Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης
Κύριο Μενού

Ειδικός Κανονισμός

Αξιολόγηση χρηστών: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από ΑΟΘ
Τρίτη, 23 Αύγουστος 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΑΟΘ


• Έναρξη εγγραφών: Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011
• Λήξη εγγραφών Συμμετοχής: Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011, ώρα 22:00
• Διανομή Βιβλίου Διαδρομής (Road Book): Τετάρτη  7 Σεπτεμβρίου 2011
αναγνωρίσεων:

Oι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά την λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του roadbook, δηλαδή από την Πέμπτη 08/09/2011, μέχρι την προηγούμενη ημέρα του αγώνα.

Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Επίσης τα οχήματα αναγνωρίσεων πρέπει να φέρουν στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων της ΕΘ.Ε.Α.

Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, την συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.
Οι παραβάτες θα υπόκεινται τις ποινές που ορίζει ο Γενικός Κανονισμός της ΕΘΕΑ.

Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων

• Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011.

1η συνεδρίαση Αγωνοδικών

• Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011 (στην γραμματεία του αγώνα).

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

•  Διοικητικός έλεγχος και έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων: 09.00 – 13.00 στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Λεωφ. Στρατού & Αγγελάκη , έναντι ΧΑΝΘ ).  Μετά τον τεχνικό έλεγχο τα οχήματα παραμένουν στον χώρο, (σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο parking), μέχρι την πανηγυρική εκκίνηση

Το ακριβές ωράριο θα καθορισθεί ανάλογα με τους αριθμούς συμμετοχής και θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών.

• Διανομή εντύπων & αριθμών συμμετοχής: Στον έλεγχο εξακρίβωσης  το Σάββατο 17/09/2011.

• Ενημέρωση Αγωνιζομένων (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ): Στον έλεγχο εξακρίβωσης, ώρα 12:00 μ.μ.

• Πανηγυρική εκκίνηση: Σάββατο 17/09/2011, στην νότια πύλη της ΔΕΘ (Λεωφ. Στρατού & Αγγελάκη , έναντι ΧΑΝΘ)  , ώρα 14.00. Ώρα προσέλευσης στον χώρο της εκκίνησης 13.30 (το αργότερο).

• Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων: Σάββατο 17/09/2011, στην Γραμματεία του αγώνα, ώρα 19:30 μ.μ.. 

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

• Εκκίνηση Αγώνα: Πολύγυρος, ώρα 09:00 π.μ.

• Τερματισμός αγώνα: Πολύγυρος. ώρα 15.27 μ.μ.

• Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: αμέσως μετά τον τερματισμό στον χώρο του τερματισμού.

• Δημοσίευση αποτελεσμάτων: ώρα 16:30 στην Γραμματεία & στον χώρο τερματισμού.

• Συνέντευξη τύπου Αγωνιζόμενων: Στον χώρο του τερματισμού, αμέσως μετά τον τερματισμό.

• Απονομή Επάθλων: Στον χώρο του Τερματισμού, ώρα 17.00. 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Α.Ο.Θ., καθημερινά από τις 10:00-15:00, από την έναρξη των εγγραφών, Δευτέρα 22/08/2011. 

Από τις 05/09/2011 έως 17/09/2010  θα λειτουργεί καθημερινά από τις 11:00 - 23:00.

Διεύθυνση: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο-Θεσσαλονίκη 55133 Τηλ. 2310 423220 – Fax: 2310 423221, email: , website: www.aoth.gr. 

Κατά τη διάρκεια του αγώνα η γραμματεία θα λειτουργεί στον Πολύγυρο, στο κτίριο της Περιφέρειας Χαλκιδικής.

Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών.

ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΑ Α.Ο.Θ.: Μακρυράχης 24 Βυζάντιο Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310 423220, Fax 2310 423221

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΑΡΘΡΟ 1 - OΡΓΑΝΩΣΗ

Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις:
Του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα (Δ.Α.Κ.) και των παραρτημάτων του, του Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (Ε.Α.Κ.), της προκήρυξης πρωταθλημάτων της ΕΘ.Ε.Α. καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού κανονισμού Ραλλύ και του παρόντος συμπληρωματικού Κανονισμού και των παραρτημάτων του.

1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ

Ονομασία Αγώνα: 44ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ
Οργανωτής: Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.)
Συνδιοργανωτές: HELEXPO A.E. & Δ.Ε.Θ. Α.Ε.

1.2  ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ  Δημήτρης Κουμποτής

ΜΕΛΗ Νικόλαος Τριανταφύλλου
Ιωάννης  Καφταντζής

1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΑ

Αγωνοδίκες – Πρόεδρος  ……………………….

Μέλη  Ιωάννης Λιάκος
Μιχάλης Δαφνομήλης

Παρατηρητής ΕΘ.Ε.Α.  ……………………….

Αλυτάρχης Παναγιώτης Μαραντζίδης

Γραμματέας του αγώνα Βασιλική Σπανδώνη

Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος  Νάσος  Παπακώστας

Τεχνικοί έφοροι  Ιωάννης Τσικίνας
Παύλος Πινούλης
Λεωνίδας Παπαδημητρίου

Υπεύθυνος σχέσεων με αγωνιζόμενους Δημήτρης Αναγνώστου

Υπεύθυνος Ασφαλείας  Ιωάννης Καφταντζής

Υπεύθυνος Τύπου  Μιχάλης Γκαβέζος, Γιώργος  Παπαδόπουλος

Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων  Infomega

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

ΑΡΘΡΟ 2 - ΓΕΝΙΚΑ

2.1 Το 44ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ περιλαμβάνεται στο:

1. 47ο Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A  -R- Ε )

ΤΙΤΛΟΙ

- 47ο Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A  -R- Ε )
- Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A –R- Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A  - R-Ε)
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A – R-Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα
- Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A –R- Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα
- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A –R- Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα

Kύπελλα κλάσεων Οδηγών
- Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc
- Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc
- Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc
- Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 2000 cc

- Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc
- Kύπελλο Οδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc
- Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3
- Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc kit car

- Κύπελλο Oδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc
- Κύπελλο Oδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc
- Κύπελλο Oδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα

Kύπελλα κλάσεων Συνοδηγών
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης μέχρι 1400 cc 
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω  από 1600 μέχρι 2000 cc
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας N, κλάσης πάνω  από 2000 cc

- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης μέχρι 1400 cc
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc και R3
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της ομάδας A, κλάσης πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc kit car

- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης μέχρι 1600 cc
- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 1600 cc μέχρι 2000 cc
- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ της Ομάδας ΕE κλάσης πάνω από 2000 cc δικίνητα

2 . Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά)

- Kύπελλο Oδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A – Ε- Ιστορικά)
- Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc (Ν1-Α5-Ε9-Ιστ.)
- Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc (Ν2-Α6-Ε10-Ιστ.)
- Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc (Ν3-Α7-Ε11-Ιστ.)
- Κύπελλο Οδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω (Ν4-Α8-Ε12-Ιστ.)

- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά)
- Kύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης μέχρι 1400 cc (Ν1-Α5-Ε9-Ιστ.)
- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1400 -1600cc (Ν2-Α6-Ε10-Ιστ.)
- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 1600 -2000cc (Ν3-Α7-Ε11-Ιστ.)
- Κύπελλο Συνοδηγών Pάλλυ κατοίκων Bορείου Ελλάδος της κατηγορίας (N - A - Ε- Ιστορικά) κλάσης από 2000 cc και άνω (Ν4-Α8-Ε12-Ιστ.)

ΑΡΘΡΟ 3 – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

3.1 Συνολική χιλιομετρική διαδρομή του αγώνα  187,25 χλμ
3.2 Αριθμός ειδικών διαδρομών 5
3.3 Συνολικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών  79,62 χλμ
3.4 Αριθμός σκελών 1
3.5 Τύπος οδοστρώματος κάθε σκέλους: όλες οι Ε.Δ. θα διεξαχθούν σε ασφάλτινους δρόμους.

ΑΡΘΡΟ 4 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ (ΔΤΤ)

Η έκδοση του ΔΤΤ είναι υποχρεωτική. Όλοι οι αγωνιζόμενοι που έχουν εκδώσει ΔΤΤ είναι υποχρεωμένοι να το παρουσιάσουν στην Γραμματεία του Αγώνα κατά την διάρκεια του Ελέγχου Εξακρίβωσης.

ΑΡΘΡΟ 5 - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ

Τα παρακάτω αυτοκίνητα γίνονται δεκτά

- Αυτοκίνητα Παραγωγής (Ομάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)
- Αυτοκίνητα Τουρισμού (Ομάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC
- Αυτοκίνητα Ομάδας E (βλέπε τεχνικό κανονισμό της EΘEA).
- Αυτοκίνητα της ομάδας ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (βλέπε Παράρτημα Κ)
- Αυτοκίνητα της Κατηγορίας 4x4 (Τ1, Τ2, Τ3, Τ6, Τ7, Τ8, Τ9, Εμπορίου, SUV)
- Αυτοκίνητα ομάδων που έχουν προταθεί και εγκριθεί από την ΕΘΕΑ στους αγώνες που προσμετρούν για τα αντίστοιχα πρωταθλήματα. (βλέπε αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς).
- Αυτοκίνητα Ομάδας R.

Τα αυτοκίνητα WRC δεν βαθμολογούνται.

Tα αυτοκίνητα της ομάδας N υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις, ανάλογα με τον κυβισμό τους.
N 1 κλάση : μέχρι 1400 κ. εκ.
N 2 κλάση : πάνω από 1400 έως 1600 κ. εκ.
N 3 κλάση : πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ.
N 4 κλάση : πάνω από  2000 κ. εκ. και Super 2000

Tα αυτοκίνητα της ομάδας A, συμπεριλαμβανομένων των World Rally Cars, υποδιαιρούνται στις παρακάτω 4 κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους:
A 5 κλάση  :  μέχρι 1400 κ. εκ.
A 6 κλάση  :  πάνω από 1400 έως1600 κ. εκ.
A 7 κλάση  :  πάνω από 1600 έως 2000 κ. εκ. και R3
A 8 κλάση  :  πάνω από 2000 κ. εκ.

Tα αυτοκίνητα της ομάδας E, υποδιαιρούνται στις 4 παρακάτω κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό τους:
EE  9 κλάση  : μέχρι 1400 κ. εκ. 
EE 10 κλάση : πάνω από  1400 έως1600 κ. εκ.
EE 11 κλάση : πάνω από 1600 έως  2000 κ.εκ.
EE 12 κλάση :  πάνω από  2000 κ. εκ.
Τα αυτοκίνητα ΕΑ και ΕΝ κατατάσσονται και βαθμολογούνται μαζί με την αντίστοιχη κλάση της Α ή της Ν. (π.χ. ΕΑ 5 μαζί με Α5, ΕΝ 1 μαζί με Ν1).

Tα  αυτοκίνητα της Ομάδας Ιστορικών υποδιαιρούνται σε 3 κατηγορίες:
Κατηγορία 1 (έως και 1969)
Κλάση B1&B2    :    έως 1300 cc κατηγορίας 1
Κλάση B3     :    από 1300 - 1600 cc κατηγορίας 1
Κλάση B4     :    από 1600 - 2000 cc κατηγορίας 1
Κλάση B5     :    πάνω από 2000 cc κατηγορίας 1

Κατηγορία 2 (1970-1975)
Κλάση C1     :    έως 1300 cc κατηγορίας 2
Κλάση C2     :    από 1300 - 1600 cc κατηγορίας 2
Κλάση C3     :    από 1600 - 2000 cc κατηγορίας 2
Κλάση C4&C5    :    από 2000 - 2500 cc κατηγορίας 2

Κατηγορία 3 (1976 έως και 1981)
Κλάση D1&D2 έως 1300 cc κατηγορίας 3  Ιστορικών  Αυτ/των
Κλάση D3&D4 από 1600 - 2000 cc κατηγορίας 3 Ιστορικών  Ατ/των

Τα αυτοκίνητα της Ομάδας των Ιστορικών και της Κατηγορίας 4 χ 4 διαγωνίζονται σε αντίστοιχο δικό τους ανε­ξάρ­τητο αγώνα, συμμετέχουν με τον γενικό κανονισμό ράλλυ, άλλα ακολουθούν τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς.
Σε περίπτωση που ένας αγώνας δεν μετράει για τα Ιστορικά, τότε τα ιστορικά αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν σε αντίστοιχες κλάσεις της Ομάδας Ε.
Για αυτή την ομάδα και την κατηγορία θα εκδοθεί ιδιαίτερη κατάταξη και δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα γενικής κατάταξης του αγώνα.

5.1 Επιτρεπτές τροποποιήσεις

α. Προστατευτική ποδιά
Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αυτοκίνητο, όπως ορίζεται από τα άρθρα 254.6.7.1, 254Α.5.7.2 και 255.5.7.2.10 του Παραρτήματος J.
Επί πλέον, επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς για την προστασία του αμαξώματος από τη διάβρωση, υπό τον όρο ότι η ποδιά αυτή είναι αφαιρετή, ακολουθεί ακριβώς τις καμπύλες του αμαξώματος, δεν παραβιάζει κανένα άρθρο του δελτίου αναγνώρισης και δεν έχει καμία (αεροδυναμική ή άλλη) λειτουρ­γία εκτός από την προ­στασία του αμαξώματος. Όσον αφορά το υλικό κατασκευής και άλλες προδιαγραφές πρέπει να είναι σύμφωνα με το Παράρτημα J.

β. Λασπωτήρες
Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στα χωμάτινα ράλλυ πρέπει να είναι εφοδιασμένα με λασπωτήρες σε όλους τους τροχούς, σύμφωνα με την τεχνική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ (βλέπε Παράρτημα J, άρθρο 252.7.7). Στους ασφάλτινους αγώνες οι λασπωτήρες είναι προαιρετικοί αλλά αν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να υπάρχουν σε όλους τους τροχούς και να είναι σύμφωνοι με το παράρτημα J, άρθρο 252.7.7.

γ. Παράθυρα
Tα ανακλαστικά ή φυμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στα πλαϊνά παράθυρα είναι υποχρεωτικά, σύμφωνα με το Παράρτημα J 253.11. Τα ανακλαστικά, ή φιμέ ή αντιθραυστικά φιλμ στο πίσω παρμπρίζ επιτρέπονται. Όλα τα φιλμ πρέπει να έχουν μια οπή από την οποία να είναι ορατά τα άτομα που βρίσκονται στο αυτοκίνητο.

δ. Θάλαμος επιβατών
Mέσα στο θάλαμο επιβατών μπορούν να μεταφέρονται μόνο τα εξής εξαρτήματα: εφεδρικός (οί) τροχός (οί), ανταλλακτικά, εργαλεία, εφόδια ασφάλειας, εφόδια επικοινωνίας, έρμα (αν επιτρέπεται), δοχείο νερού καθαρισμού παρμπρίζ (μόνο στα αυτοκίνητα των ομάδων A και B).
Όλα τα ανταλλακτικά και εργαλεία πρέπει να στερεώνονται είτε ΠΙΣΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού είτε ΚΑΤΩ από τις θέσεις του οδηγού ή/και του συνοδηγού.
Oι θήκες για τα κράνη και τα εργαλεία που βρίσκονται στο θάλαμο επιβατών πρέπει να είναι φτιαγμένες από άφλεκτο υλικό που σε περίπτωση φωτιάς δεν πρέπει να βγάζει τοξικά αέρια. Για τα παραπάνω βλέπε παράρτημα J Άρθρο 252.7.3.

Για αγώνες ράλλυ, πρέπει ανά πάσα στιγμή να υπάρχουν στο αυτοκίνητο δύο κοπίδια για ζώνες, εύκολα προσβάσιμα από οδηγό και συνοδηγό όταν κάθονται στις θέσεις τους με δεμένες τις ζώνες (παράρτημα J, άρθρο 253 6.1). 

ΑΡΘΡΟ 6 - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος θέλει να λάβει μέρος στο 44ο ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλλει στην Γραμματεία του αγώνα:
Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) Μακρυράχης 24, 551 33 Θεσσαλονίκη τηλ. 2310423220, ή με fax 2310423221 , ή με e-mail: , ή με ηλεκτρονική υποβολή, μέσω του site www.aoth.gr

Η δήλωση Συμμετοχής γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ μαζί με το παράβολο συμμετοχής, που πρέπει να φτάσει στην Γραμματεία μέχρι την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 22:00 μ.μ.

Τα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011.

ΑΡΘΡΟ 7 - ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

7.1 Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής:

Για Μέλη πληρώματος  350  €,
Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες  525  €
Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ)  700  €
εάν και εφόσον δεχτούν να τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή

Για Μέλη πληρώματος  700 €,
Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες  1050  €
Για Διαγωνιζόμενες εταιρίες (ΑΕ) 1400  €
εάν δεν τοποθετήσουν την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή.

Οι νέοι αγωνιζόμενοι έχουν έκπτωση στην συμμετοχή 40% ( Νέοι αγωνιζόμενοι θεωρούνται αυτοί που εκδίδουν αγωνιστική άδεια για πρώτη φορά, στην αγωνιστική άδεια θα υπάρχει σημείωση δηλωτική του νέου αγωνιζόμενου).

Στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, εάν ο συμμετέχων είναι βετεράνος οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, το παράβολο συμμετοχής μειώνεται κατά 50%.
Σημειώνεται ότι βετεράνος οδηγός αγώνων θεωρείται ο οδηγός που έχει εκδώσει για πρώτη φορά αγωνιστική  άδεια τουλάχιστον πριν 30 χρόνια κι έχει σταματήσει την ενεργό συμμετοχή τουλάχιστον πριν 5 χρόνια.

Το παράβολο συμμετοχής μπορεί να πληρωθεί είτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. είτε στους λογαριασμούς:
•  0026-0388-21-0200186800, Eurobank,
•  208-37487154,  Εθνική Τράπεζα Ελλάδος,
•  712-002310-030144 Alpha Bank,

στο όνομα Δ.Κουμποτής – Γ. Τρύφος.

7.2 Η αίτηση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής.

7.3 Τα δικαιώματα συμμετοχής επιστρέφονται σε περίπτωση κατά την οποία:

1. Η  δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή
2. Αν ο αγώνας ματαιωθεί

7.4  Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζόμενου για ζημίες προς τρίτους.

H ασφάλιση αυτή ισχύει από την στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με την λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων, ή από την στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν. Τα αυτοκίνητα των Σέρβις, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες " SERVICE " του Οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές στον αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους.

Ο Α.Ο.Θ., Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, Η ΕΘ.Ε.Α ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ  ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΑΡΘΡΟ 8 - ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 εκ. στο επάνω τμήμα του παρ-μπριζ και εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 8 εκ. το πολύ στο πίσω παράθυρο.
Οι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του ράλλυ διατίθενται για την διαφήμιση των Οργανωτών.
Αυτή η διαφήμιση (Α) είναι υποχρεωτική και οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούν να αρνηθούν την τοποθέτηση της.
Οι αγωνιζόμενοι που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση (Β) του Οργανωτή
πρέπει να αφήσουν για αυτήν τον ακόλουθο χώρο:
Α = Υποχρεωτική: Πλευρικοί αριθμοί, πινακίδες πόρτας.
Β = Προαιρετική: Στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου (θα ανακοινωθεί με Δελτίο Πληροφοριών).
Αυτές τοποθετούνται στα μπροστινά φτερά του αυτοκίνητου και στις δύο πλευρές του και πρέπει να βρίσκονται εμπρός από τους πλευρικούς αριθμούς του ράλλυ και να μην καλύπτονται από άλλες διαφημίσεις.

Τοποθέτηση Διαφημίσεων
Τοποθέτηση Διαφημίσεων


ΑΡΘΡΟ 9 - ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

9.1 Έλεγχος των κρανών και των εφοδίων των οδηγών

Ο έλεγχος αυτός θα γίνει κατά την διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης  το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011.

Οι  αγωνιζόμενοι πρέπει να φορούν ότι αναφέρεται στην τεχνική εγκύκλιο.

ΕΝΔΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ

Σε όλους τους αγώνες, Eθνικούς και διεθνείς, όλοι οι οδηγοί και οι συνοδηγοί πρέπει να φορούν κράνη, φόρμες, γάντια (προαιρετικά για τους συνοδηγούς), μακρυά εσώρουχα, μπαλακλάβα, κάλτσες και παπούτσια αναγνωρισμένα σύμφωνα με τα Πρότυπα της FIA 8856-2000.
Η χρήση των προστατευτικών για το λαιμό (HANS),σύμφωνα με το πρότυπο FIA 8858-2002 είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους τους οδηγούς και συνοδηγούς.
Οποιαδήποτε παράβαση θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.

9.2 Πινακίδες - αριθμοί συμμετοχής

Κάθε πλήρωμα θα εφοδιασθεί από την Οργανωτική Επιτροπή με:

1. Δύο πινακίδες για τις μπροστινές πόρτες. Κάθε πινακίδα θα περιλαμβάνει τον αριθμό συμμετοχής και διαφημίσεις του οργανωτή.
Κάθε πινακίδα θα τοποθετείται οριζόντια στην μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας, με τον αριθμό μπροστά. (άρθρο 15.2 Γενικού Κανονισμού Ράλλυ 2011).
Σε απόσταση 10 cm γύρω από την πινακίδα ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση.

2. Δύο αριθμούς για κάθε πίσω πλαινό παράθυρο σε φωσφορίζον πορτοκαλί χρώμα.
Αυτοί οι αριθμοί θα τοποθετηθούν στο επάνω τμήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων, σε συνάρτηση με το όνομα του οδηγού. 

Οι παραπάνω πινακίδες και αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται όπως στις εικόνες στο άρθρο 8.        

9.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ

Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων: επιτρέπονται αναγνωρίσεις με αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω:

Aπαγορεύονται τα Ν4, Α/8 και Ε/12

1. Αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep  έως 2500 cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600 cc turbo.
2. Tο αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.
3. O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
4. Tο κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
5. H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας. 
6. Oι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.
7. Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
8. Αγωνιστικά εξαρτήματα (roll bar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.
9. Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.
10. Oι ζάντες είναι ελεύθερες και θα πρέπει να φέρουν  ελεύθερα ελαστικά, εκτός από slicks.
11. Tο πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη).   

Διάρκεια

1. Οι αναγνωρίσεις επιτρέπονται μόνο μετά τη λήξη των συμμετοχών και τη διανομή του road book, δηλαδή από την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας του αγώνα, μέχρι την προηγούμενη μέρα του αγώνα.
2. Ο αριθμός των διελεύσεων είναι ελεύθερος.
3. Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενο­χλούνται οι κάτοικοι της περοχής.
4. Η ΕΘΕΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.
5. Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 22.Α.5 του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ.

Προσοχή:
Σε κάθε περίπτωση η ασφάλεια και τα δικαιώματα των άλλων οδηγών πρέπει να είναι σεβαστά και οι αγωνι­ζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τον ΚΟΚ.
Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων οι δρόμοι είναι ανοικτοί στην κυκλοφορία.
Μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια λέσχη θα φροντίζει για την αποκατάσταση της καθαριότητας των δρόμων και των διασταυρώσεων

Κανονισμοί που αφορούν τις αναγνωρίσεις

1. Κάθε πλήρωμα, σε όλη τη διάρκεια που πραγματοποιεί αναγνωρίσεις, οφείλει να φέρει στην εσωτερι­κή πλευρά του μπροστινού παρμπρίζ την κίτρινη πινακίδα αναγνωρίσεων, που θα προμηθευτεί από την ΕΘΕΑ. Η παραλα­βή αυτή μπορεί να γίνει με την έκδοση της αγωνιστικής άδειας. Υπενθυμίζεται ότι η κάρτα αυτή δεν είναι ετήσια και ισχύει αορίστως.
O αναφερόμενος στην κάρτα αριθμός θα αφορά τον συγκεκριμένο αγωνιζόμενο.
Η μη συμμόρφωση επιφέρει χρηματική ποινή 100 ευρώ και η κατ’ εξακολούθηση παράλειψη 200  ευρώ.
2. Η μέγιστη ταχύτητα στις ειδικές και στις απλές διαδρομές είναι 70 χλμ/ωρα (60 χλμ στους χωμάτινους αγώ­νες), εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.
Η ΕΘΕΑ θα εποπτεύει την τήρηση των ανωτέρω με τη χρήση radar. Οι μετρήσεις του radar δεν θα επιδέχονται αμφισβήτηση.
3. ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ  η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα.
.
Τονίζεται ότι οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο μιας ειδικής διαδρομής προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση.

Ποινές

Στους παραβάτες όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από την Oργάνωση ή από Kριτές γεγονότων, αρμό­διους για την τήρηση όλων των ανωτέρω άρθρων, ή Αστυνομικό Όργανο, επιβάλλονται οι εξής ποινές:

• Πρώτη παράβαση: Ποινή μέχρι 5’
• Δεύτερη παράβαση: Ποινή μέχρι αποκλεισμό και παραπομπή στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΘΕΑ.

Για τον υπολογισμό των ποινών θα λαμβάνεται υπ’ όψη όλη η αγωνιστική περίοδος.

9.4 ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ (Σέρβις) – ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ

9.4.1 Το σέρβις θεωρείται ότι είναι η απεριόριστη εξωτερική βοήθεια που μπορεί να δεχθεί ένα διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο στους χώρους όπου αυτό επιτρέπεται.

9.4.2 Σε όλη την διάρκεια του αγώνα ένα αυτοκίνητο επιτρέπεται να δεχθεί εξωτερική βοήθεια μόνο στους χώρους, οι οποίοι αναφέρονται στο road book ως Service Park. Μολαταύτα, το πλήρωμα, χρησιμοποιώντας τα μέσα που έχει μαζί του στο αυτοκίνητο, και χωρίς εξωτερική φυσική βοήθεια, μπορεί να κάνει σέρβις στο αυτοκίνητο του σε οποιαδήποτε στιγμή εκτός από τις περιπτώσεις όπου το σέρβις απαγορεύεται ρητά.

9.4.3 Ανεφοδιασμός με καύσιμα:
Οι αγωνιζόμενοι επιτρέπονται να ανεφοδιάζονται στους χώρους των Service Parks με τον όρο ότι δεξιά και αριστερά του σημείου ανεφοδιασμού θα υπάρχουν 2 τουλάχιστον πυροσβεστήρες, τουλάχιστον 8 κιλών και ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου δεν θα λειτουργεί.

9.4.4 Mέσα στην ζώνη ανεφοδιασμού απαγορεύεται κάθε ενέργεια που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον ανεφοδιασμό.

9.4.5 Η ταχύτητα μέσα στην ζώνη ανεφοδιασμού δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 χλμ/ώρα.

9.4.6 Η ευθύνη του ανεφοδιασμού ανήκει μόνο στο πλήρωμα.

9.4.7 Σε περίπτωση ζημίας του αυτοκινήτου, αυτό επιτρέπεται να σπρωχθεί έξω από την ζώνη ανεφοδιασμού χωρίς να του επιβληθεί ποινή. Αμέσως μετά την έξοδο της ζώνης επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί εξωτερική μπαταρία.

9.4.8 Διευκρίνηση απαγορευμένου Σέρβις

9.4.8.1 Η χρήση ή η λήψη από το πλήρωμα οποιουδήποτε κατασκευασμένου υλικού στερεού ή υγρού), ανταλλακτικών, εργαλείων, ή εξοπλισμού, άλλων από αυτά που μεταφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο

9.4.8.2 Η στάθμευση ενός αυτοκινήτου service και η τοποθέτηση οποιονδήποτε υλικών, ανταλλακτικών, εργαλείων ή εξοπλισμού  πάνω στη διαδρομή εκτός από τους χώρους service. Στην διαδρομή περιλαμβάνονται και οι παρυφές του δρόμου.

9.4.8.3 Η παράκαμψη του αγωνιστικού αυτοκινήτου από την διαδρομή του αγώνα.

9.4.8.4 Τα άτομα που εκτελούν χρέη μηχανικού στα service parks απαγορεύεται να κυκλοφορούν στην διαδρομή του αγώνα, να βρίσκονται στους τερματισμούς των ειδικών διαδρομών ή να ακολουθούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα υπό οποιαδήποτε ιδιότητα. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οποιουδήποτε αυτοκινήτου σέρβις ή κοινού αυτοκινήτου, που φέρει ανταλλακτικά, καύσιμα, ελαστικά, εργαλεία κλπ, από τον τερματισμό κάθε ειδικής έως τον επόμενο ΣΕΧ.
Παράβαση των ανωτέρω θα επιφέρει τον αποκλεισμό του πληρώματος και την παραπομπή τους στην ΕΘΕΑ.

9.4.8.5 Απαγορεύονται οι Χρονομέτρες εκτός αν έχουν την έγκριση της ΕΘΕΑ. Οι Χρονομέτρες αυτοί πρέπει να προμηθευτούν με το ειδικό σήμα της ΕΘΕΑ το οποίο πρέπει να τοποθετούν σε εμφανή θέση, στο εμπρός παρμπρίζ του αυτοκινήτου.Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων πρέπει να δέχονται αν τους ζητηθεί από άτομα της Οργάνωσης, έλεγχο του αυτοκινήτου τους για την εξακρίβωση μη μεταφοράς όσων αναφέρονται στο 9.4.8.4.
Οι οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων πρέπει να δέχονται, αν τους ζητηθεί από άτομα της οργάνωσης, έλεγχο του αυτοκινήτου τους για την εξακρίβωση μη μεταφοράς όσων αναφέρονται στην παραπάνω παράγραφο.

Για την εφαρμογή του άρθρου, η λέσχη θα ορίζει άτομα σαν κριτές γεγονότων, κατά προτίμηση με μοτοσικλέτες, που θα κινούνται στην διαδρομή του αγώνα.

9.5 Service Parks

9.5.1 Η ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στα Service Parks ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ξεπερνάει τα 20 χλμ. Μη συμμόρφωση με αυτό το όριο θα επιφέρει ποινή από τους Αγωνοδίκες. Το γεγονός δεν θα επιδέχεται αμφισβήτηση.

9.5.2 Κάθε συμμετέχων αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιήσει 2 αυτοκίνητα σέρβις το πολύ σε όλη την διάρκεια του αγώνα και θα φέρουν τις πινακίδες που θα τους εφοδιάσει ο Οργανωτής (στο εμπρόσθιο παρμπριζ του αυτοκινήτου). Μέσα όμως σε κάθε service park επιτρέπεται ΜΟΝΟ ΕΝΑ αυτοκίνητο service.

9.5.3 Άλλα αυτοκίνητα των αγωνιζομένων θεωρούνται σαν βοηθητικά και θα αναγνωρίζονται από διαφορετικές πινακίδες. Τα βοηθητικά αυτοκίνητα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να προσφέρουν εξωτερική βοήθεια. Με αυτά μεταφέρονται μόνο άτομα.

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

ΑΡΘΡΟ 10 – ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΓΩΝΑ

10.1 Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει ο αριθμός τηλεφώνου 14844.

10.2 Τα πληρώματα μπορούν να εισέλθουν στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης της εκκίνησης 10’ πριν την ώρα αναχώρησης τους.

10.3 Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί ανά (1) ένα λεπτό την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011.

10.4 Η ακριβής ώρα εκκίνησης θα γράφεται στο βιβλιάριο του αγώνα (καρνέ) κάθε πληρώματος και δημοσιεύεται στον πίνακα εκκινούντων.

10.5 Κάθε καθυστέρηση που οφείλεται στο πλήρωμα στην εκκίνηση του αγώνα ή στην εκκίνηση ενός σκέλους ή ενός τμήματος της διαδρομής, θα επιφέρει ποινή 10 δευτερολέπτων για κάθε λεπτό καθυστέρησης. Σε όλες τις περιπτώσεις εάν ένα αυτοκίνητο καθυστερήσει περισσότερο από 15 λεπτά δεν θα του επιτραπεί η εκκίνηση.

10.6 Εφόσον τα πληρώματα έχουν 15 λεπτά για να παρουσιασθούν στην εκκίνηση του αγώνα ή στην εκκίνηση ενός σκέλους ή ενός τμήματος της διαδρομής, εάν παρουσιασθούν μέσα στην προθεσμία των 15 αυτών λεπτών, στο βιβλιάριο του αγώνα αναγράφεται η πραγματική νέα ώρα εκκίνησης.

10.7 Η προάφιξη στο ΣΕΧ 6 ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ Τερματισμός  ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ.

10.8 Τα διακριτικά των Κριτών και των Ενδιαμέσων θα είναι ΚΡΙΤΕΣ - ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ: Θα φορούν κίτρινο γιλέκο με την ένδειξη " ΚΡΙΤΗΣ ". ΦΥΛΑΚΕΣ: Θα φορούν πορτοκαλί γιλέκο με την ένδειξη " SECURITY ". 

10.9 Οι ειδικές διαδρομές θα κλείνουν για την κυκλοφορία 1 & 1/2 ώρα (1 ώρα και τριάντα λεπτά) πριν από τον ιδανικό χρόνο εκκίνησης του πρώτου αυτοκινήτου.

10.10 Το τελικό Parc Ferme μετά τον τερματισμό του αγώνα θα λήγει 10’ μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων. Οσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι την λήξη του parc ferme.

10.11 Τεχνικός έλεγχος πριν την εκκίνηση
Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στους τεχνικούς εφόρους με τοποθετημένες τις πινακίδες, τους αριθμούς του αγώνα και με τοποθετημένες τις προαιρετικές διαφημίσεις του οργανωτή.

10.12 Αλλαγή ελαστικών
Η αλλαγή ελαστικών επιτρέπεται να γίνει μόνο μέσα στα service parks ή οπουδήποτε με ιδία μέσα και με τα ελαστικά που φέρει το αυτοκίνητο (ρεζέρβα/ες) πλην όσων αναφέρονται στον Γενικό Κανονισμό Ράλλυ.

10.13 Τελικός έλεγχος
Ο τελικός τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα γίνει στον χώρο του τερματισμού. Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο από την Οργάνωση για πιθανόν τεχνικό έλεγχο σε περίπτωση ένστασης θα είναι το Ιδ. ΚΤΕΟ Express Service.

10.14 Αναφορά ατυχήματος (Παράρτημα IV, άρθρο 2.5)

Εαν κάποιος οδηγός εμπλακεί σε ατύχημα στο οποίο τραυματίσθηκε κάποιος θεατής, ο οδηγός αυτός πρέπει να το αναφέρει στον επόμενο ενδιάμεσο που αναφέρεται στο road book. Εαν παραλείψει να το αναφέρει οι Αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλλουν στο υπεύθυνο πλήρωμα ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.

10.15 Ασφάλεια αγωνιζομένων

•  Κάθε Road Book σαν οπισθόφυλλο θα έχει ένα φύλλο με ένα κόκκινο SOS και από την ανάποδη πλευρά ένα πράσινο ΟΚ.
•  Στην περίπτωση ατυχήματος που απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια όπου είναι δυνατόν πρέπει να παρουσιάζεται το κόκκινο SOS στα αυτοκίνητα που ακολουθούν και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο προσπαθεί να βοηθήσει.
•  Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή βλέπει ένα αυτοκίνητο που έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα και που τα δύο μέλη του πληρώματος φαίνονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να φροντίσει να προειδοποιήσει τα επόμενα αυτοκίνητα για το συμβάν, ιδιαίτερα εάν το αυτοκίνητο που είχε το ατύχημα κλείνει το δρόμο. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που φτάνει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.
•  Κάθε πλήρωμα που είναι σε θέση να συμμορφωθεί αλλά δεν συμμορφώνεται με αυτόν τον κανόνα, θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες, που μπορεί να επιβάλλουν ποινή, σύμφωνα με τον ΔΑΚ/ΕΑΚ.
• Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, πρέπει να επιδεικνύεται ΑΜΕΣΑ το σήμα ΟΚ από ένα μέλος του πληρώματος, ώστε να είναι εύκολα ορατό στους άλλους αγωνιζόμενους και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο προσπαθεί να βοηθήσει.
• Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό στους άλλους αγωνιζόμενους.
• Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να μεταφέρει ένα κόκκινο αντανακλαστικό τρίγωνο το οποίο, σε περίπτωση που το αυτοκίνητο σταματήσει σε μια ειδική διαδρομή, πρέπει να τοποθετηθεί από ένα μέλος του πληρώματος σε εμφανές σημείο, τουλάχιστον 50μ πριν το αυτοκίνητο, ώστε να προειδοποιεί τους αγωνιζόμενους που ακολουθούν. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται θα επιβληθεί ποινή, σύμφωνα με απόφαση των Αγωνοδικών.
• Το τρίγωνο πρέπει να τοποθετείται ακόμα κι αν το σταματημένο αυτοκίνητο είναι εκτός δρόμου.
•  Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτήν την εγκατάλειψη τους Οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από  περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Σε κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται θα επιβληθεί ποινή, σύμφωνα με απόφαση των Αγωνοδικών. 

Επικοινωνία πληρώματος – οργάνωσης

- Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης οι αγωνιζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να γνωστοποιούν στην οργάνωση τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων.

- Σε περίπτωση εγκατάλειψης ή ατυχήματος, οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να ενεργοποιήσουν τα κινητά τους και να ειδοποιήσουν την οργάνωση.

ΧΡΗΣΗ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ

1. Περνώντας μπροστά από μια επιδεικνυόμενη κίτρινη σημαία ο οδηγός πρέπει να μειώσει αμέσως ταχύτητα, να κρατήσει αυτή τη μειωμένη ταχύτητα μέχρι το τέλος της ειδικής και να ακολουθήσει τις οδηγίες των κριτών ή των οδηγών των οχημάτων άμεσης επέμβασης. Οι σημαίες θα επιδεικνύονται σε όλα τα σημεία που προηγούνται του ατυχήματος. Μη συμμόρφωση με αυτόν τον κανόνα θα επιφέρει ποινή στην κρίση των αγωνοδικών.
2. Το πλήρωμα στο οποίο επιδείχθηκε η κίτρινη σημαία θα λάβει ένα θεωρητικό χρόνο για την ειδική, σύμφωνα με τις διαδικασίες όπως αναφέρονται στο άρθρο  35.
3. Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη. Η κίτρινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο από κριτή που φορά το διακριτικό κίτρινο γιλέκο.
Ο χρόνος επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους αγωνοδίκες από τον αλυτάρχη.
4. Εκτός από την κίτρινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της ειδικής διαδρομής.
5. Η κίτρινη σημαία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο με ενδιάμεσο κριτή (τοποθετημένος περίπου κάθε 5χλμ).

10.16 Η χρονομέτρηση θα γίνει στο εκατοστό του δευτερολέπτου.

10.17 Εκκίνηση στις Ε.Δ.
• Στην αφετηρία κάθε ειδικής διαδρομής θα υπάρχει ένας ηλεκτρονικός πίνακας με σύστημα αντίστροφης μέτρησης, σε διαβάθμιση δευτερολέπτου που θα λειτουργεί ως εξής:
• Ο πίνακας έχει 3 φώτα. Κόκκινο- Κίτρινο / πορτοκαλί – Πράσινο
• 30 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση θα ανάβει το κόκκινο φώς.
• Ο Κριτής Αφετηρίας θα μετρήσει δυνατά 15’’ και 10’’.
• 5 δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση θα σβήνει το κόκκινο φως και θα ανάβει το κίτρινο/πορτοκαλί
• Στο 0 δευτερόλεπτο θα σβήνει το κίτρινο/πορτοκαλί και θα ανάβει το πράσινο φως. Την στιγμή αυτή το αυτοκίνητο πρέπει να ξεκινήσει.
• Τα φώτα εκκίνησης περιλαμβάνουν ρολόι συγχρονισμένο με το χρονόμετρο και το φωτοκύτταρο που θα καταγράφει τις πρόωρες εκκινήσεις ‘jump start’.
• Σε περίπτωση που ο φωτεινός πίνακας δεν λειτουργεί η εκκίνηση θα δίνεται σύμφωνα με το άρθρο 19.5.1 των Γενικών Διατάξεων με την χρήση σημαίας εκκίνησης η οποία θα ανυψωθεί μόλις περάσουν τα 5 δευτερόλεπτα.
• Η γραμμή αφετηρίας θα είναι σημειωμένη με λευκή γραμμή, στο κέντρο της οποίας θα τοποθετηθεί ένας κώνος. Μόλις το αυτοκίνητο σταματήσει και το κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα ακουμπήσει στον κώνο, ο υπεύθυνος Κριτής θα τον μετακινήσει.
• Η γραμμή του Jump Start θα είναι παράλληλη με την γραμμή αφετηρίας. Η απόσταση μεταξύ της γραμμής αφετηρίας και της γραμμής του Jump Start θα είναι 40 εκατοστά.

ΑΡΘΡΟ 11 - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ

11.1 Παράβολο ένστασης: 350 €
Παράβολο έφεσης: 700 €

11.2 Αν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου, ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει συμπληρωματικά το προβλεπόμενο από την σχετική εγκύκλιο της ΕΘ.Ε.Α ή το ορισθέν από τους Αγωνοδίκες ποσόν.

11.3 Τα έξοδα για τις εργασίες και την μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο που του γίνεται η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή.

11.4 Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και την μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά.

ΑΡΘΡΟ 12 - ΚΑΤΑΤΑΞΗ

12.1 Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει σύμφωνα με το Πρόγραμμα του αγώνα, στην Γραμματεία του αγώνα την Κυριακή 18/09/2011 και ώρα 16:30 καθώς και στον χώρο του τερματισμού.

12.2 Προσωρινές κατατάξεις θα ανακοινωθούν μετά από κάθε service park.

ΑΡΘΡΟ 13 - ΑΠΟΝΟΜΗ

Η Απονομή των επάθλων στους Νικητές του 44ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ θα γίνει την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011, ώρα 17.00 στον χώρο του Τερματισμού.
Αν οι νικητές των διαφόρων κυπέλλων δεν εμφανιστούν στην τελετή της απονομής θα χάσουν το δικαίωμα της παραλαβής οποιουδήποτε κυπέλλου.

ΑΡΘΡΟ 14  - ΒΡΑΒΕΙΑ – ΚΥΠΕΛΛΑ

Η απονομή των επάθλων θα γίνει στο χώρο του τερματισμού  την Κυριακή 18/09/2011 στις 17.00.

Θα απονεμηθούν τα παρακάτω έπαθλα.

Γενική Κατάταξη (N-A-E-R)
Στους 1ους νικητές Δίδυμα κύπελλα
Στους 2ους Δίδυμα κύπελλα
Στους 3ους Δίδυμα κύπελλα

Γενική Κατάταξη F2 (N-A-E-R)
Στους 1ους νικητές Δίδυμα κύπελλα
Στους 2ους Δίδυμα κύπελλα
Στους 3ους Δίδυμα κύπελλα

Γενική Κατάταξη F3 (N-A-E-R)
Στους 1ους νικητές Δίδυμα κύπελλα
Στους 2ους Δίδυμα κύπελλα
Στους 3ους Δίδυμα κύπελλα

Κατάταξη Κλάσεων
Στους 1ους κάθε κλάσης Δίδυμα κύπελλα
Στους 2ους κάθε κλάσης Δίδυμα κύπελλα
Στους 3ους κάθε κλάσης Δίδυμα κύπελλα
Στους τρείς πρώτους κάθε κλάσης απονέμονται κύπελλα εφόσον εκκινήσουν 5 αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα στους 2 πρώτους, και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα μόνο στους πρώτους. Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν την κλάση.

Γενική Κατάταξη Κατηγοριών Ιστορικών
Στους 1ους νικητές Δίδυμα κύπελλα
Στους 2ους Δίδυμα κύπελλα
Στους 3ους Δίδυμα κύπελλα
Στους τρείς πρώτους κάθε κατηγορίας Ιστορικών απονέμονται κύπελλα εφόσον εκκινήσουν 5 αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα στους 2 πρώτους, και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία, θα απονεμηθούν κύπελλα μόνο στους πρώτους. Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν την κλάση.

Κατάταξη Κλάσεων (Ιστορικά)
Στους 1ους κάθε κλάσης Δίδυμα κύπελλα
Στους 2ους κάθε κλάσης Δίδυμα κύπελλα
Στους 3ους κάθε κλάσης Δίδυμα κύπελλα
Στους τρείς πρώτους κάθε κλάσης απονέμονται κύπελλα εφόσον εκκινήσουν 5 αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα στους 2 πρώτους, και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα μόνο στους πρώτους. Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν την κλάση.

Στην 1η Γυναικεία συμμετοχή Κύπελλο
Στον 1ο Οδηγό Μέλος Α.Ο.Θ.  Κύπελλο
Στον 1ο Συνοδηγό Μέλος Α.Ο.Θ. Κύπελλο

Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook Δείτε τα video μας στο YouTube Δείτε το κανάλι μας στο Livestream Τελευταία νέα σε RSS

MPM

Tunap

Piretzidis

Piretzidis

Ποιος είναι Online

Έχουμε 34 επισκέπτες σε σύνδεση

Αριθμός επισκέψεων από 16.8.2010

Επισκέπτες: 6698741