top of page

43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Υπεραισιόδοξο; Ίσως. Άλλα μόνο με κίνητρο την αισιοδοξία μπορείς να διοργανώσεις το καλύτερο Δ.Ε.Θ. της τελευταίας δεκαετίας. Φαντασμένο; Ίσως. Αλλά την διαφορά την κάνεις μόνο αν εμπνέεσαι από την φαντασία. Ουτοπικό; Ίσως. Αλλά η υπέρβαση στα δύσκολα εγχειρήματα, συνίσταται να γίνεται στις δύσκολες εποχές.

Μια πρώτη γεύση από αυτά που πρόκειται να συμβούν δόθηκε την Τρίτη 22 Ιουνίου στα γραφεία του Α.Ο.Θ., όπου οι καλεσμένοι έγιναν μάρτυρες ενός πρωτόγνωρου γεγονότος τουλάχιστον για τα δεδομένα της Βορείου Ελλάδος. Το νέο και ορεξάτο Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. κάλεσε νέους και παλιούς αγωνιζόμενους, μέλη και μη του ομίλου, για να μοιραστεί ένα όραμα που είχε αφότου ανέλαβε την διοίκηση. Ένα όραμα που ακούει στον τίτλο «43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. Επιστροφή στο Μέλλον». Ο λόγος του προέδρου του Α.Ο.Θ. ενωτικός, απόλυτα εμψυχωτικός και με χιούμορ προκάλεσε επανειλημμένα το χειροκρότημα των Γάκη Καλεμτζάκη, Κώστα Τανούση, Νίκου Γιαννούδη, Μιχάλη Γκαβέζου, Ανδρέα Λακόρτε, Γιώργου Γιαλλούρη, Δήμου Μπαλτουμά, Φώτη Καρατάσσου, Κώστα Χριστόπουλου, Σάββα Μαυροματίδη και όλων των υπολοίπων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα χωρίς δεύτερη σκέψη.

 

Τι σημαίνει όμως «επιστροφή στο μέλλον»;

 

Με λίγα λόγια είναι το πάντρεμα της αίγλης που είχαν τα Δ.Ε.Θ. περασμένων δεκαετιών με στοιχεία που βρίσκουμε σήμερα σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, προσαρμοσμένα φυσικά στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας. Έτσι 90 ημέρες πριν την διεξαγωγή του, ξεκινάει η προσπάθεια να διοργανωθεί ένα Δ.Ε.Θ τόσο ελκυστικό και τεχνολογικά αναβαθμισμένο, που θα προσελκύσει όχι μόνο όσους ασχολούνται άμεσα με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά θα κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο της πολιτείας και των δημοτικών αρχών, όσο και αυτό των εν δυνάμει χορηγών. Ένα Δ.Ε.Θ. το οποίο θα συγκεντρώσει τα βλέμματα των Μ.Μ.Ε. αλλά και των πολιτών ή επισκεπτών της πόλης, που δεν ασχολούνται με τους αγώνες ραλλύ αλλά δεν θα θέλουν να χάσουν με τίποτα αυτό το πολύ σημαντικό γεγονός για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Η κινητοποίηση ξεκίνησε, οι παρευρισκόμενοι δεσμευτήκαν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο και το ραντεβού για την επόμενη συνάντηση δόθηκε. Το στοίχημα είναι μεγάλο αλλά το ρίσκο αξίζει…

Το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα διεξαχθεί μία βδομάδα αργότερα, δηλαδή στις 18, 19 Σεπτεμβρίου 2010.

Το Shakedown θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου από τις 14:00 - 18:00 και δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό έχουν όλα τα πληρώματα που θα δηλώσουν συμμετοχή στο 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Αν και προαιρετική, η συμμετοχή πρέπει να δηλωθεί μαζί με την δήλωση συμμετοχής του αγώνα.

Το ακριβές ωράριο έναρξης και λήξης για κάθε πλήρωμα θα δημοσιευτεί με δελτίο πληροφοριών, σε αυτό το χρονικό όριο τα πληρώματα μπορούν να πραγματοποιήσουν όσες διελεύσεις θέλουν.  Η ειδική θα είναι κλειστή για την κυκλοφορία και θα ισχύουν όλοι οι κανόνες ασφαλείας (ένδυση, HANS, κλπ.) που ισχύουν και για τον αγώνα. Έτσι τα πληρώματα θα έχουν την δυνατότητα να «στήσουν» τα αγωνιστικά σε συνθήκες αγώνα ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να «γράψουν» τη νέα ειδική των 4.520 μέτρων που αποτελεί την πρώτη και τελευταία του αγώνα της Κυριακής.  Να σημειώσουμε πως τα περάσματα θα χρονομετρούνται όπως και την ημέρα του αγώνα.

Έχει προβλεφθεί χώρος για τα service των ομάδων αλλά και πολλές θέσεις πάρκινγκ για θεατές και Μ.Μ.Ε., πολύ κοντά στην ειδική, επιτρέποντας την προσέλευση καθ’ όλη την διάρκεια του Shakedown.

Οι κανονισμοί που διέπουν το Shakedown είναι αυτοί που ισχύουν και για την ημέρα του αγώνα έτσι η πρόσβαση για όσους επιθυμούν να «κλειστούν» στη ειδική με το αυτοκίνητο τους, θα επιτρέπεται 90 λεπτά για τους θεατές και . 60 λεπτά για τα Μ.Μ.Ε,  πριν την εκκίνηση του πρώτου αγωνιστικού.

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον χάρτη του Shakedown σε υψηλή ανάλυση.

Για τον Τεχνικό Ελέγχο Κατεβάστε εδώ τον χάρτη που απεικονίζει την ακριβή θέση των εγκαταστάσεων.

Με το σύνθημα «Γιορτή» ξεκίνησε την Δευτέρα στα γραφεία του Α.Ο.Θ. η δεύτερη προγραμματισμένη συνάντηση με μέλη και φίλους του ομίλου, αυτήν την φορά καλεσμένοι ήταν όλοι αυτοί που στελεχώνουν τις ειδικές διαδρομές, οι αφανείς άνθρωποι ενός αγώνα που τους ονομάζουμε κριτές. Να θυμίσουμε πως η πρώτη συνάντηση δύο εβδομάδες πριν, αφορούσε τους παλαίμαχους αγωνιζόμενους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και έχουν ήδη αρχίσει να βοηθούν τον όμιλο στην πραγματοποίηση αυτής της γιορτής. Παρών στη συνάντηση και ο παλαίμαχος και από τα ιδρυτικά μέλη του Α.Ο.Θ. Γιάννης Ψηφίδης, που παρά τις περιπέτειες με την υγεία του, όχι μόνο έδωσε το παρόν, αλλά συμμετείχε ενεργά, δίνοντας την δική του πινελιά στην χθεσινή συνεύρεση. Μάλιστα ο πρόεδρος του ομίλου είχε φροντίσει να φέρει ένα μπλουζάκι με την λέξη «Γιορτή» τυπωμένη μπροστά, την οποία φόρεσε ο κ. Ψηφίδης με χαρά και χωρίς δισταγμό.  Κύρια χαρακτηριστικά της δίωρης συζήτησης, πέρα από την ενημέρωση για τις λεπτομέρειες του αγώνα, ήταν η πεποίθηση πως το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα είναι πραγματικά μια γιορτή και ο εμφανής ενθουσιασμός όλων για την ευκαιρία που τους δίνεται για να συμμετέχουν σε αυτήν την γιορτή, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Ο χάρτης απεικονίζει την διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα αγωνιστικά την Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου. Η αφετηρία είναι έξω από το χωριό Γαλάτιστα, το service park του αγώνα θα βρίσκεται στον Πολύγυρο, ενώ ο τερματισμός θα γίνει στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.

Μπορείτε να κατεβάσετε τον χάρτη σε αρχείο εικόνας υψηλής ανάλυσης.

165_43odethxartissmall_medium.jpg

Διαδρομή και Αποστάσεις

Εδώ υπάρχει ένα αρχείο pdf με την διαδρομή και τις αποστάσεις

ΕΚΚΙΝΗΣΗ παράδρομος Εθν. Οδού Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου ύψος Γαλάτιστας, – Γαλάτιστα Χ Π.Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Πολυγύρου, - Χ Ν.Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Πολυγύρου, - Χ Βάβδου, - Χ Αγίου Προδρόμου, - Πολύγυρος – οδός Ιπποκράτους, - περιφερειακή οδός Πολυγύρου, - Χ Πολυγύρου Ταξιάρχη, - Ταξιάρχης, - Χ Πολυγύρου-Αρναίας, - Αρναία, - Ε.Ο. Αρναίας- Θεσ/κης, - Παλαιόχωρα, - Χ Παλαιόχωρας-Ταξιάρχη, (κατεύθυνση αριστερά προς Ταξιάρχη), - Χ Ε.Ο. Αρναίας-Παλαιοκάστρου, - Παλαιόκαστρο, - Χ Ν.Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Πολυγύρου, -Πολύγυρος, - οδός Ασκληπιού, - περιφερειακή οδός Πολυγύρου, - Χ Πολυγύρου – Ταξιάρχη, - Ταξιάρχης, - Χ Πολυγύρου-Αρναίας, - Αρναία, - Ε.Ο. Αρναίας- Θεσ/κης, - Παλαιόχωρα, - Χ Παλαιόχωρας-Ταξιάρχη (κατεύθυνση αριστερά προς Ταξιάρχη), - Χ Ε.Ο. Αρναίας-Παλαιοκάστρου, - Παλαιόκαστρο, - Χ Ν.Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Πολυγύρου, - Πολύγυρος, - οδός Ασκληπιού, - περιφερειακή οδός Πολυγύρου, - Χ Πολυγύρου - Ταξιάρχη, - Ταξιάρχης, - Χ Ε.Ο. Αρναίας-Παλαιοκάστρου, - Παλαιόκαστρο, - Χ Ν.Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Πολυγύρου, - Χ Αγίου Προδρόμου, - Χ Βάβδου, - Χ Γαλάτιστας, - Γαλάτιστα, - Π.Ε.Ο. Θεσ/νίκης-Πολυγύρου, - Χ Ν.Ε.Ο. Πολυγύρου-Θεσ/κης, - Χ Γαλαρινού, - Βασιλικά, - Χ Περιστεράς, - Χ Λακκιάς, - Λουτρά Θέρμης, - Νέα Ραιδεστός, - Χ Τριαδίου, - Χ Θέρμης, - Χ αερογέφυρα Πολυγύρου - Ε.Ο. Μουδανιών - Θεσ/κης, - Χ περιφερειακή οδός, - περιφερειακή οδός, - Χ έξοδος Τριανδρία, - οδός Κατσιμίδη, - Χ Κατσιμίδη και Αγίου Δημητρίου – οδός Αγίου Δημητρίου - Χ 3ης Σεπτεμβρίου,και Αγίου Δημητρίου - οδός 3ης Σεπτεμβρίου, - Χ 3ης Σεπτεμβρίου και Κωνσταντίνου Καραμανλή – Χ 3ης Σεπτεμβρίου και Λεωφόρος Σρτατού - οδός Λεωφόρος Στρατού, - νότια πύλη ΔΕΘ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ.

Χάρτης - Ειδική Διαδρομή 4-7

Ε.Δ. 4η – 7η  Παλαιόχωρα

Αφετηρία: Από την Εθνική Οδό Αρναίας – Θεσσαλονίκης, στην διασταύρωση Παλαιόχωρας προς Ταξιάρχη αριστερά,  σε 400μ

Τερματισμός: 50μ πριν την διασταύρωση με οδό Παλαιοκάστρου – Αρναίας

Χαρακηρισμός: Γρήγορη κι ανοιχτή διαδρομή, με νέο οδόστρωμα, ομαλή ανάβαση, ευνοεί τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα.

Κατεβάστε 
εδώ τον χάρτη της ειδικής διαδρομής σε υψηλή ανάλυση.

Χάρτης - Ειδική Διαδρομή 3-6 

Ε.Δ. 3η – 6η  Ταξιάρχης

Αφετηρία: Από Παλαιόκαστρο προς Αρναία, μετά τις ταβέρνες του Χολομώντα.

 

Τερματισμός: Στην είσοδο της Αρναίας, 50μ πριν την διασταύρωση με Εθνική Οδό Αρναίας – Θεσσαλονίκης.

Χαρακτηρισμός: Πρόκειται για την μισή Ε.Δ . του θρυλικού Χολομώντα, με ήπιες κλήσεις στα πρώτα κομμάτια και κατηφορική στα τελευταία 6 Km. Κλειστή, με μεγάλη ποικιλία στροφών, πολύ τεχνική οδηγικά κι απαιτητική σε φρένα – λάστιχα. ¨Ανδρική διαδρομή¨.

Κατεβάστε
 εδώ τον χάρτη της ειδικής διαδρομής σε υψηλή ανάλυση.

Χάρτης Ειδική Διαδρομή 2-5-8 

Ε.Δ.  2η – 5η – 8η Τσουκαλάς

Αφετηρία: Στον Πολύγυρο, διασταύρωση προς Ταξιάρχη, απέναντι από το Δικαστικό Μέγαρο

 

Τερματισμός: 50μ πριν την διασταύρωση οδού Ταξιάρχη – Αρναίας και 300μ πριν την είσοδο χωριού Ταξιάρχης.

Χαρακτηρισμός: Ανηφορική στην αρχή με γρήγορες στροφές και καλό οδόστρωμα, κατηφορική στο τέλος με διαφορετικής ποιότητας άσφαλτο, που συνήθως προβληματίζει τα πληρώματα. Απαραίτητα συστατικά για καλό χρόνο, η γνώση της διαδρομής και το θάρρος!

 

Κατεβάστε εδώ τον χάρτη της ειδικής διαδρομής σε υψηλή ανάλυση.

Χάρτης Ειδική Διαδρομή 1-9 

Ε.Δ.  1η – 9η Γαλάτιστα

Αφετηρία: Στην έξοδο της Γαλάτιστας, στην παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης -  Πολυγύρου

Τερματισμός: 50μ πριν την διασταύρωση με νέα Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου

Χαρακτηρισμός: Ταχύτατη, ανοιχτή διαδρομή με παλαιά άσφαλτο και σημεία με μεγάλη ορατότητα για τους θεατές. Κλειστές δεξιές και ανοιχτές παρατεταμένες αριστερές, θα δώσουν μοναδικό θέαμα.

Κατεβάστε 
εδώ τον χάρτη της ειδικής διαδρομής σε υψηλή ανάλυση.

  • Εδώ υπάρχει ένα αρχείο pdf με τον ειδικό Κανονισμό του αγώνα.

  • Όσοι από τους συμμετέχοντες στο 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. επιθυμούν την μεταφορά των αγωνιστικών αυτοκινήτων τους στην Θεσσαλονίκη με την αυτοκινητοφόρα της ΕΛΠΑ, μπορούν να επικοινωνήσουν με τον κ. Νίκο Καραλή στο τηλ. 6973030013 ή τον κ. Μανώλη Χαλιβελάκη στο τηλ. 6973030230.

Πανηγυρική Εκκίνηση του 43ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Σε μια πραγματικά γιορτινή ατμόσφαιρα, δόθηκε το βράδυ του Σαββάτου η εκκίνηση για τον 5ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Το θέαμα που αντίκρισαν όσοι βρέθηκαν στην πανηγυρική εκκίνηση του Ράλλυ Δ.Ε.Θ., σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Θεσσαλονίκης, την Πλατεία Αριστοτέλους, ήταν σύμφωνα και με παρευρισκόμενους εκεί πρωτόγνωρο. Οι θεατές ήταν χιλιάδες, δημιουργώντας διπλές σειρές για να δουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα πληρώματά τους. Μάλιστα, το εγχείρημα της παρουσίας θεατών στο χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων για περίπου μια ώρα πριν την εκκίνηση πέτυχε, αφού πολλοί θεατές, ανάμεσα στους οποίους γονείς και παιδιά, φωτογραφήθηκαν με τα αυτοκίνητα και πήραν αυτόγραφα από τα πληρώματα.

Αξιοσημείωτη και άκρως συγκινητική, ήταν η στιγμή που κομμάτι της ζωντανής ιστορίας του Α.Ο.Θ., όπως οι κ. Τσομπανόπουλος, Ψηφίδης και Αλεξανδρίδης φωτογραφήθηκαν σε ένα παλιό Fiat Abarth, ενώ έδιναν και εκκίνηση σε πληρώματα. Παράλληλα, οι αγωνιζόμενοι εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το θέαμα που συνάντησαν, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους χορηγούς. Ας ελπίσουμε, η συνέχεια να είναι αντίστοιχα καλή και αύριο, στο κυρίως μέρος του αγώνα, δηλαδή τις ειδικές διαδρομές. Υπενθυμίζουμε, πως το πρώτο αυτοκίνητο, το Mitsubishi Lancer EVO IX των Δημήτρη Μίχου και Κώστα Χειράκη θα εισέλθει στην ε.δ. Γαλάτιστα στις 9:07. Για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να βρεθούν στις ειδικές διαδρομές, θα υπάρχει απευθείας ενημέρωση από το διαδικτυακό ραδιόφωνο του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε.

 

Πηγή: www.rally.gr

Κατεβάστε εδώ τον πίνακα εκκινούντων

308_43o_rally_deth_ekkinisi.jpg

43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Δεύτερη συνεχόμενη για Μίχο!

Μετά από το Ράλλυ Φθιώτιδος, ο Δημήτρης Μίχος με τον Κώστα Χειράκη κατάφεραν να σημειώσουν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μπαίνοντας πλέον και για τα καλά στη μάχη του τίτλου! Το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., αποδείχθηκε εξαιρετικό σε κάθε επίπεδο, με τον Α.Ο.Θ. να διοργανώνει έναν υποδειγματικό αγώνα, τις ειδικές διαδρομές να κερδίζουν τα εύσημα των οδηγών, και τον κόσμο να δίνει σε κάποιες περιπτώσεις δυναμικό παρών. Και όλα αυτά, με τον καιρό να είναι σύμμαχος όσων ακολούθησαν τον άκρως ενδιαφέρον αγώνα. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε και την εξαιρετική προβολή του αγώνα, από πλευρά Α.Ο.Θ., από το Γρ. Τύπου, αλλά και από τον Σύνδεσμο του ΣΟΑΑΒΕ, ο οποίος μετέδιδε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημέρας τόσο από το σέρβις παρκ, όσο και από τις ειδικές διαδρομές. Όλη αυτή η προσπάθεια έδωσε άλλο αέρα στον αγώνα, ο οποίος μας θύμισε προσπάθειες που γίνονται στο εξωτερικό. Μακάρι αυτό το παράδειγμα να ακολουθηθεί και από άλλους στο άμεσο μέλλον.

Πίσω στις ειδικές διαδρομές της Θεσσαλονίκης, απουσία των Βωβού καιΤσολακίδη, δεν επηρέασε καθόλου το ενδιαφέρον γύρω από τον αγώνα, αν και η παρουσία τους θα αναβάθμιζε ακόμα περισσότερο το επίπεδο του συναγωνισμού. Έτσι, οι Μίχος-Χειράκης ξεκίνησαν πιέζοντας από την πρώτη ειδική διαδρομή, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητα τους στην άσφαλτο. Οι Καλούδης-Ρούφος στην πρώτη τους επίσημη εμφάνιση με το Peugeot 207 S2000, τους ακολουθούσαν κατά πόδας, αλλά το πλήρωμα του λεςυκού EVO IX κατάφερε κερδίζοντας διαδοχικά τις πέντε πρώτες ειδικές του αγώνα, έχτισε μία μικρή διαφορά ασφαλείας, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, σημειώνοντας δικαίως τη δεύτερη του φετινή νίκη. Μία επικράτηση που τον φέρνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας μαζί με τον Άρη Βωβό, την ώρα που ο ίδιος επισημοποίησε τη συμμετοχή του στο επερχόμενο Ράλλυ ΕΛΠΑ!

Τις εντυπώσεις, αλλά και τα βλέμματα στις ειδικές διαδρομές, κέρδισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το εντυπωσιακό Peugeot 207 S2000. Το πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη κατάφερε να κινηθεί ταχύτατα, καταφέρνοντας να εξοικειωθεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σχετικά νωρίς. Το σημαντικότερο πρόβλημα προσαρμογής που αντιμετώπισαν, εντοπίστηκε στα φρένα, τα οποία και έπρεπε να συνηθίσει. Μόλις το κατάφερε αυτό, μπόρεσε και κέρδισε ειδικές διαδρομές και εν τέλει τις εντυπώσεις. Μακάρι, το πλήρωμα να έχει και ανάλογη συνέχεια στο μέλλον, και μάλιστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο και αποτελεί κόσμημα για τους ελληνικούς αγώνες.

Μάχη, όμως, είχαμε και για την κατάκτηση της 3ης θέσης της γενικής, ανάμεσα στους Τοψή-Τσότσο με το Lancer ένατης γενιάς και τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3. Η μεταξύ τους μάχη, ξεκίνησε από το πρωί, με το πλήρωμα του Clio να είναι αυτό που αρχικά έδειχνε το δρόμο. Στη συνέχεια, οι Θεσσαλονικείς βελτίωσαν κατά πολύ τους χρόνους τους και στο τέλος της ημέρας κρατήθηκαν στην 3ης θέση της γενικής, την οποία και εξασφάλισαν μόλις στην τελευταία ειδική. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το κιβώτιο, αφού «πέταγε» την 4η σχέση από το κιβώτιο. Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε και ο Γιώργος Κοσμόπουλος, αφού στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν λειτουργούσε ιδανικά το σύστημα διεύθυνσης και συγκεκριμένα η υδραυλική υποβοήθηση, με αποτέλεσμα ο οδηγός του Clio να κάνει υπεράνθρωπη προσπάθεια. Μάλιστα, στο τέλος είχαν και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο ευτυχώς δεν τους στοίχισε σημαντικό χρόνο, με αποτέλεσμα να κερδίσουν την κατηγορία F2.

Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ ξεκίνησε πιέζοντας στο όριο από το πρωί, εκμεταλλευόμενος το αρχικό μούδιασμα του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη με τον Λεωνίδα Μαχαρία στο τιμόνι του Peugeot 206 S1600. Ο Xali Jr., έχασε το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς που τον χώριζε στο τέλος του αγώνα από τον Κοσμόπουλο σχεδόν από τις πρώτες ειδικές του αγώνα, με αποτέλεσμα στη συνέχεια παρά το γεγονός ότι ήταν σε κάποιες περιπτώσεις ταχύτερος από τον αντίπαλο του, να μην καταφέρει να ψαλιδίσει τη μεταξύ τους διαφορά. Με αυτόν τον τρόπο, τερμάτισε δεύτερος στην F2, επικρατώντας όμως στην F3. Η F2, συγκέντρωνε από την αρχή του αγώνα τεράστιο ενδιαφέρον, αλλά οι πολλές εγκαταλείψεις επέτρεψαν στους δύο παραπάνω συνδυασμούς να ξεχωρίσουν. Συγκεκριμένα, εκτός τέθηκαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος από πρόβλημα στο κιβώτιο, οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος όταν έχασαν πολύτιμο χρόνο μετά από ένα κλατάρισμα, αλλά και οι τοπικοί Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου με μηχανικό πρόβλημα.

Έτσι, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μπεσλίδης-Νάνος με το VW Golf Kit Car, οι οποίοι διατήρησαν έναν σταθερό ρυθμό που τους επέτρεψε να τερματίσουν στην έκτη θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, ακολούθησαν οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το Honda Civic Type-R πραγματοποιώντας, παραδοσιακά όπως μας έχουν συνηθίσει στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους, πολύ καλές επιδόσεις. Όγδοοι γενικής και πρώτοι στην Α/5, τερμάτισαν οι Πάζης-Καράσο, που για ακόμα μία φορά απογείωσαν το Toyota Yaris και τερμάτισαν μπροστά από σαφώς ισχυρότερους συνδυασμούς. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν Απόστολος Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, τερματίζοντας μπροστά από τους Αργύριου-Μανδίκο με το Peugeot 106 Rallye. Οι τελευταίοι, επικράτησαν και στην Α/6, αλλά μετά από σπουδαία μάχη με τους Σανιδά-Τριανταφύλλου με ίδιο αυτοκίνητο. Αμφότεροι οι συνδυασμοί μας διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Πρώτοι στην κατηγορία Ε, τερμάτισαν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX, έχοντας μάλιστα και πιο εύκολο έργο μετά από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Θωμά Μανωλόπουλου. Τέλος, στην Ν/2, άνετα επικράτησαν οι Κυριαζής-Χατζηπαναγιώτου με το Citroen Saxo.

Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τον τερματισμό να πραγματοποιείται στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, όπως ακριβώς αρμόζει στον αγώνα. Έναν αγώνα που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και αποτελεί τον καλύτερο προπομπό για το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Επόμενο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ._Π.Τ

Πηγή: www.rally.gr

Αποτελέσματα του 43ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Τερματισμός και Αποτελέσματα

Από τα 53 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή εκκίνηση από την πλατεία Αριστοτέλους πήραν τα 48 ενώ την Κυριακή από την Γαλάτιστα εκκίνησαν τα 47. Τελικά μετά από 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα, μοιρασμένα σε 9 ειδικές διαδρομές, τερμάτισαν στη νότια πύλη της Δ.Ε.Θ., τα 29. Ένα ευχαριστώ σε όλα τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή και ένα μπράβο σε όσα  πληρώματα κατάφεραν να τερματίσουν.

Σε κλίμα ευχάριστο, φιλικό, χωρίς τυμπανοκρουσίες και φανφάρες διεξήχθη η διαδικασία απονομής των κυπέλλων στον εξώστη του Συνεδριακού Κέντρου "Βελλίδης". Η τελετή άρχισε με την απονομή κυπέλλων στα έξη πρώτα πληρώματα της γενικής κατάταξης και συνεχίστηκε για κάθε κατηγορία ξεχωριστά τελειώνοντας με την απονομή αναμνηστικών πλακετών για όλους τους χορηγούς του 43ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Μην χάσετε αυτόν τον μήνα το επετειακό τεύχος του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ. Αφιέρωμα στο 43o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και συνέντευξη του Γιάννη Ψηφίδη.

298_EKSOFYLLO3_medium.jpg
bottom of page