44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Για 44η χρονιά, στις 17 & 18 Σεπτεμβρίου 2011, θα διεξαχθεί το Ράλλυ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Ο αγώνας διοργανώνεται από τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, με συνδιοργανωτές την Δ.Ε.Θ. και την HELEXPO, περιλαμβάνεται στο επίσημο πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων της 76ης Γενικής Διεθνούς Έκθεσης και τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Αποτελεί τον 3ο από τους 6 αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αγώνων ράλλυ 2011, ενώ προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ και στο Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας.

Η διαδρομή περιλαμβάνει τις διάσημες ειδικές διαδρομές του Χολομώντα στην πανέμορφη ορεινή Χαλκιδική, έχει σύνολο 187,2 Km και 5 ειδικές διαδρομές μήκους 79,6 Km. Ο αγώνας αναμένεται να συγκεντρώσει την αφρόκρεμα των ελληνικών πληρωμάτων κι ο συναγωνισμός θα προσφέρει πλούσιο θέαμα στους θεατές που θα τον παρακολουθήσουν. 

Το Σάββατο 17/9 στις 14:00, στον χώρο της Νότιας πύλης της ΔΕΘ ( έναντι ΧΑΝΘ ) θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση - παρουσίαση στην ειδική ράμπα, όλων των οδηγών – συνοδηγών και αγωνιστικών αυτοκινήτων του αγώνα, υπό τους ήχους μουσικής από γνωστούς D J ’s και με χορευτική συνοδεία από μαζορέτες.

Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Κυριακή 18/9 στις 09:00 από το δημοτικό parking του Πολυγύρου και ο τερματισμός έχει προγραμματιστεί για τις 15:27 στην πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο.

Δηλώσεις συμμετοχής από την Δευτέρα 22 Αυγούστου έως και Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου, ώρα 22:00, στα γραφεία του ΑΟΘ, Μακρυράχης 24, τηλ 2310 423220, στο fax 2310 423221 και ηλεκτρονικά μέσα από το www.aoth.gr

Οι οργανωτές ευχαριστούν τον Δήμο Πολυγύρου, την EXPRESS SERVICE, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών και την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα.

Πληροφορίες με ωράρια, χάρτες, διαδρομές κ.λ.π. στο επίσημο site του αγώνα : www.aoth.gr . Μείνετε συντονισμένοι. . .

 

 

 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ Πολύγυρος εντός χώρου Δημοτικού parking επί της οδού Δημοκρατίας (πρώην Γερακίνας), οδός Ιπποκράτους, Χ Π.Ε.Ο. Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης, Παλαιόκαστρο, Χ Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αρναίας, Γεροπλάτανος, Παλαιόχωρα, Χ Παλαιόχωρας – Ταξιάρχη, Χ Παλαιοκάστρου – Αρναίας, Αρναία, Παλαιόχωρα, Γεροπλάτανος, Χ Αγίου Προδρόμου – Παλαιοκάστρου, X N.E.O. Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου, Πολύγυρος, οδός Ασκληπιού SERVICE PARK, εντός χώρου Δημοτικού parking επί της οδού Δημοκρατίας REGROUPING,  οδός Ιπποκράτους, Χ Π.Ε.Ο. Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης, Παλαιόκαστρο, Χ Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αρναίας, Γεροπλάτανος, Παλαιόχωρα, Χ Παλαιόχωρας – Ταξιάρχη, Χ Παλαιoκάστρου – Αρναίας, Αρναία, Παλαιόχωρα, Γεροπλάτανος, Χ Αγίου Προδρόμου – Παλαιοκάστρου, X N.E.O. Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου, Πολύγυρος, οδός Ασκληπιού SERVICE PARK, εντός χώρου Δημοτικού parking επί της οδού Δημοκρατίας REGROUPING, , οδός Ιπποκράτους, Χ Π.Ε.Ο. Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης, Παλαιόκαστρο, Χ Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, Πολύγυρος, οδός Πολυτεχνείου, Πλατεία Ηρώων ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ.

Οι μέρες για την διεξαγωγή του  44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πλησιάζουν και ως είθισται τα περισσότερα πληρώματα περιμένουν τις τελευταίες μέρες της προθεσμίας για να δηλώσουν συμμετοχή.  Παρόλα αυτά 20 πληρώματα έκαναν την αρχή την εβδομάδα που μας πέρασε «δείχνοντας» τον δρόμο στους υπόλοιπους.  Την αρχή κάνουν δύο ζεύγη αδερφών, οι «Κωνσταντινιδαίοι» με την Citroen ZX Kit Car και οι «Ζαχαίοι» με Renault Clio Ragnotti.

Στην κατηγορία Α7 μέχρι την Κυριακή 04 σεπτεμβρίου συμμετοχή δήλωσαν επίσης οι ΡΟ-ΝΙ – Μαύρος με Peugeot 207 R3, οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3, οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf III Kit Car, οι Βάτσος – Θεοφανίδης με Renault Clio R3 και οι Τρχίδης – Γεωργούσης Citroen Xsara. Ενδιαφέρουσες συμμετοχές έχουμε όμως και στην Α6, όπου μάχη αναμένεται μεταξύ των Κωνσταντίνου και Περάκη με Peugeot 206 A6+ και στην ΕΑ6 μεταξύ των Γκιόργκη και Δημητρίου με Peugeot 106 αντίστοιχα. 

Από εκεί και πέρα στην Α5 συμμετοχή έχουν δηλώσει οι Βελέζης με Toyota Yaris και Κεχαγιάς με Toyota Starlet ενώ στην Ν2 το παρών θα δώσουν οι Αναγνωστάκης με Suzuki Swift Sport, ο Τρύφος και η Μέρμηγκα με Citroen Saxo αντίστοιχα. Στην ΕΕ12, θα απολαύσουμε για άλλη μια φορά το Renault 5T Maxi του μπαμπά και γιού Μανολόπουλου και στην ΕΕ11 θα αγωνιστεί ο Μόσχος με Peugeot 205 Gti.  

Τέλος στη Ν4 προς το παρών τα πράγματα κινούνται δυστυχώς νωχελικά και στις συμμετοχές βρίσκουμε τους Τζαμπάζη με Mitsubisihi Evo X και τον Παντελή Τόψη με  Mitsubisihi Evo ΙX.

Σε αναμονή λοιπόν των εξελίξεων καθώς το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι ο τρίτος αγώνας  του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ραλλύ (αφού δεν έγιναν τα Ράλλυ Ολυμπιακό και ΕΛΠΑ) και αρκετοί  πρωταγωνιστές στις βαθμολογίες των κατηγοριών δεν δήλωσαν  ακόμα συμμετοχή. 

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τον Δήμο Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης  και την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100,4, ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη. 

Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. 

Τις 56 έφτασαν οι συμμετοχές για το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. το οποίο προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.

Προσωρινός πίνακας συμμετοχών

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τον Δήμο Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης  και την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100,4, ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.

Μετά από 4 βασανιστικούς μήνες απραξίας ο τρίτος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ αναμένεται να χαρίσει δυνατές στιγμές ανταγωνισμού και χαμόγελα σε όλους τους εμπλεκόμενους του  μηχανοκίνητου αθλητισμού.  Με τις  συμμετοχές να φτάνουν τις 56, το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. έχει μπεί στην τελική ευθεία.

Επίσημος Πίνακας Συμμετοχών στο 44ο Ράλλυ ΔΕΘ

Ξεκινώντας από τους "μικρούς" συναντούμε στην κατηγορία Ν2 μεταξύ των 7 συνολικά συμμετοχών τους Αναγνωστάκη – Χάψα με Suzuki Swift Sport, Τρύφο – Θεοφανίδη, Κυριαζή – Χ’’ Παναγιώτου, Μέρμυγκα – Κατσιώνη, και Τουλιάτο - Ρέντη με Citroen Saxo VTS, με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα και προσδοκίες για τον αγώνα. Την 7άδα συμπληρώνουν οι Ταυλίκος – Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και οι AΡΜΑΚΙ – Μιλιάδης με Nissan Micra.

Στην Α5 συμμετοχή δήλωσαν οι περυσινοί πρωταθλητές F2 "PAZONEN" - Κούγιας, οι Βελέζης - Παρταλιός και Τσακίρης - Ιντζόγλου με Toyota Yaris, οι Κεχαγιάς – Καραβασιλικός με Toyota Starlet και οι Βαϊτζίδης – Καπάρας με Peugeot 106.

Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Α6 οι συμμετοχές περιορίστηκαν από τις 12-14 που ήταν παλιά στις 8 χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως έχει αποδυναμωθεί το ενδιαφέρον. Η εσωτερική «κόντρα» μεταξύ των δύο Peugeot 106 εκ Χαλκιδικής καλά κρατεί και οι Καραβασίλης – Κολλαράς, Σανιδάς – Τριανταφύλλου να είναι έτοιμοι διεκδίκησης της νίκης, λογαριάζοντας όμως πάντα την ήρεμη δύναμη των Αργυρίου – Γκάλφα. Από κοντά έτοιμοι να πυροβολήσουν οι Κυπαρισσάς – Καρλιώτης, Ξενοκώστας – Ρόμπος, Δημητρίου Αλέξης και Βαγγέλης και Γκιόργκης - Καρπούζης επίσης με Peugeot 106. Όσο για τους Θανάση και Αλεξία Τσιτσιγιάννη αναμένουμε μια όπως πάντα αξιοπρεπή εμφάνιση με το Citroen Saxo.

Στην Α6+ και Α7 διαφοροποιούνται τα πράγματα καθώς τα 20 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή υπόσχονται θέαμα, ανταγωνισμό, διαφορές στα εκατοστά του δευτερολέπτου και πλατιά χαμόγελα στους θεατές που θα ανηφορήσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής. Οι μάχες μέσα στις κατηγορίες είναι πολλές και ποικίλουν. Οι Κωνσταντίνου – Σαρητσόγλου θα έρθουν αντιμέτωποι με τους ταχύτατους Χαλιβελάκη – Μαχαίρα αμφότεροι με Peugeot 206 Kit Car, ενώ οι πρώτοι έχουν να αντιμετωπίσουν και μια αντίπαλο από το Ράλλυ Βουλγαρίας του 2009, τις Stratieva – Nedialko με Citroen C2 R2 αλλά και τους σύντεκνους (εκ Κρήτης) Περάκη – Κουρουγκιαούρη. Η συνέχεια φαντάζει θρίλερ αφού οι ταχύτατοι αδερφοί Ζάχου με το ενδυναμωμένο Renault Clio Ragniotti, καλούνται να αντιμετωπίσουν τους Κοσμόπουλο - Ευτυχιάδη με Renault Clio R3 Maxi και Παυλίδη – Κυρλαγκίτση με το υπέροχο Citroen DS3. Στον αντίποδα «καραδοκούν» οι «νέοι» Βάτσος – Θεοφανίδης με το αναβαθμισμένο Renault Clio R3 Access, οι Γεροδήμος -  Κοτσιλιανός με Honda Civic Type R, οι ΡΟΝΙ – Μαύρος με Peugeot 207 R3T και οι Μπεσλίδης – Νάνος  με VW Golf Gti III Kit Car. Την 20άδα συμπληρώνουν, ο πρόσφατα περήφανος πατέρας μιας υγιέστατης κόρης, Γιάννης Βαλαβάνης με συνοδηγό τον Τσαβδαρίδη και το γνωστό πορτοκαλί Honda Civic Type R, οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R, οι Θωμόπουλος – Αλεξούδης με Renault Clio Williams, οι Τριχίδης – Γεωργούσης με Citroen Xsara, οι Καραγκαζιόπουλος – Σερσέμης και Παπακυριακού - Νικολαϊδης με Seat Ibiza, οι Θόδωρος και Γιάννης Αναστασοβίτη με Opel Astra GSI και τέλος ο Κούκας Σταύρος με το νέο συνοδηγό Σταθώρη στο γνωστό Ford Escort RS 2000.

Στην Α8 οι συμμετοχές είναι μόλις τρεις, οι Βελάνης – Βελάνης με το  Mitsubishi Evo VIII της ομάδας Κύρκου, οι Δουλκερίδης – Παπάζογλου με Seat Ibiza και οι Δημήτρης και Κατερίνα Μπατσάρα με Mitsubishi Evo VIII. Ενας είναι και ο συμμετέχων στην κατηγορία ΕΕ12, ο αειθαλής  Δημήτρης Μανωλόπουλος με το θρυλικό πλέον Renault 5T Maxi και συνοδηγό τον υιό  Θωμά, ενώ και τα ιστορικά αυτοκίνητα έχουν την παρουσία τους με τους Οικονόμου – Γαρυφάλλη με Ford Escort MK1 RS 2000. Στην  ΕΕ11 η πανέμορφη και ταχύτατη Citroen ZX Kit Car θα οδηγηθεί από τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη. Αμαχητί δεν θα «πέσει» όμως η κατηγορία καθώς οι Αδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II δεν θα χαριστούν σε κανέναν. Μαζί τους στην κατηγορία οι Μόσχος – Κούκας Γιάννης με Peugeot 205 Gti και οι Πατσιάς – Καρματζόγλου με Renault Clio Williams.

Τέλος στην «δυνατή» κατηγορία Ν4 τα πληρώματα παρά δύο θα συμπλήρωναν δεκάδα. Οι συμμετέχοντας της κατηγορίες είναι οι γνωστοί και αγαπητοί σε όλους τους θεατές… με Mitsubishi Evo X οι Ψύλλος – Κόντος, Τζαμπάζης – Αλεξιάδης και οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος. Με Mitsubishi Evo IX οι Κύρκος – Πολυζώης, με Mitsubishi Evo VIII οι Καλούδης – Ρούφος, και ο Παντελής Τόψης με τον Κώστα Τσότσο στο δεξί μπάκετ. Με Subaru Impreza θα αγωνιστούν οι ικανότατοι τοπικοί Μαυροδής – Κεχαγιάς και οι Σπανός – Γκοτοβός.

Η ανάγνωση και μόνο των ονομάτων αρκεί για να αντιληφθεί κανείς πως πρόκειται να διεξαχθεί ένας αγώνας ανώτερος ανταγωνιστικά. Τα πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή κι ο Α.Ο.Θ. υπόσχεται, όπως έπραξε στο 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. αλλά και στην αναβίωση της Ανάβασης Ζαγκλιβερίου, να οργανώσει έναν αγώνα άξιο της ιστορίας του ομίλου αλλά και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican Οδική βοήθεια και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100,4, ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.

Αναλυτική Διαδρομή

Οι Συμμετοχές στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Οι Θέσεις στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

  1. Παρατηρητής του αγώνα ορίσθηκε από την ΕΘ.Ε.Α. ο κ. Μωρίς Ραφαήλ και Πρόεδρος Αγωνοδικών ο κ. Γιώργος Μαυρουδής.

  2. Ο γιατρός του αγώνα είναι ο κ. Γκέτσιος Αναστάσιος.

  3. Υπεύθυνος αγωνιζομένων κ. Δημήτρης Αναγνώστου – τηλ.6977 272042.

 

 

Σύμφωνα με το πρόγραμμα του αγώνα, το ωράριο ελέγχου εξακρίβωσης καθορίζεται ως εξής :

Από ώρα 09:00 – 10:00
Τα αυτοκίνητα με Νο συμμετοχής από το 1 – 12.   
 

Από ώρα 10:00 – 11:00
Τα αυτοκίνητα με Νο συμμετοχής από το 14 – 31.   
 

Από ώρα 11:00 – 12:00
Τα αυτοκίνητα με Νο συμμετοχής από το 32 – 49.   
 

Από ώρα 12:00 – 12:30
Τα αυτοκίνητα με Νο συμμετοχής από το 50 – 56.   
 

Τεχνικός Έλεγχος

Ένας διαφορετικός τεχνικός έλεγχος, όχι μόνο για τους για αγωνιζόμενους αλλά και για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αυτό διότι διεξήχθη μπροστά στη νότια πύλη της Δ.Ε.Θ.

Έτσι από τις 9 το πρωί μέχρι και μετά το τέλος της πανηγυρικής εκκίνησης, ο κόσμος είχε την ευκαιρία να απολαύσει τα αγωνιστικά και να φωτογραφηθεί μπροστά τους με φόντο τον πύργο του ΟΤΕ στην έκθεση. Ο τεχνικός έλεγχος, αν και δεν τηρήθηκαν απόλυτα τα ωράρια, κύλησε ομαλά και από τις 56 συμμετοχές δεν παρουσιάστηκαν οι Γκιώργκης -  Ζάχος και οι Stratieva-Sivov από Βουλγαρία.

Έτσι από την ράμπα εκκίνησης πέρασαν 54 πληρώματα, συνοδευόμενα από έντονη μουσική και τις μαζορέτες που έδωσαν έναν άλλον αέρα στην συνήθως τυπική διαδικασία της εκκίνησης.

Το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ξεκινά αύριο Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, με το πρώτο πλήρωμα να παίρνει εκκίνηση στις 9.07 στην ειδική διαδρομή «Πολύγυρος Ι».  Ακολουθεί στις  9.40 η μεγάλη ειδική των 28 χιλιομέτρων «Χολομώντας Ι» και η επιστροφή στο service park.

Η δεύτερη πανομοιότυπη γύρα ξεκινά στις 12.32 με την ειδική «Πολύγυρος ΙΙ» και συνεχίζει με την ειδική «Χολομώντας ΙΙ» να παίρνει εκκίνηση  στις 13.05. Δεύτερο service park και τα πληρώματα κάνουν μια τελευταία  υπερπροσπάθεια στην ειδική διαδρομή των 8 χλμ. «Πολύγυρος ΙΙΙ» για να τερματίσουν στον Πολύγυρο στις 15.27 όπου θα γίνει μετά και η απονομή των κυπέλων.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί διαδικτυακά από το Ράδιο ΤV του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. στο www.soaave.gr, με ανταποκριτές από τους τερματισμούς των δύο ειδικών διαδρομών και το service park οι οποίοι θα μεταφέρουν το κλίμα που επικρατεί, τους χρόνους αλλά και τα σχόλια των πληρωμάτων.

Ευχές λοιπόν για καλό τερματισμό στα πληρώματα και καλό θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα ανηφορίσουν στα ορεινά της Χαλκιδικής για να απολαύσουν τις μάχες στο δευτερόλεπτο.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport, Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100.4, Ράδιο TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.,  ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.

Νικητές του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ

Έπεσε η αυλαία του τρίτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με αδιαμφισβήτητους νικητές στο αγωνιστικό κομμάτι το πλήρωμα Κύρκος – Πολυζώης με Mitsubishi Evo IX ενώ στο κομμάτι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, νικητής είναι το ίδιο το άθλημα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ Ι

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΧΟΛΟΜΩΝΤΑΣ Ι

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ ΙΙ

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΧΟΛΟΜΩΝΤΑΣ ΙΙ

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ ΙΙΙ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ F2

ΚΑΤΑΤΑΞΗ F3

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Ζωντάνεψε η νότια πύλη της  Δ.Ε.Θ., χαμογέλασε ο Πολύγυρος, αναστέναξε ο Χολομώντας, ευχαριστήθηκαν οι θεατές και  έδωσαν μάχη με το χρονόμετρο οι αγωνιζόμενοι. Τι άλλο θα μπορούσε να ευχηθεί ο οποιοσδήποτε από έναν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και από ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ; Μόνο μια ευχή στην περίπτωση του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., λιγότερες εγκαταλείψεις.

Τέλος καλό… όλα καλά;  Ναι και κάτι παραπάνω, αφού ο αγώνας ήταν ολοκληρωμένος από κάθε άποψη. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…

Γιατί ζωντάνεψε η Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.; Γιατί τεχνικός έλεγχος και πανηγυρική εκκίνηση έγιναν συνεχόμενα στη Νότια Πύλη, δίνοντας την ευκαιρία στους περαστικούς να απολαύσουν τα αγωνιστικά  για 6 συνεχόμενες ώρες. Γιατί τα πληρώματα αφού τελείωσαν τον τεχνικό έλεγχο δεν χρειάστηκε να μετακινήσουν τα αγωνιστικά, πέρα από το να τα ανεβάσουν στην ράμπα εκκίνησης. Γιατί η μουσική άρεσε στη νεολαία και τέλος επειδή τέσσερις χορεύτριες ντυμένες μαζορέτες έδωσαν το δικό τους εορταστικό στίγμα στην διαδικασία εκκίνησης.

Γιατί χαμογέλασε ο Πολύγυρος; Γιατί εκεί στήθηκε  ο χώρος του service park και ο τερματισμός, επιτρέποντας στους κατοίκους του Πολυγύρου από το πρωί της Κυριακής και καθ΄ όλη την διάρκεια της μέρας να δουν τι συμβαίνει όταν τα αγωνιστικά δεν «μάχονται» στις ειδικές διαδρομές αλλά και να απολαύσουν τον τερματισμό και την απονομή κυπέλλων στους πρωταγωνιστές. Τέλος, γιατί μόλις ένα χιλιόμετρο από την πόλη ξεκινούσε η τρεις φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή Πολύγυρος, με εύκολη πρόσβαση από την παλιά εθνική οδό Πολυγύρου - Θεσσαλονίκης.

Γιατί αναστέναξε ο Χολομώντας; Γιατί μετά την πρόβα τζενεράλε στο Ράλλυ Θερμαϊκού η ειδική διαδρομή των 28 χλμ. απέδειξε στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ότι μπορεί όχι μόνο να σταθεί ως ειδική διαδρομή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αλλά να δώσει συγκινήσεις σε αγωνιζόμενους και θεατές , τις οποίες θυμόμαστε οι περισσότεροι  μόνο από αγώνες περασμένων δεκαετιών.

Γιατί ευχαριστήθηκαν οι θεατές; Γιατί πέρα από τον υπέροχο καιρό,  τα ωράρια ήταν προσιτά και οι προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές εύκολες. Έτσι δεν ταλαιπωρήθηκαν οι θεατές, που αυτήν την χρονιά  πραγματικά πλημμύρισαν το βουνό. Γιατί φέτος βρέθηκαν κοντά στους αγωνιζόμενους, όσο ποτέ άλλοτε. Γιατί είδαμε παιδιά να ενθουσιάζονται αλλά και να τρέχουν για αυτόγραφα, όπως κάναμε εμείς οι 40συν πριν από πολλά χρόνια.

Γιατί έδωσαν μάχη οι αγωνιζόμενοι; Γιατί στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα πληρώματα βίωσαν έναν αγώνα τόσο καλά σχεδιασμένο ώστε μόνο τους μέλημα ήταν η μάχη με τα χρονόμετρο. Από την αρχή ο αγώνας κράτησε σε εγρήγορση τα πληρώματα, σε αρκετά μάλιστα η θέση στην τελική κατάταξη κρίθηκε στο δευτερόλεπτο ή ακόμα και στα εκατοστά του δευτερολέπτου.

Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι για το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι του 44ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100.4, Ράδιο TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.,  ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.

Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πέρασε στην ιστορία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός όμως συνεχίζει να έχει ανάγκη την στήριξή σας.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τον κ. Γιώργο Κωστούρο για την παραχώρηση του βίντεο υλικού που αφορά το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το πλήρες DVD του αγώνα μπορείτε να προμηθευτείτε από την εταιρία GKVideo Productions στα τηλέφωνα 210 7515500 και 210 7515501