49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Το παιχνίδι παίζεται στο βουνό και όχι στην κονσόλα και για να γίνει αυτό με μια σχετική ευκολία ο Α.Ο.Θ. προσφέρει δωρεάν αυτοκινητάμαξα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα στα πρώτα 9 πληρώματα που θα δηλώσουν συμμετοχή και δωρεάν διανυκτέρευση για όλα τα πληρώματα το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016. Τέλος, το παράβολο συμμετοχής είναι ενιαίο και ανέρχεται στα 300 €. Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από την Δευτέρα 22 Αυγούστου έως και την Παρασκευή 09 Σεπτεμβρίου 2016.
Σημαντικά ήταν τα αποτελέσματα των συναντήσεων που διεξήχθησαν ανάμεσα στον Α.Ο.Θ. την Ο.Μ.Α.Ε., την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης) και τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Ειπώθηκαν απαραίτητες λεπτομέρειες, δόθηκαν εξηγήσεις, έγιναν συνεννοήσεις και πληροφορήθηκαν οι εμπλεκόμενοι για τα δρώμενα που αφορούν στο 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Έτσι απέκτησαν πέρα από φιγούρα, νόημα και υπόσταση οι τρεις λέξεις «υπό την αιγίδα» που φιγουράρουν στις αφίσες ενός αγώνα.
Αλλά και με την διεύθυνσης της Helexpo - Δ.Ε.Θ. έγιναν συναντήσεις με στόχο την βέλτιστη συνεργασία, η οποία δεν πρέπει να ξεχνάμε πως του χρόνου κλείνει τον μισό αιώνα. Στην φωτογραφία οι Δημήτρης Μιχελακάκης (πρόεδρος Ο.Μ.Α.Ε.), Σταύρος Μαράτος (πρόεδρος Α.Ο.Θ.) και Φώτης Χαρατάσος (Αλυτάρχης του αγώνα) σε επίσκεψη που έκαναν στο γραφείου του κ. Τάσου Τζίκα (πρόεδρος Helexpo - Δ.Ε.Θ.).
Επειδή το παιχνίδι παίζεται στο βουνό και όχι στην κονσόλα, ο Α.Ο.Θ. προσφέρει για να γίνει αυτό με μια σχετική ευκολία δωρεάν αυτοκινητάμαξα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα στα πρώτα 9 πληρώματα που θα δηλώσουν συμμετοχή και δωρεάν διανυκτέρευση για όλα τα πληρώματα το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016. Τέλος το παράβολο συμμετοχής είναι ενιαίο και ανέρχεται στα 300 €. Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από την Δευτέρα 22 Αυγούστου έως και την Παρασκευή 09 Σεπτεμβρίου 2016.
Ο Α.Ο.Θ. συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό να εργάζεται με στόχο όχι μόνο την διοργάνωση ενός αξιοπρεπή αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά ενός αγώνα αντάξιου της ιστορίας του ομίλου, προοιωνός του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
«Έκλεισε» η πρώτη δεκάδα των συμμετοχών με τα δύο Skoda Fabia R5 των Τσολακίδη –Δήμο και Τζαμπάζη – Πολυζώη να εντυπωσιάζουν στο φετινό Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Οι χοροί όμως καλά κρατούν καθώς οι Καλούδης – Τοπούζης έρχονται με το Mitsubishi Lancer Evo VIII έχοντας αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς από πέρσι, αντίθετα για τους Φιλιπίδη – Μαχαίρα, οι οποίοι αγωνίζονται με Mitsubishi Lancer Evo IX, η επανάληψη της περσυνής επιτυχίας θα δώσει ανάσα στους πρωτοπόρους του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Με Mitsubishi Lancer Evo IX θα δούμε και τους Αλυγιζάκη – Χατζημάτη, ενώ την διαφορά κάνει το Πυροσβεστικό Σώμα με πλήρωμα τους Ζούνη – Ιντζόγλου στο Subaru Impreza Sti WRX N12. Με χαλαρή διάθεση αλλά κεντρί έτοιμο να τσιμπήσει έρχονται στον αγώνα οι Παυλίδης - Πετρόπουλος με Citroen DS3 R3 και οι Κυπελλούχοι στην κατηγορία τους το 2015 Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16. Μάχη με τον χρόνο αλλά και θέαμα θα δώσει η BMW E30 με πλήρωμα τους Ξενοκώστα - Σκουλαριώτη τέλος την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Κούκας –Τούπας με Peugeot 205.
Η πρώτη δεκάδα του 49ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Το 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στο Γυάλινο Περίπτερο
Ο ΑΟΘ, για την καλύτερη προβολή του αγώνα αλλά και των συμμετεχόντων σε αυτόν, εξασφάλισε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης το γυάλινο περίπτερο στην Νέα Παραλία, απέναντι από τον Ιερό Ναό Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Το γυάλινο περίπτερο βρίσκεται στην πλέον προνομιακή θέση της πόλης και αποτελεί παράρτημα της γραμματείας του αγώνα έως και την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου. «Ντυμένο» στα χρώματα του αγώνα είναι πόλος έλξης αλλά και ενημέρωσης του κοινού.
Οι συμμετέχοντες στο 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που επιθυμούν να προβάλλουν την ομάδα τους με το αγωνιστικό αυτοκίνητο και τους χορηγούς τους, μπορούν να το πράξουν αφού επικοινωνήσουν με την γραμματεία του ΑΟΘ. Υπεύθυνος του περιπτέρου είναι ο κ. Βασιλόπουλος.
Οι Συμμετοχές του 49ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Ικανοποιητικές είναι οι συμμετοχές του 49ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. σε σχέση με αυτές του περσυνού αγώνα, προφανώς σε ποσότητα αλλά και σε δυναμική. Σίγουρα κυριαρχούν τα Skoda Fabia R5 των Τζαμπάζη και Τσολακίδη, των οποίων η μάχη αναμένεται σκληρή αν και με ιδιαιτερότητες. Πέρα όμως από αυτές τις δύο πολύ σημαντικές συμμετοχές τις τρεις πρώτες θέσεις στο βάθρο κυνηγούν με αξιώσεις πολλά πληρώματα στην C2 και όχι μόνο.
Οι Φιλιπππίδης - Μαχαίρας με Mitsubishi Lancer Evo IX έρχονται να εδραιώσουν την κυριαρχία τους με την αυτοπεποίθηση της πρωτιάς στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα αλλά και αυτή του περσυνού νικητή. Στον αντίποδα οι Βελάνης – Βελάνης επίσης με Mitsubishi Lancer Evo IX , γνώριμοι στο Δ.Ε.Θ. και νικητές του αγώνα πρέπει να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό καθώς η βαθμολογική μάχη πίσω τους είναι αδυσώπητη. Τους ακολουθούν οι Σπανός – Γκοτέβας με Subaru Impreza Spec C, Ζούνης – Ιντζόγλου με Subaru Impreza Sti WRX N12 και Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης με Mitsubishi Lancer Evo IX οι οποίοι επιθυμούν διακαώς τους βαθμούς που θα τους φέρουν ένα σκαλοπάτι πιο κοντά στο βάθρο του Πανελληνίου.
Βέβαια την κατάσταση δεν θα διευκολύνουν στο ελάχιστο οι Καρπάνος – Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X, οι Καλούδης – Τοπούζης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, οι Μαυροδής – Σούστας με Subaru Impreza και οι Ιερεμιάδης – Σαίνης με Mitsubishi Lancer Evo X.
Η λίστα με τους πιθανούς μνηστήρες για βάθρο δεν τελειώνει όμως καθώς αγριεμένοι έρχονται και οι Παυλίδης – Πετρόπουλος με Citroen DS3 R3, Βάτσος – Θεοφανίδης με Renault Clio R3, Καραβασίλης – Καρλιώτης με Honda Civic Type R και Μπρόζος – Βογιαντζής με Citroen ZX Kit Car. Οι Αναγωνστάκος – Μπακλώρης, πρώτοι στην F2, μπορούν να οδηγήσουν χωρίς άγχος αφού δεν απειλούνται και να τερματίσουν το MG ZR 160 όσο πιο ψηλά γίνετε. Στο ενδιάμεσο η Porsche 911 Carrera RSR του Οικονόμου είναι δεδομένο πως θα κάνει πολλούς να ανατριχιάσουν μόνο βλέποντας την.
Στην C5 οι περσυνοί κυπελλούχοι Κουμποτής - Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16 έρχονται αντιμέτωποι με την αγωνιστική ελίτ Παραβάντη – Παραβάντη επίσης με Peugeot 106 S16, Περάκη – Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206, Θεοφανίδη – Μαύρο με Citroen Saxo VTS και Τσακίρη – Χατζηπαναγιώτου με Citroen C2 R2. Αντίστοιχα στην C6 οι El Nak Jr.- Βάγκος με MG ZR 105 έρχονται να υπερασπιστούν την πρωτιά από τους Μπαξεβανάκη – Ρεντζούλη με Toyota Yaris.
Επειδή όμως ένας αγώνας αυτοκινήτου είναι τόσο απρόβλεπτος όσο και ένας αγώνας ποδοσφαίρου τίποτα δεν είναι δεδομένο μέχρι την λήξη του. Έτσι οι Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza, Αναστασοβίτης – Γαζγάζης με Opel Astra GSi, Ξενοκώστας - Σκουλαριώτης με BMW E30, Κίτσος – Παναγόπουλος και Ζάχος – Σαρητσόγλου αμφότεροι με Peugeot 106 S16, Πατσιάς – Θωμόπουλος και Μαλακτάρη – Κυρλαγκίτη αμφότεροι με Citroen Saxo VTS, Μαυρουδής – Πάσσου με Nissan Micra K11 Kit Car, Κούκας – Τούπας με Peugeot 205, Κώστας – Ρόκκας με Peugeot 205 Gti, Νιζάμης – Νιζάμης με Skoda 130 RS και τέλος οι πρωτοεμφανιζόμενοι Ξανθόπουλος – Ζωίδης με Alfa Romeo Alfasud είναι δεδομένο πως όχι μόνο θα κυνηγήσουν ανελέητα τις πρωτιές στην κατηγορία τους αλλά πως θα δώσουν πλούσιο θέαμα σε όσους ανηφορίσουν και «παίξουν» το παιχνίδι στο βουνό και όχι στην κονσόλα.
Road Book και Δελτίο Πληροφοριών του 49ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Εδώ το Road Book σε μορφή pdf
Η επιστροφή του Τζένταϊ στο 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Κυρίαρχος του παιχνιδιού αποδείχθηκε ο Τσολακίδης Σωκράτης με συνοδηγό τον Δήμο Χάρη στην γαλανόλευκη Skoda Fabia R5. Πρώτοι στις δύο ειδικές διαδρομές της ημέρας, άρα και πρώτοι γενικής εξέπληξαν άπαντες με τo 11.06.79 στο Λιβάδι - Πετροκέρασα όπως εξέπληξαν με το 11.26.26 οι δεύτεροι γενικής Μπρόζος – Bογιαντζής με Citroen ZX Kit Car.
Τρίτοι γενικής οι Καρπάνος – Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X οι οποίοι πέρασαν με μόλις 0.27 δεύτερα τους τέταρτους γενικής Καλούδη – Τοπούζη με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Στην 5η θέση γενικής οι νικητές του 2013 Βελάνης – Βελάνης και μόλις 0.77 δεύτερα μπροστά από τους περσυνούς νικητές Φιλιππίδη – Μαχαίρα αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX. Την δική τους κόντρα είχαν οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης με Mitsubishi Lancer Evo ΙX ενάντια στους Τζαμπάζη – Πολυζώη με Skoda Fabia R5. Νικητές οι πρώτοι με 0.43 δεύτερα διαφορά. Ταχύτατοι όπως πάντα τερματίσανε το Honda Civic Type R οι Καραβασίλης – Καρλιώτης στην ένατη θέση μπροστά από τους Παυλίδη – Πετρόπουλο με Citroen DS3 R3.
Τα πράγματα ξεκαθαρίσανε μετά την 10η θέση καθώς οι διαφορές στους χρόνους άρχισαν να μεγαλώνουν. Στην 11η θέση οι Βάτσος – Θεοφανίδης με Renault R3 δεν κινδύνευσαν από τους 12ους Αναγωνστάκο – Μπακλώρη με MG ZR 160 ούτε αυτοί με την σειρά τους από τους 13ους Μαυρουδή – Σούστα με Subaru Impreza τους οποίους χωρίζουν μόλις 3.79 δεύτερα από τους 14ους Σπανό – Γκοταβό με Subaru Impreza Spec C.
Άτυχοι της ημέρας οι Κουμποτής – Μαυροματίδης των οποίων το Peugeot 106 S16 «ξεκόλλησε» στην 1η ειδική διαδρομή μετά την αλλαγή πορείας με αποτέλεσμα να χτυπήσει το στηθαίο και να πάρει φωτιά. Το πλήρωμα βγήκε από το αγωνιστικό χωρίς γρατζουνιά όμως ο αγώνας διακόπηκε και τα πληρώματα Παραβάντης – Παραβάντης με Peugeot 106 S16, Περάκης – Κουρουγκαιούρης με Peugeot 206 και Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza ολοκλήρωσαν την ειδική ως απλή. Αφού καθάρισε η ειδική ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αγώνα με τον χρόνο δίνουν οι Θεοφανίδης – Μαύρος οι οποίοι αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη μετά από μηχανική βλάβη στην Ε.Δ.2., δήλωσαν όπως προβλέπεται από τον κανονισμό Rally 2.
Σίγουρο είναι πως η αυριανή ημέρα κρύβει περισσότερες εκπλήξεις από όσες η σημερινή, ο αγώνας αλλά και οι θέσεις ανά κατηγορία δεν έχουν κριθεί στο ελάχιστο.
Σεμνά και χωρίς τυμπανοκρουσίες διεξήχθη σήμερα Κυριακή 6 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο της Δ.Ε.Θ.-Helexpo «Νικόλαος Γερμανός» η απονομή των Κυπέλλων που αφορά στους νικητές του 49ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Την εκδήλωση προλόγισε ο δημοσιογράφος κ. Κώστας Χριστόπουλος ο οποίος έδωσε τον λόγο στον πρόεδρο του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης κ. Σταύρο Μαράτο. Ο πρόεδρος διευκρίνισε τους λόγους για τους οποίους η απονομή έγινε ετεροχρονισμένα και με αυτήν την σεμνότητα, προαναγγέλλοντας πως για το 2017 ο όμιλος σκοπεύει να διεξάγει ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό πρόγραμμα το οποίο συμπεριλαμβάνει δύο αγώνες ράλλυ, δύο δεξιοτεχνίες και μια ανάβαση.
Τιμητικές πλακέτες δόθηκαν στο πλήρωμα του Thess-Ambulance, την γιατρό κα. Τσακίρη Κική και τους διασώστες κ. Κουντουρίδη Κωνσταντίνο και κ. Γκιρτζιμάνη Αθανάσιο, για τον επαγγελματισμό που έδειξαν την ώρα του καθήκοντος. Το έργο των σωστά επανδρωμένων ασθενοφόρων που χρησιμοποιεί ο Α.Ο.Θ., με όποιο κόστος, στους αγώνες τους οποίους διοργανώνει, εξήραν ο αλυτάρχης του αγώνα κ. Χαρατάσος Φώτης και ο πρόεδρος αγωνοδικών κ. Κέπετζης Γιάννης. Κύπελλα έδωσαν στους νικητές, τιμώντας τον Α.Ο.Θ. με την παρουσία τους η αντί-περιφερειάρχης κα. Πατουλίδου Παρασκευή, ο πρόεδρος κοινότητας Λιβαδιού κ. Τσιλιπάκος Αριστείδης, ο διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Δ.Ε.Θ.-Helexpo κ. Γραμματικός Γιώργος και ο πρόεδρος του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. κ. Μαυροματίδης Σάββας.
Ο Α.Ο.Θ. αντιλαμβάνεται την δυσκολία παράστασης πολλών πληρωμάτων στην απονομή λόγο απόστασης ή ανειλημμένων υποχρεώσεων, ευχαριστεί όμως τους κ. κ. Παυλίδη Νικόλαο, Μπρόζο Φώτη, Βογιαντζή Τάσο και Δήμο Χάρη για την παρουσία τους σε αυτήν.