ζητούμενο είναι να βγει κερδισμένος στο τέλος κάθε αγώνα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός που όλοι αγαπάμε.  Ο Α.Ο.Θ. μπορεί να υποσχεθεί μόνο ένα πράγμα, πως θα υπηρετεί με την συνέπεια  τον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως το έχει πράξει αποδεδειγμένα τα τελευταία 50 χρόνια.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα στατιστικά και εδώ για τους νικητές των 49 προηγούμενων διοργανώσεων.

Το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., αγώνας που προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, του οποίου οι ειδικές διαδρομές αποτελούν την αφρόκρεμα των ασφάλτινων αγώνων στην Ελλάδα, ο μακροβιότερος  μετά το Ράλλυ Ακρόπολις, ο αγώνας τον οποίο έχουν τιμήσει τα καλύτερα ονόματα που έχουν κάτσει ποτέ σε αγωνιστικό μπακετ και για τον οποίο μιλάει κάθε φορά που διοργανώνεται ολόκληρη η Ελλάδα, γιορτάζει τα 50 χρόνια ύπαρξής του. 

Το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αξίζει τα καλύτερα και τα καλύτερα χωρίς έκπτωση είναι αυτά που θα του δοθούν, άσχετα αν η αδυναμία των πληρωμάτων να στηρίξουν τον χρυσό επετειακό αγώνα έχει σαν αποτέλεσμα αυτός να γίνει με 27 συμμετοχές. Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης πιστός στις αρχές του δηλώνει άφοβος, στηρίζει τον θεσμό του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος όπως έπραξε το 2016 για τον θεσμό του Κυπέλλου βορείου Ελλάδος και υποστηρίζει πως τελικά το συναρπαστικό ανήκει όντως σε αυτούς που το δημιουργούν.

Ο οργανωτής, οι άρχοντες του αγώνα, οι κριτές, οι εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης, οι υποστηρικτές, η πολιτεία, οι θεατές, τα συμμετέχοντα πληρώματα και οι ομάδες τους υπόσχονται σε όλους τους υπόλοιπους πως θα δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. το οποίο θα τους ανήκει ολοκληρωτικά.

Μετά την επισημοποίηση των συμμετοχών του 50ου, επετιακού, Rally Δ.Ε.Θ. ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης κοινοποιεί το Roadbook του αγώνα το οποίο είναι διαθέσιμο για λήψη από την ιστοσελίδα μας.

Πατήστε εδώ για να το λάβετε.

Κατόπιν απόφασης της Οργανωτικής επιτροπής , αφαιρείται ο ιδανικός χρόνος των τριών λεπτών μεταξύ των ΣΕΧ 2Α ( park ferme  in ) και ΣΕΧ 2Β ( park ferme out -service park in ). Η περιοχή αυτή είναι χώρος επιτηρούμενης στάθμευσης ( park ferme ) και τα πληρώματα μπορούν να επιλέξουν ελεύθερα τον χρόνο που θα παρουσιαστούν στον ΣΕΧ 2Β από όπου θα παραλάβουν νέο carne. Υπενθυμίζεται ότι ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ στο service park είναι 45' και όπως αναγράφεται και στο carne ο τελευταίος ΣΕΧ της ημέρας, ( ΣΕΧ 2D ) κλείνει στις 20:15'.

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης «μεταφέρει» την κουβέντα που γίνεται από τους θεατές στις ειδικές διαδρομές για το «ποιο πλήρωμα είναι το θεαματικότερο" δίνοντας σε όλους την ευκαιρία να ψηφίσουν την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου από τις 08:00 έως και τις 15:00 στέλνοντας μήνυμα στο 54344 γράφοντας με κεφαλαία ΑΟΘ κενό και το επίθετο του οδηγού. Το κόστος για κάθε μήνυμα είναι 1,24€ (συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ), και μπορείτε να στείλετε όσα μηνύματα θέλετε. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο όσοι έχουν κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας τους και αυτό διότι ένας τυχερός θα απολαύσει την εμπειρία της συνοδήγησης σε ένα επόμενο Event του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης. Η Υπηρεσία προσφέρεται από την εταιρία M-STAT και τηλέφωνο βοήθειας είναι το 2310-423220.

 

Σας ενημερώνουμε πως κατ' όπιν συμφωνίας με την διοίκηση του Καυτατζογλείου Εθνικού Σταδίου μας έχει παραχωρηθεί ο χώρος στάθμευσης επί της Αγίου Δημητρίου προκειμένου να σταθμεύετε τα τρέιλορ όσοι επιθυμείτε.

Οι ημέρες και οι ώρες είναι:

  • Παρασκευή 15/09: 07:00 - 20:30

  • Σάββατο 16/09: 07:00 - 20:30

  • Κυριακή 17/09: 07:00 - 19:00 (κατ' όπιν συμφωνίας με την διοίκηση του Καυτατζογλείου)

 

Ο χώρος αυτός υποδυκνείεται με κίτρινο σημάδι.

Φωτογραφίες από τον Τεχνικό Έλεγχο:

https://www.flickr.com/photos/aoth1969/sets/72157686240244930/

Συμπληρωματικός Κανονισμός

Διαδρομές, Αποστάσεις, Χρόνοι

​Δήλωση Συμμετοχής στο 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Συνεργασίες στο 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Η Εκκίνηση του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Παροχές προς τους διαγωνιζόμενους του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Οι Αθλητές του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και το Roadbook

Ψηφοφορία για τον θεαματικότερο οδηγό

Parking και Τενχικός Έλεγχος

Νικητές οι Τσολακίδης - Δήμος στο 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Ο καιρός καλοκαιρινός, πέραν του δέοντος ζεστός, οι θεατές πολλοί και ενθουσιασμένοι για το γεγονός, πικραμένοι όμως για τον αριθμό των συμμετοχών. Τα πληρώματα, οι ήρωες κάθε αγώνα, δεν έδωσαν την μάχη απλά με αξιοπρεπώς αλλά με σθένος αντιμετωπίζοντας κάθε αναποδιά με χαμόγελο. Η οργάνωση με 100+ ανθρώπους διασφάλισε την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης.   Ήταν επετειακό, εορταστικό με την μέγιστη δυνατή προβολή και αναμφίβολα ένας αυθεντικός χωρίς εκπτώσεις αγώνας,  ο οποίος καταχωρήθηκε στην ιστορία και τις μνήμες όλων  μας ως το χρυσό 50ο  Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Επιπλέον έγινε ιδιοκτησία όλων όσων το στήριξαν άμεσα ή έμμεσα, λίγο ή πολύ, προβάλλοντάς το, καλύπτοντας μέρος των εξόδων, χειροκροτώντας τα πληρώματα ή συμμετέχοντας σε αυτό.

Αγωνιστικά δεν εκπλήσσει η νίκη των Τσολακίδη – Δήμο με Skoda Fabia R5,  ούτε όμως είναι λιγότερο σημαντική καθώς οδήγησαν το θηρίο με περισσή δεξιοτεχνία δίνοντας  το θέαμα που περίμεναν από αυτούς οι θεατές. Οι Καλούδης –Τοπούζης  ήρθαν αποφασισμένοι να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο και τα κατάφεραν, οδήγησαν το λαβωμένο Mitsubishi Lancer Evo VIII  χωρίς συμπλέκτη στην δεύτερη θέση γενικής και στην πρώτη θέση της C2. Οι Αγγλόπουλος – Σαρητζόγλου οδήγησαν με σταθερότητα το Mitsubishi Lancer Evo VI και ανταμείφθηκαν με την τρίτη θέση γενικής και την  δεύτερη θέση στην C2.

Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 τερμάτισαν το Subaru Impreza οι Μαυρουδής – Καραβασιλικός που προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να περάσουν τους προπορευόμενους.  Οι Δήμος - Ντίττορας  με το «διαβολεμένο» Citroen Saxo VTS έχασαν την τέταρτη θέση για μισό δευτερόλεπτο κατέκτησαν όμως την πέμπτη γενικής, την πρώτη θέση στην F2 και στην άκρως ανταγωνιστική C5 . Οι Βάτσος – Θεοφανίδης ξεκίνησαν με μικροπροβλήματα και λίγο μουδιασμένα κατάφεραν όμως να αναπληρώσουν χαμένο έδαφος  και να τερματίσουν το Renault Clio R3  στην έκτη θέση γενικής, την δεύτερη θέση στην F2 και την πρώτη θέση στην C3.

Τα 0.02  δευτερόλεπτα διαφορά από τους τέταρτους στην κατάταξη στην Ε.Δ. 3 και τα 0.5 δευτερόλεπτα διαφορά στην Ε.Δ. 6 από τους Κουμποτή - Μαυροματίδη  δείχνουν τον αγώνα που έδωσαν για την τελικά έβδομη θέση γενικής, την τρίτη θέση στην F2 και την δεύτερη θέση στην C5 οι Κυπραίου – Ιντζόγλου με το πανέμορφο Peugeot 208 R2. Το ξύπνημα για τους Κουμποτή – Μαυροματίδη ήρθε αλλά ήρθε αργά και δεν ήταν αρκετό για να πλασάρουν το Peugeot 106 S16 ψηλότερα από την όγδοη θέση γενικής και την τρίτη θέση στην C5. Την πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν η ενδοεπικοινωνία την δεύτερη ημέρα τα ανύπαρκτα φρένα, οι Θεοφανίδης – Μαύρος το ήθελαν πολύ, το μπορούσαν αλλά δεν το κατάφεραν. Ένατη θέση  γενικής για αυτούς και το Citroen Saxo VTS.

Τα δύο, ευτυχώς ανώδυνα, «έβγα» δεν μπόρεσαν να σταματήσουν τους ενθουσιασμένους νεαρούς Κίτσο – Παναγόπουλο οι οποίοι οδήγησαν άξια το Peugeot 106 S16 στην δέκατη θέση γενικής και την πρώτη θέση της C6. Οι πατέρας Αντώνης και γιος Παύλος Μπαξεβανάκης με Toyota Yaris έδωσαν μάχη για την πρωτιά της C6 αρκέστηκαν  όμως στην δεύτερη με διαφορά 0.77 δευτερόλεπτα από τους πρώτους. Αντίστοιχα ο πατέρας Οδυσσέας και η κόρη Αλεξάνδρα Καραθάνου με Renault Clio Ragnotti ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας C3.  Βάθρο και συγκεκριμένα αυτό της τρίτης θέσης στην C6 είδαν και οι Ζάχος – Γαζγάζης με Peugeot 106 S16. Στο ίδιο σκαλί αλλά στο βάθρο της C3 ανέβηκαν οι Κούγιας – Κούγιας οι οποίοι τερμάτισαν το  Peugeot 208 RC στην 14η θέση γενικής.

Τις υπόλοιπες επτά  θέσεις ως τα συνολικά 21 πληρώματα που τερματίσανε συμπλήρωσαν οι Δουλκερίδης – Παπαζογλου με Nissan Micra K12, οι  Τσακίρης – Χατζηπαναγιώτου με Citroen C2 R2, οι Armaki – Ρέντης με Nissan Micra 160 RS, οι Μαυρουδής – Κυριλλίδης με Toyota Yaris, οι Κούκας – Τούπας με Peugeot 205 όπου ο οδηγός βραβεύτηκε ως ο ηλικιακά μεγαλύτερος ανάμεσα στους συμμετέχοντες αθλητές, οι Ξανθόπουλος – Τσιλιμπόνης με Alfa Alfasud και τέλος οι Αναστασοβίτης – Αναστασοβίτης με Opel Astra GSi.

Οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης οδήγησαν ταχύτατα το Mitsubishi Lanver Evo IX διεκδικώντας την τρίτη θέση γενικής έως τα τελειώματα της 5η Ε.Δ. όταν και είχαν μια αναίμακτη αλλά σοβαρή έξοδο η οποία ανάγκασε  την οργάνωση να διακόψει τον αγώνα και να δώσει στα πληρώματα που ακολουθούσαν τον χρόνο των Αγγλόπουλο – Σαρητσόγλου. Έξοδο είχαν και οι Ευθυμιάδης – Παπανικολάου με τον πρώτο να οδηγεί το Peugeot 106 S16 ευτυχώς χωρίς τραυματισμό εκτός ειδικής. Άδοξα τελείωσε για τους Λάκη – Τριανταφυλλίδη ο αγώνας με το Seat Ibiza Gti καθώς αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη. Οι Μπρόζος – Βογιαντζής δεν μπόρεσαν να επισκευάσουν την Citroen ZX Kit Car ώστε να δηλώσουν Rally2 το βράδι του Σαββάτου,  το ίδιο και οι Καραβασίλης – Καρλιώτης με Honda Civic Type R αλλά και οι  Καρπάνος – Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X.

27 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, πέρασαν τεχνικό έλεγχο, πήραν εκκίνηση από την Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., παρουσιάστηκαν στο κοινό  από  τον Κώστα Στεφανή και χειροκροτήθηκαν στο βουνό από αυτήν την υπέροχη «φυλή» των θεατών. 21 τερμάτισαν τον αγώνα εκεί όπου τον ξεκίνησαν και 14 από αυτά παρέλαβαν τα Κύπελλα που τους αντιστοιχούν από τους επίσημους καλεσμένους. Όλοι όμως χωρίς καμία εξαίρεση μπορούν να υπερηφανευτούν πως συμμετείχαν σε αυτήν την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: https://www.flickr.com/photos/aoth1969/collections/72157688484302636/