Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης
50o Rally ΔΕΘ
Κύριο Μενού
Αρχική arrow Αγώνες arrow Ράλλυ Δ.Ε.Θ. arrow 43ο Ράλλυ ΔΕΘ arrow Περιεχόμενα arrow 43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Επικεφαλής ο Μίχος μετά τις 4 πρώτες!

43ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Επικεφαλής ο Μίχος μετά τις 4 πρώτες!

Αξιολόγηση χρηστών: OFFOFFOFFOFFOFF / 0
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Γιώργος Παπαδόπουλος
Κυριακή, 19 Σεπτέμβριος 2010

Καλούδης - Ρούφος Peugeot 207 S2000
Καλούδης - Ρούφος Peugeot 207 S2000

Έντονος συναγωνισμός και μικρές διαφορές τόσο σε επίπεδο γενικής, όπως και στις επιμέρους κλάσεις, είναι τα κύρια στοιχεία του αγώνα, μετά από τις τέσσερις πρώτες ειδικές του αγώνα. Μάλιστα, ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο στην προσπάθεια των αγωνιζομένων είναι και οι πολύ καλές καιρικές συνθήκες, με τον αγώνα να διεξάγεται σε στεγνές επιφάνειες. Μοναδικό πρόβλημα, ιδιαίτερα τις πρωϊνές ώρες, ήταν το γεγονός ότι οι δρόμοι γλιστρούσαν αρκετά. Έτσι, στην κορυφή της κατάταξης βρίσκονται οι Μίχος-Χειράκης με το Lancer EVO IX, οι οποίοι έχουν επικρατήσει στις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές, χτίζοντας εν τέλει μία διαφορά της τάξεως των 15 δευτερολέπτων. Όμως, σε απόσταση βολής παραμένουν οι Καλούδης-Ρούφος στην πρώτη τους εμφάνιση με το Peugeot 207 S2000, οι οποίοι παρά το γεγονός ότι ακόμα βρίσκονται σε περίοδο προσαρμογής με το αυτοκίνητο σημειώνουν ανταγωνιστικές επιδόσεις.

Στην 3η θέση της γενικής και πρώτος στην κατηγορία F2 είναι ο Γιώργος Κοσμόπουλος με τον Σπύρο Μπαρδάκη με το Renault Clio R3, έχοντας δημιουργήσει μία μικρή διαφορά από τους διώκτες τους Τοψή-Τσότσο με το Lancer EVO IX, οι οποίοι και γλιστράγανε σε κάποιες ειδικές. Βέβαια, το βασικό μέλημα του πληρώματος του Clio που αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης είναι το Peugeot 206 S1600 με τους Κ. Χαλιβελάκη-Μαχαίρα, οι οποίοι και βρίσκονται 12 δευτερόλεπτα πίσω τους, όντας και δεύτεροι στην κατηγορία F2. Όμως, δεν είναι μόνο αυτοί που διεκδικούν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο F2, αφού οι Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου με το Peugeot 206 Kit Car βρίσκονται τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Χαλιβελάκη και είναι δεδομένο ότι στο δεύτερο πέρασμα θα τους πιέσουν ακόμα περισσότερο. Πίσω από τον Κωνσταντίνου ακολουθούν οι Δημήτρης και Θωμάς Μανωλόπουλος με το εντυπωσιακό Renault 5 Maxi, την ώρα που οι Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος συμπληρώνουν την πρώτη τετράδα της F2, όντας δέκα δευτερόλεπτα πίσω από τους Κωνσταντίνου-Σαρήτσογλου.

Όμως, δεν έλειψαν και οι απώλειες από το πρώτο loop ειδικών, με σημαντικότερη αυτή των Γεροδήμου-Κοτσιλιάνου, που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από πρόβλημα στο κιβώτιο, αλλά και των Καραβασίλη-Κολλαρά με το Peugeot 106, από κινητήρα, οι οποίοι μέχρι να τεθούν εκτός μάχης διεκδικούσαν μία θέση στο βάθρο της F2. Αυτή τη στιγμή τα πληρώματα βρίσκονται στο σέρβις παρκ και θα ξεκινήσουν για ακόμα ένα πέρασμα από τις ε.δ. Τσουκαλά, Ταξιάρχη και Παλαιοχώρα, πριν επιστρέψουν και πάλι στο σέρβις παρκ._Π.Τ

Αναλυτικά αποτελέσματα, μπορείτε να βρείτε στο ethea-live.gr, ενώ ζωντανή ενημέρωση από το σέρβις και τις ειδικές διαδρομές, μπορείτε να έχετε από το διαδικτυακό ραδιόφωνο του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε..

Ας δούμε, όμως, τι είπαν μερικοί από τους πρωταγωνιστές του αγώνα στο σέρβις παρκ του Πολύγυρου:

Δημήτρης Μίχος: «Είμαστε ευχαριστημένοι με το ρυθμό μας. Κλασσικό ΔΕΘ, υπέροχες ειδικές, δεν θα αλλάξουμε κάτι στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό».

Παντελής Τόψης: «Πιστεύω ότι πήγαμε λίγο καλύτερα από το πρωί, αρχίσαμε να συνηθίζουμε και πάλι το αυτοκίνητο. Είμαστε στη μάχη, έχουμε ακόμα ένα πέρασμα από τις ειδικές και θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν θα αλλάξουμε κάτι στο στήσιμο του αυτοκινήτου».

Άκης Καλούδης: «Ακόμα προσπαθούμε να βρούμε το αυτοκίνητο. Οι ειδικές είναι γνωστές, αλλά το 207 είναι τελείως διαφορετικό. Ειδικά πρέπει να συνηθίσω τα φρένα, αφού κάποιες φορές φρενάρω πολύ αργά, ενώ κάποιες άλλες πολύ νωρίς. Χρειάζεται δουλειά, αλλά η αλήθεια είναι ότι το ευχαριστιόμαστε. Τώρα, θα αλλάξουμε κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση».

Γιώργος Κοσμόπουλος: «Είμαστε ευχαριστημένοι. Έχουμε ένα μικρό πρόβλημα με το τιμόνι το οποίο βαραίνει, αλλά παρόλα αυτά μπορούμε και κινούμαστε σε αυτούς τους ρυθμούς. Πιστεύω ότι θα βελτιωθούν οι χρόνοι στο δεύτερο σκέλος και μην ξεχνάμε ότι σε αυτές τις ειδικές έχω μεγαλύτερη εμπειρία από τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη, άρα και πλεονέκτημα. Όμως, αυτές οι επιδόσεις είναι αποτέλεσμα του συναγωνισμού και της πίεσης. Καμία αλλαγή και μόνο μέλημα μας μήπως φτιάξουμε το τιμόνι».

Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης «Πάμε φυλαγμένα και σε αυτό φταίω εγώ, αφού δεν περνάω αυτά που ξέρω και ακούω από το συνοδηγό μου. Δεν ξέρω το λόγο, αλλά θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τους χρόνους μας στο δεύτερο πέρασμα. Είναι θετικό που με αυτό το ρυθμό είμαστε τόσο κοντά στο Γιώργο».

Βαγγέλης Ζάχος «Με αυτό το αυτοκίνητο που έχουμε αυτά μπορούμε να κάνουμε. Θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό»

Πηγή: www.rally.gr

Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook Δείτε τα video μας στο YouTube Δείτε το κανάλι μας στο Livestream Τελευταία νέα σε RSS

MPM

Tunap

Piretzidis

Piretzidis

aerio

maxxis tyres

Ποιος είναι Online

Έχουμε 19 επισκέπτες σε σύνδεση

Αριθμός επισκέψεων από 16.8.2010

Επισκέπτες: 6273635