Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης
Κύριο Μενού
Αρχική arrow Αγώνες arrow Ράλλυ Δ.Ε.Θ. arrow 46ο Ράλλυ ΔΕΘ arrow Συμπληρωματικός Κανονισμός 2ο "Time Attack " Δ.Ε.Θ. 2013

Συμπληρωματικός Κανονισμός 2ο "Time Attack " Δ.Ε.Θ. 2013

Αξιολόγηση χρηστών: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Γιώργος Παπαδόπουλος
Παρασκευή, 30 Αύγουστος 2013

46_rally_deth/bannerdethvi.jpg.jpg

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη Εγγραφών    Δευτέρα  26.08.2013  ώρα    18:00

Λήξη Εγγραφών   Τετάρτη 11.09.2013  ώρα    21:00

Διοικητικός Έλεγχος- Διανομή Εντύπων Σάββατο  14.09.2013  ώρα:  9:00 –11:00
Υποχρεωτική Ενημέρωση Αγωνιζομένων   Σάββατο  14.09.2013  ώρα  11:00

Έναρξη του Αγώνα Time attack : Σάββατο 14.09.2013  ώρα  11:30

Δημοσίευση Αποτελεσμάτων 15΄ μετά το τέλος της εκδήλωσης

Απονομή Επάθλων Μετά το τέλος της εκδήλωσης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί:
Α)  μέχρι την Παρασκευή 13.09.2013 στα γραφεία του Α.Ο.Θ. Μακρυράχης 24, Βυζάντιο. 2310 423220
Β)  το Σάββατο 14.09.2013.από ώρα 09:00 μέχρι το τέλος της εκδήλωσης στο χώρο του αγώνα.

Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.

Υποχρεωτική ενημέρωση των αγωνιζομένων (briefing)
O Aλυτάρχης θα ενημερώσει τους αγωνιζόμενους σε συνάντηση πριν την εκκίνηση του αγώνα, στις 11:00, στον χώρο της πίστας, για όλα τα θέματα του αγώνα.  Η παρουσία του οδηγού, ή σε περίπτωση ανώτερης βίας ενός εκπροσώπου του, είναι υποχρεωτική.

ΑΡΘΡΟ 1
1.1  ΟΡΙΣΜΟΣ
Ο Α.Ο.Θ. και η ΑΣΠΙΣ, μετά από έγκριση της ΕΠ.Α-ΕΘ.Ε.Α συνδιοργανώνουν αγώνα TIME ATTACK που θα διεξαχθεί στις 14 Σεπτεμβρίου 2013, στην πίστα καρτ Ν. Ρυσίου, στην ίδια διαδρομή που θα διεξαχθεί η ΣΟΥΠΕΡ ΕΙΔΙΚΗ του 46ου ράλλυ ΔΕΘ

Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις:
α.  Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (ΔΑΚ) και των παραρτημάτων του.
β. Του Εθνικού Αθλητικού Κώδικα (ΕΑΚ), των παραρτημάτων του και των συμπληρωματικών   εγκυκλίων της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.
γ.  Του Γενικού Κανονισμού Δεξιοτεχνίας
δ.  Του συμπληρωματικού Κανονισμού
Πρόεδρος                                             


1.2. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος    Οδυσσέας Καραθάνος
Μέλη                                                        Αλέκος Πολυανίδης
Γιάννης Καφταντζής       
1.3  ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Αγωνοδίκης                                             Μωρίς Ραφαήλ
. . . . . . . . . . . . . . . . .


Αλυτάρχης    Κωνσταντινίδης Τάσος

Γραμματέας του Αγώνα    Νατάσα Κιουρτσή

Τεχνικός έφορος    Ιωάννης Χατζηαναστασίου

Υπεύθυνος Χρονομέτρησης    Νίκος Ανεζίνης
Γραμματεία του αγ
Η ΟΜΑΕ,  Η ΕΛΠΑ, Η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, Ο Α.Ο.Θ.,Η ΑΣΠΙΣ,  Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ OI ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

ΑΡΘΡΟ 2   ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Ο αγώνας ατομικής χρονομέτρησης  ( time attack ) δεν μετράει σε κάποιο προκηρυγμένο Κύπελλο ή Έπαθλο της ΕΠ.Α-ΕΘ.Ε.Α

ΑΡΘΡΟ 3 – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.    Αγώνας time attack.
Το μήκος της διαδρομής είναι περίπου 1.250 μέτρα. Τα αυτοκίνητα εκτελούν 2 γύρους χρονομετρημένους, με εκκίνηση από στάση και τερματισμό μετά φοράς (flying). Κάθε οδηγός θα εκτελέσει δύο προσπάθειες, δηλ δύο φορές από δύο χρονομετρημένους γύρους. Νικητής είναι όποιος έχει τον ταχύτερο ( μικρότερο ) συνολικό χρόνο . Σε περίπτωση ισοβαθμίας θα μετράει η καλύτερη δεύτερη προσπάθεια. Η εκκίνηση του χρονομετρημένου σκέλους γίνετε από στάση. Η εκκίνηση δίνεται με εντολή του αλυτάρχη, ανά 30΄΄ περίπου και στην πίστα αγωνίζονται ταυτόχρονα, δύο οχήματα.

ΑΡΘΡΟ 4 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ στο  time attack
Θα υπάρχουν 2 κατηγορίες:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1: Αυτοκίνητα Παραγωγής Επιβατικά
Κλάσεις:
•    Α.    Έως 1400cc ατμοσφαιρικά και έως 1000 turbo. 
•    Β     Από 1401cc έως 1600cc ατμοσφαιρικά & έως 1400 turbo
•    Γ     Από  1601cc έως 2000cc ατμοσφαιρικά & έως 1600 turbo
•    Δ     Πάνω από 2000cc ατμοσφαιρικά ή πάνω από 1600 turbo

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2: RACING
•           Αυτοκίνητα αγωνιστικά, SALOON  ανεξαρτήτου κυβισμού δικίνητα & τετρακίνητα , Αυτοκίνητα OPEN (π.χ. Caterham, Formulas, κτλ.) κι επιβατικά που όμως χρησιμοποιούν αγωνιστικά λάστιχα.

ΑΡΘΡΟ 5 - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
1.   Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει έγκυρη Εθνική ή Διεθνή άδεια αγωνιζόμενου ή διαγωνιζομένου κατηγορίας C, ή ετήσια αγωνιστική άδεια παιδιών, σύμφωνα με τις εγκυκλίους της ΕΠ.Α./ΕΘ.Ε.Α.
2.    Κάθε αυτοκίνητο επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην ίδια κατηγορία μέχρι τρεις φορές αλλά κάθε φορά με διαφορετικό οδηγό.
3.    Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.
4.   Κάθε οδηγός έχει το δικαίωμα να λάβει μέρος σε δύο κατηγορίες με το ίδιο αυτοκίνητο, εφόσον τηρεί τις προϋποθέσεις των ελαστικών.
5. Ο οργανωτής θα εφοδιάσει όλα τα αυτοκίνητα με δύο αυτοκόλλητες πινακίδες, που θα φέρουν τους αριθμούς συμμετοχής και τα λογότυπα του 2ου Δ.Ε.Θ Time attack. Τα νούμερα θα κολληθούν στις δύο μπροστινές πόρτες, με τον αριθμό εμπρός. Εάν όχημα δεν έχει κολλημένες τις πινακίδες του αγώνα, ΔΕΝ μπορεί να συμμετέχει στον αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ / ΑΠΟΔΟΧΗ
1.   Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης  το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στην  κλάση / κατηγορία που έχει εγγραφεί μπορεί μετά από πρόταση του Τεχνικού Εφόρου και απόφαση Αγωνοδίκη να μεταφερθεί στην κλάση / κατηγορία που ανταποκρίνεται ή να μη γίνει αποδεκτό.
2.  Η οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΠ.Α-ΕΘ.Ε.Α., να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζομένου ή οδηγού χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους άρνησης.
3.   Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και /ή ο οδηγός αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον κανονισμό του αγώνα και παραδέχεται ότι, οι καθιερωμένες απο τον ΔΑΚ και ΕΑΚ δωσιδικίες  ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά τον αγώνα.
4.   Η οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από 60 συμμετοχές .

ΑΡΘΡΟ 7 - ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ / ΑΣΦΑΛΙΣΗ
1.    Η δήλωση συμμετοχής δε γίνεται δεκτή αν δε συνοδεύεται από α) το παράβολο συμμετοχής εξήντα ευρώ ( €60 ) β) την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος στο όνομα του οδηγού ή με εξουσιοδότηση του κατόχου στον συμμετέχοντα οδηγό, γ) την άδεια οδήγησης του οδηγού, δ) τον αριθμό αγωνιστικής πινακίδας της ΕΘ.Ε.Α. θεωρημένα για το τρέχον έτος.
2.    Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται η ασφάλιση του αγωνιζομένου που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησής του και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
3.    Τα παράβολα συμμετοχής επιστρέφονται στις εξής περιπτώσεις:
•    Εάν η δήλωση συμμετοχής δε γίνει δεκτή και
•    Εάν ο αγώνας ματαιωθεί, ή αναβληθεί.

ΑΡΘΡΟ 8 - ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
1.    Ο Αγωνοδίκης, σύμφωνα με τα άρθρα 66 και 141 του ΕΑΚ, έχει το δικαίωμα με απόφασή του να τροποποιεί τις διατάξεις του ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν και με τον όρο ότι - με μέριμνα της οργάνωσης - θα ειδοποιηθούν έγκαιρα γι αυτές τις τροποποιήσεις όλοι όσοι δήλωσαν συμμετοχή.
2.    Κάθε σχετική τροποποίηση ή συμπληρωματική διάταξη θα γίνεται γνωστή με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ειδικού κανονισμού. Τα δελτία θα τοιχοκολληθούν στη Γραμματεία και στους πίνακες ανακοινώσεων του αγώνα.
Επίσης θα κοινοποιηθούν, το συντομότερο δυνατόν, απ’ ευθείας στους αγωνιζόμενους οι οποίοι θα πρέπει να βεβαιώσουν την παραλαβή τους ενυπόγραφα, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο λόγω της εξέλιξης του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 9 - ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ / ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ
•    Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, τα αυτοκίνητα θα ελεγχθούν από τον τεχνικό έφορο του αγώνα.
•    Η είσοδος στα Pits θα επιτρέπεται μόνο στο διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο με τον οδηγό του και σε ένα μόνο άτομο υποστήριξης που θα επιβαίνει στο συγκεκριμένο διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο.
•    Ο Αλυτάρχης υποχρεούται να καλέσει τους αγωνιζόμενους σε συνάντηση πριν την εκκίνηση του αγώνα. Η παρουσία του οδηγού ή -σε περίπτωση ανώτερης βίας- ενός εκπροσώπου του είναι υποχρεωτική.

ΑΡΘΡΟ 10 - ΑΓΩΝΑΣ
Η εκκίνηση στο time attack θα δίνεται με τη σημαία του Αλυτάρχη. Ο αγωνιζόμενος ξεκινάει χωρίς χρονοτριβή και ο χρόνος του αρχίζει από την διέλευσή του μπροστά από το φωτοκύτταρο χρονομέτρησης, που θα είναι τοποθετημένο στην γραμμή της αφετηρίας. Ο τερματισμός γίνετε μετά φοράς, ( flying )
Αν ο αγωνιζόμενος δεν παρουσιασθεί στην γραμμή εκκίνησης μέσα σε 5 λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο αφέτης, ή εκπρόσωπός του, αποκλείεται από το σκέλος.
Υπενθυμίζεται στους συμμετέχοντες ότι απαγορεύονται  επιδείξεις (δοκιμές) στον χώρο των Pits. Σε περίπτωση παραβίασης του κανονισμού θα επιβάλλεται ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό του από την εκδήλωση.
Αγωνιζόμενος ο οποίος μπαίνει στην πίστα και το αυτοκίνητό του παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα πριν την εκκίνηση της χρονομέτρησης θα πρέπει να το αναφέρει αμέσως στον Αλυτάρχη, ο οποίος μπορεί να του δώσει το δικαίωμα να λάβει μέρος στη διαδικασία στο τέλος της κατηγορίας του, εκτός κατάταξης.
Αγωνιζόμενος ο οποίος δεν έχει ακόμα λάβει μέρος στον αγώνα δεν έχει το δικαίωμα να βγει από τα PITS αν δεν τελειώσει η κατηγορία του. Επίσης, αν λαμβάνει μέρος και σε επόμενη κατηγορία θα ισχύει ο ίδιος περιορισμός.
Σε αγωνιζόμενο που θα πραγματοποιήσει ζέσταμα ελαστικών στον χώρο των PITS επιφέρεται ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι και αποκλεισμό από τον αγώνα ή ακόμα και από το πρωτάθλημα.
Οδηγός ο οποίος λαμβάνει μέρος στο time attack και κινείται κατ’ εξακολούθηση εκτός πίστας, μεταφέροντας χώμα μέσα στην πίστα, είναι δυνατόν - κατά την κρίση του Αλυτάρχη - να αποκλειστεί από την εκδήλωση.

ΑΡΘΡΟ 11 - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Για την ασφάλεια τους οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος. Ακόμη πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας τουλάχιστον 3 σημείων και να διαθέτουν τον προβλεπόμενο από τον ΚΟΚ πυροσβεστήρα. Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.
Συνιστάται η τοποθέτηση κλωβών ασφαλείας (roll bars) σε όλα τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα. Όσα από τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα δεν έχουν οροφή θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι εφοδιασμένα με κλωβό ασφαλείας (roll bar).
Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα θα βρίσκονται στο χώρο ασθενοφόρο και γιατρός.

ΑΡΘΡΟ 12 - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ / ΕΦΕΣΕΙΣ
1.    Οι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
•    Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης 30 λεπτά μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης.
•    Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου.
•    Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης,  μέσα σε 30 λεπτά από την ανάρτησή τους.
•    Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει καμία ένσταση.
2.    Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη, στο βοηθό του ή -αν λείπουν- σε ένα από τους αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παράβολο που είναι το ισόποσο της συμμετοχής. Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης, ο αγωνιζόμενος  κατά του οποίου έγινε η ένσταση θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το αυτοκίνητό του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους. Κάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από τον αγώνα και αναφορά στην ΕΠ.Α-ΕΘ.Ε.Α.Η ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου και ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Αλυτάρχη συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΠ.Α.-ΕΘ.Ε.Α.
Σχετικά με το ποσό που απαιτείται για εξαρτήματα που δεν αναφέρονται στη σχετική εγκύκλιό της καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του αυτοκινήτου επιβαρύνουν α) τον ενιστάμενο αν η ένσταση δε γίνει δεκτή και β) τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή. Αν η ένσταση δε γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και την μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που έχει κατατεθεί, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα, θα του επιστραφεί η διαφορά.

ΑΡΘΡΟ 13 -  ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ
Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στο χώρο του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 14 - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Η ανακοίνωση αποτελεσμάτων θα γίνει το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013 στο χώρο του αγώνα, αμέσως μετά τον τερματισμό του αγώνα.
ΑΡΘΡΟ 15 - ΕΠΑΘΛΑ
Τα έπαθλα που θα απονεμηθούν είναι τα εξής:
Time attack

Κατηγορία επιβατικά
Θα απονεμηθούν Έπαθλα στους τρεις πρώτους κάθε κλάσης, εάν εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα. Εάν εκκινήσουν τέσσερα, κύπελλο απονέμετε στους 1ο και 2ο κι εάν εκκινήσουν τρείς μόνον στον 1ο.

Κατηγορία RACING
Θα απονεμηθούν Έπαθλα στους τρεις πρώτους της Γενικής κατάταξης της κατηγορίας.

Time attack winner
Θα απονεμηθεί κύπελλο στον οδηγό που πέτυχε την ταχύτερη επίδοση της ημέρας.

ΑΡΘΡΟ 16 - ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των Επάθλων θα γίνει μετά τη λήξη των αγώνων, στο χώρο του αγώνα.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ "TIME ATTACK"

Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook Δείτε τα video μας στο YouTube Δείτε το κανάλι μας στο Livestream Τελευταία νέα σε RSS

MPM

Tunap

Piretzidis

Piretzidis

Ποιος είναι Online

Έχουμε 65 επισκέπτες σε σύνδεση

Αριθμός επισκέψεων από 16.8.2010

Επισκέπτες: 6516959