Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης
50o Rally ΔΕΘ
Κύριο Μενού
Αρχική arrow Αγώνες arrow Ράλλυ Δ.Ε.Θ. arrow 43ο Ράλλυ ΔΕΘ arrow Περιεχόμενα arrow 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Δεύτερη συνεχόμενη για Μίχο!

43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Δεύτερη συνεχόμενη για Μίχο!

Αξιολόγηση χρηστών: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Γιώργος Παπαδόπουλος
Κυριακή, 19 Σεπτέμβριος 2010

Οι Δημήτρης Μίχος και Κώστα Χειράκης νικητές του 43ου Ράλλυ ΔΕΘ
Οι Δημήτρης Μίχος και Κώστα Χειράκης νικητές του 43ου Ράλλυ ΔΕΘ

Μετά από το Ράλλυ Φθιώτιδος, ο Δημήτρης Μίχος με τον Κώστα Χειράκη κατάφεραν να σημειώσουν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μπαίνοντας πλέον και για τα καλά στη μάχη του τίτλου! Το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., αποδείχθηκε εξαιρετικό σε κάθε επίπεδο, με τον Α.Ο.Θ. να διοργανώνει έναν υποδειγματικό αγώνα, τις ειδικές διαδρομές να κερδίζουν τα εύσημα των οδηγών, και τον κόσμο να δίνει σε κάποιες περιπτώσεις δυναμικό παρών. Και όλα αυτά, με τον καιρό να είναι σύμμαχος όσων ακολούθησαν τον άκρως ενδιαφέρον αγώνα. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε και την εξαιρετική προβολή του αγώνα, από πλευρά Α.Ο.Θ., από το Γρ. Τύπου, αλλά και από τον Σύνδεσμο του ΣΟΑΑΒΕ, ο οποίος μετέδιδε κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημέρας τόσο από το σέρβις παρκ, όσο και από τις ειδικές διαδρομές. Όλη αυτή η προσπάθεια έδωσε άλλο αέρα στον αγώνα, ο οποίος μας θύμισε προσπάθειες που γίνονται στο εξωτερικό. Μακάρι αυτό το παράδειγμα να ακολουθηθεί και από άλλους στο άμεσο μέλλον.

Πίσω στις ειδικές διαδρομές της Θεσσαλονίκης, απουσία των Βωβού καιΤσολακίδη, δεν επηρέασε καθόλου το ενδιαφέρον γύρω από τον αγώνα, αν και η παρουσία τους θα αναβάθμιζε ακόμα περισσότερο το επίπεδο του συναγωνισμού. Έτσι, οι Μίχος-Χειράκης ξεκίνησαν πιέζοντας από την πρώτη ειδική διαδρομή, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητα τους στην άσφαλτο. Οι Καλούδης-Ρούφος στην πρώτη τους επίσημη εμφάνιση με το Peugeot 207 S2000, τους ακολουθούσαν κατά πόδας, αλλά το πλήρωμα του λεςυκού EVO IX κατάφερε κερδίζοντας διαδοχικά τις πέντε πρώτες ειδικές του αγώνα, έχτισε μία μικρή διαφορά ασφαλείας, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος, σημειώνοντας δικαίως τη δεύτερη του φετινή νίκη. Μία επικράτηση που τον φέρνει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας μαζί με τον Άρη Βωβό, την ώρα που ο ίδιος επισημοποίησε τη συμμετοχή του στο επερχόμενο Ράλλυ ΕΛΠΑ!

Τις εντυπώσεις, αλλά και τα βλέμματα στις ειδικές διαδρομές, κέρδισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το εντυπωσιακό Peugeot 207 S2000. Το πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη κατάφερε να κινηθεί ταχύτατα, καταφέρνοντας να εξοικειωθεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου σχετικά νωρίς. Το σημαντικότερο πρόβλημα προσαρμογής που αντιμετώπισαν, εντοπίστηκε στα φρένα, τα οποία και έπρεπε να συνηθίσει. Μόλις το κατάφερε αυτό, μπόρεσε και κέρδισε ειδικές διαδρομές και εν τέλει τις εντυπώσεις. Μακάρι, το πλήρωμα να έχει και ανάλογη συνέχεια στο μέλλον, και μάλιστα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο και αποτελεί κόσμημα για τους ελληνικούς αγώνες.

Μάχη, όμως, είχαμε και για την κατάκτηση της 3ης θέσης της γενικής, ανάμεσα στους Τοψή-Τσότσο με το Lancer ένατης γενιάς και τους Κοσμόπουλο-Μπαρδάκη με το Renault Clio R3. Η μεταξύ τους μάχη, ξεκίνησε από το πρωί, με το πλήρωμα του Clio να είναι αυτό που αρχικά έδειχνε το δρόμο. Στη συνέχεια, οι Θεσσαλονικείς βελτίωσαν κατά πολύ τους χρόνους τους και στο τέλος της ημέρας κρατήθηκαν στην 3ης θέση της γενικής, την οποία και εξασφάλισαν μόλις στην τελευταία ειδική. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με το κιβώτιο, αφού «πέταγε» την 4η σχέση από το κιβώτιο. Προβλήματα, όμως, αντιμετώπισε και ο Γιώργος Κοσμόπουλος, αφού στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν λειτουργούσε ιδανικά το σύστημα διεύθυνσης και συγκεκριμένα η υδραυλική υποβοήθηση, με αποτέλεσμα ο οδηγός του Clio να κάνει υπεράνθρωπη προσπάθεια. Μάλιστα, στο τέλος είχαν και ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο ευτυχώς δεν τους στοίχισε σημαντικό χρόνο, με αποτέλεσμα να κερδίσουν την κατηγορία F2.

Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ ξεκίνησε πιέζοντας στο όριο από το πρωί, εκμεταλλευόμενος το αρχικό μούδιασμα του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη με τον Λεωνίδα Μαχαρία στο τιμόνι του Peugeot 206 S1600. Ο Xali Jr., έχασε το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς που τον χώριζε στο τέλος του αγώνα από τον Κοσμόπουλο σχεδόν από τις πρώτες ειδικές του αγώνα, με αποτέλεσμα στη συνέχεια παρά το γεγονός ότι ήταν σε κάποιες περιπτώσεις ταχύτερος από τον αντίπαλο του, να μην καταφέρει να ψαλιδίσει τη μεταξύ τους διαφορά. Με αυτόν τον τρόπο, τερμάτισε δεύτερος στην F2, επικρατώντας όμως στην F3. Η F2, συγκέντρωνε από την αρχή του αγώνα τεράστιο ενδιαφέρον, αλλά οι πολλές εγκαταλείψεις επέτρεψαν στους δύο παραπάνω συνδυασμούς να ξεχωρίσουν. Συγκεκριμένα, εκτός τέθηκαν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος από πρόβλημα στο κιβώτιο, οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος όταν έχασαν πολύτιμο χρόνο μετά από ένα κλατάρισμα, αλλά και οι τοπικοί Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου με μηχανικό πρόβλημα.

Έτσι, την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Μπεσλίδης-Νάνος με το VW Golf Kit Car, οι οποίοι διατήρησαν έναν σταθερό ρυθμό που τους επέτρεψε να τερματίσουν στην έκτη θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, ακολούθησαν οι Βαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το Honda Civic Type-R πραγματοποιώντας, παραδοσιακά όπως μας έχουν συνηθίσει στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους, πολύ καλές επιδόσεις. Όγδοοι γενικής και πρώτοι στην Α/5, τερμάτισαν οι Πάζης-Καράσο, που για ακόμα μία φορά απογείωσαν το Toyota Yaris και τερμάτισαν μπροστά από σαφώς ισχυρότερους συνδυασμούς. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν Απόστολος Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, τερματίζοντας μπροστά από τους Αργύριου-Μανδίκο με το Peugeot 106 Rallye. Οι τελευταίοι, επικράτησαν και στην Α/6, αλλά μετά από σπουδαία μάχη με τους Σανιδά-Τριανταφύλλου με ίδιο αυτοκίνητο. Αμφότεροι οι συνδυασμοί μας διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Πρώτοι στην κατηγορία Ε, τερμάτισαν οι Καμπουγιάννης-Ντούφας με το Citroen AX, έχοντας μάλιστα και πιο εύκολο έργο μετά από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Θωμά Μανωλόπουλου. Τέλος, στην Ν/2, άνετα επικράτησαν οι Κυριαζής-Χατζηπαναγιώτου με το Citroen Saxo.

Με αυτόν τον τρόπο, ολοκληρώθηκε το 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με τον τερματισμό να πραγματοποιείται στη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, όπως ακριβώς αρμόζει στον αγώνα. Έναν αγώνα που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και αποτελεί τον καλύτερο προπομπό για το Ράλλυ ΕΛΠΑ. Επόμενο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ._Π.Τ

Πηγή: www.rally.gr

Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook Δείτε τα video μας στο YouTube Δείτε το κανάλι μας στο Livestream Τελευταία νέα σε RSS

MPM

Tunap

Piretzidis

Piretzidis

aerio

maxxis tyres

Ποιος είναι Online

Έχουμε 25 επισκέπτες σε σύνδεση

Αριθμός επισκέψεων από 16.8.2010

Επισκέπτες: 6273642