47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Στις 13 - 14 Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια της 79ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, ο Α.Ο.Θ. θα διοργανώσει για 47η χρονιά το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Ο Όμιλος, επιστρέφει στο μέλλον, αψηφά την τάση για μικρούς αγώνες, προσφέρει έναν χορταστικό αγώνα με πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα κι ένα γεμάτο δράση Σαββατοκύριακο.
Διοργανώνει έναν αγώνα κοντά στις επιθυμίες του αγωνιζόμενου και του θεατή, με τον τεχνικό έλεγχο και τον τερματισμό στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., την εκκίνηση στην Πλατεία Αριστοτέλους και τις ειδικές διαδρομές να «γεμίζουν» το Σαββατοκύριακο.
Σάββατο μεσημέρι και η Πλατεία Αριστοτέλους κατακλύζεται από χρώματα και ήχους. Αγωνιστικά, πληρώματα, μηχανικοί, επίσημοι, θεατές, δημοσιογράφοι, φωτογράφοι και εικονολήπτες συνθέτουν το πολύχρωμο πάζλ που ακούει στο όνομα Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Νωρίτερα το αγωνιστικό καραβάνι έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο, στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. Και ενώ τα τελευταία πληρώματα περνούν χειροκροτούμενα από τον κόσμο την ράμπα εκκίνησης στην Πλατεία Αριστοτέλους, τα πρώτα έχουν φτάσει ήδη στην ειδική διαδρομή και ανυπομονούν να αποδείξουν την ταχύτητα και την δεξιοτεχνία τους στον πιο ΜΕΓΑΛΟ αγώνα αυτοκινήτου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Τον χαρακτηρισμό ΜΕΓΑΛΟ αγώνα δικαιώνουν οι δύο ειδικές διαδρομές των συνολικά 35 χλμ. το Σάββατο και οι τρεις ειδικές διαδρομές των 58 χιλιομέτρων την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου.
Επιπλέον κίνητρο ώστε να μην λείψει κανείς από αυτόν τον μεγάλο αγώνα είναι η δωρεάν διαμονή για τα πληρώματα το Σάββατο βράδυ στην Αρναία, (όπου και το service park) και η χαμηλού κόστους αυτοκινητάμαξα για τους ερχόμενους από μακριά. Κυρίες και κύριοι το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι προ πυλών, οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκίνησαν, μείνετε συντονισμένοι στο site μας www.aoth.gr, και απολαύστε το συνειδητά με όποιον τρόπο μπορείτε.
Παρατίθενται σε μορφή pdf ο Συμπληρωματικός Κανονισμός καθώς επίσης και οι Διαδρομές - Αποστάσεις - Χρόνοι του 47ου Ράλλυ ΔΕΘ.
Κανονισμός, Χάρτες του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Γενικές Πληροφορίες και Roadbook
Όσοι αγωνιζόμενοι – συμμετέχοντες στο 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θέλουν να κάνουν χρήση αυτοκινητάμαξας καλούνται να το δηλώσουν τηλεφωνικά στο 2310 423220 ή ηλεκτρονικά στο info@aoth.gr
Υπόψη, πως ο ελάχιστος αριθμός που απαιτείται είναι 8 αγωνιστικά. Το κόστος, όπως ορίζεται από τον κανονισμό, επιμερίζονται η ΟΜΑΕ 50%, ο ΑΟΘ 25% και ο αγωνιζόμενος το υπόλοιπο 25%.
Από τις πρώτες συμμετοχές στο 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ήταν αυτή που προκάλεσε μέχρι στιγμής την μεγαλύτερη και πλέον ευχάριστη έκπληξη. Μετά από 2ετή απουσία, τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος επιστρέφουν στα αγωνιστικά δρώμενα «κολυμπώντας» σε επικίνδυνα νερά, αφού επέλεξαν να αγωνιστούν με ένα Peugeot 106 S16 στην φουρτουνιασμένη κατηγορία Α6.
Μια Α6, που όπως το συνηθίζει, θα δώσει στον θεατή τροφή για συζήτηση καθώς πέρα από τους προαναφερθέντες στην κατηγορία αγωνίζονται με ίδια αγωνιστικά οι Κουμποτής – Μαυροματίδης, Κωνστανίνου – Μαύρος, αλλά και οι Περάκης – Κουρουγκαιούρης. Σε αναμονή των υπόλοιπων συμμετοχών, της πιο δυναμικής κατηγορίας για το 2014.
Roadbook από περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης μέτωπο προς Χαλκιδική για είσοδο στο parking Καυτατζογλείου και απο parking Καυτατζογλείου προς Νότια Πύλη Δ.Ε.Θ. (Τεχνικός Έλεγχος)
Κατεβάστε και διαβάστε το Road Book και τον Ειδικό Κανονισμό του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Οι συμμετοχές του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
36 πληρώματα θα δώσουν τελικά την μάχη με τα χρονόμετρα το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου στις πέντε ειδικές διαδρομές των συνολικά 93 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Τα στατιστικά αν και φτωχά υπόσχονται μεγάλο ανταγωνισμό. Ανά κατηγορία θα αγωνιστούν 8 πληρώματα στην Ν/4, 10 στην Α/7, 10 στην Α/6, 4 στην Α/8, 2 στην Α/5, 1 στην ΕΕ/9 και 1 στην ΕΕ/10. Οι θεατές αντίστοιχα θα απολαύσουν περάσματα από 8 Mitsubishi, 8 Peugeot, 4 Subaru, 4 Renault, 3 Honda, 3 Toyota, 2 Suzuki, 2 Citroen, 1 Seat και 1 Opel.
Παρατίθεται σε μορφή pdf ο Πίνακας Συμμετοχών του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Αν και είναι λίγες οι συμμετοχές για έναν ιστορικό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος όπως αυτός του Δ.Ε.Θ., οι συγκινήσεις θα είναι δυνατές και οι κόντρες με το χρονόμετρο σκληρές, σε όλες τις κατηγορίες.
Το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού χτυπάει στον ρυθμό του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Σας περιμένουμε όλους στην εκκίνηση το Σάββατο 3 μ.μ. στην Πλατεία Αριστοτέλους, στις ειδικές διαδρομές του αγώνα και στον τερματισμό την Κυριακή 3 μ.μ. στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης καλεί τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στο 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. καθώς και τους μηχανικούς των ομάδων στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης για να γιορτάσουμε όλοι μαζί το ξεκίνημα αυτού του τόσο μεγάλου και σημαντικού αγώνα.
Η γιορτή θα γίνει την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 8.30 μ.μ. στο περίπτερο του Α.Ο.Θ. το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα περίπτερα 10 και 13. Το Δ.Σ. θα χαρεί να σας καλωσορίσει όλους στο εναρκτήριο «λάκτισμα» του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Η συνέχεια μπορεί να δοθεί στην συναυλία του Στέλιου Ρόκκου την οποία διοργανώνει η Δ.Ε.Θ. Helexpo.
Κυρίες και κύριοι το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι προ πυλών, μείνετε συντονισμένοι στο www.aoth.gr κι απολαύστε το υπεύθυνα με όποιον τρόπο μπορείτε.
-
Υπεύθυνος Αγωνιζομένων είναι ο κύριος Μιχάλης Γκαβέζος με τηλ. 6945 330253
-
Ο Τεχνικός Έλεγχος θα πραγματοποιηθεί εντός της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης με το ακόλουθο ωράριο: 10:00 - 10:15 Νο 1, 5 10:15 - 10:30 Νο 2, 3 10:30 - 10:45 Νο 4, 6 10:45 - 11:00 Νο 7, 8 11:00 - 11:15 Νο 9, 15 11:15 - 11:25 Νο 12, 16 11:25 - 11:35 Νο 10, 11 11:35 - 11:45 Νο 14, 17 11:45 - 11:55 Νο 18, 19, 20 11:55 - 12:05 Νο 21, 22, 23 12:05 - 12:15 Νο 24, 25, 26 12:15 - 12:25 Νο 27, 28, 29 12:25 - 12:35 Νο 30, 31, 32 12:35 - 12:45 Νο 33, 34, 35 12:45 - 12:55 Νο 36, 37
-
Η προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή έχει διάσταση 30X10 και είναι η εταιρία Οπτικά Ζωγράφος
-
Σε περίπτωση ενστάσεων το επιλεγμένο συνεργείο από την οργάνωση είναι του κου Χαχόπουλου στην οδό Καζάζη 9.
-
Στον ειδικό κανονισμό το άρθρο 9.16 παράγραφος 5 τροποποιείται ως εξής: Αν κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο εγκαταλείψει στην απλή διαδρομή πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή της πρώτης ημέρας και κάνει χρήση του Super Rally, θα μπορεί να εκκινήσει την δεύτερη ημέρα και θα του επιβληθεί ποινή πέντε (5΄) λεπτών συν τον καλύτερο χρόνο της κλάσης του για κάθε ειδική διαδρομή που δεν έκανε. Σε περίπτωση που η εγκατάλειψη προκύψει μετά την τελευταία ε.δ. του σκέλους, τότε η ποινή των 5 λεπτών θα προστίθεται στον χρόνο που πέτυχε ο ίδιος ο αγωνιζόμενος στην τελευταία ε.δ.
Πρόσκληση σε πάρτυ!
Θέσεις και Ωράριο 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Ζωντανή Μετάδοση
Σήμερα, Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου, εκκινεί από την Πλατεία Αριστοτέλους το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. «εκκινεί» την ζωντανή μετάδοση του αγώνα. Όσοι λοιπόν από σας δεν θα μπορέσετε να βρεθείτε στις ειδικές διαδρομές μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά όλη την εξέλιξη του αγώνα από το Ράδιο ΤV του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. με ανταποκριτές από όλες τις ειδικές και σχολιασμούς.
Συνδεθείτε λοιπόν στο www.soaave.gr (και από κινητό τηλέφωνο ή tablet) και ζήστε τον αγώνα, νιώστε το κλίμα που επικρατεί, μάθετε πρώτοι τους χρόνους και ακούστε τα σχόλια των πληρωμάτων.
Πρόγραμμα μετάδοσης:
-
Σάββατο 13/9: 15:00 - 18:00
-
Κυριακή 14/9: 08:00 - 15:00
Τεχνικός Έλεγχος
Στη νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., όπως ήταν προγραμματισμένο, διεξήχθη ο τεχνικός έλεγχος του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Έτσι, στην πλατεία Αριστοτέλους την σημαία εκκίνησης θα δουν και τα 36 πληρώματα που δήλωσν συμμετοχή αφού πέρασαν επιτυχώς τον τεχνικό έλεγχο. Όσοι από σας δεν θα ανηφορίσετε προς την ε.δ. «Λιβάδι» ή την ε.δ. «Παλαιόχωρα, αξίζει να επισκεφτείτε μετά τις 2.30 μ.μ. την πλατεία Αριστοτέλους για να θαυμάσετε από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Δείτε εδώ, το Σχεδιάγραμμα του Service Park στον αυλόγυρο του Λυκείου Αρναίας και τις ακριβείς θέσεις των Service.
Υπεύθυνος στο Service Park ο κος Χαρατάσος Φώτης (6944527757).
Εκκίνηση και αποτελέσματα 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Με μεγαλοπρέπεια, όπως αρμόζει σε ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ., διεξήχθη η πανηγυρική εκκίνηση στην Πλατεία Αριστοτέλους σήμερα το μεσημέρι.
Συνολικά, την σημαία εκκίνησης, είδαν και τα 36 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα, χειροκροτούμενα από πλήθος κόσμου.
Εκκίνηση στα αγωνιστικά έδωσαν μεταξύ άλλων ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης κ.Ορφανός, η βουλευτής Θεσσαλονίκης των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κα.Ξουλίδου, ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης Ποιότητας Ζωής κ.Ζέρβας, ο πρόεδρος της Δ.Ε.Θ. Helexpo κ.Τζήκας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Δ.Ε.Θ. Helexpo κ.Ποζρικίδης, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Δ.Ε.Θ. Helexpo κα.Γραμματοπούλου, ο διευθυντής της Εθνικής Τράπεζας κ.Μακρής, ο συντονιστής βορείου Ελλάδος του πυροσβεστικού σώματος κ.Πιεράκος, ο αναπληρωτής διευθυντής τροχαίας κ.Μαυρόπουλος, ο εκπρόσωπος της Hellas Service κ.Αρακάς, ο πρόεδρος της ΛΕ.Κ.Α.Μ. κ.Τσάλιος και τέλος ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ κ.Μιχελακάκης.
Η συνέχεια δίνεται στα ορεινά της Χαλκιδικής, με τα πληρώματα να κάνουν τις δυο από τις συνολικά πέντε ειδικές διαδρομές του αγώνα και να διανυκτερεύουν στην Αρναία Χαλκιδικής.
Με τους Κύρκο – Πολυζώη, Mitsubishi Lancer Evo IX, να κυριαρχούν στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές «έκλεισε» η πρώτη μέρα του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Δεύτεροι με πάνω από 20 δευτερόλεπτα διαφορά οι Καλούδης - Τοπούζης με Mitsubishi Lancer Evo VIII και τρίτους 5 δευτερόλεπτα πίσω τους Καρπάνο - Καρπάνο με Mitsubishi Lancer Evo X.
Δείτε παρακάτω τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.:
1η Ειδική Διαδρομή 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
2η Ειδική Διαδρομή 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Οι αγωνοδίκες συνεδριάζουν, ο χρόνος για ενστάσεις έχει περάσει και 5 μ.μ. αρχίζουν να ανεβαίνουν στο βάθρο οι πρώτοι νικητές. Ο κόσμος χειροκροτεί, οι βραβευθέντες φωτογραφίζονται με φόντο τον πύργο του ΟΤΕ στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. και όλα κυλούν ομαλά βάση προγράμματος. Το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τερμάτισε με την ίδια μεγαλοπρέπεια με την οποία εκκίνησε την προηγούμενη στην Πλατεία Αριστοτέλους.
Στο ενδιάμεσο, εκκίνησης και τερματισμού, η μάχη με το χρονόμετρο αλλά και τα καιρικά φαινόμενα ήταν αδυσώπητη. Κυρίαρχοι του παιχνιδιού οι Κύρκος – Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX και 4 νίκες στις 4 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Οι «μνηστήρες» για την 2η και 3η θέση πολλοί, επικράτησαν όμως στην 2η θέση οι Καραβασίλης – Ζέλλιος με Honda Civic Type R και οι Φιλιππίδης – Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX στην 3η θέση γενικής κατάταξης.
Η έντονη βροχόπτωση στην ειδική διαδρομή «Παλαιόχωρα ΙΙ» έκανε την διαφορά με σημαντικές εγκαταλείψεις, καθυστερήσεις λόγω τετακε και μικρό εξόδων. Επικράτησαν οι πιο συνετοί και αυτοί που «αφιερώνουν» οδηγώντας στην βροχή. Βροχόπτωσης, η οποία εξελίχθηκε σε καταιγίδα αναγκάζοντας την οργάνωση να ακυρώσει την 5η και τελευταία ειδική διαδρομή «Λιβάδι ΙΙ», λόγω των πλημυρισμένων δρόμων. Με την τελευταία ειδική απλή τα πληρώματα τερμάτισαν 20 λεπτά αργότερα από την προβλεπόμενη ώρα.
Στις επιμέρους κατηγορίες να πούμε πως στην F2 η νικητήρια τριάδα είναι οι Καραβασίλης – Ζέλλιος και οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R και οι Κωνσταντίνου- Μαύρος με Peugeot 106 S16.
Στην F3 στο βάθρο ανέβηκαν οι Κωνσταντίνου- Μαύρος με Peugeot 106 S16, οι Αναγνωστάκης – Αγγουράς με Suzuki Swift Sport 1.6 και οι Αγγλόπουλος – Τριανταφύλλου με Citroen C2 R2 Max.
Στην Ν4 οι Κύρκος – Πολυζώης, οι Φιλιππίδης – Σαΐνης και «ΝΙΚΟΝ» - Ανδριανόπολυος αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX.
Στην Α7 οι Καραβασίλης – Ζέλλιος, οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R και οι Αναδιώτης – Μακρινός με Renault Clio Sport.
Τέλος στην Α8 στο βάθρο ανέβηκαν οι Μαυροδής - Καραβασιλικός με Subaru Impreza και οι Παλαιολόγος – Μαχαίρας με Mitsubishi Lancer Evo VIII.
Επόμενος αγώνας του 50ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος το Ράλλυ Κρήτης στις 25-26 Οκτωβρίου και του Κυπέλλου βορείου Ελλάδος το Ράλλυ Σπριντ Σερρών στις 18-19 Οκτωβρίου.
Δείτε και κατεβάστε σε pdf, αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα:
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Λιβάδι Ι (7,35 χλμ.): Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης 4:08.07
Παλαιοχώρα-Αρναία Ι (27,8 χλμ.): Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης 16:19.02
Χολομών (22,78 χλμ.): Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης 14:02.09
Παλαιοχώρα-Αρναία II (27,8 χλμ.): Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης 17:12.58
Οι δέκα πρώτοι:
-
Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, Evo IX
-
Bασίλης Καραβασίλης-Νίκος Ζέλλιος, Honda Civic Type R +1:41.60
-
Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης, Mitsubishi Evo IX +1:54.71
-
ΝΙΚΟΝ-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος, Mitsubishi Evo IX +1:58.52
-
Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος, Mitsubishi Evo X +2:08.44
-
Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, Subaru Impreza STI N12 +2:08.49
-
Γιάννης Βαλαβάνης-Σωτήρης Καπαρας, Honda Civic Type R +2:18.44
-
Χρήστος Κωνσταντίνου-Λευτέρης Μαύρος, Peugeot 106 S16 +3:44.87
-
Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός, Clio Renault Sport +3:47.46
-
Διονύσης Μαυροδής-Θεοχάρης Καραβασιλικος, Subaru Impreza 555 +5:23.63
Τερματισμός και Απονομή Επάθλων
Την μεγαλοπρεπή εκκίνηση του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από την Πλατεία Αριστοτέλους, διαδέχθηκε ένας υπέροχος διήμερος αγώνας με πολλές ανατροπές και ένας εξίσου λαμπρός τερματισμός στην Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. με τους θεατές να χειροκροτούν, τους επισήμους να δίνουν το παρών για τις απονομές των κυπέλλων και τον πύργο του ΟΤΕ να δεσπόζει πίσω από τους νικητές.
ΔΕΙΤΕ Φωτογραφικό υλικό από το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Η αυλαία του 47ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. «έπεσε» και ο Α.Ο.Θ. σε συνεργασία με την Δ.Ε.Θ. – Helexpo ξεκίνησαν τον σχεδιασμό του 48ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.