46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Ο καλύτερος τρόπος για να δούμε πιο καθαρά το μέλλον είναι η αναδρομή στο παρελθόν. Εκεί θα βρούμε τα λάθη αλλά και τα σωστά, τους άλλους αλλά και τον εαυτό μας. Από το παρελθόν ίσως μπορέσουμε να αντλήσουμε την δύναμη να αντιμετωπίσουμε το παρών αλλά και το μέλλον.
Με γνώμονα τα παραπάνω, το Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. κάλεσε την Ε.Β.Α. (Επιτροπή Βετεράνων Α.Ο.Θ.), ενόψει του 46ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. σε μια συνάντηση η οποία ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Η προσέλευση ήταν το λιγότερο συγκινητική, αφού στο κάλεσμα της Ε.Β.Α. ανταποκρίθηκαν περισσότερα από 50 μέλη της. Μια παρέα εγκάρδια, χαλαρωτική, ενδυναμωτική, επικριτική αλλά και πατρική, που αντικατόπτριζε όλη την ιστορία του ομίλου από την ημέρα ιδρύσεως του.
Το παρών έδωσαν ενδεικτικά οι κ.κ. Ραπόπουλος Γιάννης, Καρχάλιος Νίκος, Σταύρος Γεωργιάδης «Βόρειος», Γιώργος Βασιλειάδης, Χρήστος Αλεξάνδρου «Κόραξ», Σάκης Βασιλόπουλος, Μιχάλης Γκαβέζος, Μάκης Δημητριάδης, Άλεξ Καραβόλας, Γιάννης Καφταντζής, Γιάννης Κέπετζης, Πέτρος Κώνστας, Ανδρέας Λακόρτε, Ακύλας Μαυρίδης, Ραφαήλ Μωρίς, Δημήτρης Ταμπούρης, Βασίλης Τσιτσογιαννόπουλος, Κώστας Τσότσος, Παναγιώτης Ανδρεάδης, Χρήστος Αραμπατζής, Λάκης Βαλασίδης, Βασίλης Γιάρχας, Κώστα Δαμίγος, Αχιλλέας Καλεύρας, Νίκος Καλόμοιρος, Ηλίας Καμπουρίδης, Μηνάς Κλιματσάκης, Αλέξανδρος Κόκας, Δημήρης Κουμποτής, Ανέστης Κωνσταντινίδης, Σταύρος Μαράτος, Γιώργος Μέσκος, Γιώργος Μπούρντας, Παναγιώτης Μποχωρίδης, Χρήστος Νιζάμης, Θωμάς Πάζης, Ντίνο Παπαμαυρουδής, Αντώνης Παρταλιός, Γιάννης Πολατίδης, Νίκος Πολιτάνος, Γιώργος Ρεπανίδης, Απόστολος Χατζηχρήστου, Κώστας Χριστόπουλος, Γιάννης Ψηφίδης κ.α. Κοινή παραδοχή όλων, μια και αδιαπραγμάτευτη.
Η Ε.Β.Α. ήταν, είναι και θα είναι κοντά στον Α.Ο.Θ., στηρίζει αυτόν και τις αποφάσεις του, διεκδικεί όπου μπορεί τα δίκαια και βοηθάει όσο και με όποιον τρόπο μπορεί τις διοργανώσεις του ομίλου.
Από σήμερα Δευτέρα 19 Αυγούστου έως και την Παρασκεύη 6 Σεπτεμβρίου, ο Α.Ο.Θ. θα δέχεται, όπως προβλέπεται από τον Ειδικό Κανονισμό, τις συμμετοχές για το 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Η δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 22:00
Την δήλωση συμμετοχής μπορείτε να υποβάλλετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
1. Εκτυπώνοντας την φόρμα και αποστέλλοντάς την με Fax στο 2310 423221
2. Στα γραφεία του Α.Ο.Θ. Μακρυράχης 24, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στον αριθμό 2310 423220
Το 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αποτελεί τον 3ο από τους 4 αγώνες του 49ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αγώνων Ράλλυ 2013. Προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ και στο Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας. Ο αγώνας με εκκίνηση την πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης θα εξελιχθεί στους Νομούς Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής και θα τερματίσει ως είθισται την Κυριακή στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. Αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές (Ε.Δ. 1 "Ν. Ρύσιο", Ε.Δ. 2&6 "Λιβάδι", Ε.Δ. 3 "Παλαιόχωρα", Ε.Δ.4 "Ταξιάρχης" και τέλος Ε.Δ. 5 "Χολομώντας") με συνολικά 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Το 40ο Ράλλυ Θερμαϊκού περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή Παλαιόχωρα (Ε.Δ. 1 & 3), τον Ταξιάρχη (Ε.Δ. 2 & 4) και τέλος την Παλαιόχωρα και τον Ταξιάρχη μαζί με την ονομασία Χολομώντας (Ε.Δ. 5).
Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά την διαδρομή, τις αποστάσεις και τους χρόνους
Με τις συμμετοχές να λήγουν την Παρασκευή 06 Σεπτεμβρίου στις 22.00, ο Α.Ο.Θ. οδηγεί το 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. σιγά - σιγά στην τελική ευθεία και δηλώνει έτοιμος να διοργανώσει αυτόν τον τόσο σημαντικό αγώνα του 49ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ασφάλτου. Έτοιμο και το γραφείο τύπου να δεχθεί τις αιτήσεις για διαπίστευση. Οι εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. που θα χρειαστούν διαπίστευση παρακαλούνται να στείλουν ένα email στο photo03@hol.gr δηλώνοντας Ονοματεπώνυμο, μέσο που εκπροσωπούν και τηλέφωνα επικοινωνίας.
Εν καιρώ θα αποσταλεί και ο κωδικός πρόσβασης στον σύνδεσμο του flickr από όπου μπορούν οι διαπιστευμένοι εκπρόσωποι των Μ.Μ.Ε. να προμηθεύονται φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση. Τέλος να επισημαίνουμε πως η πρόσβαση στις ειδικές διαδρομές για κατόχους κάρτες press και vip είναι 60 λεπτά πριν την εκκίνηση του πρώτου αγωνιστικού.
Μην ξεχνάτε προέχει η ασφάλεια, δεν κινούμαστε αντίθετα στην φορά της ειδικής διαδρομής, δεν παρκάρουμε σε επικίνδυνα σημεία και δεν φεύγουμε αν δεν περάσει το ουραγό όχημα.
Όλοι μαζί μπορούμε… Το σλόγκαν της εποχής.
Ένα σλόγκαν που αποτυπώνεται σε πολλές εκφάνσεις της δημόσιας αλλά και προσωπικής μας ζωής. Σε αυτό το πνεύμα ΛΕ.Κ.Α.Μ. (Λέσχη Κλασσικού Αυτοκινήτου Μακεδονίας) και Α.Ο.Θ. (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ) ενώνουν τις δυνάμεις τους προσφέροντας την Κυριακή το απόλυτο αυτοκινητιστικό γεγονός της πόλης.
Οι πρόεδροι, Τσάλιος Γιώργος για την ΛΕ.Κ.Α.Μ. και Καραθάνος Οδυσσέας για τον Α.Ο.Θ., σημειώνουν ότι οι δύο λέσχες είναι ¨φίλα προσκείμενες, με κοινά μέλη και στόχους. Έτσι η ουσιαστικότερη συνεργασία σε κοινή εκδήλωση , ήταν θέμα χρόνου και η υπόσχεση για στενότερη συνεργασία στο μέλλον δεδομένη. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου όσο τα πληρώματα του 46ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα «μάχονται» στα ορεινά της Χαλκιδικής διεκδικώντας την νίκη, οι συμμετέχοντες του 15ου Κλασσικού Γύρου Θεσσαλονίκης θα περιηγούνται στον νομό Θεσσαλονίκης, προσφέροντας ένα διαφορετικό θέαμα στον κόσμο. Θέαμα από κλασικές κούκλες σε 4 τροχούς, από 30 έως και 80 ετών. Κλασσικά οχήματα περασμένων δεκαετιών που ξυπνούν τις μνήμες στους παλιούς και προκαλούν αισθητικά τους νεότερους. Ραντεβού λοιπόν στις 13.00 το μεσημέρι της Κυριακής στο πλακόστρωτο της Νότια Πύλης της Δ.Ε.Θ. Πρώτοι, κάτω από την, γνωστή πλέον στους περισσότερους κίτρινη φουσκωτή, αψίδα τερματισμού θα περάσουν οι συμμετέχοντες στο 15ο Κλασσικό Γύρο Θεσσαλονίκης και αμέσως μετά οι πρωταγωνιστές του 46ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Αριστερά της αψίδας τα Κλασσικά, δεξιά τα αγνωστικά. Μια εικόνα η οποία θα μείνει χαραγμένη στις μνήμες όλων για πολλά χρόνια. Μια εικόνα την οποία αξίζει να την δείτε δια ζώσης… Οργανωτική Επιτροπή του 15ου Κλασσικού Γύρου Θεσσαλονίκης Οργανωτική Επιτροπή του 46ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Ο Α.Ο.Θ. προσφέρει δωρεάν διαμονή σε όλα τα συμμετέχοντα πληρώματα του 46ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Η διαμονή αφορά ένα δίκλινο δωμάτιο για το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου στο Martha’s House στην Γερακινή Χαλκιδικής.
Τα πληρώματα που θέλουν να αξιοποιήσουν την προσφορά παρακαλούνται να το επιβεβαιώσουν άμεσα. Πληροφορίες στο Martha's House και στα Τ. 23710 52213 23710 52214
Τεχνικός έλεγχος στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., πανηγυρική εκκίνηση στην πλατεία Αριστοτέλους, Σούπερ Ειδική διαδρομή στην πίστα καρτ Drive Park στο Νέο Ρύσιο , μετά από 5 χρόνια απουσία η αγαπημένη ειδική διαδρομή Λιβάδι, οι γνωστές ειδικές διαδρομές Παλαιόχωρα και Ταξιάρχης, ένας θρυλικός Χολομώντας των 28 χλμ., τερματισμός στη Νότια Πύλη της Δ. Ε.Θ. και απονομή των επάθλων στην βεράντα του Ι. Βελλίδης. Όλα αυτά είναι από μόνα τους μια τεράστια επιτυχία, δεδομένων των δυσκολιών της εποχής.
Τι άλλο μένει; Οι πρωταγωνιστές ενός αγώνα. Για το 46οΡάλλυ Δ.Ε.Θ. είναι τα 39 ποιοτικά πληρώματα, που για άλλη μια χρονιά εμπιστεύτηκαν τον Α.Ο.Θ. και δήλωσαν συμμετοχή τιμώντας την προσπάθεια του ομίλου.
Διαβάζοντας προσεκτικά τον πίνακα συμμετοχών ανακαλύπτει κανείς το γιατί αυτές οι συμμετοχές είναι ποιοτικές και γιατί δεν υπάρχει κυρίαρχο φαβορί.
Έτοιμοι να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά των αγώνων ραλλύ είναι οι Κύρκος-Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι ξεκινούν μεν πρώτοι, «καταδιώκονται» δε από τους Νιώρα-Κακαλή με Subaru Impreza Sti N12, Σπανό- Γκοτόβο με Subaru Impreza Spec C, τους περσινούς νικητές του Δ.Ε.Θ. Βελάνη - Βελάνη με Mitsubishi Lancer Evo VIII, Καρπάνο – Καρπάνο και Τζαμπάζη – Ζακχαίο αντίστοιχα με Mitsubishi Lancer Evo Χ.
Στον αντίποδα οι άτυχοι, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, Κοσμόπουλος – Ευτιχιάδης με Mitsubishi Lancer Evo IX και Καλούδης – Ρούφος με Mitsubishi Lancer Evo VIII υπόσχονται να τα κάνουν φέτος όλα λίγο καλύτερα διεκδικώντας ακόμα και την πρωτιά.
Σαφώς πιο δεμένο και αρκετά σοφότερο θα παρουσιαστεί στην ράμπα εκκίνησης το Citroen DS3 RT με πλήρωμα τους Παυλίδη – Harryman, οι οποίοι μετά την «προπόνηση» στο 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού θα δοκιμαστούν στην σκληράδα ενός Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Εξάλλου δεν είναι εύκολο να κάνεις έναν τόσο σκληρό αγώνα έχοντας πίσω σου δύο αφηνιασμένες γαλλίδες περασμένων δεκαετιών. Την μια που ακούει στο όνομα Citroen ZX Kit Car τιθασεύουν οι Κωνσταντίδης – Κωνσταντίδης ενώ την άλλη ονόματι Citroen ZX οι Κωνσταντίνου – Μαύρος.
Τρίτοi γενικής πέρσι με το VW Golf III Kit Car, οι Μπεσλίδης – Νάνος το θέλουν και μπορούν. Η ήρεμη δύναμη του οδηγού και η 30ετή πείρα του πολυνίκη συνοδηγού ίσως κάνουν την διαφορά. Ανανεωμένοι επέστρεψαν από το Ράλλυ Sliven όπου κατέκτησαν άξια την 7η θέση γενικής οι Καραβασίλης – Μιλιάδης με Honda Civic Type R. Μια “εξέλιξη» χωρίζει τα Mitsubishi Lancer των Simetra – Πάλλα και Μπατσάρα – Μπατσάρα, με Evo IX οι πρώτοι και Evo VIII οι δεύτεροι, ανυπομονούμε να δούμε τις διαφορές στον αγώνα.
Ανανεωμένο, όχι μόνο οπτικά, αναμένεται και το Honda Civic Typer R των Βαλαβάνη – Καπάρα των οποίων το έργο είναι πολύ δύσκολο καθώς οι Πετράκης – Κουρουγκιαούρης από Κρήτη έχουν αποδείξει πολλάκις πως ξέρουν να οδηγούν το Peugeot 206 XS Kit Car και πάνω από το όριο. Την πρώτη εικοσάδα συμμετοχών σφραγίζουν οι γρήγοροι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II, οι περσινοί 3οι στην Α7 Αναδιώτης – Μακρινός με Renault Clio Sport και οι θεαματικοί ελεγχόμενα πλαγιολισθένοντες από πέρσι Μπαξεβανάκης – Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R.
Δεν χρειάζονται συστάσεις οι πρωταγωνιστές στην ΕΑ/6. Την αδυσώπητη μάχη, ως είθισται σε αυτήν την ξεχωριστή κατηγορία, θα δώσουν οι Αργυρίου – Γκάλφας, Κυπαρισσάς – Καρλιώτης, Θεοφανίδης – Θεοφανίδης, Κουμποτής – Πανταζής, Παραβάντης – Παραβάντης, Ξενοκώστας- αμφότεροι με Peugeot 106 S16 και τέλος οι Διαμαντόγλου – Ασπρόμουγγος με Suzuki Ignis Sport.
Κάποτε αριθμούσε πολλές συμμετοχές, τα τελευταία χρόνια δυστυχώς μηδενικές, από φέτος αναβιώνει και πάλι η «μικρή» κατηγορία με τα «μεγάλα» κατορθώματα. Στον φετινό αγώνα η κατηγορία Α5 αριθμεί τρία Toyota Yaris με πληρώματα τους Τσακίρη – Ιντζόγλου, Πλατώνη – Καραγκούνη και ξανά στο μπάκετ ο «Pazonen» με συνοδηγό τον Κούγια.
Tην κατηγορία Α7 απαρτίζουν οι Μεταξάς – Μπασούκας με MG ZR 1800, Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza, Βαϊτσίδης – Τούπας με Peugeot 306 S16, Κούκας – Ιωαννίδης με Ford Escort MKS2000 και Αναστασοβίτης – Αναστασοβίτης με Opel Asra GSi.
Τον πίνακα συμμετοχών «κλείνουν» οι Λόλας – “ARMAKI” με Nissan Micra K12, Ταυλίκος – Τάτσιος με Peugeot 106 S16, Ξενοκώστας Κ. – Σύμπος με Toyota Starlet και Σαμαράς – Αγγελής με Nissan Note.
Ο Α.Ο.Θ. εύχεται σε όλα τα πληρώματα καλό τερματισμό.
1. Υπεύθυνος Αγωνιζομένων είναι ο κύριος Μιχάλης Γκαβέζος με τηλ.6945 330253
2. Αναβάλλεται το 2ο Time Attack λόγω χαμηλού ενδιαφέροντος.
3. Ο Τεχνικός Έλεγχος θα πραγματοποιηθεί εντός της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης με το ακόλουθο ωράριο:
09:00 - 09:15 Νο 1, 5
09:15 - 09:30 Νο 2,
3 09:30 - 09:45 Νο 4, 6
09:45 - 10:00 Νο 7, 8
10:00 - 10:15 Νο 9, 15
10:15 - 10:25 Νο 12, 16
10:25 - 10:35 Νο 10, 11
10:35 - 10:45 Νο 14, 17
10:45 - 10:55 Νο 18, 19, 20
10:55 - 11:05 Νο 21, 22, 23
11:05 - 11:15 Νο 24, 25, 26
11:15 - 11:25 Νο 27, 28, 29
11:25 - 11:35 Νο 30, 31, 32
11:35 - 11:45 Νο 33, 34, 35
11:45 - 11:55 Νο 36, 37, 38
11:55 - 12:05 Νο 39, 40
4.Η προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή έχει διάσταση 30X10 και είναι η εταιρία HB BODY
Μετά και την δεύτερη ειδική διαδρομή προηγούνται οι Κύρκος – Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX έχοντας τρεισήμισι δευτερόλεπτα διαφορά από τους περσινούς νικητές Βελάνη – Βελάνη με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Τρίτοι θα εκκινήσουν σήμερα οι Κωνσταντίνου – Μαύρος με Citroen ZX, νιώθοντας στα 0.7 δευτερόλεπτα την ανάσα του Honda Civic Typer R των Καραβασίλη – Κολλαρά.
Η αγωνία συνεχίζεται προς τα κάτω καθώς οι διαφορές δεν ξεπερνούν τα 2 δευτερόλεπτα. Ακολουθούν οι Βαλαβάνης – Καπάρας επίσης Honda Civic Typer R, Μπατσάρα – Μπατσάρα με Mitsubishi Lancer Evo VIII, Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VG Golf II, Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitsubishi Lancer Evo X, Παυλίδης – Harryman με Citroen DS3 R3T και την πρώτη δεκάδα κλείνουν οι Σπανός – Γκοτοβός με Subary Impreza Spec C.
Να θυμίσουμε πως σήμερα τα πληρώματα έχουν να επιτελέσουν δύσκολο έργο καθώς τις ειδικές Παλαιόχωρα (ώρα 8.48) και Ταξιάρχης (ώρα 9.11) ακολουθεί ο Χολομώντας των 28 χλμ. στις 12.24, ο οποίος κρίνει ίσως τα περισσότερα. Τελευταία ειδική το Λιβάδι (13.52) και τερματισμός στις 15.02 στη Νότια Πύλη της Δ.E.Θ.
Να θυμάστε προέχει η ασφάλεια. Οι θεατές μπορούν να μπουν στην ειδική διαδρομή με το αυτοκίνητο, μόνο προς την φορά της ειδικής και 90 λεπτά πριν εκκινήσει το πρώτο αγωνιστικό.
Μετά και την τρίτη ειδική διαδρομή προηγούνται οι Κύρκος – Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX έχοντας πλέον πάνω από 9 δευτερόλεπτα διαφορά από τους Βελάνη – Βελάνη με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Στην τρίτη θέση σκαρφάλωσαν οι Καραβασίλης – Κολλαράς με Honda Civic Typer R αφήνοντας τεσσεράμισι δεύτερα πίσω τους Κωνσταντίνου – Μαύρο με Citroen ZX.
Στην 5η θέση ανέβηκαν και Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitsubishi Lancer Evo X, περνώντας μπροστά από τους Βαλαβάνη – Καπάρα μες Honda Civic Typer R. Πολύ καλά τα πήγαν οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης με Mitsubishi Lancer Evo IX που φιγουράρουν πλέον στην 7η θέση, έχοντας πίσω τους Αναδιώτη – Μακρινό με Renault Clio Sport. Την πρώτη δεκάδα κλείνουν οι Παυλίδης – Harryman με Citroen DS3 R3T και Μπατσάρα – Μπατσάρα με Mitsubishi Lancer Evo VIII.
Να σημειώσουμε πως αγώνα δρόμου κάνουν οι Καλούδης-Ρούφος που έχουν «πάρει» ήδη τις πρώτες δύο ειδικές διαδρομές της σημερινής ημέρας.
Πρώτοι στην ΕΑ6 οι Κουμποτής – Πανταζής με Peugeot 106 S16, ενώ στην Α5 όπως ήταν αναμενόμενο οι Pazonen – Κούγιας με Toyota Starlet.
Η εκκίνηση του 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έγινε με τρία αγωνιστικά της δεκαετίας του 1970 και οδηγούς τους παλαίμαχους Σταύρο Γεωργιάδη, Θεόδωρο Τσιλιγόπουλο και Γιάννη Ψηφίδη, συνδέοντας το παρελθόν του ομίλου με το παρών. Ο τερματισμός του 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. συνδέθηκε με το παρελθόν αφού πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά από αυτόν του 15ου Κλασικού Γύρου Θεσσαλονίκης της ΛΕ.Κ.Α.Μ. Όλος ο αγώνας όμως συνδέθηκε με το παρελθόν στην απονομή των επάθλων, όταν ο Α.Ο.Θ. δια στόματος του παλαίμαχου Δημήτρη Μανωλόπουλο ανακοίνωσε πως το 46ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αφιερώνεται στην μνήμη του αποθανόντος Γάκη Καλεμτζάκη.
Παρών ο επί δεκαετίες φίλος και συνοδηγός του, Ακύλας Μαυρίδης ο οποίος εμφανέστατα συγκινημένος παρέλαβε την τιμητική πλακέτα. Να θυμίσουμε πως ο Γάκης ξεκίνησε το 1964 και το 1970 ήταν ήδη εργοστασιακός της TOYOTA στο ράλλυ Ακρόπολις. Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, το ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 όπου και τερμάτισε 3ος γενικής. Μετράει 4 ασφάλτινα πρωταθλήματα Ελλάδος και 3 χωμάτινα Βορείου Ελλάδος.
Οι 4Τροχοι έγραψαν στις 09.10.2010. «Χεράς στις ε.δ. και άρχοντας εκτός ειδικών διαδρομών, «έγραψε» στα πάτρια εδάφη της βορείου Ελλάδας, και όχι μόνο, όντας από τους καλύτερους σε πανελλήνιο επίπεδο και σε κάθε τύπου έδαφος. Αγάπη του το καλό, το γρήγορο χώμα και τα δυνατά, εύκολα ή δύσκολα αυτοκίνητα, όπως το Sierra, χωρίς να μασάει στην άσφαλτο, οπότε τον είδαμε σε Αττικό και Αχαιός κόντρα στους ειδικούς με τη λευκή Manta και τρομάξαμε. Συνεπής στη σχέση του με το χρόνο, ήξερε πότε πρέπει να είσαι θεαματικός και πότε αποτελεσματικός. Με γραμμές-πατήματα και άνεση Γιώργου Μοσχού, ψυχή και τέμπο «Ιαβέρη» και τη γλύκα του Λεωνίδα Κύρκου στη σχέση του με τα μηχανικά μέρη, δίκαια θεωρείται και είναι ο καλύτερος Βόρειος στην ιστορία των ελληνικών ράλλυ και ένας από τους καλύτερους πανελληνίως.»