45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

77 ημέρες ή 1.870 ώρες ή 112.200 λεπτά ή 6.732.000… 6.731.999… 6.731.998 δευτερόλεπτα  απομένουν μέχρι την πανηγυρική εκκίνηση του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

45 χρόνια Ράλλυ  Δ.Ε.Θ., 45 χρόνια άρρηκτα συνδεδεμένα με την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης αλλά και με μοναδικές αγωνιστικές στιγμές.

Ράλλυ Δ.Ε.Θ., ο αγώνας των αγώνων για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ελλάδος και  σίγουρα ο αγώνας τον οποίο περιμένουν με ανυπομονησία όλοι οι εμπλεκόμενοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένας αγώνας που μπορεί και ξεσηκώνει από τον λήθαργο του καλοκαιριού χιλιάδες θεατές. Ένας αγώνας, τον οποίο φροντίζει με ευλάβεια ο Α.Ο.Θ., τα τελευταία 45 χρόνια, ασχέτως των οικονομικών ή άλλων συγκυριών.

Συνεπής στο ραντεβού του, ο αγώνας θα διεξαχθεί φέτος στις 15 & 16 Σεπτεμβρίου που είναι και  το τελευταίο σαββατοκύριακο της 77ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.  Σίγουρο είναι ότι ο Α.Ο.Θ θα υπερβεί για άλλη μια φορά τον εαυτό του, ώστε να δώσει στο 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., το στίγμα του καλύτερου αγώνα του Πρωταθλήματος.

Συντονιστείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Α.Ο.Θ., www.aoth.gr και μάθετε πρώτοι τις εκπλήξεις που ετοιμάζει ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης.

Από σήμερα Πέμπτη 16 Αυγούστου έως και την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου, ο Α.Ο.Θ. θα δέχεται, όπως προβλέπεται από τον Ειδικό Κανονισμό, τις συμμετοχές για το 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Με το γενικότερο κλίμα να επιδεινώνεται μέρα με την μέρα, το 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αποτελεί πλέον όαση στα δρώμενα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Με εγγυητή τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, ο αγώνας πρόκειται και φέτος να «σπάσει» κάθε τετριμμένη παράδοση, προσφέροντας σε αγωνιζόμενους και θεατές μάξιμουμ απόλαυση με μίνιμουμ οικονομική επιβάρυνση.

Ο σχεδιασμός για άλλη μια φορά ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, προσφέροντας αγώνα και θέαμα πολύ κοντά στην πόλη της Θεσσαλονίκης.  Έτσι μετά την εκκίνηση από τη Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης τα αγωνιστικά θα βρεθούν για την πρώτη Σούπερ Ειδική Διαδρομή (2.50 χλμ.) στην ευρωπαϊκών προδιαγραφών πίστα καρτ “Drive Park” στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης. Νωρίτερα, στον ίδιο χώρο, οι θεατές θα έχουν «προθερμανθεί» απολαμβάνοντας αγώνα χρονομετρημένων (1st  Rally Deth Time Attack) και επίδειξη ντριφτ (1st Rally Deth Drift Show).

Η επομένη θα βρει πληρώματα και θεατές, στα ορεινά της Χαλκιδικής για τις πέντε ειδικές διαδρομές του αγώνα, οι οποίες περιέχουν τρεις φορές την Ε.Δ. Πολύγυρος (7.90 χλμ.) και δύο φορές την Ε.Δ. Χολομώντας (27.96χλμ. ). Τα σέρβις, ο τερματισμός και η απονομή των κυπέλλων θα πραγματοποιηθούν  στην πόλη του Πολυγύρου.

Τέλος με το 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.  οι αγωνιζόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή και στο αναβληθέν 41ο Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού, που θα διεξαχθεί ταυτόχρονα σε μέρος της διαδρομής (Ε.Δ. Διαδρομή Πολύγυρος Χ3 φορές) και στο ίδιο ωράριο με αυτό του ΔΕΘ, απολαμβάνοντας έκπτωση 50% στο παράβολο συμμετοχής του Sprint.

Η δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 22:00 μ.μ.

Το παράβολο συμμετοχής μπορεί να πληρωθεί είτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. είτε στους λογαριασμούς:

  • 0026-0388-21-02001-86800, Eurobank

  • 208-37487-154,  Εθνική Τράπεζα Ελλάδος

  • 712-002101-125825 Alpha Bank

 

Στο όνομα Δ.Κουμποτής – Γ. Τρύφος.

Κατόπιν εισήγησης της επιτροπής Ράλλυ, την οποία απεδέχθη  η Εθνική Επιτροπή Αγώνων, τροποποιείται ο συμπληρωματικός κανονισμός του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στα εξής σημεία:

  1. Τα αυτοκίνητα θα κινηθούν με καρνέ και roadbook από την ράμπα εκκίνησης (Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου, Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.) έως την πίστα καρτ “Drive Park” Νέου Ρυσίου

  2. Δεν θα ισχύσει καθεστώς SUPER RALLY, για τα αυτοκίνητα που τυχόν εγκαταλείψουν στην Σούπερ Ειδική.

  3. Το βράδυ του Σαββάτου 15 Σεπτεμβρίου, τα αυτοκίνητα θα τεθούν σε καθεστώς park ferme, στον Πολύγυρο, όπου όμως μπορούν να μεταφερθούν φορτωμένα σε τρέιλερ.

 

Διαβάστε τον ΝΕΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ:

ΝΕΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ - ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΟΙ

ΧΑΡΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 15.09

ΧΑΡΤΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16.09

ΧΑΡΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗ - "DRIVE PARK"

Η αγωνία κορυφώνεται σε ότι αφορά τις συμμετοχές του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. καθώς λήγει σήμερα στις 22.00 το βράδυ βάση κανονισμού το δικαίωμα υποβολής δήλωσης συμμετοχής. Τα πληρώματα που δήλωσαν μέχρι και χθες το βράδυ ήταν 29 στον αριθμό, μεταξύ των οποίων και κάποιες εκπλήξεις που θα ανεβάσουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον των θεατών.

 

Φυσικά, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος πολλές ομάδες δηλώνουν και επισήμως την συμμετοχή τους την τελευταία μέρα, όποτε μείνετε συντονισμένοι στην επίσημη ιστοσελίδα του Α.Ο.Θ. για την πιο έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση.

Από οργανωτικής πλευράς ο αγώνας είναι έτοιμος, με την σούπερ ειδική, το απόγευμα του Σαββάτου, να συγκεντρώνει μέχρι στιγμής τα φώτα της δημοσιότητας.

Από την Παρασκευή θα αρχίσει να «παίζει» το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ στα Μ.Μ.Ε. των χορηγών επικοινωνίας, με περιεχόμενο που θα συζητηθεί.

Όσο για την  καθιερωμένη μεγάλη συνέντευξη τύπου θα γίνει, όπως κάθε χρόνο, την Τρίτη πριν από τον αγώνα, 11 Σεπτεμβρίου ώρα 12:00, στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης».

Το 45ο ράλλυ ΔΕΘ , ο δικός μας αγώνας, είναι εδώ.

*Παράταση ως και την Παρασκευή 07 Σεπτεμβρίου και ώρα 22.00 δόθηκε από την ΟΜΑΕ,  σε ότι αφορά την ημερομηνία λήξης υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής για το 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Τις 42 έφτασαν οι συμμετοχές στο 45ο Ράλλυ της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης.

Λίγες ώρες έμειναν ακόμα ως τις 22:00 για την οριστική λήξη των συμμετοχών και 42 πληρώματα ήδη ζεσταίνουν τις μηχανές τους. Το 45ο ράλλυ Δ.Ε.Θ. κοσμούν με την παρουσία τους η αφρόκρεμα των οδηγών όλης της Ελλάδας.

Οι Αθηναίοι  Λ. Κύρκος και Β. Βελάνης, ο Βολιώτης  Γ. Κοσμόπουλος, ο Αλεξανδρουπολίτης Α. Καλούδης, ο Πατρινός  Ν. Καρπάνος, ο εκ Πτολεμαϊδας Δ. Μπατσάρας και οι Θεσσαλονικείς  Δ. Τζαμπάζης και  Π. Τόψης αποτελούν την οκταμελη αρμάδα των MITSUBISHI EVO. Από κοντά ο Β. Ζάχος με το καινούργιο τέρας CLIO και ο σύντεκνος Γ. Αναπολιωτάκης με το θηρίο IBIZA KIT CAR, θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος των δικίνητων αγωνιστικών.

Μέσα στον ανταγωνισμό των πρώτων θέσεων της γενικής κατάταξης αναμένονται οι ταχύτατοι τοπικοί Χ. Κωνσταντίνου, Ι. Κωνσταντινίδη, Ι Μπεσλίδης, Ν Παυλίδης, Β. Καραβασίλης και Ι. Βαλαβάνης.

Στην πολυπληθή κλάση Α7 συμμετέχουν ακόμα οι Α. Μπαξεβανάκης, ΡΟ-ΝΙ, Ι Σαριτσόγλου, Α. Λάκης, Π. Καραγκιοζόπουλος, Ν. Τριχίδης, Δ. Παπακυριακού, Γ.  Πατσιάς, Β. Τάσσιος, Β. Αναδιώτης και ο κρητικός  Α. Περάκης.

Η Α6 συμπληρώνει  για ακόμα μία φορά κλάση με τους Κ. Αργυρίου, Χ. Κοκκάλη, Δ. Κυπαρρισά, Α. Δημητρίου και την μοναδική (γυναικεία συμμετοχή) Όλγα Μέρμηγκα.

Κλάση συμπληρώνει επίσης η Ν2 με τους Κ. Αναγνωστάκη, Σ. Θεοφανίδη, Σ. Κυριαζή και τους Λαρισαίους της "ΑΡΜΑ ΤΕΑΜ"  Χ. Σαμαρά και Σ. Λόλα.

Στην κατηγορία ΕΕ10 έχουν δηλώσει  ο Λαμιώτης Π. Φούρλας, ο Ξανθιώτης Κ. Ξενοκώστας και ο Γιόβας με το ιστορικό Audi 80, στην ΕΕ11 ο Χαλκιδικιώτης Κ. Μόσχος, στην ΕΕ9 ο Δραμινός Ταμπακόπουλος και οι προσωρινές συμμετοχές κλείνουν με τον Λαρισαίο Α. Σταφυλοπάτη με το πανέμορφο OPC.

Η επίσημη κι οριστική λίστα συμμετοχών, με τους αριθμούς του αγώνα, θα αναρτηθεί την Δευτέρα 10/9 στο site του αγώνα www.aoth.gr

Παρατίθεται σε μορφή PDF το Road Book του 45ου Ράλλυ ΔΕΘ που περιέχει 102 σελίδες.

  1. Παρατηρητής του αγώνα ορίσθηκε από την ΕΘ.Ε.Α. ο κ. Λώρης Μελετόπουλος και Πρόεδρος Αγωνοδικών ο κ. Γιώργος Μαυρουδής.

  2. Ο γιατρός του αγώνα κ. Περικλής Σαραφιανός αντικαθίσταται από τον κ. Ανδρέα Γρίβα

  3. Ο Υπεύθυνος αγωνιζομένων κ. Δημήτρης Αναγνώστου αντικαθίσταται από τον κ. Μιχάλη Γκαβέζο τηλ.6945 330253

  4. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του αγώνα, το ωράριο ελέγχου εξακρίβωσης καθορίζεται ως εξής :


09:00 - 09:20 :,1,2,3,4
09:20 - 09:40 : 5,7,8,11
09:40 -10:00  : 6,9,10,12
10:00 – 10:20 : 14,15,16,17
10:20 – 10:40 : 18,19,20,21
10:40 – 11:00 : 22,23,24,25
11:00 – 11:20 : 26,27,28,29
11:20 – 11:40 : 30,31,32,33
11:40 – 12:00 : 34,35,36,37
12:00 – 12:20 : 38,39,40,41
12:20 – 12:40 : 42,43,44,45,46

5. Το συνεργείο το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε περίπτωση ελέγχου αγωνιστικών αυτοκινήτων είναι του κ. Αχιλλέα Αβραμίδη και βρίσκεται στην είσοδο του Πολυγύρου.

Μετά από 3 μήνες σχετικής ανομβρίας ο κλήρος για το πρώτο βροχερό Σαββατοκύριακο έμελλε να πέσει στο τελευταίο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, που είναι αυτό στο οποίο διοργανώνεται το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Έτσι η  διαπεραστική ψιλή βροχή συνόδεψε τον οργάνωση και πληρώματα, τόσο κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου, όσο και της πανηγυρικής εκκίνησης.

Από τα 45 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή με επιτυχία πέρασαν τεχνικό έλεγχο τα 42 καθώς δεν προσήλθαν οι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II, Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης με Honda Civic Type R και Τοψής Σ. με Peugeot 106 S16. Όσο για την πανηγυρική εκκίνηση, αυτή κύλησε ομαλά, δυστυχώς με λιγότερους θεατές από το αναμενόμενο λόγω βροχής. Ευχάριστη νότα στην μελαγχολική όψη της Νότιας Πύλης η παρουσία και ο δυναμικός χορός των “Cheerleaders Kalamari”.

Τα πληρώματα μετά την εκκίνηση κατευθύνθηκαν προς την πίστα καρτ “Drive Park” όπου θα δώσουν την πρώτη μάχη του αγώνα στην Σούπερ Ειδική Διαδρομή η οποία θα μεταδοθεί ζωντανά με ήχο και εικόνα από το Ραδιοτηλεοπτικό του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. στην επίσημη ιστοσελίδα του συνδέσμου www.soaave.gr

Αλλαγές της τελευταίας στιγμής..

Συμμετοχές στο 45ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

​Θέσεις και Πρόγραμμα 

Τεχνικός Έλεγχος και Πανηγυρική Εκκίνηση

7988120740_d4ba60bfd2_z
7988120740_d4ba60bfd2_z

press to zoom
7988118074_ca6d82dbe6_b
7988118074_ca6d82dbe6_b

press to zoom
7988093741_9c980c2689_b
7988093741_9c980c2689_b

press to zoom
7988120740_d4ba60bfd2_z
7988120740_d4ba60bfd2_z

press to zoom
1/12

Αποτελέσματα Σούπερ Ειδικής του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Με σύντροφο την βροχή έφτασαν και αγωνίστηκαν στην πίστα καρτ “Drive Park” του Ν. Ρυσίου τα 42 πληρώματα που πέρασαν την ράμπα εκκίνησης στη Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Μετά τον πρώτο αγώνα Time Attack Δ.Ε.Θ. και το δεκάλεπτο Drift Show την αυλαία του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. άνοιξε το πλοηγό αγωνιστικό Ford Fiesta ST της Βροχίδης-Χατζής Α.Ε. με πλήρωμα τον πρωταθλητή Σωκράτη Τσολακίδη και τον αδερφό του Βασίλη, ο οποίος πρόσφατα μας έκανε υπερήφανους στην ενόργανη γυμναστική στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.

Τα αποτελέσματα της Σούπερ Ειδικής Διαδρομής μπορείτε να δείτε εδώ.

Αγωνιστικά η πρώτη ειδική του αγώνα παρουσίασε όπως ήταν αναμενόμενο πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Οι ισορροπίες διαταράχτηκαν και οι προβλέψεις των περισσοτέρων «έπεσαν» έξω. Οι πλαγιολισθήσεις, τα τετακέ και οι επώδυνοι χρονικά μικρό-έξοδοι, τάραξαν τις ισορροπίες και ανέτρεψαν τις προβλέψεις των περισσοτέρων. Νικητές από την πρώτη δοκιμασία οι Βελάνης - Βελάνης με Mitsbishi Lancer Evo IX ακολουθούμενοι από τους ταχύτατους Καραβασίλη – Κολαρά με το κατάλευκο Honda Civic Type R, οι οποίοι είναι και 1οι στην Α7 και τρίτους γενικής και πρώτους στην Α8, με διαφορά μόλις 0,17 δευτερόλεπτα τους Αναπολιωτάκη – Χαλκιαδάκη με το εντυπωσιακό κίτρινο Seat Ibiza Kit Car. Στην 4η θέση οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitsubishi Exo X και 0,29  δευτερόλεπτα πίσω τους οι, εξ Αλεξανδρούπολη, Καλούδης –Τοπούζης. Την εξάδα «έκλεισαν” με διαφορά 0,24 δευτερόλεπτα οι Γιόβας – Πετρόπουλος με Mitsubishi Evo VIII. Πραγματική μάχη με το χρονόμετρο έγινε όμως και στην συνέχεια αφού τα περισσότερα πληρώματα τερμάτισαν την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα με διαφορές κάτω του μισού δευτερολέπτου. Έτσι τους Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3T, «έριξαν» τα 0.34 δεύτερα διαφοράς στην 7η θέση, τους Αργυρίου - Γκάλφα με Peugeot 106 S16 τα 0.20 δεύτερα στην 8η γενικής και 1η θέση στην Α6,  ενώ τέλος τους Κυριαζή – Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS τα 0,03 δεύτερα στην 9η γενικής και 1η στη Ν2. Την δεκάδα «έκλεισαν» οι αθόρυβοι μεν γρήγοροι δε Σταφυλοπάτης – Στεργιούλας με Opel Astra OPC.

Η αυριανή μέρα είναι προφανές πως επιφυλλάσσει ακόμα περισσότερες εκπλήξεις και ανατροπές καθώς τα πληρώματα θα πρέπει να αντέξουν, πέρα από την τρεις φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή «Πολύγυρος» και την δύο φορές επαναλαμβανόμενη ειδική των 28 χλμ. «ΕΚΟ - Χολομώντας» που κατά πάσα πιθανότητα θα με βρεγμένο οδόστρωμα.

1/109

Απονομή Κυπέλλων

Η απονομή των κυπέλλων στους νικητές του 45ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και του 41ου Ράλλυ Σπριντ Θερμαϊκού έγινε  με λαμπρότητα στην ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα, στις εγκαταστάσεις της Νομαρχίας Χαλκιδικής στον Πολύγυρο.

Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Δημήτρης Κουμποτής, αφού ανακοίνωσε  την απόφαση των αγωνοδικών για τον αποκλεισμό των Καλούδη-Τοπούζη  προχώρησε στην έναρξη της τελετής.

Τα κύπελλα στους νικητές έδωσαν οι κ.κ. Αστέριος Ζωγράφος (Δήμαρχος Πολυγύρου), Δημήτρης Ζαγκήλας (Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πολυγύρου), Άννα Ρόκκου (Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Πολυγύρου), Αντώνης Γρέγος (Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης), Αναστάσιος Τσαρούχας (Πρόεδρος Ελλήνων Διασωστών), Χρήστος Τριανταφύλλου (Ζωοτροφές Τριανταφύλλου Α.Ε.),  Διαμαντής Τζαμπάζης (Δ. Τζαμπάζης Α.Ε.), ο εκπρόσωπος της εταιρείας INTERAMERICAN και τέλος η Χριστίνα, χήρα του προσφάτως εκλιπόντα συναθλητή Γιάννη Βασίλα μαζί με τον μικρό Βασίλη.

1/70